לקראת האליפות הארצית בגליל העליון – אליפות התלמידות

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

האליפות הארצית בגליל – אליפות התלמידות, תשע קבוצות תתמודדנה על שני כרטיסים ועל הזכות להיות המעפילות

פורסם ע"י:       21 נובמבר, 2022  23:43

ארבע מתוכן מוזכרות כמועמדות – רבין כפ"ס רוצה לחזור אחרי שנה, ברנר וקריית חינוך דרור מציגות סגלים מרשימים ועירוני ט' רוצה להחזיר עטרה ליושנה. יתר הקבוצות ינסו להפתיע.

לקראת האליפות הארצית בגליל העליון – אליפות התלמידות תשפ”ג. תשע קבוצות תתמודדנה על שני כרטיסים ועל הזכות להיות העולות החדשות ואולי גם הישנות בליגת העל לתלמידות כבר העונה, כאשר ארבע מתוכן מוזכרות כמועמדות –  רבין כפ”ס רוצה לחזור אחרי שנה, ברנר וקריית חינוך דרור מציגות סגלים מרשימים ועירוני ט’ רוצה להחזיר עטרה ליושנה. יתר הקבוצות ינסו להפתיע.

מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

בית א’ תל חי
אלופת מחוז מרכז – ‘רבין’ כפר סבא
רכז חנ”ג: שרון רוקמן/גיא וייס מנהל מקצועי ומאמן: איתמר לוי
היורדת מליגת העל חוזרת לאליפות הארצית אחרי שנה במטרה לחזור שוב לליגת העל ולהישאר בה לפרק זמן ממושך יותר מהקדנציה הקודמת. כפר סבא הרשימה במשחקי מחוז מרכז שגברה בצורה משכנעת על שתי יריבותיה העיקריות לכרטיס לליגת העל- לב השרון בחצי הגמר וברנר בגמר, תוך שהיא מציגה משחק כדורסל קבוצתי ומאוזן כאשר בשורותיה אין יותר מדי כוכבות – והשם הבולט במועדון מגיע משחקנית שעדיין לומדת בחטיבת הביניים – מאיה זילבר-שלג מנבחרת הקדטיות. בסגל הנוכחי השמות הבולטים הן הקפטן אנאבל דנזינגר, יחד עם הצעירות יותר יובל ישראלי, מיקה קרט, יעל גורשטיין ועמית רוזנצוויג בשנתן הראשונה.  איתמר לוי: ” בגדול אנחנו אכן מועמדים לחזור לליגת העל, יש נבחרות טובות, אנחנו מכבדים את כולם ורוצים לנצח את כולם”.

אלופת מחוז צפון – דרכא בית ירח מ.א עמק הירדן
רכז חנ”ג: יובל דגן/גילה קורז’ק מנהל מקצועי ומאמן: רז גל
הופעה היסטורית וראשונה לקבוצה מעמק הירדן שבהופעתה הראשונה באליפות זוכה בתואר הצפוני ומעפילה ישירות לאליפות הארצית. היתרון של הקבוצה הוא בכך שכל השחקניות גרות מתאמנות ונמצאות ביחד לאורך כל השבוע, וחלקן גם משחקות לראשונה השנה בקבוצת בוגרות בליגה הארצית. השם המעניין שכדאי לשים לב אליו היא הרכזת נגה צור שבלטה במשחקי הגמר המחוזי. רז גל: “אנחנו שמחים להגיע לאליפות הארצית בהופעת בכורה שלנו במפעל. אנחנו צנועות אבל גם בטוחות ביכולת שלנו ואנחנו מקוות להפתיע ולנסות להעפיל לרבע הגמר”.

אלופת מחוז ירושלים – תיכון הראל מבשרת ציון
רכז חנ”ג ומאמן: איתי אריאל
כמו באליפות התלמידים גם באליפות התלמידות הראל מבשרת ציון היא חברה קבועה באליפות הארצית ומעפילה אליה מדי שנה, אך לא תמיד מצליחה לשרוד את יום המשחקים הראשון ולהעפיל לבתי הגמר. גם השנה בעקבות הגרלה יחסית נוחה, ‘הראל’ תנסה להעפיל לפחות לבתי הגמר ואולי להפתיע את אחת המועמדות. בקבוצה שלוש שחקניות ממועדון אס”א ירושלים ששתיים מהן הצטיינו בגמר המחוזי: דניאלה בן אבי ודפנה לוי. בתיכון מקווים לשחזר את ההיסטוריה של הריאלי וליד”ה משנה שעברה שהצליחו להעפיל ולשחק בליגת העל בשתי המסגרות כמו הגימנסיה הריאלית ועמק חרוד.


