חוזרים בעצמה…טורניר POWER BLOCK בכדורעף יוצא לדרך

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
POWER BLOCK - חוזרים בעצמה, טורניר כדורעף לתלמידות ולתלמידים מליגות התיכוניים. יוצאים לדרך.

"יש בנו אהבה והיא תנצח"...משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני והתאחדות לספורט לבתי ספר, כחלק מחזרה הדרגתית לפעילות, מקיימים במהלך החודשים הבאים את טורניר "POWER BLOCK - חוזרים בעצמה", טורניר "על מלא" בכדורעף לקבוצות התלמידות והתלמידים מליגות התיכוניים.

פורסם ע"י:       19 דצמבר, 2023  17:18

טורניר POWER BLOCK – חוזרים בעצמה, טורניר “על מלא” בכדורעף לקבוצות התלמידות והתלמידים מליגות התיכוניים. אמנם השנה לא תוכתר אלופת תיכוניים, אך אירוע הגמר הצפוי בחודש פברואר, יכתיר את האלופות כאלופות הטורניר. 8 נבחרות תיכוניים תלמידים ו8 נבחרות תיכוניים תלמידות ישתתפו בטורניר. במשחקים ישולבו גם שידורים ישירים בערוץ ONE.
מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

| POWER BLOCK – טורניר כדורעף חוזרים בעצמה…

גם הכדורעף חוזר אל המגרשים של התיכוניים. אמנם המלחמה בעיצומה, אך הספורט חוזר אט אט לשיגרה בימים הלא פשוטים שאנו חווים. משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני והתאחדות לספורט לבתי ספר, כחלק מחזרה הדרגתית לפעילות, מקיימים במהלך החודשים הבאים את טורניר POWER BLOCK – חוזרים בעצמה, טורניר “על מלא” בכדורעף לקבוצות התלמידות והתלמידים מליגות התיכוניים. אמנם השנה לא תוכתר אלופת תיכוניים, אך אירוע הגמר הצפוי בחודש פברואר, יכתיר את האלופות כאלופות הטורניר. משחקי הטורניר יחלו עם שלב הבתים כאשר 8 הקבוצות ישחקו בבית אחד בשיטת ליגה בת סיבוב אחד.

בשלב השני חצי הגמר, 4 הראשונות מכל בית (תלמידות ותלמידים) יתמודדו בשיטת “נוק אאוט” המפסיד יוצא ומשם אל הגמר. משחקי הטורניר כוללים גם שידורים ישירים בערוץ ONE. הסלוגן והשם שנבחר לטורניר “חוזרים בעצמה”, מסמל את הרצון והנחישות לחזור אל מה שכולנו אוהבים: ספורט ותחרויות. נקודת אור מרגשת היא השתתפותן של תלמידות נופי הבשור מהדרום. השחקניות נמצאות הרחק מהבית במלונות מפוני הדרום באילת ובים המלח, אך הרצון להשתתף ולהיות חלק מהטורניר הוא חלק מהחוזק אותם הן מפגינות לאורך כל התקופה.


POWER BLOCK – האם מבואות עירון תניף גביע נוסף? – צילום: ארז עוזיר


עירוני ד’ – רוצות גם את גביע הטורניר צילום: ארז עוזיר

| הקבוצות המשתתפות והחלוקה לבתים

8 קבוצות תלמידים, ו 8 קבוצות תלמידות ישתתפו בטורניר שכאמור ישחקו בשלב המוקדם בשיטת ליגה בת סיבוב אחד. ובשלב השני, שלב ההצלבות, יתקיימו משחקי חצאי הגמר. 4 הראשונות יעפילו לשלב חצי הגמר וישובצו למשחקים בשיטה הבאה: מקום ראשון מול מקום רביעי ומקום שני מול מקום שלישי. המפגש הוא בשיטת “נוק אאוט” המפסיד יוצא במשחק אחד שלם והטוב מבין 5 מערכות. מארחת המשחקים תהיה הקבוצה שדורגה במקום הגבוה יותר. משחקי חצי גמר התלמידים יתקיימו  ב 19/02/24 (שני) ומשחקי חצי גמר התלמידות ב 21/02/24 (רביעי). משחק הגמר יתקיים באולם הספורט של המועצה האזורית מנשה ב 26.02.24

