יש אלופות בכדורעף: גלילי כפר סבא ומבואות עירון הן אלופות טורניר התיכוניים תשפ”ד

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
עם קהל נפלא, יציעים מלאים כיאה לאירוע גמר, התקיימו היום (שני) משחקי גמר טורניר התיכוניים בהיכל הספורט הנהדר במ.א מנשה.

כבר בשעות הבוקר, נקבצו בהיכל הספורט במועצה האזורית מנשה קהלים משני בתי הספר אל אירוע הגמר של טורניר ה-POWER BLOCK. השנה, אין תואר אלופת תיכוניים, אך אירוע הגמר סיפק לצופים חווית ספורט ברמה גבוהה, עם משחקים מרגשים ורגעי אושר ודמעות.

פורסם ע"י:       26 פברואר, 2024  21:48

עם קהל נפלא, יציעים מלאים בהופעת עידוד מרשימה כיאה לאירוע גמר, התקיימו היום (שני) משחקי גמר התיכוניים לתלמידות ולתלמידים בהיכל הספורט הנהדר במ.א מנשה. גלילי כפר סבא ומבואות עירון מנשה הן אלופות טורניר התיכוניים. במשך חודשיים שיחקו כל נבחרות ליגת העל של התיכוניים, בבית המוקדם, בהצלבה, בחצי הגמר ובגמר שהסתיים היום. משחקי הגמר שודרו בשידורים ישירים בערוץ ONE.

מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר

גלילי כפר סבא ומבואות עירון מנשה הן אלופות טורניר התיכוניים. בגזרת התלמידות, גלילי עושה זאת בענק מול היריבה עירוני ד’ מתל אביב, האלופה המכהנת, במשחק גמר זהה לגמר אליו העפילו השתיים גם בשנה שעברה. גלילי, אחרי שני הפסדים בשני משחקי הגמר האחרונים, חגגה בסטייל את הניצחון בגמר השלישי ברציפות שלה. עירוני ד’ יריבתה, עוד הובילה 2:1 במערכות, אך אז הכפר סבאיות עם מהפך מושלם מנצחות 3:2. אצל התלמידים, מבואות עירון מנשה חוגגת גביע תיכוניים 13 במספר ושני ברציפות, כאשר לאורך כל הטורניר כולל היום היא לא מפסידה אף מערכה ומנצחת בגדול את תיכון אביב רעננה 3:0. אחרי תצוגת כדורעף ואירוע גמר כזה, העיניים כבר נשואות לאליפות בשנה הבאה.

כבר בשעות הבוקר, נקבצו בהיכל הספורט במועצה האזורית מנשה קהלים משני בתי הספר אל אירוע הגמר של טורניר ה-POWER BLOCK. אירוע הגמר סיפק לצופים חווית ספורט ברמה גבוהה, עם משחקים מרגשים ורגעי אושר ודמעות. טורניר הכדורעף אשר התקיים במהלך חודשי ינואר ופברואר, נועד להיות ”ממלא מקום” בעת הזו של אליפות התיכוניים ובהחלט הצדיק את המטרה לשמה הוא מתקיים: חיזוק החוסן, שמירה על קבוצתיות ובעיקר לתת לנבחרות בתי הספר את החוויה של אליפות כמעט רגילה. הכל היה מוכן להצגה כפולה ומרתקת כמיטב המסורת של גמר התיכוניים.


הצגה של הקהל ועידוד ספורטיבי  צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר


רגע לפני המשחק צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

| גמר התלמידות: גלילי כפ”ס – עירוני ד’ ת”א
שופט ראשי: דור רווה  שופט עוזר: ואסים ביאדסה

