היא כאן…אליפות התיכוניים בכדורסל חוזרת ומבטיחה להיות מותחת ומרגשת.

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
שוב היא כאן...אליפות התיכוניים בכדורסל חוזרת - הליגה שחוגגת 30 שנה, מבטיחה להיות מותחת ומרגשת.

קבלו את שחקני ושחקניות דור העתיד של הכדורסל אשר חוזרים אל הפרקט למחזור הראשון של הליגה שיש בה הכל, כדורסל טהור, משחקים שבהם הם נותנים לב ונשמה למען סמל בית הספר, קהל נהדר ותוסס, שחקנים ושחקניות שרבים ורבות מהם כבר משתתפים בנבחרות הייצוגיות של ישראל. ההנאה מובטחת!

פורסם ע"י:       9 ספטמבר, 2023  11:40

ב – 29.12.2022, בערב חמישי אחד בלתי נשכח באנרבוקס בחדרה, הסתיימה אליפות התיכוניים לשנת הלימודים תשפ”ג (2022/23). אירוע הגמר בשנה שחלפה היה שיא האליפות, וכמידי שנה לא איכזב. המתח, ההתרגשות, הקהל שמילא את ההיכל, השידורים ובעיקר שני משחקים נהדרים ומותחים שחתמו וקבעו את האלופות לאותה עונה. הנה חלפה שנה ושוב היא כאן…והפעם גם חגיגות 30 השנה לליגה המרגשת מכולן. יש סיבה למסיבה!

מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

| שוב היא כאן…אליפות התיכוניים בכדורסל חוזרת
קבלו את שחקני ושחקניות דור העתיד של הכדורסל החוזרים אל הפרקט למחזור הראשון של הליגה. כבר ביום שני, ישוחקו שלושה משחקים מהמחזור (שידורים בערוצי המדיה של התאחדות הספורט לבתי הספר) וביום חמישי, בשידור ישיר בערוץ ONE, ישוחק המשחק המרכזי והמסקרן מאוד, בין האלופה המכהנת (תשפ”ג) תיכון חדש ת”א לבין האלופה זו שלפניה (תשפ”ב), הרב תחומי מעמק חרוד. שתי קבוצות שבשנים האחרונות מגיעות רחוק מאוד באליפות.


מתכוננים לליגה השמחה והמרגשת מכולן – צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

כמידי שנה, ליגת העל של התיכוניים חוזרת כבר בשלב מוקדם מאד של שנת הלימודים זאת עקב חודש החגים הצפוף. האם אלופת התלמידים תיכון חדש תהייה אלופה גם השנה? האם זה יהיה הגמר השביעי שלה ברציפות? ואצל התלמידות, האם רוטברג מרמת השרון עם אליפות בלתי נשכחת עבורן ישחזרו גמר נוסף? מי הקבוצות שתאבקנה על ראשות הבתים? מי ינסו לשרוד ולא להגיע למשחקי הישרדות? ומה יעשו השנה העולות החדשות? מי תפתיע? מי יהיו הכוכבים והכוכבות? עד ה 28/12/23, יום אירוע הגמר נדע כבר הכל…


אליפות התיכוניים רגעים שלא שוכחים – צילום ארז עוזיר


אליפות התיכוניים רגעים שלא שוכחים – צילום ארז עוזיר

| ב – 29.12.2022, בערב חמישי אחד בלתי נשכח באנרבוקס בחדרה, הסתיימה אליפות התיכוניים לשנת הלימודים תשפ”ג (2022/23). אירוע הגמר בשנה שחלפה היה שיא האליפות וכמידי שנה לא איכזב. המתח, ההתרגשות, הקהל שמילא את ההיכל, השידורים ובעיקר שני משחקים נהדרים ומותחים שחתמו וקבעו את האלופות לאותה עונה. היו אלו תלמידי תיכון חדש סגנית אלופת תשפ”ב, שהחזירה לעצמה את התואר ורשמה אליפות שלישית בתולדותיה בליגת התיכוניים עם עונה מושלמת ללא הפסדים וניצחון על העולה החדש רמות ים עמק חפר, והיו התלמידות מרוטברג רמת השרון שבמשחק גמר מותח כולל הארכה, ניצחו את תלמידות הרב תחומי מעמק חרוד והניפו את הגביע. לדעת רבים, אין ספק שזו האליפות הכדורסל המרגשת מכולן.  יש בה הכל, כדורסל טהור, לעיתים אפילו תמים, משחקים שבהם הם נותנים לב ונשמה למען סמל בית הספר, קהל נהדר ותוסס, שחקנים ושחקניות שרבים ורבות מהם כבר משתתפים בנבחרות הייצוגיות של ישראל, שעל פני השנים סיפקה שלל כוכבים וכוכבות לליגות הבכירות וכאמור גם לנבחרות. כמו בכל שנה זו צפויה להיות עונה מרתקת, עם לא מעט בתי ספר שרואים את עצמם הולכים עד הסוף.


