אריק אלפסי מאמן הכדורסל הלך לעולמו והוא רק בן 49

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אריק אלפסי מאמן הכדורסל הלך לעולמו מסיבוכים ממגפת הקורונה והוא בן 49 בלבד

מאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, אושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שמצבו הידרדר והבוקר נכנע לנגיף ונפטר כשהוא בן 49 בלבד.

פורסם ע"י:       22 ספטמבר, 2021  14:37

מאמן הכדורסל אריק אלפסי הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה, אושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב לאחר שמצבו הידרדר והבוקר נכנע  לנגיף ונפטר כשהוא בן 49 בלבד.

אריק אלפסי ז”ל החל את דרכו כמאמן קט סל ונוער בעיר הולדתו נתניה ונחל הצלחה כאשר זכה באליפות ובגביע המדינה לנוער. אלפסי שאף היה תלמיד בביה”ס שרת בעיר, שיחק בנערותו בקבוצת בית הספר תחת מאמנו וחברו שנים רבות משה ופניארסקי. בשנת 2006, שנה”ל תשס”ו אף סגר מעגל נפלא כמאמן תיכון שרת בנתניה כאשר זכה באליפות ליגת התיכוניים.

אלפסי עבר את כל השלבים בדרך להיות מאמן על בליגת העל, החל מאימון ילדים בליגת הקט סל ועד ההישגים המיוחדים שהפכו אותו למאמן מוערך ובכיר. את דרכו בליגת העל החל בעירוני אשקלון בעונת 2007/8 והדריך את הקבוצה במשך עשרה מחזורים. לאחר מכן חזר אלפסי לנתניה עירו ומונה למאמן קבוצת הבוגרים אשר שיחקה בליגה הלאומית. בעונה זו זכתה הקבוצה להצלחה רבה כאשר בסופה עלתה לליגת העל לאחר שסיימה את העונה במאזן של 33 ניצחונות והפסד אחד. בעונה שלאחר מכן בליגת העל סיימה נתניה את העונה הסדירה במקום החמישי ועלתה לפיינל פור שם הפסידה נתניה למכבי תל אביב בחצי הגמר ולהפועל ירושלים במשחק על המקום השלישי ובתום העונה הזו אלפסי נבחר למאמן העונה. בעונתו השלישית כמאמן הוליך את נתניה עד לגמר גביע המדינה 2011 שם נכנעה הקבוצה למכבי תל אביב. בנוסף אימן את מכבי אשדוד, עירוני נהריה. בקיץ 2019 קיבל את תפקידו האחרון בליגה הראשונה כמאמן הפועל אילת. במקביל לעבודתו בליגת העל שימש כמאמן נבחרת הנוער של ישראל ועוזר מאמן הנבחרת הבוגרת.


שרת נתניה אלופת ליגת התיכונים 2006 אריק אלפסי ז”ל שני משמאל באדיבות: משה ופניארסקי



משה ופניארסקי, מורה לחינוך גופני בבית הספר שרת בנתניה, מאמן כדורסל וחבר קרוב של אלפסי מספר
: “כל כך קשה לי לדבר על אריק בלשון עבר, עדיין לא מעכלים את לכתו מאיתנו. אריק עבורי היה כל כך הרבה, גם תלמיד, שחקן, חבר קרוב, מאמן ועוזר מאמן איתו עבדתי ופעלתי מעל 25 שנה. חלקנו כל כך הרבה שעות יחד, גם בארץ וגם בחו”ל, חלקנו חדרים משותפים והמון רגעים מרגשים ומקצועיים. אריק, היה איש מקצוע מסור ומעמיק, החל מליגות הקט סל דרך הנוער וליגת התיכוניים, עד היותו מאמן מקצועי ובכיר, זאת ללא קיצורי דרך ודרך כל השלבים”. מוסיף ופניארסקי: “אריק היה איש גדול שכולם/ן אהבו, העריצו, העריכו והוא יחסר לנו כחבר, מאמן ודמות להערצה. סגרנו יחד כמה וכמה מעגלים, הן בליגת התיכוניים עם הזכייה שלו כמאמן תיכון  שרת נתניה בה הוא היה גם שחקן ומאוחר יותר אף אני שאימנתי אותו והוא היה גם עוזר מאמן שלי, הייתי בהמשך גם עוזר המאמן שלו – זה אריק, זה אנחנו. אריק ניצח בכל המלחמות שלו, האישיות והספורטיביות, בזו האחרונה הוא לא שרד, אישית איבדתי בן וחבר. יהי זיכרו ברוך”.

היום, 22.9.21, נפטר אלפסי מסיבוך של מחלת הקורונה, אחרי שחלה בנגיף שלושה שבועות לפני כן ואושפז בעקבות החמרה במצבו.
בתגובה לפטירתו אמר שר התרבות והספורט, חילי טרופר:
“אריק הטביע חותם בעולם הכדורסל הישראלי והליכתו בטרם עת היא אבידה קשה”.

משפחת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל מרכינה את ראשה ומשתתפת בצער המשפחה. יהי זיכרו ברוך.

אריק אלפסי ז”ל
1972- 2021
יהי זיכרו ברוך

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now