כנס היערכות לליגת התיכוניים בכדורעף: הוגרלו הבתים לתשפ”ד

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
כנס ההיערכות לקראת אליפות התיכוניים לתלמידות ולתלמידים תשפ"ד בכדורעף נערך היום במכון וינגייט.

בכנס היערכות לאליפות התיכוניים בכדורעף אשר נערך במכון וינגייט על ידי התאחדות הספורט לבתי ספר והפיקוח על החינוך הגופני, השתתפו נציגי ומאמני הקבוצות המשתתפות בליגה בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ד. בתחילת חודש ספטמבר תיפתח שנת הלימודים ואיתה כמו כל שנה תצא לדרך האליפות מותחת ומרתקת כתמיד.

פורסם ע"י:       20 יולי, 2023  23:19

כנס ההיערכות ראשון לקראת אליפות התיכוניים בכדורעף לשנת הלימודים תשפ”ד התקיים היום, (חמישי), במכון וינגייט. לכנס הגיעו והתכנסו מאמני, נציגי ומורים מבתי הספר המשתתפים באליפות. משחקי ליגות התיכוניים של תלמידות והתלמידים יחלו כבר עם תחילת שנת הלימודים. 8 קבוצות תלמידות ו 8 קבוצות תלמידים, כחמישה חודשי משחקים, זאת עד משחק הגמר ועד התואר היוקרתי אלופת התיכוניים בכדורעף.

מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

עם פתיחת שנת הלימודים תשפ”ד וכמו כל שנה תצא לדרך אליפות התיכוניים בכדורעף. 8 קבוצות תלמידים, ו -8  קבוצות תלמידות יתחרו על הגביע, גביע האליפות. כמו בכל שנת אליפות, יהיו בה שידורים בשלבים הגבוהים , קהל, מתח, פיינל פור ואירוע גמר. ההכנות לאליפות התיכוניים בכדורעף מתחילות כבר עם סיומה של האליפות הקודמת ובמהלך חופשת הקיץ מתקיים כנס ההכנה. כאמור, בכנס שנערך במכון וינגייט, התכנסו נציגי כל הקבוצות על מנת לקבל עדכונים, נהלים וכמובן להיות נוכחים בהגרלת הבתים המסקרנת. בכנס הציג מתן נחמיאס, רכז הכדורעף  של התאחדות הספורט לבתי הספר, את מבנה הליגה ואת השיטה לקראת האליפות.


מבואות עירון מנשה, אלופת התיכוניים תשפ”ג. צילום: ארז עוזיר

בין הדוברים בכנס היו גיא דגן המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני, זוהר בר נצר, מ”מ מנכ”ל איגוד הכדורעף, טל אנקונה סמנכ”לית ומתן נחמיאס רכז הכדורעף מטעם התאחדות הספורט לבתי הספר. גיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני, בירך את הנוכחים על ההגעה המלאה והוסיף: “חווינו שנה נהדרת של פעילות. האליפות בכדורעף בתשפ”ג היתה מוצלחת ומרתקת. דגן הזכיר את אליפות העולם (ISF) השנה בבת ים שהייתה הצלחה ומקור גאווה לניהול ולישראל על האירוח. דגש רב בדבריו הושם על נושא המשמעת במשחקים, על המגמה הברורה של אלימות ושיח אלים בספורט שעלולה לגלוש גם אל הספורט בבתי הספר. “מקווה שתהיה לנו שנת פעילות טובה ומוצלחת בכלל ושנת אליפות כדורעף טובה, הוגנת ומותחת ספורטיבית” סיים דגן.