הקהל – בתקווה להגינות וכבוד על המגרש וביציעים צילום: ארז עוזיר

| מי ומה בבתים?
16 קבוצות תלמידים, 8 קבוצות תלמידות יהיו חלק מליגת העל של בתי הספר באליפות התיכוניים. בליגת התלמידים הקבוצות יחולקו ל-4 בתים (בכל בית 4 קבוצות) ובתלמידות הליגה מחולקת ל-2 בתים (4 קבוצות בכל בית).

| בתי הספר (תלמידים) :
בית א’: תיכון חדש, הרב תחומי ע.חרוד, הריאלי העברי חיפה ועירוני א’ מודיעין.
בית ב’: בליך ר”ג, היובל הרצליה, מ.אזורי ברנר וגינסבורג יבנה.
בית ג’: חקלאי נהלל , כצנלסון כפ”ס, ליאו בק חיפה ובן צבי ק.אונו.
בית ד’: רמות ים עמק חפר, בן יהודה נס ציונה, גמנסיה ראשל”צ וליד”ה י”ם.

      

| בתי הספר (תלמידות) :
בית א’: רוטברג רמה”ש , אוסטרובסקי רעננה, הדרים הוד”ש ועירוני ט’ ת”א.
בית ב’: הרב תחומי עמק חרוד, גימנסיה ראשל”צ, ליד”ה י”ם ורבין כפ”ס.

רועי לוין רכז הכדורסל והליגה מטעם התאחדות הספורט לבתי הספר: “כמו בכל עונת משחקים ישנה התרגשות. זו אליפות מרגשת ומסקרנת, עשינו ונעשה הכל כדי שזו תהייה חוויה לכולם. מקווה שהשנה תהייה לנו אליפות נקייה מאלימות ובעיקר שנהנה מהליגה המיוחדת הזו”. “השנה, הוסיף לוין “זו שנת אליפות ISF, שבה נציגה ישראלית, האלופה, תשתתף באליפות העולם של בתי הספר מקווה שאכן כך יהיה והאלופה תגיע לאליפות העולם”.

זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר: “אליפות התיכוניים היא גולת הכותרת של כל העשייה שלנו ושל הפיקוח על החינוך הגופני, נעשה הכל שהשנה תהיה שנה נהדרת לאליפות כמו בכל שנה. ליגת התיכוניים היא לא עוד ליגה רגילה אלא ליגה ייחודית בנוף הכדורסל. השנה, יותר משנים קודמות, נתייחס בכובד ראש ונעשה פעילות הן אצלנו וביחד עם בתי הספר לצמצום האלימות במגרשים. לא נהייה סלחניים להתנהגות אלימה במשחקים”. הוסיף ישראלי: “צוות ההתאחדות עובד ימים כלילות על מנת לייצר חוויה בלתי נשכחת עבור תלמידי/ות בתי הספר. הליגה הזו מאוד מושקעת וייחודית. אני מאחל בהצלחה לכל הקבוצות”.

ליגת התיכונים תשודר מידי שבוע בערוץ ONE ותסוקר בו באופן בלעדי עם הקולות והרגעים הגדולים של הליגה המרגשת ביותר של הכדורסל הישראלי. אירוע הגמר אמור להתקיים ב 28/12/23. לאירוע יעפילו 2 הקבוצות הטובות ביותר בתלמידים ובתלמידות.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now