והאלופות הן רוטברג רמה”ש ותיכון חדש ת”א ואיזה גמר קיבלנו!

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
רוטברג היא אלופת התלמידות ותיכון חדש תל אביב בתלמידים...איזה אירוע גמר קיבלנו עם סיום טורניר STRONG SIDE בכדורסל.

איזה אירוע גמר קיבלנו...משחקי גמר הטורניר בכדורסל תלמידות ותלמידים התקיימו היום באנרבוקס חדרה. קיבלנוו חווית אירוע גמר מדהימה עם כדורסל משובח. הטורניר, החזיר את הניצוץ והחיוכים לכולנו. היה מרגש...המשחקים שודרו בערוץ ONE (50).

פורסם ע"י:       28 דצמבר, 2023  22:19

ויש לנו אלופות ואלופים! נכון, אין לזוכים ולזוכות תואר שיירשם כאלופי ואלופות התיכוניים, אבל ללא ספק, הגביע שיוצב בארון בית הספר יירשם כאחד שהוא  יחיד ומיוחד שהושג תחת ימים לא קלים של מלחמה, ויחד עם זאת השמחה והרצון והיכולת הספורטיבית ואירוע שכמו תמיד מופק נהדר, נותנים בהחלט הרבה גאווה וכבוד להישג. משחקי גמר טורניר התיכוניים בכדורסל תלמידות ותלמידים התקיימו היום באנרבוקס חדרה. רוטברג מרמת השרון עם גביע שני רצוף וגם הקבוצה מתיכון חדש ת”א עם השני ברציפות שלה. בין לבין נהנו הצופים ממופעים על הפרקט, מולטימדיה מרשימה, אירוע גמר בהפקה משובחת וקפדנית, ובעיקר חווית ספורט שלא תישכח עוד הרבה זמן. משחקי גמר הטורניר שודרו בערוץ ONE.

מאת התאחדות הספורט לבתי הספר

| גמר התלמידות
רוטברג רמה”ש  – אוסטרובסקי רעננה  43:83
אלופת התיכוניים מהשנה הקודמת, לא התקשתה לנצח את היריבה מרעננה. עם תחילת המשחק, יצרה הקבוצה מרמת השרון פער גדול ומשחק מהיר בשילוב הגנה קשוחה אשר שברה את רוב ההתקפות של רעננה. פער הנקודות המשמעותי, דו ספרתי רב הזמן, לא נתן סיכוי לבנות מאוסטרובסקי לחזור למשחק. בנות רוטברג, שזה להן גמר שני רצוף, משחקות כולן כבר עונה שנייה ושלישית יחד, שזה כשלעצמו יתרון עצום במשחק הקבוצתי שבלט לעין לאורך כל המשחק. “זו הייתה נקודת אור לזכות בגביע דווקא בימים האלה ולהביא גביע בשנה האחרונה שלי בקבוצה”, כך רותם ורסנו, שחקנית רוטברג שחתמה בהתרגשות את התחושה שלה מהמשחק עם סיומו. מצטיינת במשחק רוני נוה עם 18 נק’, 11 ריב’, 7 אס’, 6 חט’….אלופת התלמידות של הטורניר היא רוטברג רמת השרון.

רמה”ש: רוני נווה 18, אריאל סולומון 17, גלי רוטשילד 13, רותם ורסנו 10, נעמי כהן מינץ , יערה ים ומאיה אלמליח 6 כ”א, מיקה שטיין 3.
רעננה: גילי גולוד 11, תמר ברייטמן 9, אילה שינדורף 8, אוראל נתנוב 4, מיקה בנימין, ליאל כהן ורוני קרטין 3 כ”א, רוני גור 2.


יש אליפות!..תלמידות רוטברג שוב עם תואר צילום: ארז עוזיר


רוני נווה, MVP של המשחק בטקס בחסות סמסונג צילום: אלעד אלפרוביץ


קהל הצגה…עם דגלי ישראל צילום: ארז עוזיר

 


שמירה אישית..אריאל סולומון וליאל כהן (30)  צילום: שחר ברגר

| גמר התלמידים
 תיכון חדש ת”א – כצנלסון כפ”ס 63:91

שמונה משחקי גמר ברציפות של תיכון חדש הם לא דבר של מה בכך, את זה ידענו כבר לפני המשחק, חשבנו שכצנלסון כפר סבא יהיו יריב שקול לתל אביבים, כך אכן היה לאורך הרבע הראשון, הכפר סבאים נראו מצויין ואף עלו ליתרון כמה פעמים. מיד לאחר הרבע הראשון, הקבוצה מתל אביב פתחה פער משמעותי תוך ניצול חולשה בהתקפה ומשחק מבולבל של כצנלסון. עם תחילת המחצית השנייה, הפער החל לעלות בהדרגה עד 38 נקודות. ללא ספק זה לא הפער הריאלי בין הקבוצות ואת זה כצנלסון הוכיחה עם מקבץ קליעות רצוף שצימצם את הפער באופן משמעותי אך לא כדי פחות מ 20 נקודות. עד הסיום התל אביבים כבר שיתפו את כל הסגל וגם איתם הקבוצה ברחה לגמרי וקבעה עובדה: תואר נוסף, אלופת טורניר, שבהחלט השיג את המטרה: חזרה לשיגרת ספורט, חוסן, אווירת ספורט ואירוע גדול שזה לא דבר של מה בכך בימים אלו.


הנפה שנייה תוך שנה – תיכון חדש ת”א אלופת הטורניר צילום: ארז עוזיר

כאמור התואר אינו אליפות תיכוניים אבל גביע זה גביע וטורניר זה טורניר ובאווירה שבהחלט תאמה את אירועי הגמר הגדולים, נקבעה עובדה: תיכון חדש ת”א היא אלופת STRONG SIDE. בנימין זבינסקי, שחקן תיכון חדש סיכם כך נדמה את הכול: “אחרי כל התקופה המטורפת הזו, לבוא לשחק להביא גביע שני ברציפות, אין לי מילים מה זה עשה לנו, למצב רוח, לחברים מהשכבה, במיוחד בימים האלה. אני ממש מתרגש”..גם אנחנו. לשחקן המצטיין נבחר אביאל מאמו עם 16 נק’ ו – 6 ריב’.


רגע לפני שותפים ביחד ומזכירים את קורבנות המלחמה צילום: ארז עוזיר


הקהל הנהדר של כצנלסון צילום: ארז עוזיר


כשברקע הדגל…צילום ארז עוזיר

ת”א: ירון גולדמן 19, אביאל מאמו 16, אורן סהר 13, גבריאל ארטמנקו 12, שגיא גודס 8, תמיר גולד ובני זבינסקי 6 כ”א, ים נבו, עומרי נחום ועמית צוקר 3 כ”א, שון דליד 2.
כפ”ס: גיא אלון 14, נמרוד זקס 13, יואב צמח ועומר בן דוד 8 כ”א, עדי קדם ורוט 5 כ”א, יהב חגבי 4, עמית ליכט, יואב קהת ואריאל אוסד 2 כ”א.


אביאל מאמו MVP של המשחק משמאלו טל ברודי האיש והאגדה צילום: ארז עוזיר

 

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now