טורניר כדורעף התיכוניים: מי תניף גביע השנה? סקירת הקבוצות לקראת הגמר

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
כדורעף התיכוניים מגיע אל רגע השיא ויספק כתמיד את החוויה לקהל, לצופים בשידורים ובטח לשחקנים ולשחקניות.

הטורניר, אשר התקיים במהלך חודשי ינואר ופברואר, נועד להיות מהיר ו"ממלא מקום" בעת הזו של אליפות התיכוניים הרגילה, הביא איתו רוח ספורטיבית נהדרת והצדיק את המטרה לשמה הוא מתקיים: חיזוק החוסן, שמירה על קבוצתיות ובעיקר לתת לנבחרות בתי הספר את החוויה של אליפות כמעט רגילה. האם נראה זכייה שנייה ברצף גם של עירוני ד' וגם של מבואות עירון?

פורסם ע"י:       24 פברואר, 2024  11:30

טורניר ה-POWER BLOCK שוחק במשך חודשיים עם כל נבחרות ליגת העל של התיכוניים, גם תלמידים וגם תלמידות. תחילה בשלב הבית המוקדם, ולאחר מכן ההצלבה, חצי הגמר והגמר בשני הקרוב. נכון, השנה, לא תוכתר באופן רשמי אלופה בעקבות אירועי המלחמה, אך הטורניר ואירוע הגמר, יספקו כמו תמיד את החוויה הן לקהל, לצופים בשידורים ובטח לשחקנים ולשחקניות על הפרקט והנפת גביע נרשמת כתואר לכל דבר…משחקי הגמר ישודרו בשידורים ישירים בערוץ ONE.

מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר

טורניר הכדורעף של התיכוניים מגיע אל רגע השיא. הטורניר, אשר התקיים במהלך חודשי ינואר ופברואר,  נועד להיות מהיר ו”ממלא מקום” בעת הזו של אליפות התיכוניים הרגילה, הביא איתו רוח ספורטיבית נהדרת והצדיק את המטרה לשמה הוא מתקיים: חיזוק החוסן, שמירה על קבוצתיות ובעיקר לתת לנבחרות בתי הספר את החוויה של אליפות כמעט רגילה. הטורניר שוחק במשך חודשיים עם כל נבחרות ליגת העל של התיכוניים, גם תלמידים וגם תלמידות, תחילה בשלב הבית המוקדם, ולאחר מכן ההצלבה, חצי הגמר והגמר בשני הקרוב. נכון, השנה, לא תוכתר באופן רשמי אלופה בעקבות אירועי המלחמה, אך הטורניר ואירוע הגמר, יספקו כמו תמיד את החוויה הן לקהל, לצופים בשידורים ובטח לשחקנים ולשחקניות על הפרקט והנפת גביע נרשמת כתואר לכל דבר.

  

כך נראו רגעי ההנפה בשנה שעברה…

האם נראה זכייה שנייה ברצף גם של עירוני ד’ וגם של מבואות עירון? או אולי גלילי מכפ”ס סוף סוף תניף גביע בגמר השלישי שלה ברציפות? ואולי אביב רעננה עם הנפה ראשונה מאז ומעולם?…אירוע גמר מותח כבר אמרנו?

| גמר התלמידות: גלילי כפ”ס – עירוני ד’ ת”א
  שעה 10:00  שופט ראשי: דור רווה  שופט עוזר: ואסים ביאדסה

אירוע הגמר יחל עם משחק גמר התלמידות אליו העפילו שוב הפיינליסטיות מהשנה שעברה: גלילי מכפר סבא ועירוני ד’, האלופה המכהנת מתל אביב. בגמר הקודם, הייתה זו הקבוצה מתל אביב שרשמה הישג היסטורי עם גביע אליפות תיכוניים ראשון ואילו היריבה מכפר סבא, הפסידה אז את הגמר השני ברציפות. לחניכות של אלעד שפגט יהיה זה גמר שלישי רצוף והזדמנות בלתי חוזרת להניף גביע עבור תלמידות ה- י”ב רוני דבי, מיה דונטו, ליה בן חמו וחברותיהן לסגל, אשר מסיימות השנה את לימודיהן בבית הספר. התל אביביות, ללא הפסד עד כה ועם סגל כמעט זהה לשנה שעברה רוצות לשחזר הנפה ונצחון וגביע נוסף יהיה עבורן הישג שייזכר לשנים רבות ועם מיקה הוז, יעל כהן ונועה חיים שחקניות נבחרת הנוער של ישראל, התואר בר השגה.

