אליפות התיכוניים – הצלבות והישרדות: סיכום המפגש הראשון

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אליפות התיכונים לתלמידים תשפ"ג - שלב שמינית הגמר, הצלבות והישרדות – סיכום המפגש הראשון

פורסם ע"י:       14 נובמבר, 2022  10:51

רמות ים, בליך ותיכון חדש עם רגל וחצי ברבע הגמר. דרמות בירושלים ובקריית אונו. ש.ב.צ גבעתיים ניצחה בגליל, מודיעין בהוד השרון במשחקי ההישרדות. זה יהיה מרתק ומותח עד הבאזר המסיים את השלב.

רמות ים, בליך ותיכון חדש עם רגל וחצי ברבע הגמר. דרמות בירושלים ובקריית אונו. ש.ב.צ גבעתיים ניצחה בגליל, מודיעין בהוד השרון במשחקי ההישרדות. אליפות התיכונים לתלמידים תשפ”ג – שלב שמינית הגמר, הצלבות והישרדות – סיכום המפגש הראשון, יש למה לצפות לקראת מפגשי הגומלין.

מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

המשחק המרכזי
המקיף גבעת ברנר – רמות ים עמק חפר 86:62
באולם החדש והיפה בקיבוץ גבעת ברנר נפגשו לדרבי מיני התיישבותי העולה החדשה ואחת המועמדות לתואר מעמק חפר מול הקבוצה המארחת. יחסי הכוחות נראו כבר מהשלב הראשון כאשר האורחים מרמות ים בהדרכת עמית בן דוד ורמון וולפסון רצו ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון בניצוחם של אורי יאיר ואיתם כהן שחיממו את הידית. ברבע השני ברנר הצליחה לחזור למשחק ולהוריד את הפיגור לחד ספרתי בזכות מטווח שלשות מקומי של עומר רוזמרין, ניתאי וולך ופלג דרור שהורידו את הקבוצות להפסקה ב-37:30 לברנר. הבליץ של האורחים חזר עם פתיחת המחצית השנייה עם יכולת התקפית גבוהה הן בהתקפות מעבר, כניסה לטבעת ואחוזי קליעה טובים מחוץ לקשת שהריצו את רמות ים עד ל-20 הפרש כבר בסיום הרבע השלישי והפכו את המשך המשחק לפרוטוקול ולהכרעת ההתמודדות כבר במשחק הראשון.
לרמות ים: איתם כהן ואורי יאיר 12 כ”א, אריאל סלע 11, בן שרף 9, גיא קורן וליבי לביא 8 כ”א, אורי ירמולוב 6, רני בלגה ויונתן אדירי 5 כ”א, ערן פינסלי 4. לברנר: דניאל קריף 16, דרור פלג 15, עומר רוזמרין 11, עידו מדינה 7, אור פורר 6, ניתאי וולך 3, אביב משל ורועי כשכש 2 כ”א.


שמינית הגמר: המקיף ברנר מול רמות ים עמק חפר צילום: ארז עוזיר
הריאלי חיפה – בליך רמת גן 80:57

גם בליך רמת גן, שרוצה להחזיר את ימיה מקדם רשמה ניצחון חוץ חד צדדי בעיר הכרמל בדרך להפוך את משחק הגומלין באולמה הביתי להכרעה כפולה ומושלמת. האורחים מר”ג הפגינו יכולת טובה כבר מהפתיחה וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 12:20 בראשותם של שי לבבי ועידן האשכנזי. ברבע השני הריאלי חזרה למשחק ונצמדה לאורחים כאשר עמית בן עמי, איימן חאימן נוגסים בפיגור מצד המארחת ואילו בבליך רועי בן כוכב עם יום טוב מחוץ לקשת שומר על יתרון קבוצתו בהפסקה -30:35. עד הרבע האחרון בליך שמרה על היתרון הזעיר בין 4 ל-5 נק’ כאשר הריאלי מנסה להישאר קרובה. עם פתיחת הרבע האחרון בליך פתחה בריצה מטורפת בראשות לבבי ורן סולומון, עלתה במהירות לדו ספרתי כאשר הריאלי כפי שקרה לה במרבית משחקיה השנה לא מצאה תשובות משני צדי המגרש ולא הצליחה הפעם למחוק את הפיגור בדרך להפסד משמעותי כבר במשחק הראשון מבין שניים. הרבו לבליך: עידן האשכנזי 24, שי לבבי 19, רועי בן כוכב 13, רן סולומון 11. לריאלי: איתן חאימן 14.