ההצגה הכפולה נפתחה במשחק הבוקר אותו פתחו תלמידות עירוני ד’ מת”א ותלמידות גלילי מכפ”ס, כל אחת והסיבות שלה לזכות בתואר. הקבוצה מת”א, אחרי זכיה באליפות ראשונה בשנה שעברה רצתה להביא גביע שני ברציפות לבית הספר, כאשר סגל הקבוצה של עדן פוסטרנק מבוסס על רוב השחקניות מהשנה הקודמת. אצל תלמידות תיכון גלילי, להן כבר היו שתי סיבות טובות לזכייה בתואר: זהו גמר שלישי רצוף שלהן, עם שני הפסדים עד היום. על הפרקט, החניכות של אלעד שפגט פשוט רצו יותר, נתנו לב ונשמה וגם משחק קבוצתי שובה עין, ובצדק הניפו היום גביע תיכוניים. המערכה הראשונה הסתיימה בתוצאה 25:21 לגלילי ומשם שתי המערכות הבאות היו ביתרון ברור של האלופות מתל אביב: 25:17, 25:23.

המשחק הגיע אל המערכה הרביעית ביתרון במערכות 2:1 לתל אביביות. המערכה הרביעית תיכנס לפנתאון המערכות הטובות של האליפויות. כאשר עירוני ד’ ביתרון 24:22, רגע לפני הנקודה האחרונה והנצחון, גלילי במהפך מושלם מנצחת את המערכה 26:24 והמשחק הולך למערכה חמישית ומכרעת, אליה נכנסו בנות גלילי בידיעה שהפעם הן לא מפספסות גביע. 15:6 היתה תוצאת הסיום ולשמחת בנות הנבחרת מכפר סבא לא היה גבול. פרץ ההתרגשות היה גדול, רגעי הטקס והנפת הגביע היו שיא המשחק. דמעות של שמחה אצל המנצחות ושל עצב אצל המפסידות. ראויה לציון ההתנהלות הספורטיבית של הקבוצות במהלך המשחק ועד סופו. לשחקנית המצטיינת של המשחק נבחרה רוני דבי, קפטנית נבחרת תיכון גלילי מכפר סבא שקיבלה פרס בחסות סמסונג שהוענק לה ע”י טל אנקונה סמנכל”ית התאחדות הספורט לבתי הספר וגיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך.


תצוגת כדורעף נהדרת צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

רוני דבי קפטנית גלילי: “כל כך רצינו לנצח, ידענו שאין לנו מה להפסיד, באמת, אין הרגשה כזו ואין דרך לתאר את מה שני מרגישה עכשיו עם הגביע..שנתיים ניסינו ולא הצלחנו, שנה שלישית החלטנו לקחת את הגביע בכל הכוח וכך היה..אין מאושרת ממני, שמחה בשביל הקבוצה שלי ובשביל אלעד המאמן”


יש גביע לתיכון גלילי צילום: ארז עוזיר

| גמר התלמידים: מבואות עירון מנשה – תיכון אביב רעננה
שופטת ראשית: מיכל רוזנבלום   שופט עוזר: עומר עציון

אל גמר התלמידים העפילו שתי הקבוצות שלאורך כל משחקי הטורניר בלטו מעל כולן. החניכים של יניב בר נצר ממבואות עירון מנשה, הציגו לאורך כל הטורניר רמה גבוהה ולא שמטו אף מערכה. את כל משחקי הקבוצה בכל השלבים הם ניצחו בצורה משכנעת 3:0. זו קבוצה עם מסורת, לב ונשמה, הכדורעף הוא חלק בלתי נפרד מעשרות שנים של הצלחה, לראייה 12 גביעי אליפות תיכוניים ששוכנים בגאווה בארון בית הספר, להניף גביע 13, זו המטרה כך רצו בקבוצה. היריבה מרעננה, תיכון אביב, היתה כמעט מושלמת עד הגמר וכן, ההפסד היחידי שלה היה בשלבים המוקדמים מול…מבואות עירון. שחקן בולט מעל כולם, על אף ההפסד של קבוצתו ובמשחק כולו היה שי ליברמן שחקן נבחרת ישראל, שבתצוגת כדורעף מרשימה הוכיח שגדל לנו כאן חתיכת שחקן.

