אליפות התיכוניים: סיכום משחקי הגומלין – הצלבות והישרדות ומבט לרבע הגמר

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אליפות התיכונים לתלמידים תשפ"ג שמינית הגמר – סיכום משחקי הגומלין

פורסם ע"י:       20 נובמבר, 2022  8:56

הדרים הוד השרון נפרדה מליגת העל לאחר שנה אחת והצטרפה לעמק החולה שגם היא נפרדה מהליגה לאחר שנים רבות. מודיעין וגבעתיים יחכו ליריבות מהגליל.

רגע לפני האליפות הארצית שתיפתח השבוע בגליל העליון וממנה יעפילו כבר השנה שתי קבוצות לשלב רבע גמר ליגת העל, הסתיימו השבוע כל משחקי הגומלין, למעט כצנלסון מול הגימנסיה מראשל”צ. יש כבר עולות לרבע הגמר: תיכון חדש, רמות ים עמק חפר, בליך רמת גן, ויצ”ו נהלל. הדרים הוד השרון נפרדה מהליגה הבכירה לאחר שנה אחת והצטרפה לעמק החולה שגם היא נפרדה מהליגה לאחר שנים רבות. מודיעין וגבעתיים יחכו ליריבות מהגליל. הכל מוכן לקראת האליפות הארצית בגליל, מיד לאחריה הגרלות רבע הגמר…סיכום ההצלבות וההישרדות עם מבט לעבר רבע הגמר.

מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

המשחק המרכזי
ויצ”ו נהלל עמק יזרעאל – בן צבי קריית אונו (73:77 במשחק 1) 54:90
הקבוצה מהעמק שסיימה בצדק כראש ‘בית המוות’ חזרה לאולמה הביתי במטרה להשלים ניצחון כפול על היריבה העיקשת מקריית אונו. נהלל עלתה עם לויטה, אור חן, לוגשי, סימונס ואורי עובדיה. בן צבי עם ירין דזנשווילי, ינקוב, הלפרן, פייגין והקפטן הראל רוד.  נהלל פתחה חזק עם 0:12 מהיר בראשות עובדיה, סימונס ולויטה שעשה פעמיים סל ועבירה.. גם התעוררות של האורחים ופסק זמן של מאמנם יניב וייצמן לא שינה יותר מדי את המגמה ואת התוצאה כאשר גם אור חן חימם את הידית (12 אישיות) ובסיום הרבע הראשון היתרון הדו ספרתי למארחת נשמר – 10:26. היתרון הגבוה הלך וגדל עד לסיום המחצית הראשונה החד צדדית – 19:41 בהפסקה. המחצית השנייה לא הייתה שינוי גדול ביכולת של שתי הקבוצות, וגם מעבר לאזורית של בן צבי לא ממש שינה את היתרון הגדול של נהלל ואת הניצחון החד צדדי. לנהלל: אור חן 21, אורי עובדיה 16  לבן צבי: ירין דזנשווילי 18.


בן צבי ק.אונו מתארחת בנהלל ומפסידה את משחק הגומלין… צילום: ארז עוזיר
תיכון חדש תל אביב – ליאו-בק חיפה (67:96 במשחק 1) 54:86

תיכון חדש מטיילת לרבע הגמר כאשר גם במשחק הגומלין היא רושמת ניצחון חד צדדי על היריבה מהכרמל ששוב מסיימת את דרכה בשמינית הגמר. הרבו לתיכון חדש: אלון אהרונוביץ’ 16, אורי כהן 14, יונתן שאקי 12, ירון גולדמן 11,  הרבו לליאו-בק: יונתן כוורי 12, רותם עובדיה ורון דנדקר 10 כ”א.

רמות ים עמק חפר – אזורי גבעת ברנר (62:86 במשחק 1) 67:93
בניגוד למשחק הראשון שהוכרע בצורה חד צדדית, הפעם שחקניו של אסי שמעון שהגיעו משוחררים מלחץ בגלל ההפרש הגבוה, הפגינו יכולת טובה לאורך שלבי המשחק ונשארו צמודים יחסית לקבוצה מהשרון שבסופו של דבר הכישרון והסגל שלה עשו שוב את ההבדל בדרך לעוד ניצחון משכנע. הרבו לרמות ים: בן שרף 19, אורי יאיר 14  הרבו לברנר: דניאל קריף 17, דרור פלג 12, ניתאי וולך 11


