אחרי שנת היעדרות גם ליגת התיכוניים בכדורסל תלמידות חוזרת

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

הנה היא באה- אחרי שנת היעדרות ליגת
העל לתיכוניים בכדורסל תלמידות חוזרת

ללא קריית שרת חולון, ועם סגלים חדשים חוזרת ליגת העל לתיכוניים תלמידות זאת אחרי היעדרות של שנה. האם יש קבוצה שיכולה למנוע מראשון לציון אליפות נוספת? ומי עשויה להחליף את רעננה בגמר? כל התשובות כאן...

פורסם ע"י:       5 אוקטובר, 2021  21:32

התאחדות הספורט לבתי הספר עמלה כבר במהלך השנה האחרונה על כך שרצף פעילויות הספורט לא ייפגע והצליחה אפילו לארגן פעילויות במהלך כל חודש יולי.  קבוצות הליגה עברו שינויים בסגלים עקב שחקניות שסיימו את לימודיהן, או עברו ללמוד במקומות אחרים. בנוסף הליגה עברה זעזוע גדול במהלך הקיץ לאחר הודעתה של קריית שרת חולון על אי השתתפותה בליגה, ומי שתמלא את מקומה היא תיכון ‘הדרים’ הוד השרון שהספיקה לאבד את אחת השחקניות הבולטות שלה – בוגרת נבחרת הקדטיות דניאלה גיל שעברה לעיר הכרמל ותנסה לעזור לריאלי חיפה להשלים דאבל בתיכוניים ולהצטרף לגימנסיה ריאלית ראשל”צ ועמק חרוד – שהם בתי הספר היחידים כרגע המחזיקים בשתי קבוצות בליגה.

מאת חגי פלק
יועץ תקשורת עצמאי ומאמן מנטלי לספורטאים ומאמנים

על פניו עושה רושם שגם השנה יהיה קשה למנוע מאלופת תש”פ מעיר היין לזכות בתואר נוסף בזכות הסגל העמוק והכישרוני שיש לזיו ארז, אבל מנגד זהות העולה השנייה לגמר יכולה להשתנות מהשנים האחרונות לאור עזיבת שחקניות רבות ברעננה בשנתיים האחרונות, והתחזקותן של קבוצות אחרות כמו כפר סבא, רמת השרון ועמק חרוד (גלבוע). קבוצה נוספת כמו תיכון ‘היובל’ הרצליה סבלה גם היא מזעזוע בעקבות פרישת שחקניות ועזיבתן את האגודה ולא ברור איך זה ישפיע על העונה שלה בתיכוניים. נעבור אם כן לסקירת הבתים

בית א’
מבין שני הבתים בליגה, בית א’ הוא הבית החד צדדי יותר. האלופה מעיר היין מציגה סגל עם שחקניות ליגת על בדמותן של הילה קארש ועמית טרנר, שחקניות נבחרת הנערות, יחד עם חברותיהן שזכו בגביע המדינה לנערות א’ כמו אטינגר, גופר וקוור. שם בולט נוסף שכדאי לשים לב אליו היא רומי עובד, שהצטיינה בגמר גביע נערות ב’ בו זכה המועדון אשתקד. על המקום השני עשויות להיאבק תיכון ‘היובל’ הרצליה עם ליהי עזורי, גם כן שחקנית ליגת העל ויצטרפו אליה שירה בן אלי שעזבה את המועדון לרמה”ש, ואופיר ויינטראוב שעברה לשחק בכפ”ס. מי שינסו להפתיע את הרצליה הן ‘הדרים’ הוד השרון עם שירה הלוי וכאוכב עם הסגל המקומי שלה ושתיהן יקוו לא להיות אפיזודה חולפת בליגה.

הפועל גימנסיה ריאלית ראשל”צ
סגל הקבוצה: הילה קארש, עמית טרנר, רוני גופר, תהל קוור (י”ב); שי לבני, ליאור מרדכי, רומי ויינר, רומי עובד (י”א); עופרי הרטל, מאיה קארש (י’).
מנהל מקצועי ומאמן: זיו ארז
עוזרים: ארז רון ואיגי טאובר

תחזית: מטיילות לגמר – השאלה נגד מי

 

בנות הרצליה ‘היובל’
סגל הקבוצה: ליהי עזורי, שירה בן אלי, הילה אברהם, מאיה רובין-שטוק, נויה חיו, נועם אזולאי, שיר פלג, יעל שוריאן, (י”ב); רומי לפיד-מורדוך, תמר אוחנה, מאיה גל, שחר גורל, תמרי שוריאן, שני קינטרו (י”א); אופיר ויינטראוב, הילה הרוש, נטע רובין (י’).
מנהלת מקצועית ומאמנת: בר מרלי
תחזית: אמורות לסיים במקום השני בבית, אבל יתקשו ברבע הגמר גם מול יריבה שתעלה מהאליפות הארצית

 

כאוכב אבו אלהיג’א
סגל הקבוצה: אסמא עבדל קאדר, תאלה מוחמד (י”ב); לין חאג’, מיאר מוחמד, איה עלי, מיסאן אבו אל היג’א, מיאר אבו אל היג’א, ראועה מנסור (י”א); תאלין אבו אל היג’א, מרים חאג’, מאיס אבו אל היג’א, רנים עבדל קאדר.
רכז חנ”ג: דינא עלי
מאמנת: אסיל עודה

