אחרי למעלה מעשור – רוטברג רמה”ש האלופה החדשה לתלמידות בגמר צמוד דרמתי והפכפך

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

בתום גמר צמוד דרמתי והפכפך שהוכרע לאחר הארכה: רוטברג רמת השרון היא האלופה החדשה לתלמידות

פורסם ע"י:       29 דצמבר, 2022  22:12

בשעת בוקר מוקדמת של יום חמישי נערך לו בהיכל האנרבוקס בחדרה גמר התלמידות תשפ"ג שבו הוכתרה אלופה חדשה אחרי עשור של אלופות קבועות מראשון ורעננה. שתי היריבות שיחקו כבר בבית המוקדם.

אחרי למעלה מעשור – רוטברג רמת השרון היא האלופה החדשה לתלמידות בתום גמר צמוד דרמתי והפכפך שהוכרע לאחר הארכה. עמק חרוד סופגת את ההפסד היחידי שלה העונה דווקא במעמד החשוב אך ראויה למחמאות על מאבק עיקש
מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

בשעת בוקר מוקדמת של יום חמישי נערך לו בהיכל האנרבוקס בחדרה גמר התלמידות תשפ”ג שבו הוכתרה אלופה חדשה אחרי עשור של אלופות קבועות מראשון ורעננה. שתי היריבות ששיחקו כבר בבית המוקדם – רב תחומי עמק חרוד בהופעת בכורה בגמר, ורוטברג רמת השרון שחזרה למעמד זה אחרי למעלה מעשור פתחו את ההצגה המוקדמת.שתי הקבוצות עלו בחמישיות הקבועות – עמק חרוד עם ליהיא שחם, מורג’אן סעדה, נגה מנטל, נגה הרן ונטע חן. רוטברג עם רוני נווה, גלי רוטשילד, אריאל סולומון, יערה ים ונעמי כהן מינץ.


אירוע הגמר תלמידות: צילום ארז עוזיר

רוטברג יצאה ראשונה מניצני ההתרגשות עם בק דור של כהן מינץ ונווה שהסתיים בקרש סל. מימרן החליט להפקיד את מלאכת הובלת הכדור בידי סולומון. עמק חרוד למרות עבירות מהירות של הרן וסעדה החזירה גם היא בקרש סל אבל רוטברג ניסתה להכתיב משחק מהיר שהתבסס על כמה שיותר תנועה ללא כדור והליכה לטבעת כאשר מי שבלטה בכך היא יערה ים. רוטברג המשיכה להיות אגרסיבית בהגנה וקיבלה על כך קרדיט מצוות השיפוט, וגרמה לאיבודי כדור לאדומות מהגלבוע וגם לבעיית עבירות מוקדמת (נטע חן, שחם). שאילצה את יואב הלר להזעיק פסק זמן מהיר אחרי 3 דק’.


אירוע הגמר תלמידות- צמוד עד הסוף: צילום ארז עוזיר

שחם שברה את הקרח בעמק חרוד אחרי 3 דק’ ללא נק’ ואת ריצת ה-0:8 של רוטברג (4:12, 6) ואחרי דקות ארוכות עמק חרוד הצליחה להעביר הילוך בהגנה לאחר שעברה לאזורית, ולגרום לאיב’ כדור ליריבתן. שלשה של סעדה הורידה הפעם את רוטברג לפסק זמן של מימרן (14:11, 7). הרן וסעדה היעילה בחטיפה הפכו לראשונה את התוצאה. שלשה נוספת של סעדה חתמה את הרבע ההפכפך – 17:18 לעמק חרוד. גם ברבע השני המשיך משחק הנדנדה כאשר היתרון עובר מקבוצה לקבוצה עם סלים גם בצבע וגם מחוץ לקשת. רוטשילד חיממה את הידית ברוטברג, וקרניסקי ואלמליח שעלו מהספסל הוסיפו את המימד ההגנתי בדרך ליתרון זעיר (23:29, 14). נטע חן לא הצליחה לייצר נק’ וספגה עב’ שלישית משמעותית. שלשה של סולומון כבר העלתה את רוטברג ליתרון 7, אבל סעדה ושחם לא נתנו למשחק לברוח והורידו שוב למינוס 3 (34:31, 18). עמק חרוד החמיצה הזדמנות להשוות ויערה ים ענתה בשלשה נוספת שחתמה את המחצית – 31:37. סולומון וסעדה המשיכו את היכולת האישית הטובה בפתיחת המחצית השנייה. שחם ספגה עבירה שלישית אך החזירה בחסימה, שלשה חטיפה ואסיסט למנטל שהוריד את הפיגור לנקודה בלבד. נטע חן ושחם אחרי עוד איב’ כדור ספגו עבירה רביעית בהתאמה ושוב הלר הזעיק פסק זמן מוקדם במחצית ה-2. הרן התעוררה אחרי הרבה זמן עם שלשה מול האזורית של רוטברג אבל נווה החזירה בסל מהיר מחצי מרחק. הרן מהקו וסעדה שוב החזירו את היתרון לאדומות מהגלבוע והפעם היה תורו של מימרן להזעיק פסק זמן (44:41, 27). אלמליח ושטיין בסל ועבירה שוב כפו שוויון. נווה חתמה את הרבע בחדירה קשה – 49:50. קרניסקי פתחה את הרבע עם חדירה על הרן, ובצד השני סעדה לא קיבלה קרדיט על מגע וסולומון הענישה בקרש סל נוסף מהצד השני לפני פסק זמן של הלר (54:49, 32). שחם שחזרה ענתה עם אס’ לעוד שלשה של סעדה.


