יש בנו אהבה והיא תנצח…טורניר STRONG SIDE בכדורסל יוצא לדרך

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
טורניר ה- STRONG SIDE של התיכוניים בכדורסל יוצא לדרך. ברביעי (29.11), התלמידות ובחמישי (30.11), התלמידים...משחקים ביחד - חזקים ביחד!

"יש בנו אהבה והיא תנצח"...במסגרת החזרה לשגרת פעילות ספורטיבית בבתי הספר, יוצאים לדרך בשבוע הבא עם טורניר STRONG SIDE של התיכוניים הכדורסל. 15 בתי ספר בטורניר התלמידים, ו 7 בתי ספר אצל התלמידות.

פורסם ע"י:       23 נובמבר, 2023  21:40

כשברקע ימי מלחמה העוברים על מדינת ישראל והימים הלא פשוטים שאנו כולנו חווים, משרד החינוך- הפיקוח על החינוך הגופני והתאחדות לספורט לבתי ספר, זאת כחלק מחזרה הדרגתית לפעילות, יקיימו במהלך חודש נובמבר ודצמבר טורניר משחקי כדורסל לקבוצות תלמידות ותלמידים מליגות התיכוניים. הטורניר יחל עם שלב הבתים והמוקדמות ברביעי, 29.11.23 ובחמישי 30.11.23. טורניר ה-  STRONG SIDE  יגיע אל שיאו באירוע גמר ב”אנרבוקס” חדרה. משחקי הטורניר כוללים גם שידורים ישירים בערוץ ONE.
מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

| STRONG SIDE…טורניר כדורסל חזקים ביחד!

יחד עם החזרה ההדרגתית לשגרה, בעיקר בבתי הספר ובמערכות החינוך, בהם מתקיימת פעילות רגילה, יתקיים במהלך סוף נובמבר ולאורך כל חודש דצמבר טורניר כדורסל אשר ייקרא שמו בישראל STRONG SIDE. ימי המלחמה אותם אנו חווים כבר כמעט 50 ימים מאז אותה שבת נוראית, עצרו לחלוטין את פעילות הספורט בבתי הספר ויחד עם כל הפעילויות גם עצרה אליפות התיכוניים שרק החלה. האליפות במתכונתה הרגילה לא תתקיים השנה ובמקומה נקיים את הטורניר ובהשתתפות קבוצות רבות ככל שאפשר מהליגה הסדירה. אלו לא ימים קלים בלשון המעטה, אך אנו בטוחים שחזרה הדרגתית לשגרה יכולה להיות מענה מצויין לנפש ולגוף ואין כמו הספורט שכולנו כל כך אוהבים, כדי לחזק ולשקם זאת. כבר ביום רביעי, יחל הטורניר ושלב המוקדמות אצל התלמידות כאשר הקבוצות המשתתפות חולקו לשני בתים סך הכל 7 קבוצות. בגזרת התלמידים, יחל הטורניר ביום חמישי, כאשר קבוצות התיכוניים המשתתפות, חולקו לארבעה בתים, סך הכל 15 קבוצות.


חזקים מתמיד! STRONG SIDE – צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

| הקבוצות המשתתפות והחלוקה לבתים

15 קבוצות תלמידים, 7 קבוצות תלמידות יהיו חלק מהטורניר של התיכוניים. בטורניר התלמידים הקבוצות יחולקו ל-4 בתים ובתלמידות  ל-2 בתים. בהגרלה שהתקיימה במשרדי התאחדות הספורט לבתי הספר, בהשתתפות נציגי בתי הספר, הוגרלו הקבוצות לפי הבתים הבאים:

| תלמידות:
בית א’: רבין כפ”ס, הדרים הוד השרון, רוטברג רמה”ש, אוסטרובסקי רעננה.
בית ב’: ג.ריאלית ראשל”צ, ליד”ה ירושלים, עירוני ט’ ת”א

| תלמידים:
בית א’: בן צבי ק.אונו, ליד”ה ירושלים, תיכון חדש ת”א, עירוני א’ מודיעין.
בית ב’: רמות ים ע.חפר, בליך רמת גן, כצנלסון כפ”ס, היובל הרצליה.
בית ג’: אזורי ג.ברנר, בן יהודה נס ציונה, גינסבורג יבנה, ג.ריאלית ראשל”צ.
בית ד’: ליאו באק חיפה, הריאלי העברי חיפה, ויצ”ו נהלל.

