הרגע הגדול הגיע – גמר אליפות התיכוניים לתלמידות ולתלמידים ייצא לדרך היום

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

היום, חמישי, יתקיים אחד מאירועי השיא החשובים של שנת הלימודים: גמר אליפות התיכוניים בכדורסל.

פורסם ע"י:       29 דצמבר, 2022  1:14

אחרי שלושה חודשים של משחקי האליפות, עם משחקים מותחים, מרתקים, שידורים ישירים בערוץ ONE ובאתרי האינטרנט לאורך כל השנה, עולות חדשות לליגת העל, כוכבים חדשים שזורחים לנגד עיננו וכל זאת מתכנס ליום אחד מדהים בו כל העיניים יהיו נשואות להיכל האנרבוקס בחדרה.

היום זה יקרה, אחד מאירועי השיא החשובים של שנת הלימודים: גמר אליפות התיכוניים בכדורסל תלמידות ותלמידים. מאחורינו שלושה חודשים של משחקי האליפות, משלב הבתים דרך האליפות הארצית בגליל, ריבעי הגמר והפיינל פור עם משחקים מותחים, מרתקים, שידורים ישירים בערוץ ONE ובאתרי האינטרנט לאורך כל השנה.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר
היום זה יקרה, אחד מאירועי השיא החשובים של שנת הלימודים: גמר אליפות התיכוניים בכדורסל תלמידות ותלמידים. מאחורינו שלושה חודשים צפופים וצמודים של משחקי האליפות, משלב הבתים דרך האליפות הארצית בגליל, ריבעי הגמר והפיינל פור עם משחקים מותחים, מרתקים, שידורים ישירים בערוץ ONE ובאתרי האינטרנט לאורך כל השנה, עולות חדשות לליגת העל, כוכבים חדשים שזורחים לנגד עיננו וכל זאת מתכנס ליום אחד מדהים בו כל העיניים יהיו נשואות להיכל האנרבוקס בחדרה שצפוי להיות מלא בקהל צבעוני ומחריש אוזניים. ארבע קבוצות המייצגות בתי ספר עם מסורת של ספורט לוטשות עיניים לגביע הנכסף ולתואר: אלופת התיכוניים בכדורסל תשפ”ג.

  
רגעי ההנפה בעונת תשפ”ב: צילום ארז עוזיר

ב10:30, תעלינה לפרקט קבוצות התלמידות של הרב תחומי מעמק חרוד ומרוטברג רמת השרון למשחק מרתק בו תיקבע אלופת התלמידות. רוטברג, שהייתה אחת הקבוצות המרשימות בליגה,  רואה עצמה כמועמדת עיקרית לזכות בתואר. לעומתה, הרב תחומי מעמק חרוד, ללא הפסד העונה ועם סגל מרשים, יכולה ללכת עד הסוף. אין ספק שלשתי הקבוצות הבולטות השנה יש את היכולת והנסיון להביא תואר וגביע.

   
10:30 הרב תחומי ע.חרוד מול רוטברג רמת השרון: צילום ארז עוזיר

לקראת 14:30, משחק התלמידים המסקרן שיפגיש את העולה החדשה לליגת העל של התיכוניים רמות ים עמק חפר ומולה תתייצב נחושה וחזקה תיכון חדש מת”א בגמר השביעי ברציפות שלה. שתי קבוצות חזקות עם שחקנים המשתלבים כבר בליגות הבכירות ובנבחרות ישראל. ללא ספק, אחד הגמרים המסקרנים בשנים האחרונות. משחק אחד, על גביע אחד נכסף…וכמיטב המסורת, זה יהיה יום שלם של הפתעות, צבע ומוסיקה, דמעות שמחה וגם של אכזבה…זה דינו של גמר, אך בעיקר חגיגת ספורט כמו שכולנו אוהבים.

 
14:30 רמות ים עמק חפר מול תיכון חדש ת”א: צילום ארז עוזיר

עדשות המצלמה של ארז עוזיר, צלם התאחדות הספורט לבתי הספר, רום שקד המצלם את קבוצות הרב תחומי עמק חרוד ושחר ברגר עם תמונות נהדרות של בנות רוטברג רמת השרון, תיעדו תמונות נפלאות לאורך עונת תשפ”ג. צפו בגלרייה נהדרת של כ-  400 תמונות נבחרות שצולמו לאורך העונה. אל גלריית התמונות מכאן.

רגע לפני גמר אליפות התיכוניים בכדורסל, האזינו לפודקאסט מרתק על משחקי הגמר של התלמידות והתלמידים, הסיכויים, הכוכבים והכוכבות, על ההכנות, על הקבוצות, על הליגה המסקרנת ועוד…באולפן לי נוף שדרנית הליגה, ניב זהבי הכרוז והקול ורועי לוין, רכז הליגה ומאמן כדורסל בכיר בעצמו. הוקלט באולפני ONE. האזינו…


ו…אם אין לכם משהו חשוב באמת לעשות ביום הגמר, תהיו איתנו ואל תחמיצו..! שידורים ישירים בערוץ ONE ובאתרי התאחדות הספורט לבתי הספר. נתראה באנרבוקס!

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now