ליגת התיכוניים בכדורסל: הוגרלו הבתים לאליפות שנת הלימודים תשפ”ד

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

רגע לפני היציאה לחופשת הקיץ, נערכה היום (שני) הגרלת אליפות התיכוניים בכדורסל לתלמידים ותלמידות לשנת הלימודים תשפ״ד.

פורסם ע"י:       27 יוני, 2023  8:15

ההגרלה הייתה אקורד הסיום לכנס היערכות לאליפות אשר נערך במכון וינגייט על ידי התאחדות הספורט לבתי ספר בנוכחות נציגי ומאמני הקבוצות המשתתפות בליגה בשנת הלימודים הקרובה תשפ"ד. בתחילת חודש ספטמבר תיפתח שנת הלימודים ואיתה כמו כל שנה תצא לדרך מותחת ומרתקת כתמיד אליפות התיכוניים בכדורסל.

רגע לפני יציאה לחופשת הקיץ, נערכה היום (שני) הגרלת אליפות התיכוניים בכדורסל לתלמידים ותלמידות לשנת הלימודים תשפ״ד. ההגרלה הייתה אקורד הסיום לכנס היערכות לאליפות אשר נערך במכון וינגייט על ידי התאחדות הספורט לבתי ספר בנוכחות נציגי ומאמני הקבוצות המשתתפות בליגה בשנת הלימודים הקרובה תשפ”ד. הגרלת האליפות, כמו בשנים קודמות לוותה במתח, בסקרנות ובעיקר באווירה טובה.
מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר
בתחילת חודש ספטמבר תיפתח שנת הלימודים ואיתה כמו כל שנה תצא לדרך מותחת ומרתקת כתמיד אליפות התיכוניים בכדורסל. 16 קבוצות תלמידים בארבעה בתים, 8 קבוצות תלמידות בשני בתים ושני גביעים הממתינים להנפה: גביע אלופת התיכוניים לתלמידים ולתלמידות. אלו יהיו שלושה חודשים אינטנסיביים של משחקים, שידורים, קהל, מתח, פיינל פור ואירוע גמר. ב- 14.9.2023 תצא לדרך אליפות התלמידים וב- 20.09.23 זו של התלמידות. למעשה ההכנות לאליפות התיכוניים מתחילות כבר עם סיומה של האליפות הקודמת ומעלה הילוך לקראת היציאה לחופשת הקיץ.
ליגת התיכוניים, או כפי שרבים מכירים אותה “ליגת העל של התיכוניים”, מתקיימת בכל שנה לרוב עם תחילת שנת הלימודים ומתנהלת במהלך שלושת החודשים אחריהם, עד מעמד הפיינל פור ואירוע הגמר. בכנס שנערך היום (שני) במכון וינגייט, התכנסו נציגי כל הקבוצות על מנת לקבל עדכונים, נהלים וכמובן להיות נוכחים בהגרלת הבתים המסקרנת. בכנס הציג רועי לוין, רכז אירועי הספורט הארציים והכדורסל של התאחדות הספורט לבתי הספר, את מבנה הליגה ואת השיטה לקראת האליפות.


תיכון חדש ת”א, אלופת התיכוניים תשפ”ג. צילום: ארז עוזיר

רועי לוין רכז הכדורסל והליגה מטעם התאחדות הספורט לבתי הספר, פתח את הכנס, בירך את הנוכחות והנוכחים, פירט את הדברים העיקריים המלווים את הליגה, השידורים,הצילומים, נהלים, ועוד. “מקווה שהשנה כמו כתמיד תהייה לנו אליפות מותחת ומסקרנת, נקייה מאלימות ובעיקר שנהנה מהליגה המיוחדת הזו”. “השנה, הוסיף לוין “זו שנת ISF, שבה נציגה ישראלית, האלופה  תשתתף באליפות העולם של בתי הספר מקווה שאכן כך יהיה והאלופה תגיע לאליפות העולם”.


רועי לוין- רכז האליפות והכדורסל בכנס. צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר: “מברך אתכם, את כל באי ובאות הכנס, אליפות התיכוניים היא גולת הכותרת של כל העשייה שלנו ושל הפיקוח על החינוך הגופני, נעשה הכל שהשנה תהיה שנה נהדרת לאליפות כמו בכל שנה. ליגת התיכוניים היא לא עוד ליגה רגילה אלא ליגה ייחודית בנוף הכדורסל. השנה, יותר משנים קודמות, נתייחס בכובד ראש ונעשה פעילות הן אצלינו וביחד עם בתי הספר לצמצום האלימות במגרשים. לא נהייה סלחניים להתנהגות אלימה במשחקים, נבדוק היטב איך אנחנו כמערכת חינוך נתמודד עם הבעיה לא כאירוע בודד אלא כתוכנית רב שנתית. מבחן ההצלחה הוא של כולנו – ההתאחדות, מנהלי בתי הספר, הצוותים הניהוליים, המקצועיים, וכמובן הקבוצות עצמן”. בשם התאחדות הספורט לבתי הספר והפיקוח על החינוך הגופני, אני מודה לכם, מאמנים ומנהלים על שיתוף הפעולה, מקווה שתהייה לנו שנת אליפות תיכוניים נהדרת”, סיים ישראלי.


רוטברג רמת השרון, אלופת התיכוניים תשפ”ג. צילום: ארז עוזיר

באליפות התיכוניים תלמידות ישחקו 8 קבוצות בשני בתים (4 בכל בית) מהן תעלינה 3 הראשונות לשלב רבע הגמר בצוותא עם שתי העולות מהאליפות הארצית עד למעמד הגמר. בתלמידים ישחקו 16 קבוצות בארבעה בתים. שלב שמינית הגמר ייערך בשיטת הצלבה לפי מאזן הקבוצות בשלב הבתים וכך גם שלב משחקי ההישרדות. שלב רבע הגמר ושלב משחקי המבחן נערך לפי הגרלה ובשיטת בית וחוץ (נוק-אאוט) עד למעמד הגמר.


מתעדים את תוצאות ההגרלה. צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

       

| הגרלת התלמידות
האלופה רוטברג רמה”ש וסגניתה הרב תחומי עמק חרוד הוגרלו מראש כראשי בתים.
בבית א’ ישחקו רוטברג רמה”ש כראש הבית, אוסטרובסקי רעננההדרים הוד”ש ועירוני ט’ ת”א.
בבית ב’ ישחקו הרב תחומי עמק חרוד כראש הבית, גימנסיה ראשל”צ, ליד”ה י”ם ורבין כפ”ס.

| הגרלת התלמידים
כראשי הבתים הוגרלו האלופה תיכון חדש ת”א, סגניתה רמות ים עמק חפר , ומפסידות חצאי הגמר בליך ר”ג ומקיף חקלאי נהלל.
בבית א’ תיכון חדש, הרב תחומי ע.חרוד, הריאלי העברי חיפה ועירוני א’ מודיעין.                                  
בבית ב’ בליך ר”ג, היובל הרצליה, מ.אזורי ברנר וגינסבורג יבנה.                                                           
בבית ג’ חקלאי נהלל , כצנלסון כפ”ס, ליאו בק חיפה ובן צבי ק.אונו.
בבית ד’ רמות ים עמק חפר, בן יהודה נס ציונה, גמנסיה ראשל”צ וליד”ה י”ם.

אליפות התיכוניים, כמידי שנה הינה אליפות יוקרתית ומרתקת, עם שחקני ושחקניות דור העתיד של ישראל. זו ליגה המושכת אליה צופים וצופות רבים, הן במגרשים והן מול מסכי הטלוויזיה. בהצלחה!!

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now