ימים של הכרעה בכדורעף: משחקי חצי הגמר באליפות התיכוניים יוצאים לדרך

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

משחקי חצי גמר אליפות התיכוניים בכדורעף תלמידות ותלמידים יוצאים היום לדרך. במהלך החודש, יתקיימו מפגשים כפולים, לקביעת העולות לגמר.

פורסם ע"י:       8 פברואר, 2023  8:30

לקראת המשחקים שייערכו בשיטת בית וחוץ שאלנו את נציגי הקבוצות על ההכנות לקראת המשחקים החשובים, והיכרות עם השמות שיהיו הדומיננטיים במשחקים. כמו תמיד באליפות המסקרנת הזו, יהייה מותח עד הסוף...

משחקי חצי גמר אליפות התיכוניים בכדורעף תלמידות ותלמידים יוצאים היום לדרך. במהלך חודש פברואר, יתקיימו מפגשים כפולים (בית וחוץ) בין הקבוצות שהעפילו לחצי הגמר מהבתים המוקדמים. אצל התלמידות עירוני ד’ תל אביב, ללא הפסד בבית המוקדם, תפגוש היום (8.2) את נופי הבשור אשכול שסיימה רביעית בבית. 
מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

אליפות התיכונים בכדורעף לקראת משחקי חצי הגמר

במהלך חודש פברואר ייערכו משחקי חצי גמר ליגת העל לתלמידות ותלמידים בהתאמה (המשחק הראשון מבין שניים). לקראת המשחקים שייערכו בשיטת בית וחוץ שאלנו את נציגי הקבוצות על ההכנות לקראת המשחקים החשובים, והיכרות עם השמות שיהיו הדומיננטיים במשחקים.

| תלמידות

עירוני ד’ ת”א – נופי הבשור
אלכס צייטלין מאמן נופי הבשור מספר: “הקבוצה שלנו רושמת הופעת בכורה בשלב חצי הגמר בליגת העל בכדורעף. אנחנו מקיימים ארבעה אימונים בשבוע וגם משחקים בליגת הנערות. לקבוצה יש גם מעטפת של כושר גופני, פילאטיס למניעת פציעות וכל מה שביה”ס והמועדון יכול להעניק. השחקניות המובילות בקבוצתנו הן שתי הלביאות – ליה אצילי וליה וינקר, טום רוזנטל ושלי מאיר”.

   
נופי הבשור – עירוני ד’ ת”א צילום: ארז עוזיר

עדן פסטרנק מעירוני ד’: “ההכנות שלנו למשחק די מצומצמות, עקב עומס כבד בלימודים ובליגה. יש לנו השנה סגל קצר מאד שמונה 7 שחקניות בלבד, אבל למרות זאת הצלחנו להתחבר ולהגיע לשלב הזה עם הפסד אחד בלבד לאורך העונה! ואנחנו רוצים להמשיך בדרך שהובילה אותנו לכאן עד הסוף. ההתקדמות שלנו היא זאת שגרמה לנו להפוך מקבוצה בינונית לקבוצה ששואפת להיות במקום הכי גבוה. כעיקרון הקבוצה נבנתה בשביל השנה הבאה אז תיערך אליפות הisf. למעט הקפטנית שלנו ליאם לוי – תלמידית כיתה י”ב כל שאר השחקניות בשנתון מתחת, ויוכלו לשחק כאמור גם בשנה הבאה ושחקנית אחת בכיתה י’. יש לנו דור המשך מוכשר שיעלה מחטיבת הביניים ואז נעמיד סגל עמוק יותר. השחקניות הדומיננטיות הן יעל כהן ומיקה הוז – קבלניות, שתיהן שחקניות נבחרת ישראל וליגת העל בכדורעף לנשים. המוסרת שלנו ענבר אפרים היא אולי הכי חשובה בקבוצה, ואת מיה שרון כגורם המחבר בקבוצה מבחינה מנהיגותית ומנטלית”. “בית הספר מאד תומך בקבוצה ואנחנו מתכננים גם להוציא אוטובוס אוהדים למשחק הראשון בחצי הגמר שייערך באשכול. יש דור המשך מצוין וזה הכי חשוב. אנחנו מקווים לגדול ולרשום היסטוריה עם אליפות ראשונה לבית הספר”.