| בית התלמידות:
עירוני ד’ תל אביב, גלילי כפ”ס, נופי הבשור, מוסינזון הוד השרון, תיכון חדרה, אוסטרובסקי רעננה, רבין תל מונד ועמי אסף בית ברל.
| בית התלמידים:
מבואות עירון מנשה, מעיין שחר עמק חפר, תיכון אביב רעננה, יד ליבוביץ נתניה, מבואות הנגב שובל, גלילי כפ”ס, מוסינזון הוד השרון ורבין תל מונד.

 

     


מתן נחמיאס רכז הכדורעף- התאחדות הספורט לבתי הספר:
“הרצון לחזור לשגרה ככל שניתן הביא אותנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר לקבל החלטה ולקיים את טורניר POWER BLOCK של התיכוניים. השנה, לא תוכתר אלופת תיכוניים ולתוצאות הטורניר אין כל השפעה על הליגה הרגילה והמפגש הינו גם תחרותי וגם ובעיקר לשמירת הכשירות והכושר. אנו בהתאחדות חושבים שהחזרת פעילות לקבוצות הליגה ובכלל, היא הכרחית לספורטאים ולספורטאיות, כחלק מניהול שגרה בעת לחימה
ובעיקר והכי חשוב, הרמת המורל וכן, גם שמירה על המסגרת הקבוצתית הבית ספרית. מאחל לכולנו טורניר מותח ומרתק ואנו שמחים על ההשתתפות המלאה של כל הקבוצות. מרגשת במיוחד השתתפות קבוצת התלמידות של נופי הבשור מהדרום, שהחליטו להשתתף על אף הריחוק מהבית והימצאותן במלונות ים המלח ואילת. אנו מצידנו עשינו ועושים הכל על מנת לייצר חוויה לנבחרות בתי הספר. בהצלחה”.


זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר:
“ההחלטה לקיים את טורניר הכדורעף POWER BLOCK התקבלה דווקא בימים אלו  של שגרת המלחמה. אנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר, רואים בחזרה לשגרת פעילות, חובה לאומית ממדרגה ראשונה, כך פעלנו ועודנו פועלים מהימים הראשונים של המלחמה. אליפות התיכוניים, שהיא גולת הכותרת של העשייה שלנו כבר מעל 30 שנה, לא תתקיים השנה במתכונתה הרגילה עקב המצב. אני משוכנע, לפחות על פי מספר הקבוצות שמשתתפות טורניר, שיש רצון והמון תשוקה לחזור  ולעשות מה שאנחנו ואתם/ן אוהבים, תחרות ספורט ברמה ספורטיבית והוגנת הכי גבוהה שאפשר. בטוחני, שהטורניר יהיה מרתק ומוצלח ובעיקר יקיים את מטרת העל שלנו, להגביר את החוסן הלאומי, לשמור על הכשירות ועל הכושר הגופני. לא סתם נבחר הסלוגן “חוזרים בעצמה” להיות זה שילווה את הטורניר, מילים שמביעות יותר מכל את החזרה לספורט ולמשחק שכולנו אוהבים. בהצלחה לכל הקבוצות ונתראה במגרשים ובאולמות”.

חלק ממשחקי הטורניר ישודרו בערוץ ONE ויסוקרו בו באופן בלעדי עם הקולות והרגעים הגדולים. אירוע הגמר אמור להתקיים באולם הספורט של המועצה האזורית מנשה 26.02.24. לאירוע יעפילו 2 הקבוצות הטובות ביותר מטורניר התלמידים והתלמידות.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now