יש פיינל פור: נקבעו העולות לחצי גמר טורניר התיכוניים בכדורסל תלמידים ותלמידות

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
ארבעה משחקי "ראש בראש" התקיימו במסגרת רבע גמר טורניר STRONG SIDE של התיכוניים. ארבע קבוצות הבטיחו מקום בחצי הגמר (שידורים ב - ONE).

אחרי יום משחקים מרתק בשלב רבע הגמר, משחק יחיד של "ראש בראש", נקבעו ארבע העולות לפיינל פור, שיתקיים השנה כמו בשנים הקודמות בהיכל אביב ברעננה. ארבע הקבוצות שהעפילו לשלב חצי הגמר, מצטרפות לארבע הקבוצות של התלמידות שהבטיחו מקומן כבר בשבוע שעבר.

פורסם ע"י:       8 דצמבר, 2023  11:00

ארבעה משחקי “ראש בראש” התקיימו היום (חמישי) במסגרת רבע גמר טורניר STRONG SIDE של התיכוניים (תלמידים). ארבע קבוצות הבטיחו מקום בחצי הגמר.אחרי יום משחקים מרתק בשלב רבע הגמר, משחק יחיד של “ראש בראש”, נקבעו ארבע העולות לפיינל פור, שיתקיים השנה כמו בשנים הקודמות בהיכל אביב ברעננה. באולמות, נערך טקס קצר שכלל דקה דומייה, לזכרם של הקרבנות שנפלו ונרצחו בטבח ב-7 באוקטובר ובקרבות מלחמת “חרבות ברזל” ותפילה לשובם של כל החטופים והחטופות לביתם…והיה גם כדורסל טוב ומותח ובעיקר ספורטיבי לאורך כל הטורניר ונקבעו העולות לשלב הבא. המשחקים כוללים גם שידורים ישירים בערוץ ONE.
מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

| STRONG SIDE…רבע גמר תלמידים

אחרי יום משחקים מרתק בשלב רבע הגמר, משחק יחיד של “ראש בראש”, נקבעו ארבע העולות לפיינל פור, שיתקיים השנה כמו בשנים הקודמות בהיכל אביב ברעננה. ארבע הקבוצות שהעפילו לשלב חצי הגמר, מצטרפות לארבע הקבוצות של התלמידות שהבטיחו מקומן כבר בשבוע שעבר. טורניר הבזק ה – STRONG SIDE, התחליף הלוהט והמפתיע של התיכוניים שנולד ויצא לפועל עקב מצב המלחמה, מספק את הסחורה עם משחקים מותחים, הרבה מוטיבציה ורוח קבוצתית ובעיקר כדורסל טוב.

 


הופעה מכובדת לקבוצה מגבעת ברנר צילום: ארז עוזיר


שופטי המשחק בכפר סבא – בלב אחד צילום: ארז עוזיר

המשחק המרכזי (שודר ב ONE), הפגיש את כצנלסון כפ”ס ותיכון גבעת ברנר. כפ”ס עם שני נצחונות במוקדמות, מגלה יכולת מצוינת השנה על הפרקט. לאורך כל המשחק הובילה הקבוצה הכפר סבאית בבטחה. בסיום המשחק נרשמה על הלוח התוצאה הסופית: כצנלסון כפ״ס – אזורי ג. ברנר 61:80. השחקן המצטיין של המשחק יואב צמח מכצנלסון, תלמיד כיתה י”א קלע 16 נק’, הוריד 6 ריב’ ומסר 6 אס’. יואב כמיטב המסורת, קיבל גביע MVP ושי מתנת סמסונג, נותנת החסות הראשית. תיכון חדש תל אביב, אלופת התיכוניים, אחת המועמדות לזכות בטורניר ואחרי שני נצחונות חלקים בטורניר, פגשה בביתה את ויצ”ו נהלל ולא התקשתה להבטיח מקום בפיינל פור הטורניר, אחרי ניצחון 59:76.


בשביל הקבוצה על כל כדור צילום: ארז עוזיר


MVP – יואב צמח כצנלסון כפ”ס צילום: ארז עוזיר

בקרב המסקרן של היום, נפגשו העולות החדשות לליגת העל של התיכוניים, בן יהודה מנס ציונה גם היא עם שני נצחונות במוקדמות, מול היובל מהרצליה. בן יהודה מנצחת את היובל 55:64 ומבטיחה מקום מכובד מאוד בשלב חצי הגמר, לקבוצה שעלתה רק השנה לליגה הבכירה של התיכוניים. במפגש בחיפה, בו אירחה הריאלי העברי המקומית את בן צבי מקרית אונו, תוצאת הסיום 42:78 נתנה את האות לשמחת החיפאים על הפרקט. לפני תחילת המשחק, נערך טקס מרגש, לזכרם של נרצחי ונופלי המלחמה ותפילה לשובם של כל החטופים והחטופות.


טקס מרגש בחיפה – צילום: מתן נחמיאס


הריאלי העברי חיפה -ראשונים על הסל – צילום: מתן נחמיאס

תמונת חצי גמר התלמידים:
חדש ת”א – ריאלי חיפה
כצנלסון כפ”ס – בן יהודה נס ציונה

תמונת חצי גמר התלמידות:

גימנסיה ריאלית ראשל”צ – אוסטרובסקי רעננה

רוטברג רמת השרון – ערוני ט’ תל אביב

משחקי הפיינל פור ייערכו בתיכון “אביב” ברעננה.  ברביעי, 20.12.23 יתקיימו חצי גמר התלמידות ובחמישי, 20.12.23, יתקיימו משחקי התלמידים. המשחקים ישודרו בערוץ ONE (50).במהלך משחקי הטורניר ישולבו שידורים בערוץ ONE ויסוקרו בו באופן בלעדי עם הקולות והרגעים הגדולים. אירוע הגמר אמור להתקיים ב 28/12/23 ב”אנרבוקס” בחדרה.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now