מוסינזון הוד השרון – גלילי כפ”ס
אלעד שפגט מאמן בנות גלילי כפ”ס: “תיכון גלילי מוביל דרך מיוחדת בתחום החינוך הגופני וענפי הספורט וכדורעף אצלנו הוא הענף המוביל כמובן. בית הספר תומך מאד בקבוצה ובבנות. זה מתבטא בעזרה בלימודים, בקהל רב שמגיע למשחקים ותמיכת כל הצוות החינוכי והניהולי יחד עם התלמידים לשכבות הגיל. בכל שנה אנחנו מכוונים להגיע הכי גבוה והבנות עובדות קשה מאד משלב מוקדם מאד של השנה כדי להצליח.

    
מוסינזון הוד השרון – תיכון גלילי כפ”ס – צילום ארז עוזיר

| תלמידים

אורט יד לייבוביץ’ נתניה – מבואות עירון
הופעה ראשונה לתיכון מעיר היהלומים שבדרך כלל מצטיין בענפי הכדורגל והכדורסל (בעבר). גם הפעם בנתניה לא נתנו לנו יותר מדי רושם שהם מתרגשים מהמעמד כפי שסיפר מאמן הקבוצה דניאל שטיינברג: “אנחנו לא מתכוננים יותר מדי ולא עושים מזה סיפור גדול. אנחנו קבוצה שעבודת כל השנה והשחקנים שלנו מיומנים מאד”.
מנגד יניב בר נצר שחקן העבר ומאמן מבואות עירון, ביה”ס האזורי שנמצא שנים רבות בצמרת הענף ועובד בצמוד עם מועדון הכדורעף של חדרה ומ.א מנשה סיפר: “מדובר במשחק מאתגר נגד קבוצה שעל הנייר יותר טובה מאיתנו. ההכנות שלנו הן רגילות כמו לכל משחק. מבואות עירון הוא ביה”ס בעל מסורת בענף, ועם הכי הרבה תארים באליפות התיכוניים. כמובן שיש התרגשות מהמעמד ואנחנו מצפים לשני משחקים טובים וברמה גבוהה”.

    
אורט יד לייבוביץ’ נתניה – מבואות עירון – צילום: ארז עוזיר

תיכון אביב רעננה – מעיין השחר עין החורש
גם בגזרת התלמידים ייערך דרבי מיני אזורי של אזור השרון בין נציגת העיר רעננה שממשיכה להצטיין בענפי הכדור, לבין נציגת עמק חפר, אזור שהצמיח הרבה שחקני עבר בכדורעף ובמיוחד בקיבוץ עין החורש ובביה”ס שבולט בענף זה. עומר מרשבסקי מאמן תיכון אביב: “הקבוצה שלנו מורכבת רובה ככולה משחקנים שסיימו בהצטיינות את מגמת הכדורעף של חט”ב רימון בעיר. היום הם משחקים ומצליחים מאד גם בליגת העל לנוער במדי מכבי רעננה אבל אין ספק שהמסגרת שהכי מרגשת אותם וכולנו היא ליגת העל לתיכוניים, שתמיד מספקת עניין ודרמה. לחבר’ה שלנו מאד חשוב להצליח במסגרת הזו, אל מול קהל גדול וצבעוני של חבריהם ללימודים ובעזרת המעטפת הנהדרת של התיכון, בראשות רכזת החנ”ג אליסיה כסלו ומנהלת ביה”ס אורנה. אנחנו מתאמנים קשה ומתכוונים להגיע הכי מוכנים ודרושים למעמד החשוב והמכריע. יש לנו ארבעה שחקנים שמסיימים השנה את לימודיהם ומאד רוצים לזכות באליפות, לאחר שבשנה האחרונה היא חמקה לנו ברגע האחרון בהפסד במשחק הגמר”.

   
תיכון אביב רעננה – מעיין השחר עין החורש – צילום ארז עוזיר

אמרי פסקנסקי מאמן מעיין השחר: “לאחר עונה ארוכה ומלאת אתגרים הגענו למעמד חצי גמר התיכוניים בזכות ובעבודה קשה ויעילה. התחלנו את ההכנות לליגה הזו כבר במהלך חופשת הקיץ, והיום אנחנו נמצאים בשיאן של ההכנות, כולל הכנה טקטית, מנטלית וחברתית. אנחנו מוכנים לאתגר ומחכים למשחק הראשון מבין השניים. השמות הבולטים אצלנו הם נועם צ’יבוטרו ושחר רוט.

| לוח משחקי חצי הגמר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now