יחד לאורך כל הדרך צילום: ארז עוזיר

שחם הוסיפה עוד נק’ מהקו ושוב שוויון. נווה החזירה את היתרון מהקו, ואלמליח החמיצה הזדמנות להגדיל עם 3 החטאות רצופות מהקו. סעדה החזירה את היתרון לאדומות. ההגנה של עמק חרוד שחזרה לאישית המשיכה לעבוד למרות בעיית העבירות והשאירה את רמה”ש זמן ממושך ללא נק’. סל ועבירה של מנטל מריב’ התקפה העלה את האדומות ליתרון 3.רוטברג המשיכה לנסות מבחוץ ללא הצלחה. שחם סחטה עבירת תוקף משמעותית מנווה, 1.20 לסיום, אבל איב’ כדור של שחם נתן לנווה שלשת קלאץ’ ששוב כפתה שוויון. סעדה לקחה זריקה קשה שלא פגעה בכלום. רוטברג החמיצה שתי הזדמנויות לנצח ע”י רוטשילד מבחוץ וכהן מינץ בריב’ התקפה. עמק חרוד בזבזה שניות חשובות וסעדה לא הצליחה להגיע לזריקה והמשחק הדרמתי נכנס להארכה. נטע חן סיימה את המשחק בתחילת ההארכה עם חמישית על רוטשילד שהחזירה את היתרון לרוטברג. סעדה בסל קשה לא נתנה למשחק לברוח. יערה ים עם שלשה משוגעת עם הקרש מהפינה הרימה את הקהל של רוטברג והורידה את הקבוצות לפסק זמן – 1.25 דק’ לסיום. עמק חרוד לא הצליחו להגיע למצבי זריקה והזמן רץ. סעדה החטיאה שלשה 25 שנ’ לסיום ושלחה את נווה לקו לסגור עניין. סעדה ניסתה ללכת במהירות לטבעת, נחסמה ושוב לא קיבלה את השריקה. גם החטאות של אלמליח מהקו לא שינו את התוצאה.


טקס דגל האליפות – מוענק לקפטנית רוני נווה צילום: ארז עוזיר

לרוטברג: יערה ים 14 נק’ המצטיינת של המשחק, רוני נווה (14 כ”ח, 13 כ”ח, 13 חט’) –13, גלי רוטשילד 10, אריאל סולומון 9 (12 כ”ח), מאיה אלמליח ושי לי קרניסקי 5 כ”א, נעמי כהן מינץ ומיקה שטיין 4 כ”א.
לעמק חרוד: מורג’אן סעדה במשחק ענק – 27 נק’, (13 כ”ח, 9 חט’!), ליהיא שחם 13, נגה הרן 9 (18 כ”ח), גילי לייבל 5, נגה מנטל 4.
שפטו: יוחאי שולמן, אופק קירשנבאום ואודי ארנברג.


יערה ים מצטיינת המשחק – צילום ארז עוזיר


לזה חיכינו כל העונה – צילום: ארז עוזיר

תגובות:
מאמן רוטברג רמת השרון אמיר מימרן: “אני שמח וגאה על ההישג הזה שחיכינו לו זמן רב. אני חושב שמשחק כזה בסופו של דבר הוכרע על הדברים הקטנים, ריב’ כזה או אחר, שלשה כזו או אחרת ופעולה הגנתית כזו או אחרת. בסופו של דבר גם הניסיון שלנו במעמדי גמר עשה את שלו והצלחנו לעמוד בלחץ של התמודדות כזו. נמשיך לקחת את זה גם להמשך העונה שלנו”.
רוני נווה קפטנית רוטברג: “התכוננו שבועיים למשחק הזה ואני חושבת שהגענו סופר מוכנות. ההגנה שלנו עבדה נכון בתחילת המשחק, היינו אגרסיביות. יחד עם זאת איבודי הכדור מנעו מאיתנו לפתח יתרון משמעותי, ונתקענו קצת מול האזורית וזרקנו יותר מהרגיל מחוץ לקשת מה שבד”כ לא מאפיין אותנו. אני מסכימה שהניסיון שלנו ממעמדי הגמר עזר בסוף בהארכה. יש לנו יומיים לשמוח ואז נחזור לליגה.
מאמן עמק חרוד יואב הלר: “אני מאוכזב מהתוצאה ועצוב מאד בשביל הבנות שעשו עונה גדולה בפרק זמן קצר – במיוחד הבוגרות שלנו שהן החלק הגדול בקבוצה. בעיית העבירות הקשתה עלינו לפתח את המשחק הרגיל שלנו אבל היינו במשחק בזכות האופי הנהדר של הבנות, הקבוצתיות והמאמץ. בהארכה הלכנו לטבעת אבל לא קיבלנו מספיק קרדיט. אני חושב שניקח מזה לליגה בהתמודדויות חשובות אחרות.


רוטברג רמת השרון – אלופת התיכוניים תשפ”ג צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now