עדן פוסטרנק מאמן עירוני ד’ ת”א: “עקב לוח הזמנים הצפוף ההכנה התקצרה משמעותית, עשינו מה שאפשר. בית ספר מאוד מתרגש לקראת מעמד הגמר זו השנה השנייה ברציפות. הטורניר הזה הוא חבל הצלה לבנות, בעיקר ל תלמידות י”ב שכל הפעילויות המתוכננות להם השנה יבוטלו וזו הזדמנות מעולה להן לשבור את השגרה הקשה שנקלענו אליה, ולתת להם אפשרות קצת לשמוח ולהחנות למרות כל המצב, ואין כמו ספורט וליגת התיכונים כדי לקיים את זה. עוד הוסיף פוסטרנק: “זו גאווה ענקית לבית ספר להגיע שנה שניה ברציפות למעמד, הבנות מאוכזבות שהשנה אין את אליפות העולם ה- ISF כמתוכנן אך מבינות את המצב, הן באות כדי לקחת את התואר השני של הבית ספר” סיים המאמן.


סגל הקבוצה: ענבר אפרים (ראש קבוצה), נועה חיים, שירה שוורץ, יעל כהן, פאר-לי מלמן, מיה שרון, מיקה הוז, מיכל כהן, רותם נוימן.

אלעד שפגט מאמן גליל כפ”ס: “ההכנות שלנו נמשכו על פני כל השנה. הבנות עובדות קשה ומשלבות לימודים ואימונים אינטנסיביים. מה שעשינו לאורך כל התקופה הכין אותנו למעמד הזה. ליגת התיכונים מביאה איתה הרבה ערך מוסף והחשיבות שלה גבוהה אף יותר לכל בית הספר בשנה מורכבת כזאת. שמח שניתנת הזדמנות נוספת לבנות של י”ב לקחת תואר. יש לנו סגל רחב ואני מקווה שעם שחקניות המפתח שלנו, רוני דבי, מיה דונטו וליה בן חמו נשיג הפעם את התואר. עוד הוסיף מאמן גלילי: “אנחנו שמחים להגיע פעם נוספת למעמד הגמר. בית הספר כולו נרתם ועוזר להצלחת הקבוצה ואנחנו מצידנו נעשה כל שביכולתנו לנצח במשחק ולשמח את הבנות ואת הקהל ובית הספר”.


סגל הקבוצה:
רוני דבי (ראש קבוצה), מאיה שמואל, יולי בס, מיה דונטו, ליהי טל, יולי בקר, יובל גורדו, מעיין קרני, נועה גרוס, ויקה קליאונר, ליה בן חמו, נועה בן עמי, דפנה ניצני.

| גמר התלמידים: מבואות עירון מנשה – תיכון אביב רעננה
  גמר תלמידים – שעה 13:30  שופטת ראשית: מיכל רוזנבלום   שופט עוזר: עומר עציון

אצל התלמידים, העפילו לגמר שתי נבחרות בתי הספר שהיו מועמדות ראשיות מההתחלה לגמר. מבואות עירון מנשה, מגיעה לגמר עם שש זכיות בתואר ב- 10 השנים האחרונות, כולל בשנה שעברה, הישג נפלא ללא ספק והחניכים של יניב בר נצר לא יוותרו על תואר נוסף גם הפעם מה גם שבבית המוקדם הם לא הפסידו אף מערכה. לתלמידי י”ב של הקבוצה, הקפטן אורי פישביין ועמרי אלון, זו הזדמנות להנפה שנייה ברציפות וחגיגת סיום תיכון נהדרת. תיכון אביב, שבשנה שעברה יצאה מהאליפות רק בחצי הגמר, יכולה השנה להיות יריב שקול למבואות עירון. נבחרת אביב, מגיעה לגמר עם שישה נצחונות בבית המוקדם וכן, הפסד אחד מול היריבה שלה בגמר. השחקן המרכזי בקבוצה מרעננה הוא שחקן נבחרת ישראל הקבלן שי ליברמן, שעליו נשענת הקבוצה ואם הוא בכושר טוב, יחד עם חבריו ביום שיא, ועם לא פחות משבעה תלמידי י”ב בגמר היסטורי עבורם, צפוי לנו גמר לוהט וצמוד!

יניב בר נצר מאמן מבואות עירון: “ישנה חשיבות מיוחדת השנה לטורניר ולמעמד הגמר במיוחד בימים אלו של מלחמה ושגרה אחרת, שעדיין יש חטופים בשבי החמס וכולנו מחכים לחזרתם וכמה שיותר מהר ויש עדין מפונים מהדרום והצפון, אנחנו בתיקווה שיחזרו לשגרה כמה שיותר מהר. אנחנו נרגשים להיות בגמר ליגת בתי הספר. זה כבוד גדול לנו להגיע שוב למעמד הגמר ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד מול קבוצה חזקה. נצטרך להיות מאוד מגובשים ולשחק ביחד כדי לנצח” סיים בר נצר.


