ליגת העל לתיכונים כדורסל תלמידות סיכום המחזור הרביעי

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

ליגת התיכוניים כדורסל תלמידות – סיכום המחזור הרביעי

רעננה הבטיחה את ראשות בית ב'. רוטברג רמה"ש ועמק חרוד ייאבקו על המקום השני עד לתום הבית המוקדם. בבית המקביל הדרים הוד"ש מתבססת במקום השני. כאוכב השלימה עם ירידתה.

פורסם ע"י:       27 אוקטובר, 2021  23:01

ליגת העל לתיכונים בנות – סיכום המחזור הרביעי.
בסימן חודש המודעות לסרטן השד, נערך אתמול המחזור הרביעי. במשחק ברעננה ששודר בשידור חי בערוץ ONE,  הקיפו  את המגרש  בלונים וורדים כצבע חודש המודעות וסרטים באותו צבע נקשרו על גופיות השחקניות וסימלו את החודש החשוב הזה. ולכדורסל: רעננה הבטיחה את ראשות בית ב’. רוטברג רמה”ש ועמק חרוד ייאבקו על המקום השני עד לתום הבית המוקדם. בבית המקביל הדרים הוד השרון מתבססת במקום השני. כאוכב השלימה עם ירידתה.
מאת חגי פלק – יועץ תקשורת עצמאי ומאמן מנטלי לספורטאים ומאמנים

בית ב’ – המשחק המרכזי
אוסטרובסקי רעננה – עמק חרוד 47:68
בניגוד למשחק הקודם בין שתי הקבוצות לפני כשבועיים בעין חרוד, הפעם התאפיין משחק שונה לגמרי. רעננה למרות עזיבתה של דוריאן דהן סוויץ’ את הסגל, שלטה במשחק החל מהפתיחה וכמו במשחק הליגה בין שתי הקבוצות בשבוע שעבר, עלתה ליתרון דו ספרתי החל מדקות הפתיחה עם יכולת טובה מאד של ליאל אריאל ועלמה כהן. עמק חרוד לא מצאה את הטבעת ונכנסה לבור גדול מדי כבר בסיום המחצית הראשונה בה רעננה ירדה ביתרון מבטיח – 19:43.  גם ברבע השלישי למרות שיפור בהגנת האורחות שהפגינו רוח לחימה לכל אורך המחצית השנייה, לא נראה היה שההפרש יצטמצם. אל אריאל וכהן הצטרפה הקפטן אלה שוסטר עם נקודות בחדירות ותוך כדי משחק קבוצתי. רק ברבע האחרון רעננה הורידה את הרגל, ונתנה לאדומות מהעמק מספר דקות של מומנטום שהורידו את הפיגור לדו ספרתי בלבד אך לא יותר מכך.
הרבו לרעננה: ליאל אריאל שנבחרה לשחקנית המצטיינת במשחק – 24 (5 שלשות), עלמה כהן 16, אלה שוסטר 12.
לעמק חרוד: מורג’אן סעדה 14, יעל פרחי 13.

תיכון רבין כפ”ס – רוטברג רמת השרון 71:66
הירוקות מכפ”ס ידעו שזה אולי הסיכוי היחידי שלהן לתפוס את אחד משלושת המקומות בבית המובילים לרבע הגמר וזאת לאחר שלושה הפסדים רצופים בהפרשים גבוהים לשאר היריבות. האורחות בראשות שחקנית נבחרת הנערות אלה נר ויחד איתה שירה פוקס ורוני נווה הובילו את קבוצתן ליתרון שנע בין 8 ל-9 נק’ במהלך כל המחצית הראשונה כאשר אצל המארחת מנסה שחר גרנות יחד עם חברותיה להישאר במשחק ובמחצית 25:34 לרוטברג. ברבע השלישי הצליחה המארחת תוך כדי הפגנת משחק לחימה, הגנה חזקה ואגרסיביות למחוק את הפיגור ואף לעלות ליתרון כאשר מי שהובילו את המומנטום הלבן-ירוק היו אנאבל דנזינגר ואלה הדר הצעירה בדרך ל-45:47 בסיום הרבע השלישי. האורחות הצליחו למחוק את הפיגור הזעיר בזכות שלשות של אלה נר ואורי אליה, מול שלשות של מיכל לוי ואלה הדר ולחזור ליתרון זעיר עד לסיום כאשר רוני נווה ואלה נר קובעות את תוצאת הסיום ושולחות את כפ”ס להפסד רביעי ברציפות.
הרבו לרוטברג: אלה נר 24, רוני נווה 19, רותם ורסנו 10, אורי אליה 9;
ל’רבין’ כפ”ס: שחר גרנות 17, אנאבל דנזינגר ואלה הדר 15 כ”א, מיכל לוי 9.

בית א’
כאוכב – מכבי הדרים הוד”ש 73:23
הבנות של אייל המי רושמות ניצחון שלישי ברציפות ומתבססות במקום השני בבית עד להשלמת המשחקים בבית זה. כאוכב עם הפסד רביעי ברציפות השלימה כצפוי עם ירידתה ותנסה לבנות בשנים הקרובות דור חדש שינסה לחזור לליגה העליונה.
הרבו להדרים: שירה הלוי 22, טל הבר 17.

המשחק בין  גימנסיה ריאלית ראשל”צ לבנות הרצליה ‘היובל’ נדחה ל-24.11.

תמונות מהמשחק בין תיכון רבין כפ"ס לרוטברג רמת השרון (צילום: ארז עוזיר)

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now