תחזית: למרות שכיף תמיד לראות קבוצה מהמגזר או מהפריפריה בליגה הזו, ייאלצו להיפרד ככל הנראה מהליגה אחרי שלוש שנים

הדרים הוד השרון
סגל הקבוצה: שירה הלוי, רומי פנדוקי (י”ב); טל הבר, נטע פייגנבוים, עלמה שטרן, אורי יונס, שירה רוזנברג, יהלי שמלה (י”א); גילי רוברט, מאיה שמעוני (י’).
מאמן: אייל המי
תחזית: ייאבקו עם כאוכב על המקום השלישי בבית, יעפילו ככל הנראה לרבע הגמר אבל שם זה יסתיים ככל הנראה מול אלופת הבית המקביל

 


בית ב’

בניגוד לבית הראשון, כאן מדובר בבית די פתוח לגמרי וזאת בעקבות היחלשותה של רעננה שאיבדה בשנתיים האחרונות שחקניות לאקדמיה או למועדונים אחרים. דוריאן דהן סוויץ’ שאמנם לא משחקת ברעננה תוביל את הקבוצה עם הניסיון שצברה בבוגרות של אליצור ת”א וכעת בחולון, אבל עדיין יהיה מאד קשה לחבורה של אוסטרובסקי עם אלה שוסטר, ליאל אריאל וליעד פסטרנק וגם בעקבות התחזקותן של יתר הקבוצות בבית. רבין כפר סבא צברה ניסיון בשנתיים האחרונות ומי שיובילו אותה הן שחר גרנות, רוני לוי ואנבל דנזינגר. עמק חרוד שגם היא צברה ניסיון כמעט עם אותו סגל בשנתיים האחרונות אותו יובילו יעל פרחי, עמית סרויה הבוגרות ויחד איתן נגה הרן ומורג’אן סעדה המוכשרות, ולא שכחנו את רוטברג רמת השרון – הצלע השלישית והיותר מנוסה (לפחות מבחינה הישגית) בבית שאחרי שנתיים של סגלים קצרים, חזרה לסגל קצת יותר גדול בראשותה של אלה נר ויחד איתה מספר צעירות מוכשרות שיחלו את שנותיהן בתיכון.

מכבי אוסטרובסקי רעננה
סגל הקבוצה: דוריאן דהן סוויץ’, אלה שוסטר, ליעד פסטרנק, ליאל אריאל, שירה קובץ’ (י”ב);קטיה ויליקי, מיכאלה יעקובוביץ’ (י”א); תמר ברייטמן, גילי גולד, ליאל כהן, מאיה מנדלבאום (י’).
מנהל מקצועי ומאמן: לירון שרף
עוזרים: יוסי אלקבץ וגלעד איידנברג

תחזית: לאור זה שהסגל של רעננה נחלש מעט, המקום הראשון כלל לא מובטח לה והדרך לשלבי ההכרעה תהיה קשה מאד.

רב תחומי עמק חרוד
סגל הקבוצה: עמית סרויה, יעל פרחי, סתיו לוי, בר ידן (י”ב); נוגה הרן, ליהי שחם, מורג’אן סעדה, נגה מנטל, מיקה שובל, יובל פטרו (י”א); שירה כהן, גילי לייבל (י’).
מנהל מקצועי ומאמן: יואב הלר עוזרת: שקד גל
תחזית: עמק חרוד מתייצבת לראשונה בנקודת פתיחה חזקה מאד שלא הייתה לה אף פעם בליגת התיכוניים. שני משחקי הפתיחה שלה מול כפ”ס ורעננה יכריעו האם תוכל לסיים בראשות הבית ולהרוויח הגרלה טובה יותר בשלבים המכריעים.


רוטברג רמת השרון

סגל הקבוצה: אלה נר, הגר בן דוד – פצועה, יערה אנגל (י”ב); דניאלה שניצר, מאיה פיין, אסיה פילץ, נועה דרורי, עדי צדקיה, אלהכפולר (י”א); רוני נווה, רותם ורסנו, גלי רוטשילד, אורי אליה, אלה גזית, יעל ענבר, שירה פוקס, ליה ברנסון (י’).
מנהלת מקצועית: גלית מוסאי
מאמן: אמיר מימרן

תחזית: הסגל של רמת השרון המוכשר, אבל חסר לו ניסיון במעמדים גדולים ובמשחקי הכרעה ולכן צפוי להיאבק על המקום השלישי מול רעננה.


הפועל ‘רבין’ כפ”ס

סגל הקבוצה: רומי בלהסן (12/03), שחר גרנות, רוני לוי, שירה צוקר, נוי קטן, עומר גרטי (י”ב); אנבל דנזינגר, דפנה איתן, מאיה אבנון, אלה רוטנברג, ילנה אפטנה (י”א); אלה הדר, יובל ישראלי, מיכל לוי, אופק דניאל, נועם אילת, שחף פרץ ומיקה קרט (י’).
מנהל מקצועי ומאמן: איתמר לוי
תחזית: כפר סבא קבוצה מוכשרת ועמוקה, וחלק מהשחקניות שלה גם צבר ניסיון במעמדים גדולים כמו גמר גביע. המשחק הראשון מול גלבוע משמעותי לדירוג הסופי של מקומות 1-2.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now