המשחק נפתח עם נצחון במערכה הראשונה 25:18, כאשר עד הנקודות האחרונות המערכה היתה די שקולה. המערכה השניה הסתיימה אף היא בנצחון מבואות עירון 25:21 ואל המערכה השלישית נכנסה מבואות עם מומנטום מצויין ולקחה אותה די בקלות 25:18 ואת המשחק 3:0 ונתנה את האות לחגיגת גביע “ביתית” בהיכל הביתי שלהם. רגע לפני טקס ההנפה, נבחר לשחקן המצטיין של המשחק איתמר בינשטוק ממבואות עירון שקיבל פרס בחסות סמסונג מגיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך ומזיו ישראלי, מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר.


גבוה גבוה מעל כולם מבואות עירון  צילום: ההתאחדות הספורט לבתי הספר

אורי פישביין קפטן מבואות עירון: “הקבוצה כאן היא כמו משפחה, עבדנו כל כך כל השנה להגיע לרמת משחק כזו, אני גאה כל כך בקבוצה אני מרגיש שזו משפחה שנייה בשבילי, לא הפסדנו אף מערכה זה מדהים..שמח כל כך. אני רץ לחגוג איתם. סיכם בהתרגשות”.


גביע שלוש עשרה לארון של מבואות עירון  צילום: ארז עוזיר

גיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך: “אנו חווים שנת פעילות מאתגרת במיוחד ואני רוצה לברך את ארבעת הקבוצות שהגיעו למשחק הגמר המתקיים השנה בסימן החזרה לשגרה והגברת החוסן הלאומי. ברכות לנבחרות המנצחות שהתחרו ברמה המקצועית מהגבוהות ביותר שנראו בגמר ליגות התיכונים בכדורעף עד כה. למרות האתגרים שפוקדים את מדינתנו יש לנו שנת פעילות טובה ומוצלחת ושנת אליפות כדורעף טובה, הוגנת ומותחת ספורטיבית. תודה מיוחדת למועצה אזורית מנשה ולראש המועצה על אירוח משחקי הגמר, להתאחדות הספורט לבתי הספר על הובלת הליגה, לאיגוד הכדורעף והשופטים”.

זיו ישראלי, מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: שנת הלימודים האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד הן לספורטאיות ולספורטאים והן להתאחדות הספורט עליה ריחף איום סגירה. אני שמח שאיום הסגירה הוסר ותלמידות ותלמידים ימשיכו להתחרות בליגות התיכונים החשובות אשר נותנות הזדמנות לספורטאים צעירים ומקפצה למסלול של ספורט מקצועי. נבחרות גמר הכדורעף הביאו את הרמה המקצועית הגבוהה ביותר ואני מברך את הנבחרות הזוכות. בהזדמנות זו אני רוצה להודות למועצה איזורית מנשה על אירוח גמר ליגת הכדורעף, לראש המועצה, ולאיגוד הכדורעף.

מתן נחמיאס, רכז הכדורעף הארצי של התאחדות הספורט: “השנה יותר מתמיד אנחנו התרגשנו לקיים את אירוע הגמר בכדורעף. ההחלטה לקיים את הטורניר על אף המצב הייתה נכונה ואפילו הכרחית. הטורניר שהחל בינואר ונמשך לאורך כל פברואר היה מוצלח, ספורטיבי ובעיקר חיזק את המטרה שלשמה יצאנו איתו לדרך: חיזוק החוסן, יציאה מהשגרה הלא קלה. קיבלנו גמר מותח, מרתק וברמה גבוהה. כל הכבוד לקבוצות, לזוכות ולזוכים וכמובן כבוד למפסידות. תודה למאמנים, למנהלי הקבוצות על שיתוף הפעולה ההדוק לאורך כל הטורניר. נקווה שנדע בקרוב מאוד ימים שקטים ובטוחים ונחזור מהר לשגרת האליפויות הרגילה.”, סיים נחמיאס.


מתן נחמיאס – רכז כדורעף בהתאחדות הספורט לבתי הספר צילום: ארז עוזיר

גמר התלמידות: תיכון גלילי כפ”ס – עירוני ד’ ת”א

גמר התלמידים: מבואות עירון מנשה – תיכון אביב רעננה

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now