האליפות הארצית בכדורגל אולמות יש לנו פיינליסטיות לגמר ב 30.3

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

יומיים של אליפות ארצית בכדורגל אולמות הסתיימו ויש לנו פיינליסטיות לגמר שיתקיים ב-30.3.22

פורסם ע"י:       23 מרץ, 2022  17:36

האלופה תיכון אביב רעננה הראתה את כוחה והעפילה בקלילות למעמד הגמר מול מקיף ט' אשדוד שהעפילה למעמד לאחר דו קרב דרמתי בבעיטות הכרעה. אל גמר התלמידות העפילו תלמידות הריאלי העברי חיפה ותיכון מר אליאס אעבלין

יומיים של אליפות ארצית בכדורגל אולמות הסתיימו ויש לנו פיינליסטיות! האלופה תיכון אביב רעננה הראתה את כוחה והעפילה בקלילות למעמד הגמר מול מקיף ט’ אשדוד שהעפילה למעמד לאחר דו קרב דרמתי בבעיטות הכרעה. אל גמר התלמידות העפילו תלמידות הריאלי העברי חיפה ותיכון מר אליאס אעבלין, בגמר שכולו צפוני…לתלמידות מאעבלין זו הופעת בכורה במשחק הגמר. משחקי הגמר יתקיימו ביום רביעי, 30.3.22 באולם רוזמרין בפתח תקווה וישודרו בשידור ישיר בערוץ ONE 50 בהצלחה לקבוצות!!

אליפות התלמידים
האלופה תיכון אביב רעננה הראתה את כוחה והעפילה בקלילות למעמד הגמר מול מקיף ט’ אשדוד שהעפילה למעמד לאחר דו קרב דרמתי בבעיטות הכרעה.


צילום: ארז עוזיר

משחקי רבע הגמר
תיכון גולדה מאיר פ”ת – תיכון אביב רעננה 7:1
האלופה המכהנת לא התקשתה להביס את הנבחרת המארחת המפתיעה כאשר כבר במחצית הראשונה הוליכה ביתרון 0:4 משערים של רועי עמרני, גלעד אביב, אלון עובד ורועי סגל. במחצית השנייה אלון עובד הוסיף צמד וסיים עם שלושער ואליו הצטרף עמית סנדור. אופק גילה רק צימק.


צילום: ארז עוזיר

מקווה ישראל חולון – תיכון הראל מבשרת ציון ניצחון 4:3 להראל בבעיטות הכרעה מ-11 מ’.
תיכון הראל מבשרת ציון, אלופת מחוז ירושלים שהצליחה להעפיל ברבע האחרון חוללה את הפתעת היום השני שהדיחה את המועמדות העיקריות להגיע למעמד הגמר. רועי קוקין שהבקיע שלושער שמר את מבשרת במשחק לאחר שוויון 3 במועד החוקי. בבעיטות הכרעה מ-7 מ’ הבקיעו אקוקין, נדב הבר, רון חפצדי ואיתי שביט את הבעיטה שהכריעה את ההתמודדות.

מקיף ט’ אשדוד – דנציגר קריית שמונה 1:7
ניצחון ברור וחד צדדי לקבוצה מעיר הנמל שמעפילה בקלילות לחצי הגמר מצמדים של אופיר גדוסי, דוד סוויסה, בן לוי, שלו הרוש ונתנאל ביטון.

כפר גלים חוף הכרמל – רב תחומי חדרה 2:5
פיינליסטית הגמר הארצי בכדורגל, הרשימה גם ביום השני של האליפות, כאשר גברה על יריבתה המושבעת. את השערים לכפר גלים אורי סטרהובסקי שלושער, אמיר דהאר ושער עצמי.

משחקי חצי הגמר
תיכון אביב רעננה – תיכון הראל מבשרת ציון 2:8
תצוגת תכלית נוספת של האלופה המכהנת שלא נתנה שום סיכוי לתיכון הראל. גלעד אביב עם שלושער, רועי עמרני עם צמד הובילו את החגיגה ואליהם הצטרפו רועי סגל, עמית סנדור ואלון עובד בדרך לגמר נוסף.


צילום: ארז עוזיר
כפר גלים חוף הכרמל – מקיף ט’ אשדוד 5:4 בבעיטות הכרעה לאחר 3:3 בתום המועד החוקי.

במשחק שקול ודרמתי נפגשו שתי נציגות ערי הנמל. דווקא הקבוצה מהדרום עלתה ראשונה על הלוח משער של עידו אוחיון, אבל הקבוצה מחוף הכרמל הצליחה לאזן לפני ההפסקה משערו של זיו בן שימול. בפתיחת המחצית השנייה המהפך הושלם כאשר בהתקפה מתפרצת הצליח קסחובסקי לגבור על השוער נועם בן דוד ולעלות ל-1:2. אם ביציע חשבו שזהות העולה השנייה לגמר נסגרה, הרי שהעידוד של הצוות החינוכי באשדוד עשה את שלו. האשדודים בשתי התקפות הצליחו שוב להפוך את התוצאה- שער מבעיטת יעף של בן לוי איזן את התוצאה, ודקה לאחר מכן הצליח נתנאל ביטון לנצל איבוד כדור של הירוקים מחוף הכרמל ושוב להפוך את היתרון לקבוצה מהדרום. שתי דק’ לסיום הצליח בן דוד בעצירה גדולה למנוע את השוויון מקסחובסקי. ולאחר מכן גם מהשוער הירוק בן שושן שעלה לעזרת ההתקפה. חצי דקה לסיום המועד החוקי הצליח הלחץ של כפר גלים לעשות את שלו, וקסחובסקי הצליח למצוא את הפרצה ולרשום שוויון 3:3.
דו קרב בעיטות ההכרעה
לכפר גלים: זיו בן שימול, אמיר דהאר, סטרהובסקי, אורי בן שושן. שלו ולרשטיין החטיא את הבעיטה השלישית.
למקיף ט’ אשדוד: נתנאל ביטון, אדיר בן ארצי, אופיר גדוסי, בן לוי עם הבעיטה המכריעה.


אליפות התלמידות

הריאלי העברי חיפה העפילה בהופעת בכורה למשחק הגמר מול תיכון אליאס אעבלין בגמר צפוני.


צילום: ארז עוזיר
משחקי חצי הגמר

הריאלי העברי חיפה המשיכה את היכולת הטובה בהופעת הבכורה כאשר גברה בפתיחת משחקי היום השני על מדרשת שדה בוקר 1:2. שדה בוקר עוד השאירה לעצמה סיכוי עם ניצחון 0:2 על תמרה ובמשחק השלישי סיימו בנות הריאלי את העבודה בניצחוןבבית השני הרשימה נציגת המגזר הערבי מאעבלין כאשר גברה על אחת הקבוצות החזקות – אורט אבין ר”ג 2:4 והמשיכה להראות את המסורת של קבוצות הפריפריה והמגזר בענף הקט-רגל ובמיוחד באליפות התלמידות. במשחקה השני גברה אעבלין על בנות אולפנה אלון שבות 3:5 והבטיחה לעצמה הופעת בכורה במשחק הגמר.


צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now