אירוע גמר טורניר התיכוניים STRONG SIDE- יוצא לדרך ומרגש מתמיד

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
היום יתקיים אחד מאירועי השיא החשובים של ספורט בתי הספר: גמר טורניר התיכוניים סטרונג סייד בכדורסל.

עונת התיכוניים בכדורסל המשוחקת השנה דרך הטורניר, החזירה את הניצוץ והחיוכים לכולנו. ה"אנרבוקס חדרה" שראה רגעי הנפה גדולים, בשנתיים האחרונות, יארח היום את גמר הטורניר, אשר מחליף בחירום את האליפות הרגילה. יהיה מרגש...המשחקים ישודרו בערוץ ONE (50).

פורסם ע"י:       28 דצמבר, 2023  1:00

היכל הספורט “אנרבוקס” בחדרה,  יארח את משחקי גמר טורניר התיכוניים ה – STRONG SIDE.  רוטברג רמת השרון ואוסטרובסקי מרעננה ייפגשו למשחק על הגביע. לרענניות זה יהיה מפגש עם זיכרון משנה קודמת בה רוטברג היא זו שהדיחה אותה בפיינל פור. אלו הן שתי נבחרות עם מסורת ארוכת שנים של גמרים וזכיות באליפויות ובהחלט צפוי להיות שם משחק צמוד ומותח. בגזרת התלמידים, תיכון חדש אלופת התיכוניים משנה שעברה תפגוש במשחק הגמר את כצנלסון כפר סבא, שבהחלט תהייה לפי כל הציפיות, יריבה שקולה. זו תהיה כמו תמיד חגיגה של אירוע גמר עם הצגה כפולה כאמור שתחל בבוקר (10:30 תלמידות ו 13:30 תלמידים). שידורים ישירים בONE.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר

| STRONG SIDE…טורניר כדורסל חזקים ביחד!

יחד עם החזרה ההדרגתית לשגרה, קיימה התאחדות הספורט לבתי הספר במהלך סוף נובמבר ולאורך כל חודש דצמבר את טורניר הכדורסל  STRONG SIDE, כמענה זמני לעונת התיכוניים שהחלה אמנם, אך נפסקה עקב אירועי המלחמה. הטורניר הוכיח  שחזרה הדרגתית לשגרה הינה מענה מצויין לנפש ולגוף ואין כמו הספורט שכולנו כל כך אוהבים, כדי לחזק ולשקם זאת.

בטורניר השתתפו 15 קבוצות, 8 מהתלמידים ו 7 קבוצות תלמידות, כולן מליגת העל של התיכוניים. הטורניר לא יירשם כאליפות תיכוניים, לא יהיו אלופות ולא יורדות.


מי יניף ומי תניף? הקפטנים והקפטניות…

ב10:30, תעלינה כאמור לפרקט קבוצות התלמידות של אוסטרובסקי רעננה ורוטברג רמת השרון למשחק מרתק בו תיקבע אלופת הטורניר. שתי הקבוצות הציגו יכולת מרשימה לכל אורך הטורניר ולהן סגלים מגובשים שרצים יחד כבר עונה שלישית. אין ספק שלשתי הקבוצות השנה יש את היכולת והניסיון להביא תואר וגביע. תמר ברייטמן , יחד עם גילי גולוד וליאל כהן, הן שחקניות המפתח של רעננה. אצל האלופה מרמת השרון עם רוני נווה, אריאל סולומון ויערה ים, כשהן בכושר טוב לא יהיו חיים קלים ליריבות שלהן על הפרקט.

 

סגל רוטברג רמת השרון: אריאל סולומון, רוני נווה, אלה גזית, מאיה אלמליח, שי לי קרינסקי, נעמי כהן מינץ, שירה פוקס, גלי רוטשילד, יערה ים, מיקה שטיין, רותם ורסנו.
סגל אוסטרובסקי רעננה: רונה זיו, גילי גולוד, מיקה בנימין, יובל אדרי, תמר ברייטמן, יובל בן צור, עדן ראיכמן, שני פלר, אוראל נתנוב, רוני גור , אילה שינדרוף, רוני קרטין, ליאל כהן.

ב 14:30, יחל משחק התלמידים המסקרן המסקרן שיפגיש את אלופת התיכוניים משנה קודמת שזה לה כבר גמר שמיני ברציפות במסגרת משחקי התיכוניים אם נכלול בתוכו גם את הגמר העכשווי של הטורניר. ללא ספק הישג יוצא דופן. היריבה מכפ”ס, מראה בעיקר אופי מצויין, דינמיות ואגרסיביות, כלים שיעזרו לה להוות יריבה שקולה במשחק. לשתי קבוצות ישנם שחקנים המשתלבים כבר בליגות הבכירות ובנבחרות ישראל. ללא ספק, גמר מסקרן. משחק אחד, על גביע אחד נכסף. לחדש מת”א סגל רחב עם שחקני נבחרות ישראל. ירון גולדמן וגיא בניטה יחד עם שגיא גודס וחבריהם המוכשרים ינסו שוב להניף גביע. עדי קדם, יהב חג’בי  ויונתן ספקטור יחד עם יואב צמח מהווים קו לוחמני וחזק לכל יריבה. זה יהיה אירוע של צבע ומוסיקה,  שמחה וגם אכזבה ובעיקר מעט טוב בימים לא קלים.

סגל כצנלסון: עדי קדם, יואב צמח, עידו קנטרוביץ, יהב ח’גבי, עומר בן דוד, אריאל אוסד, רוי ברון, יונתן ספקטור, נמרוד זקס, יובל כנרי , עמית רוט, יואב קהת, גיא אלון, עמית ליכט.
סגל תיכון חדש: אריאל בניטה, אורן סהר, פרינס סאם, שגיא גודס, תמיר ולד, אביאל ממו, ים נבו, ירון גולדמן, עומרי נחום, שון דליד, בנימין זבינסקי, גבריאל ארטמנקו, נבו אורי, עמית צוקר, גל כהן.

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now