                      

| שיטת משחקי הטורניר

טורניר STRONG SIDE תלמידות
שלב “מוקדמות” הבתים יתקיים ביום רביעי, 29.11.23 בשיטת “פיינל פור” ובמשחקים מקוצרים. כל בית נפגש ליום משחקים אחד: קבוצה 1 נגד קבוצה 4 וקבוצה 2 נגד קבוצה 3. 2 המדורגות הראשונות יעפילו לשלב חצי הגמר. שלב חצי הגמר יתקיים ב- 20.12.23 בשיטת המפסיד יוצא ובמשחק אחד מלא מגרש ניטרלי. חצאי הגמר ייקבעו על ידי הצלבה בין 2 הבתים ששוחקו בשלב המוקדמות. ראשונה מבית א’ נגד שניה מבית ב’ וראשונה מבית ב’ נגד שניה מבית א’. העולות מחצי הגמר ייפגשו למשחק גמר מלא על מגרש ניטרלי אשר יתקיים ב 28.12.23.


הנפת הגמר תשפ”ג האם נפגוש בגמר הטורניר גם הפעם את רוטברג רמת השרון?

טורניר STRONG SIDE תלמידים
שלב “מוקדמות” הבתים יתקיים ביום חמישי, 30.11.23. כל בית נפגש ליום משחקים אחד בשיטת ” פיינל פור”: קבוצה 1 נגד קבוצה 4 וקבוצה 2 נגד קבוצה 3. 2 המדורגות הראשונות יעפילו לשלב רבע הגמר. שלב רבע הגמר יתקיים בימים חמישי ושישי – 8.12.23- 7. העולות משלב המוקדמות ייפגשו למשחק בשיטת המפסיד יוצא. עולות בית א’ יצטלבו עם עולות בית ד’ ועולות בית ב’ יצטלבו עם עולות בית ג’ לפי הדירוג. שלב חצי הגמר יתקיים ביום חמישי, 21.12.23 בשיטת המפסיד יוצא ובמשחק אחד מלא במגרש ניטרלי. משחק הגמר יתקיים ב 28.12.23 – במשחק אחד מלא על מגרש ניטרלי.


גמר התיכוניים תשפ”ג – תיכון חדש מול רמות ים…האם נראה מפגש חוזר גם בטורניר?

רועי לוין רכז הכדורסל – התאחדות הספורט לבתי הספר: “ימים לא קלים עוברים על כולנו, ימים של מלחמה. הרצון לחזור לשגרה ככל שניתן הביא אותנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר לקבל החלטה ולקיים את טורניר STRONG SIDE של התיכוניים. לתוצאות הטורניר אין כל השפעה על הליגה הרגילה והינו מפגש לשמירת הכשירות והגברת החוסן הלאומי, כך שבסיומו לא תוכתר “אלופת התיכוניים” לתלמידים ותלמידות ולא תהיה כל השפעה על בתי הספר שלא ישתתפו . אנו בהתאחדות חושבים שהחזרת פעילות לקבוצות הליגה ובכלל, היא הכרחית לספורטאים ולספורטאיות, למעט שפיות לכולנו כחלק מניהול שגרה בעת לחימה ובעיקר והכי חשוב, הרמת המורל וכן, גם שמירה על המסגרת הקבוצתית הבית ספרית. מאחל לכולנו טורניר מותח ומרתק, אנו מצידנו עשינו ועושים הכל על מנת לייצר חוויה לנבחרות בתי הספר. בהצלחה”.

זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר: “ההחלטה לקיים את טורניר הכדורסל STRONG SIDE, התקבלה דווקא בימים לא קלים אלו אותם כולנו עוברים מאז החלה המלחמה. אנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר, רואים בחזרה לשגרת פעילות, אף אם היא הדרגתית, חובה לאומית ממדרגה ראשונה, כך פעלנו ועודנו פועלים מהימים הראשונים של המלחמה. אליפות התיכוניים, שהיא גולת הכותרת של העשייה שלנו כבר מעל 30 שנה, לא תתקיים השנה במתכונתה הרגילה עקב המצב. אני משוכנע, לפחות על פי מספר הקבוצות שמשתתפות טורניר, שיש רצון והמון תשוקה לחזור אל הפרקט ולעשות מה שאנחנו ואתם/ן אוהבים, תחרות ספורט ברמה ספורטיבית והוגנת הכי גבוהה שאפשר. בטוחני, שהטורניר יהיה מרתק ומוצלח ובעיקר יקיים את מטרת העל שלנו, להגביר את החוסן הלאומי, לשמור על הכשירות ועל הכושר הגופני. בהצלחה לכל הקבוצות ונתראה על הפרקט.”

חלק ממשחקי הטורניר ישודרו בערוץ ONE ויסוקרו בו באופן בלעדי עם הקולות והרגעים הגדולים. אירוע הגמר אמור להתקיים ב 28/12/23 ב”אנרבוקס” בחדרה. לאירוע יעפילו 2 הקבוצות הטובות ביותר מטורניר התלמידים והתלמידות.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now