שמינית הגמר: המקיף ברנר מול רמות ים עמק חפר צילום: ארז עוזיר

תיכון ליד האוניברסיטה ירושלים – רב תחומי עמק חרוד 60:59

האלופה יוצאת בעור שיניה מהבירה עם ניצחון דחוק שנותן לה אוויר עד לגומלין בשבוע הבא מסל ניצחון של מקסים פילוננקו, שתי שנ’ לסיום. עמק חרוד כבר הוליכה ביתרון דו ספרתי במהלך הרבע הראשון עם יכולת טובה של זיו ברקו שהוריד את קבוצתו ביתרון 20:27 להפסקה. במחצית השנייה רום כיטכס ויאיר ידין נגסו בפיגור והחזירו את ליד”ה למשחק. בדקות הסיום דרמה גדולה שפילוננקו עוד העלה את עמק חרוד ל-51:55 אבל המקומיים הפכו ל56:55 . ברקו ושטרית דייקו מהקו והחזירו את היתרון לאדומים. הירושלמים יצאו להתקפה אך איבדו את הכדור, השתלטו עליו שוב וסחטו עבירה בלתי ספורטיבית. פייבלום שהיה אחראי על כמה מהלכים הגנתיים מופלאים עבור המקומיים נשלח אל הקו ודייק רק באחת וכדור מקומי עם מינוס נקודה 21 שניות לסיום. ליד”ה יצאה להתקפה וכיטכס תיקן זריקה רעה בסל ענק מריב’ התקפה והחזיר את קבוצתו ליתרון, 11 שנ’ לסיום. אחרי פסק זמן שיטרית מהשלוש לקח זריקה שלא נכנסה שומרוני אט על הריבאונד אבל הוא נחסם ואחריו לקח את הכדור החוזר ברקו שגם לא צלח ופילוננקו אסף את הכדור אליו ושם את הכדור בפנים 2 שניות לסיום. ליד”ה חזרה מפסק זמן להוצאת כדור אחרונה אך זריקה מה-3 לא צלחה וגורל המשחק הראשון הוכרע.  הרבו לעמק חרוד: זיו ברקו 21, עופרי שטרית ומקסים פילוננקו 12 כ”א.  הרבו לליד”ה: רום כיטכס 24, יאיר ידין 16.


שידורים ישירים של כל משחקי האליפות צילום: רום שקד

ליאו בק חיפה – תיכון חדש תל אביב 96:67

ניצחון חוץ משכנע לסגנית האלופה שגם היא ממשיכה ביכולת המרשימה מפתיחת העונה ועושה צעד גדול לקראת רבע הגמר. הרבע הראשון עוד היה שקול כאשר אלון בעבור ורותם עובדיה משאירים את המארחת צמודה לתיכון חדש בשורותיה פתח היטב את המשחק אלון אהרונוביץ’ ובסיום הרבע הראשון שוויון 21. ברבע השני ברחו האורחים ליתרון זעיר כאשר עופרי נווה ואורי כהן מורידים את קבוצתם להפסקה ב-33:40. הבריחה של תיכון חדש החלה במחצית השנייה כאשר יונתן גוטר הצטרף לחבריו שהעבירו הילוך בדרך ליתרון של 20 נק’ בתום הרבע השלישי שהלך וגדל עד לסיום. הרבו לתיכון חדש: אורי כהן 21, אלון אהרונוביץ’ 18, יונתן גוטר 16 . הרבו לליאו-בק: אלון בעבור 18, ליאב בוקובזה 15, רותם עובדיה 14.


בן צבי קריית אונו – ויצ”ו נהלל עמק יזרעאל 77:73
נהלל המשיכה את המומנטום המצוין שהיא נמצאת בו בחודש האחרון מאז פתיחת ליגת העל לנוער לרבות הניצחון על האלופה מהגלבוע ופתחה נהדר עם 0:11 בתוך 4 דק’ עם סלים קלים באזור הטבעת. אונו חזרה למשחק לאחר פסק זמן ואלון ינקוב עם 5 רצופות הוריד במהירות את הפיגור לחד ספרתי שנשמר עד לסיום הרבע הראשון (20:13). ברבע השני שלשה של ירין דזן-שווילי ומשחק הגנה טוב יחד עם סלים בהתקפות מעבר של אלון ינקוב הורידו את הפיגור ל-2 בלבד (28:26, 16) ובהפסקה רק 32:36 לנהלל. היתרון הזעיר נמשך ברוב המחצית השנייה כאשר ברבע האחרון המשחק הפך למטווח שלשות של אור חן ונועם לוגשי האורחים מול מופע יחיד של ירין דזן-שווילי. הרכז המקומי הצליח לצלוף עוד שתי שלשות אך לוגשי חתם את התוצאה הצמודה מהקו.
הרבו לנהלל: נועם לוגשי 22 – 4 שלשות, אורי עובדיה ואלון הרשקוביץ’ סימונס 17 כ”א, אור חן 14. הרבו לבן צבי: ירין דזן-שווילי 32 – 8 שלשות!!, אלון ינקוב 12


שמינית הגמר: המקיף ברנר מול רמות ים עמק חפר צילום: ארז עוזיר
משחקי ההישרדות

עמק החולה כפר בלום – ש.ב.צ גבעתיים 62:50
גבעתיים עושה צעד משמעותי מבחינתה לכיוון הישרדות בליגת העל עם ניצחון חוץ דו ספרתי בגליל ויכול להיות שזה היה משחק הפרידה של עמק החולה מליגת התיכוניים לתקופה הקרובה.
הרבו לגבעתיים: קאי רפפורט 23, דניאל פיש צעירי 11; לעמק החולה: עידו קליין 17, שי ברקוביץ 13.

הדרים הוד השרון – עירוני א’ מודיעין 74:54
מודיעין הכריעה את גורל היורדת השנייה כבר במחצית הראשונה של המשחק הראשון בשרון אליה ירדה ביתרון 18 (27:45) והוכיחה שהיא מעוניינת להישאר בליגת העל גם לשנים הקרובות.
הרבו למודיעין: נדב אזולאי 20, עידו מן 12, יואב ויטלם 11.  הרבו להדרים: גיא רייסנר 22, רון ענבר 17

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now