גיא דגן בכנס הכדורעף. צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

זוהר בר נצר, מ”מ מנכ”ל איגוד הכדורעף, בירך את הנוכחים בכנס, ואת הנוכחות המשמעותית של המועדונים הבית ספריים בכלל המערך של האיגוד. “התאחדות בתי הספר היא הגוף היחיד אשר מארגן את תחרויות הילדים בענף הכדורעף, התאחדות הספורט לבתי הספר היא המנוע של הכדורעף בישראל” ציין בר נצר בדבריו. אתם תצמיחו את הכדורעף, לכן אנו רואים בכדורעף  הצעירים הן במועדוני הספורט הבית ספריים והן בליגות התיכוניים את היסודות לצמיחה. נעשה הכל על מנת לשפר את הליגות מלמטה”. סיים בר נצר. טל אנקונה, סמנכל”ית התאחדות הספורט לבתי הספר: “שמחה לראות נוכחות נהדרת ומלאה. גם השנה כמו כל שנה נעשה הכל כדי שהליגה תהייה חוויתית ומיוחדת. השנה, אחרי שבשנה הקודמת בשל אליפות העולם לא קיימנו את האליפות הארצית בכ.עף חופים, נקיים אותה כמו בשנים קודמות בנווה ים. השנה, כמו תמיד, נשדר משחקים בשלבים הגבוהים של האליפות, בשאיפה לכמה שיותר שידורים, לא רק גמרים אלא גם את חצאי הגמר ואולי גם לפני. אנקונה פנתה למאמנים ולמנהלים להרים את הכפפה להזמין ולארח לשידור בבתי הספר גם בשלבים מוקדמים יותר.” מאחלת שתהיה לנו שנת אליפות מהנה, ללא אלימות באולמות ובעיקר ספורטיבית והוגנת.


מתן נחמיאס בכנס הכדורעף. צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

מתן נחמיאס, רכז הענף בהתאחדות הספורט לבתי הספר, בירך את הנוכחים והציג את התוכנית לקראת שנת הלימודים הקרובה. דגש רב בדבריו שם נחמיאס על התנהגות הקהל במגרש ומחוצה לו. “חשוב מאוד”, ציין נחמיאס “לייצר מפגשים בין הקבוצות המתחרות לאחר המשחקים. זה חלק משמעותי מאוד בהתנהלות הספורטיבית. תארחו ותתארחו בצורה מכובדת. אנחנו מצידנו נעשה הכל על מנת למקצע כמה שיותר את הליגה, עם שיפוט טוב, ניהול מקצועי ונראות טובה”. בנוסף, הוסיף נחמיאס: “השנה היא שנת ISF, אליפות העולם תתקיים בסרביה, באפריל 2024. מקווה שתהייה לנו שנה ספורטיבית ואליפות טובה שיהיה בהצלחה לכולם”.


עירוני ד’ ת”א: אלופת התיכוניים תשפ”ג. צילום: ארז עוזיר

| הקבוצות באליפות תשפ”ד:
תלמידות: עירוני ד’ תל אביב, גלילי כפ”ס, נופי הבשור, מוסינזון הוד השרון, תיכון חדרה, אוסטרובסקי רעננה, רבין תל מונד ועמי אסף בית ברל.
תלמידים: מבואות עירון מנשה, מעיין שחר עמק חפר, תיכון אביב רעננה, יד ליבוביץ נתניה, מבואות הנגב שובל, גלילי כפ”ס, מוסינזון הוד השרון ורבין תל מונד.

| שיטת משחקי האליפות:
באליפות התיכוניים בכדורעף תשפ”ד לתלמידות ותלמידים ימשיכו לשחק 8 קבוצות שישחקו את הליגה בשיטה של סיבוב אחד. שתי הקבוצות שתסיימנה במקומות 7-8 בבית תנשורנה מאליפות התיכוניים ותשחקנה בשנת תשפ”ה באליפות המחוזית. 6 הקבוצות הראשונות בבית (יחד עם שתי מנצחות משחקי חצי גמר האליפות הארצית) תעפלנה לשלב רבע הגמר (סה”כ 8 קבוצות). סדרות רבע הגמר יערכו בשיטת המפסיד יוצא, סדרה בת שני משחקים (בית / חוץ) עם “מערכת זהב”. מנצחות סדרות רבעי הגמר יעפילו לסדרות חצי הגמר. סדרות חצי הגמר יערכו בשיטת סדרה בת שני משחקים (בית / חוץ) עם “מערכת זהב”. לגמר תעלינה שתי מנצחות סדרות חצי הגמר והן תיפגשנה למשחק הגמר (משחק יחיד).

           

אליפות התיכוניים, כמידי שנה הינה אליפות יוקרתית ומרתקת, עם שחקני ושחקניות דור העתיד של ישראל. זו ליגה המושכת אליה צופים וצופות רבים, הן במגרשים והן מול מסכי הטלוויזיה. בהצלחה!!

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now