אוסטרובסקי רעננה וע.חרוד מושלמות. הגימנסיה ראשל”צ ללא ניצחון.

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

עם סיום הסיבוב הראשון באליפות התיכוניים בכדורסל, אוסטרובסקי רעננה והרב תחומי עמק חרוד מושלמות.

פורסם ע"י:       29 אוקטובר, 2022  20:45

אחרי סיבוב ראשון, נקבעו כמה עובדות מסקרנות: אוסטרובסקי רעננה והרב תחומי עמק חרוד מושלמות ומוביות בבטחה את הבתים שלהן. הגמנסיה הריאלית ראשל"צ, האלופה המכהנת ממוקמת במקום האחרון בבית עם 3 הפסדים.

עם סיום הסיבוב הראשון באליפות התיכוניים בכדורסל, אוסטרובסקי רעננה והרב תחומי עמק חרוד מושלמות וכנראה הן בדרך הבטוחה לראשות הבית גם אחרי הסיבוב הבא. הדרים ורוטברג ממוקמות ויציבות במקום השני. הסיבוב השני ייפתח ב2.11.22, עם משחק מסקרן על ראשות בית א’, תיכון הדרים הוד השרון מול אוסטרובסקי רעננה.  לגמנסיה הראלית צפוי מפגש קשה בבית ב’ מול הרב תחומי ע. חרוד החזקה. לגמנסיה, האלופה המכהנת עדיין ללא נצחון זהו משחק הקובע להן את ההמשך. על הסיבוב ומשחקי המחזור בכתבה.
מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

בית א’
משחק השלמה ממחזור הפתיחה
גימנסיה ריאלית ראשל”צ – רוטברג רמת השרון 62:38
אחרי דחייה של חודש עקב החגים ויציאת האורחות מרמה”ש למחנה אימון בפראג התקיים משחק בין שתי קבוצות ממועדונים עתירי שם באליפות התיכוניים. רמת השרון עדיין ללא רוני נווה ידעה שכדי לתפוס את ראשות הבית היא צריכה לצאת מהאולם המחודש בגימנסיה עם ניצחון כאשר מנגד בראשון רצו לפתוח את משחקי הבית בניצחון. הפתיחה הייתה של האדומות של אמיר מימרן שעלו במהירות ל-3:10 בראשות אריאל סולומון. פסק זמן מקומי של מוריה חסון החזיר את הבנות שלה למשחק עם מספר שלשות של נועה טאובר ורומי ויינר ובסיום הרבע הראשון רק נקודה לאורחות. גם ברבע השני לא הצליחו האורחות מרמה”ש לפתח יתרון משמעותי כאשר שתי הקבוצות מצד אחד מגלות אגרסיביות אך מצד שני מאבדות כדורים משני צדי המגרש. גלי רוטשילד הצטרפה לסולומון והורידה את האורחות ב-23:29 בהפסקה. בפתיחת המחצית השנייה שוב רמה”ש פתחה היטב, שיפרה את משחק ההגנה ובעיקר את קבלת ההחלטות ותוך 4 דק’ עלתה ליתרון דו ספרתי (27:40) שהלך וגדל עד לסיום הרבע. מכאן בנות הגימנסיה לא הצליחו לחזור, והרבע האחרון היה לפרוטוקול בלבד כאשר רמה”ש רושמת ניצחון ראשון ומרשים לעונה זו. הרבו לרוטברג: אריאל סולומון 20, גלי רוטשילד 10, מאיה אלמליח, נעמי כהן מינץ ושירה פוקס 6 כ”א. לגימנסיה: נועה טאובר 7.


