בלסינג אפריפה: אני אלוף העולם!
מאליפות בתי הספר אל אליפות העולם

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

לא ייאמן: בלסינג אפריפה בן ה-18 הוא אלוף העולם עד גיל 20 ב 200 מטר, בתוצאה חלומית של 19:96 שניות.

פורסם ע"י:       5 אוגוסט, 2022  13:57

בלסינג, ישראלי ממוצא גנאי, נחשב כבר כמה שנים לספורטאי מצטיין ויוצא דופן, סיים השנה את לימודיו בתיכון אוהל שם ר"ג ורק לאחרונה זכינו לראותו חורך את מסלולי האצטדיון הלאומי בהדר יוסף במסגרת האליפויות הארציות של התאחדות הספורט לבתי הספר ומשרד החינוך.

נדמה שקסם האתלטיקה ואלוהי הריצה נגעו  וחרכו את המסלול באליפות העולם עד גיל 20 בקולמביה, לא רק זאת, אלא שהקסם נגע גם נגע בבלסינג אפריפה, הספרינטר הישראלי בן ה-18, שלא רק נחשב להבטחה הגדולה של הספורט והאתלטיקה בישראל, אלא גם קיים את הבטחתו להביא מדליות והישגים למדינה שנתנה לו בית והרבה מאוד אהבה.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר

הישג לא ייאמן: בלסינג אפריפה בן ה-18 הוא אלוף העולם עד גיל 20 ב – 200  מטר, בתוצאה חלומית של 19:96 שניות. להישג הזה של בלסינג אתמול בקולומביה יש כמה וכמה שיאים שנשברו “על הדרך”: שיא תחרות חדש באליפות עולם עד גיל 20, שיא ישראלי חדש ושיאו האישי כמובן. דקות רבות של מתח עברו עד אשר אושרה הזכייה של בלסינג. הריצה מול היריב מבוטסוואנה הייתה כה צמודה, עד כדי שש אלפיות השנייה לטובתו לבסוף של אפריפה.


בלסינג אפריפה אלוף עולם – צילום: איגוד האתלטיקה

שיאו האישי של בלסינג אפריפה נשבר בקולומביה לא פחות משלוש פעמים(!) עד ההישג והתוצאה המדהימה בגמר. בלסינג, ישראלי ממוצא גנאי, נחשב כבר כמה שנים לספורטאי מצטיין ויוצא דופן, סיים השנה את לימודיו בתיכון אוהל שם ר”ג ורק לאחרונה זכינו לראותו חורך את מסלולי האצטדיון הלאומי בהדר יוסף במסגרת האליפויות הארציות של התאחדות הספורט לבתי הספר ומשרד החינוך.


אלוף מחוז ת”א תשפ”ב – צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

נדמה שקסם האתלטיקה ואלוהי הריצה נגעו הלילה וחרכו את המסלול באליפות העולם עד גיל 20 בקולומביה, לא רק זאת, אלא שהקסם נגע גם נגע בבלסינג אפריפה, הספרינטר הישראלי בן ה-18, שלא רק נחשב להבטחה הגדולה של הספורט והאתלטיקה בישראל, אלא גם קיים את הבטחתו להביא מדליות והישגים למדינה שנתנה לו בית והרבה מאוד אהבה. ב-2010 קיבל בלסינג מעמד של תושב קבע עם משפחתו ורק לפני כשנתיים הוא קיבל את האזרחות הישראלית המיוחלת, שהקנתה לו מאז את האפשרות להתחרות תחת הדגל הישראלי ולהביא מדליות והישגים כפי שחלם. כאמור, ההישג של אפריפה, לא רק שהעמיד אותו בין הרצים הגדולים אי פעם לגילו, אלא שבר את שיא התחרות מאז ומעולם באליפות עד גיל 20 (הרביעי אי פעם שיורד מתחת ל 20 שניות שם הוא נמצא בחברה טובה עם יוסיין בולט האגדי) וזה לא הכל..


עם גביע האתלט המצטיין באליפות הארצית לתיכוניים תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר


אפריפה באליפות הארצית לתיכוניים תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר

בלסינג, ישראלי, ממוצא גנאי, נחשב כבר כמה שנים לספורטאי מצטיין ויוצא דופן, סיים השנה את לימודיו בתיכון אוהל שם ר”ג ורק לאחרונה זכינו לראותו חורך את מסלולי האצטדיון הלאומי בהדר יוסף במסגרת האליפויות הארציות של התאחדות הספורט לבתי הספר ומשרד החינוך. התאחדות הספורט לבתי הספר בשיתוף עם ONE, אתר הספורט וערוץ 50, הכינו כתבה מרתקת על האצן המצטיין כאשר היה רק בכיתה י”א במסגרת מגזין הספורט לצעירים ZONE, מגזין המסקר את הספורטאים והספורטאיות הצעירים והמבטיחים של ישראל לשנים הבאות.

מגזין הצעירים  ZONE של התאחדות הספורט לבתי הספר וערוץ ONE הפקה ועריכה  – ONE
הישגו המעולה של בלסינג אפריפה, עשוי להביאו אל תחרויות בליגות עולמיות לא רק עם עם בני גילו אלא אף בטורנירים לבוגרים עם התוצאה האחרונה שלו ואין ספק שמעכשיו ייחשב אפריפה לאצן מהשורה הראשונה העולמית. אליפות אירופה לבוגרים תתקיים בגרמניה ב15 באוגוסט השנה, ושם בוודאי כבר השם שלו יהיה מוכר לכולם.  בלסינג אמור להתגייס לצה”ל בעוד כחודשיים. ועם התואר “הרץ הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל”, נותר לנו רק לקוות שמדליה אולימפית היא חלום שבלסינג  יגשים, על פי מה שראינו ממנו בשנה האחרונה, השמיים הם לא הגבול הכי רחוק בשבילו.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now