דור העתיד של הספורט בישראל – מהתיכוניים ובתי הספר אל הנבחרות והשיאים

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

פרויקט מיוחד: דור העתיד של הספורט בישראל. מליגות התיכוניים ובתי הספר אל הנבחרות הייצוגיות והשיאים.

פורסם ע"י:       6 אוגוסט, 2022  16:08

לא פעם דובר על כוכבי הספורט הצעירים של ישראל, כוכבים וכוכבות "כחול לבן" אלו שלשמותיהם.ן כולנו נחשפים בזמן האחרון. שאלתם את עצמכם מה המשותף לכולם.ן?

קצרה היריעה מלהכיל את כל השמות שהיו חלק מהליגות ומאירועי הספורט של התאחדות הספורט לבתי הספר לאורך השנים. את רובם כולנו מכירים. רבים ורבות החלו את דרכם/ן בספורט דרך הליגות ובתי הספר וכמיטב מסורת הליגות, זה כנראה ימשיך גם בשנים הבאות. דני אבדיה, יותם הלפרין, עמרי כספי, ים מדר, אלישי כדיר, קטיה אברמסון, אורנית שוורץ, שיר וכטר, יואב נאמן, אבישי סמולר, שון דניאל, נועה גנור, שון דניאל, אורטל אורן ועוד רבות ורבים…מצויינות ומצויינים. עכשיו קבלו את ה”כוכבים והכוכבות” החדשים…
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר
לא פעם דובר על כוכבי הספורט הצעירים של ישראל, כוכבים וכוכבות “כחול לבן” אלו שלשמותיהם.ן כולנו נחשפים בזמן האחרון. שאלתם את עצמכם מה המשותף לכולם.ן? מעבר להיותם מצטיינים בתחומי הספורט בהם הם עוסקים, מעבר להיותם שחקנים ושחקניות משמעותיים בנבחרות הייצוגיות של ישראל, מעבר לתוצאות ולשיאים שלהם.ן, כולם בדרך כזו או אחרת היו חלק מליגות התיכוניים, מנבחרות בתי הספר, מהמועדונים הבית ספריים שם עשו את צעדיהם הראשונים בספורט.

בעוד שלושה שבועות תחל שנת הלימודים תשפ”ג ותצא לדרך, אז ממש לפני שהקבוצות ונבחרות בתי הספר יוצאות למסע השנתי בליגות התיכוניים ובנבחרות בתי הספר בענפים השונים, העפנו מבט קצר לאחור, אל שנת הלימודים זו הקודמת אל הפנים והשמות שבלטו בליגות שלנו ולא הופתענו לגלות שרבים ורבות מהם.ן עשו צעד משמעותי קדימה ולהצלחה בנבחרות ובקבוצות שלהם. לא שלא ידענו… ובטח נכיר השנה גם את הכוכבים והכוכבות החדשים. החלק הראשון במסגרת  פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

הנה הם כוכבי העתיד “כחול לבן”
ניב למפרט – כדורסל

שחקן נבחרת הנוער של ישראל ושחקן הקבוצה הבוגרת של הפועל גלבוע/גליל, השחקן המצטיין של עונת תשפ”ב בגמר ליגת התיכונים והשחקן המצטיין בעונה החולפת בליגת הנוער, ניב מפרט הוביל את תיכון מקיף עמק חרוד לאליפות בליגת התיכוניים. למפרט, שחקן נבחרת הנוער של ישראל  נחשב לאחד מהכישרונות העולים בכדורסל הישראלי.


ניב למפרט – מצטיין גמר התיכוניים תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר

ארינה סקיטר – כדורעף
שחקנית ליגת העל בוגרות של מכבי מוסינזון הוד השרון. ארינה, כקפטנית הצעידה את תיכון מוסינזון לזכייה באליפות התיכוניים השנה. בהמשך לזכייה, יצאה הקבוצה  השנה לייצג את ישראל באליפות העולם לבתי ספר תיכוניים בברזיל. סקיטר הובילה את מוסינזון למקום ה-8 מבין 15 נבחרות. ארינה נחשבת לשחקנית דור העתיד של הכדורעף הנשי בישראל.


ארינה סקיטר – מצטיינת גמר התיכוניים תשפ”ב בכדורעף – צילום: ארז עוזיר

יואב ברמן – כדורסל
יואב ברמן, שחקן מצטיין וקפטן נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל, לאחרונה הצטרף לקבוצה הבוגרת של עירוני ר”ג. יואב נבחר בעונה החולפת לשחקן המצטיין בגמר פלייאוף הנוער. בעונת המשחקים תשפ”ב, הוביל את קבוצת התיכון הרב תחומי עמק חרוד לזכייה באליפות ליגת התיכוניים שם גם קיבל את תואר השחקן המצטיין לעונה. נחשב לאחד משחקני הדור העתידי של הכדורסל בישראל.


יואב ברמן (24) – מצטיין אליפות התיכוניים תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר

הילה קארש – כדורסל
שחקנית הקבוצה הבוגרת של הפועל ראשל”צ ונבחרות ישראל. הילה היא קפטנית אלופת ליגת התיכוניים בכדורסל הגמנסיה הריאלית ראשל”צ. כקפטנית הובילה את תיכון גימנסיה ראלית ראשל”צ לזכייה באליפות התיכוניים. הילה הייתה שותפה בכירה השנה להיסטוריה בכדורסל הנשים בישראל, כאשר זכתה עם קבוצת הבוגרות של הפועל ראשל”צ בגביע המדינה לעונת 21/22.

הילה קארש – קפטנית, אלופה ומצטיינת גמר התיכוניים תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר

יאיר דוברת – כדורסל
שחקן מכבי ראשון לציון ונבחרת הנוער של ישראל. יאיר, הגיע עד שלב הפיינל פור בליגת התיכוניים, שם הפסידה קבוצתו הגימנסיה הראלית לא העפילה השנה לגמר. יאיר שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשל”צ, צפוי להגיע לקבוצה הבוגרת של המועדון. דוברת, הוא האח הצעיר של נעם, שחקן נבחרת ישראל והפועל ירושלים.


יאיר דוברת – שחקן נבחרת הנוער של ישראל – צילום: ארז עוזיר

אין ספק, שגדל כאן דור עתיד של ספורטאים וספורטאיות מעולים שכבר תופסים את מקומם בקבוצות בליגות העל ובנבחרות ישראל. כמיטב מסורת ליגות התיכוניים והאליפויות הארציות בכל שנת לימודים מחדש מתגלים כאן ספורטאי העתיד של ישראל. הליגות הללו מהוות פלטפורמה מעולה ליכולות שלהם.ן ועל כך מעידים ההישגים.

החלק הראשון במסגרת פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now