גמר אליפות התיכוניים בכדורגל הראה לכולם כמה היהלום הנתנייתי מלוטש

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אורט יד ליבוביץ היא אלופת התיכוניים, השחקנים מנתניה שהיו מועמדים לתואר ניצחו בצורה משכנעת את היריבה מכפר גלים, מחזיקת התואר עד היום...

במזג אוויר אירופאי, רגע לפני הסיום החורף הישראלי, נפגשו בספורטק בבאר שבע סמוך לפארק האגם של בירת הנגב, בגמר התיכוניים בכדורגל לשנת תשפ"ב – האלופה המכהנת – כפר גלים חוף הכרמל, ומולה היריבה השאפתנית והמשולהבת מעיר היהלומים – אורט ליבוביץ' נתניה שהרשימה מאד באליפות הארצית.

פורסם ע"י:       24 פברואר, 2022  21:02

גמר אליפות התיכוניים בכדורגל לתלמידים הראה לכולם עד כמה כמה היהלום הנתנייתי מלוטש , תצוגת תכלית של שחקני אורט ליבוביץ’ נתניה שהיו המועמדים לתואר העניקה להם אותו על חשבון כפר גלים שנפרדה מהתואר. עידן טוקלומטי הצטיין עם שלושער. עידן ברנס הוסיף צמד.
מאת חגי פלק
במזג אוויר אירופאי, רגע לפני סיום החורף הישראלי, נפגשו להם בספורטק בבאר שבע לגמר התיכוניים בכדורגל לשנת תשפ”ב, האלופה המכהנת – כפר גלים חוף הכרמל ומולה היריבה השאפתנית והמשולהבת מעיר היהלומים – אורט ליבוביץ’ נתניה שהרשימה מאד באליפות הארצית. האלופה מחוף הכרמל המורכבת ברובה משחקני קבוצת הנוער של מכבי חיפה, שרק שלשום חלקם זכו באליפות המחוז בקט-רגל ולא הספיקו לנוח יותר מדי לקראת הגמר אבל כפי שהגדיר מאמנה און חן: “הדרך שלנו היא המחויבות החברתית והרצון להיות ביחד ולתת מעצמנו לטובת המערכת שנותנת לשחקנים ולתלמידים המון כדי שיצליחו באווירה החינוכית והספורטיבית שהם חיים בה”. כפר גלים עלתה בהרכב הבא: אור בן שושן; גטצ’ו יבלו, ליאל בן אבו, אמיר דהר, אורן סטרה ובסקי, עומד דנד, ירין לוי, נועם שמש, שלו ולר-שטיין, סלי פחימה וזיו בן שימול. שותפו: עידן ברקוביץ’, סאני לי, עילי פופוב.


כפר גלים – ההרכב הפותח (צילום ארז עוזיר)
נתניה שהגיעה כאמור בטוחה בעצמה וביכולתה לקחת את תואר האליפות הגיעה מהשרון, אחרי מספר ימי מנוחה לא מבוטלים מסוף השבוע האחרון. בנתניה ניסו למזער את האמירות לפני המשחק שאמרו כי הן באים כמועמדים לקחת את התואר לאור הסגל העמוק והמוכשר שעומד לרשותם, מה שלא נראה באליפות הארצית בה היומרנות והנחישות של שחקני נתניה באו לידי ביטוי על כר הדשא ובמיוחד מחוצה לו. הצהובים מנתניה עלו בהרכב הבא:
עמית דדון; דניאל אוקנין, נקיטה סטויאנו, דניס קוליקו, עידן ברנס, איתי רושה, בר כהן, נתי ביאדגלין, ווהיב פארס אדם מחמיד, ועידן טוקלומטי. שותפו: בנימין מולאו,


אורט יד ליבוביץ – ההרב הפותח (צילום: ארז עוזיר)
שניר לוי
המקומי, בנו של שופט העבר הבכיר מאיר לוי שובץ להיות השופט שינהל את ההתמודדות.