סגל הקבוצה: אורי פישביין (ראש קבוצה), יובל צ’אנסקי, אדם בלום, אורי בן צבי, עומרי אלון, רועי יגודה, איתמר בינשטוק, יואב אפרייט, רון גולדשטיין, גרגורי קרטיוב, יובל קנזי, תומר גלעד, שחר הדר, דווידס גריבאוסקס, יונתן מירוצ’ניק, איתמר כץ, איתמר מירוצ’ניק

עומר מרשנסקי מאמן “אביב” רעננה: “אנחנו נמצאים ממש בעיצומה של העונה והשחקנים, שמשחקים ומתאמנים גם בליגת העל לנוער וגם בליגות הבוגרים, נמצאים בכושר טוב. רוב השחקנים שלנו מאוד מנוסים וזה לא גמר ראשון עבורם, כולם נרגשים ומתוחים לקראת המעמד המכובד. ישנה חשיבות עליונה, עצומה וחשובה בקיום הטורניר, דווקא בתקופה מאתגרת זו, לחיזוק החוסן הנפשי של תלמידי התיכון בכלל ושל השחקנים בפרט, כשהמסר “יחד ננצח” מקבל משמעות חזקה נוספת. כאן המקום להודות שוב למתן ולכל צוות ההתאחדות על המאמץ האדיר שלא לוותר ולקיים את המפעל הנפלא הזה על אף כל הקשיים הברורים”. מרשנסקי הוסיף: יש לנו קבוצה מגובשת וטובה, השחקן המרכזי והמוביל שלנו הוא הקבלן שי ליברמן אך נזדקק ליכולת מעולה גם של כל שאר השחקנים בכדי לנצח ולזכות באליפות ראשונה והיסטורית. השחקנים שלנו בתיכון גדלו ושיחקו מגיל צעיר ברעננה, הן בחטיבת רימון במסגרת ליגת התאחדות בתיה”ס והן בקבוצות הנערים והנוער של מכבי רעננה. זו גאווה גדולה עבורי ועבור העיר כולה לראות אותם מצליחים והופכים להיות שחקנים נהדרים וחשוב מכך, אנשים בוגרים וטובים יותר. אני רוצה להודות, לחבורה המדהימה שעוטפת ומלווה אותי במסע הזה, המורים, ההנהלה של התיכון , אנשי רשות הספורט של עיריית רעננה ועד לצוות המנהלים והמאמנים במועדון הכדורעף של מכבי רעננה. נקווה לשמח את כולם”. סיים עומר.


סגל הקבוצה: שי ליברמן (ראש קבוצה), הראל רמון, רובן ואן דה פיש, ניר חיימוביץ, אוהד רון, דניאל פז רבינוביץ, עידן בית עדה, נועם קרנצמן, יובל טבקרו, בני דווידוב, נועם לבני, אסף אזר.

מתן נחמיאס רכז הכדורעף – התאחדות הספורט לבתי הספר: “השנה יותר מתמיד אנחנו נרגשים לקיים את אירוע הגמר בכדורעף. ההחלטה לקיים את הטורניר על אף המצב הייתה נכונה ואפילו הכרחית. הטורניר שהחל בינואר ונמשך לאורך כל פברואר היה מוצלח, ספורטיבי ובעיקר חיזק את המטרה שלשמה יצאנו איתו לדרך: חיזוק החוסן, יציאה מהשגרה הלא קלה. אנחנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר נקיים אירוע גמר כמיטב המסורת של אירועי הגמר, מקצועי, חגיגי ונקווה כמובן לתחרות צמודה ולמשחקי גמר מותחים ומרתקים. תודה למאמנים, למנהלי הקבוצות על שיתוף הפעולה ההדוק לאורך כל הטורניר. נקווה שנדע בקרוב מאוד ימים שקטים ובטוחים ונחזור מהר לשגרת האליפויות הרגילה. בהצלחה לקבוצות”, סיים נחמיאס.


מתן נחמיאס – רכז כדורעף בהתאחדות הספורט לבתי הספר צילום: ארז עוזיר

משחקי הגמר יתקיימו בשני, 26.2.2024 בהיכל הספורט מ.א מנשה. בשעה 10:00 גמר התלמידות ובשעה 13:30 גמר התלמידים. משחקי הגמר יועברו בשידור ישיר בערוץ 50 (ONE).

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now