אליפות התיכוניים תלמידות –  צילום: רום שקד

גימנסיה ריאלית ראשל”צ – רב תחומי עמק חרוד 72:52
ניצחון בכורה לעמק חרוד בעיר היין, שמשאיר את אלופת תשפ”ב עדיין ללא ניצחון. בניגוד למשחק הקודם המארחות עלו ראשונות על הלוח ליתרון זעיר, אבל האדומות התעוררו במהירות ונגה הרן עם סלים בצבע ומחצי מרחק יחד עם נגה מנטל דחפה אותן ליתרון דו ספרתי בסוף הרבע הראשון 12:26. ברבע השני הגימנסיה שיפרה את ההגנה ואת האגרסיביות יחד עם החלטות טובות יותר בהתקפה וניצלה איבודי כדור ופסיביות של עמק חרוד בהגנה. רומי ויינר הובילה ריצת 0:10 והורידה יחד עם שי לבני את הפיגור לחד ספרתי עד אשר הרן קלעה סל ראשון לאורחות אחרי כמעט 4.5 דק’. מכאן עמק חרוד התעוררה עם החלטות טובות של שחם, מורג’אן סעדה, הרן ונטע חן שהתקשתה בהתקפה אבל נתנה משחק הגנה טוב. שלשה שלה החזירה את היתרון לדו ספרתי (24:36, 17). ויינר שוב לבדה עם הרבה מנהיגות, חטיפות במשחק הגנה לוחץ ויום טוב מחוץ לקשת סיפקה מחצית אישית נהדרת (19 אישיות) והורידה את הגימנסיה בפיגור 7 בלבד להפסקה 39:32. במחצית השנייה ויינר לבני ומעיין אלטהאוז כבר הצליחו להוריד את הפיגור למינוס 3, עד אשר סעדה שהתעוררה ממחצית רדומה מעט ומנטל שוב החזירו את היתרון לדו ספרתי (40:51, 25). רומי עובד ולבני מהקו סגרו את הרבע שוב בחד ספרתי – 57:48. ברבע האחרון האורחות ידעו שאם לא ‘יהרגו את המשחק’ המארחות יצליחו שוב לכפות שוויון. הרן עם נק’ בצבע, וסעדה עם 3 שלשות ברציפות ועוד אחת של שחם סגרו עניין 4 דק’ לסיום ועלו ליתרון של 18 נק’ ממנו הגימנסיה כבר לא הצליחה לחזור. לעמק חרוד: מורג’אן סעדה 24, נגה הרן 20, נגה מנטל 10, נטע חן 8, ליהיא שחם 7, גילי לייבל 2, שירה כהן 1. לגימנסיה: רומי ויינר 21, שי לבני 12, רומי עובד 8, מעיין אלטהאוז 7, ליהיא אבו-טבול 2, מאיה קארש 1.


אליפות התיכוניים תלמידות –  צילום: רום שקד

רוטברג רמת השרון – הריאלי העברי חיפה 32:84
ניצחון שני ברציפות וראשון בבית לבנות רמת השרון. הלבנות אדומות של אמיר מימרן המשיכו את היכולת מפתיחת השבוע בעיר היין שפתחו את המשחק בסערה ועלו במהירות ליתרון דו ספרתי בסיום הרבע הראשון עם יכולת טובה של אריאל סולומון בדרך ל-6:21. המגמה נמשכה גם ברבע השני כאשר המקומיות מחממות את הידית ויערה ים, גלי רוטשילד ומאיה אלמליח מורידות את הקבוצות להפסקה ב-13:47 חד צדדי והופכות את המחצית השנייה לפרוטוקול. הרבו לרוטברג: אריאל סולומון 20, מאיה אלמליח 17, יערה ים 15, נעמי כהן מינץ 11. לריאלי: דניאלה גיל ונועה ליפשיץ 8 כ”א.


אליפות התיכוניים תלמידות –  צילום: רום שקד
בית ב’

משחק השלמה
אוסטרובסקי רעננה – הדרים הוד השרון 32:73
במפגש על ראשות בית ב’ לא התקשתה סגנית האלופה להביס את זו שהגיעה אשתקד לחצי הגמר מולה. המשחק הוכרע כבר ברבע הראשון בו רעננה עלתה במהירות ל-2:18 ולא הביטה לאחור. עלמה כהן הצטיינה בשורות המארחת. הרבו לאוסטרובסקי: עלמה כהן 24 (5 אס’), תמר ברייטמן 13, מיכאלה יעקובוביץ’ 10. הרבתה להדרים: נטע פייגנבויים 12.


אליפות התיכוניים תלמידות –  צילום: רום שקד

תיכון ליד”ה – הרצליה ‘היובל’ 44:71
ניצחון ביתי נוסף לתיכון ליד”ה שמבטיח את העפלתן לרבע הגמר מהמקום השני בבית. הרבע הראשון עוד היה שקול כאשר שתי הקבוצות מתקשות לייצר נק’ והמארחת הצליחה להחזיק ביתרון זעיר. ברבע השני הבנות של בועז טייב ברחו ליתרון דו ספרתי בראשות תמר גרינבוים ובהפסקה – 12:29 לירושלמיות. ברבע השלישי שתי הקבוצות התעוררו מתרדמתן וסיפקו רבע התקפי נהדר ופחות הגנתי כאשר לגרינבוים מצטרפות לירי הירשהורן וקרני ארוטשס ששמרו על היתרון הדו ספרתי למרות יכולת טובה של רומי לפיד ונטע רובין האורחות. ברבע האחרון העייפות והספסל הצעיר והפחות מנוסה של האורחות עשה את שלו וליד”ה שייטה לעוד ניצחון קל. הרבו לליד”ה: תמר גרינבוים 28, קרני ארוטשס 22, לירי הירשהורן 12. הרבו להיובל: נטע רובין 18, רומי לפיד 14.

 
 מובילות הבתים אחרי סיבוב א’ הרב תחומי ע. חרוד ואוסטרובסקי רעננה –  צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now