כבר בדקות הפתיחה נתניה הפגינה עליונות התקפית, ועידן טוקלומטי מצא את עצמו פעמיים מול בן שושן להזדמנות ממשית להבקעה. בפעם הראשונה הוא ספק נפל ספק הוכשל אולם השופט שניר לוי פסק לקרן, ובפעם השנייה בן שושן הדף בעיטה טובה של החלוץ הנתנייתי. החמצה נוספת נרשמה מצדו של אוקנין, וזאת כבר בחמש הדק’ הראשונות של המשחק. בדקה ה-19 השליטה של נתניה הגיעה ליעדה- כדור קרן מצד ימין תפס את הגנת כפר גלים לא מוכנה. קוליקו הוריד בראש לעידן ברנס הענק שלא התקשה לדחוק עם הראש פנימה ולהכניע את בן שושן שעד אז מנע לבדו לא מעט הזדמנויות להבקעה מצד נתניה. 3 דק’ לאחר שער היתרון, בן שושן איגרף מצוין בעיטת יעף של ברנס. בדקה ה-35 שוב מצב נייח לנתניה, ברנס הגביה כדור גובה, בן שושן הדף טיל של בר כהן, לרגליים של טוקלומטי שאחרי המון החמצות סוף סוף מצא את הרשת. שניר לוי החליט שהשער לא הובקע מעמדת נבדל והצהובים-שחורים ירדו להפסקה ביתרון משמעותי מאד בדרך לתואר הנכסף. כעבור 3 דק’ טוקלומטי השלים צמד אישי, מבישול נהדר של בר כהן בדרך ל-0:3 חד וחלק כבר במחצית הראשונה ואמירה ברורה של נתניה בדרך לתואר. כפר גלים לא הגיעה לאיום על השער לאורך כל המחצית הראשונה.

רק בפתיחת המחצית השנייה הגיעה כפר גלים למספר הזדמנויות. אמיר דהר נגח כדור קרן החוצה, ואילו המחליף סאני לי בעט מ-14 מ’ משמאל כדור גבוה מעל השער. שתי דק’ מאוחר מכן, עידן טוקלומטי ניצל טעות בהגנת כפר גלים כדי להרשית מעל בן שושן ולרשום שלושער אישי – 0:4. בדקה ה-51 היה זה תורו של ברנס להשלים צמד כאשר קיבל מסירה מצוינת מהאגף השמאלי מאדם מחמיד וניצל את ההגנה הרפויה של כפר גלים כדי להרשית את החמישי. מחמיד עצמו חתם את הקונצרט בדקה ה-62.


תמונה קבוצתית – הגביע של יד ליבוביץ מנתניה (צילום:ארז עוזיר)
אלכסנדר (‘סאשה’) פלד מאמן אורט ליבוביץ’ נתניה לא ניסה להצטדק על היכולת הגבוהה של שחקניו: “אני גאה ושמח שיש לי חבורה כזו של שחקנים שכיף לאמן. הוכחנו מהמשחק הראשון שמגיע לנו לזכות בתואר ואני שמח שהילדים הגיעו למעמד הזה בזכות וגם הוכיחו מהדקה הראשונה את היכולת שלהם. יש פה הרבה שחקנים מליגת הנוער שיגיעו רחוק. זו קבוצה מצוינת, שמחה וכיף לי להיות זה שמאמן אותה”.


עידן טוקלומטי ג’ורנו – מצטיין המשחק (צילום: ארז עוזיר)

עידן טוקלומטי, שהבקיע שלושער, זכה בתואר השחקן המצטיין, סיכם בקצרה: “כיף גדול, חיכינו לזה הרבה זמן. הוכחנו שאנחנו הכי טובים מכל הקבוצות והיום פשוט התפוצצנו. תודה לכל מי שהיה שותף לזה. נשמח ונחגוג כמו שצריך שנחזור הביתה”.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now