תצוגת קהל מרשימה של ק.אונו… צילום: ארז עוזיר
בליך רמת גן – מכבי ריאלי חיפה (57:80 במשחק 1) 64:61

למרות התבוסה הביתית, הקבוצה מעיר הכרמל הגיעה יותר חדה ומפוקסת וניצלה את הפסיביות ואת חוסר האנרגיות של שחקני בליך כדי לכפות משחק צמוד ובמחצית השנייה לברוח ליתרון של בין 9 ל-11 שלצערה לא הספיק לה כדי להעפיל לרבע הגמר, אבל לפחות לסיים את העונה בצורה טובה וחיובית. בליך הצליחה למחוק את הפיגור ממש בדקה האחרונה בדרך להפסד צמוד. בליך גם תקווה להגרלה טובה ברבע הגמר ולנצל את הפגרה הקצרה כדי להגיע יותר מוכנה. הרבו לריאלי: איתן חאימן 17,עמיתן בן עמי 16, איל פורמן 15הרבו לבליך: רן סולומון 14, רועי בן כוכב 12.

הגימנסיה ריאלית ראשל”צ – הפועל כצנלסון כפ”ס 67:51
במפגש הראשון בין שתי הקבוצות שסיימו כסגניות בשלב הבתים התפתח משחק צמוד ושקול לאורך כל המשחק. איתי ז’ק ויונתן ספקטור העלו את כפ”ס ליתרון 5 (27:32) סמוך לסיום המחצית הראשונה שנשמר עד להפסקה (31:35). כצנלסון המשיכה את המומנטום עם פתיחת המחצית השנייה ששלשה של נדב שדה העלתה את האורחים ליתרון דו ספרתי (31:42, 22) שנשמר עד לסיום כאשר הרכז האנרגטי יחד עם איתי ז’ק ועידן זילבר-שלג מובילים את קבוצתם לניצחון עם יתרון משמעותי לגומלין. הרבו לכצנלסון: עידן זילבר-שלג 17, איתי ז’ק ואיתי סלמה 14 כ”א, נדב שדה 10.


הרב תחומי מול נהלל מהמפגש הראשון… צילום: רום שקד
רב תחומי עמק חרוד – תיכון ליד”ה ירושלים (59:60 במשחק 1) 51:94

ניצחון חד צדדי לאלופה שחששה מאד ממשחק הגומלין לאחר ההפסד בתחילת השבוע לנתניה בליגת העל לנוער. עמק חרוד הגיעה חדה ומפוקסת החל מהפתיחה ופילוננקו שהיה יעיל בצבע העלה אותה במהירות ליתרון דו ספרתי בתוך 4 דק’ (2:12). ליד”ה הצליחה לחזור למשחק לאחר פסק זמן ולצמק בהדרגה את הפיגור עד לחד ספרתי, כאשר יובל בן עטר והקפטן יאיר ידין מורידים עד למינוס 6 ובסיום הרבע 25:17 לעמק חרוד. ברבע השני המארחת עלתה מדרגה באינטנסיביות משני צדי המגרש ושלשה של יוגב פרטי החזירה את היתרון לדו ספרתי (19:31, 13). מכאן נשמר היתרון עד להפסקה כאשר בירן, שטרית, פילוננקו יורדים ביתרון ניכר 29:47 בסיום המחצית. עם תחילת המחצית השנייה עמק חרוד העבירה מסר ברור שהיא רוצה לסיים את ההכרעה כאן ועכשיו ושייטה ליתרון של למעלה מ-30 נק’, כאשר היא צולפת לא פחות מ-14 שלשות ע”י שטרית, פרטי, ברקו וגם שומרוני וארבל שהצטרפו לחגיגה. לעמק חרוד: עופרי שטרית 16, זיו ברקו 15, גיל בירן ויוגב פרטי (4 שלשות) 14 כ”א, מקסים פילוננקו 11, מירון כץ וגיא ארבל 7 כ”א, יהלי שומרוני 5, אייל וושניאק 4 ושני חיטין 2. לליד”ה: יאיר ידין 12, הלל לב רן 9, אייל חסידים 6, הלל וייס 5, רום כיטכס ונועם כהן 4 כ”א, יואל שפירא ואורי דור 3 כ”א, יובל בן עטר 2.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now