קבוצות בית א’ (אולם תל חי) – רבין כפ”ס, בית ירח עמק הירדן, תיכון הראל מבשרת ציון

בית ב’ – כפר גלעדי
אלופת מחוז חיפה – ליאו בק חיפה
מנהל הנבחרת: דניאל זלנקו מנהלת מקצועית ומאמנת: ורדה לוי
אשתקד קיבלנו את הריאלי באליפות הארצית שהעפילה לליגת העל (ועשויה להיפרד ממנה) והשנה עושה זאת ליאו-בק וגם היא רוצה להשלים דאבל לביה”ס עם שתי נבחרות בשתי המסגרות וזאת לאחר שהשנה הצליחה לזכות בתואר על חשבון יריבתה המושבעת ממעגן מיכאל. הקבוצה החיפאית מורכבת ברובה משחקניות הפועל שהעפילו לאחרונה לליגה הבכירה לנערות, אך השם הבולט מגיע דווקא מהצד הירוק – יערה ליכנטנטריט שחקנית קבוצת הנערות א’ והבוגרות ארצית של מכבי חיפה. יחד איתה מגיעות מהצד הירוק גם יעל ניק חברתה לקבוצה, והגר ליכטנטריט בת דודתה.

אלופת מחוז דרום – תיכון אזורי באר טוביה

רכזת חנ”ג ומאמנת: ויקה רודובסקי-סבין
הנציגה הדרומית שמגיעה כל שנה לאליפות הארצית היא התיכון האזורי באר טוביה שמצליח לשמור על שמריו את ההישגים בזירה המקומית וגם מצליח להגיע לפחות לבתי הגמר שנה אחרי שנה. שחקנית העבר האגדית ויקה רודובסקי ממשיכה לגדל דור מוצלח של שחקניות בתקווה שיצליחו למנף את ההישגים האלו בעתיד. בסגל הקצר ניתן לראות שוב את יובל בן אבו המוכשרת שכבר שיחקה אשתקד בלאומית ועברה השנה למ.א ברנר שאמורה לתת את הטון.


מק’ 3 מחוז מרכז – קריית חינוך ‘דרור’ לב השרון

רכז חנ”ג ומאמן: יריב לב ארי
על פניו מדובר באחת הקבוצות החזקות והעמוקות באליפות שהגיעה במומנטום פחות טוב לבית הגמר המחוזי עקב אירוע מצער בבית הספר, ונאלצה לסיים רק במקום השלישי לאחר הפסד בחצי הגמר לכפ”ס. יחד עם זאת הקבוצה צברה ניסיון מהאליפות הקודמת ומגיעה לאליפות עם שמות בולטים מאד בהן שתי בוגרות נבחרת הקדטיות – תהילה כהן ועמית אריאלי שעברו בקיץ לרעננה ביחד עם תמר כהן, דנה גרציאני (הפועל כפ”ס), דנה פוקס ברומר שגם עברה למועדון הירוק ומעיין פרי המשחקת בא.ס רמת השרון בלאומית. לפי ההגרלה היחסית נוחה שקיבלו, ‘דרור’ שבעבר העפילה לליגת העל אך ויתרה על הכרטיס לא תרצה להחמיץ את ההזדמנות הפעם.

בית ג’ תל חי
סגנית מחוז מרכז – תיכון אזורי ברנר
רכזת חנ”ג: דפנה פורת מאמן: אסי שמעון
גם בתיכון האזורי ברנר רוצים לשחזר את הצלחת נבחרת התלמידים שהעפילה העונה לפחות לשמינית הגמר, ולרשום העפלה היסטורית לליגת העל לתלמידות לאחר שהחמיצו זאת אשתקד בהפסד בבית הגמר לריאלי. למעט רותם כחלון, שחקנית נבחרת הנערות וא.ס רמה”ש שעשויה להיעדר מהאליפות כל הסגל ששיחק אשתקד בנבחרת בראשות רומי אלבז שחקנית הפועל ראשל”צ מליגת העל ונבחרת הנערות יופיע גם השנה, שאליה ניתן לצרף גם את שירה קנטור מיבנה, ניצן בר כוכבא ועומר שפר היעילה.

אלופת מחוז ת”א – עירוני ט’ ת”א
רכז מגמת כדורסל: ציון המזרחי מאמנת: טל דוויק
עוד בית ספר שמנסה שנים רבות להחזיר עטרה ליושנה הוא התיכון מיד אליהו הזכור לטובה דווקא שזכה באליפויות תלמידים בשנות ה-2000 אך הביא לא מעט כוכבות שגדלו בו והפכו לשחקניות בעלות שם כמו טלי בן ישי, והמאמנת שירה העליון. כעת אחרי שנה בה הסגל היה מעט חסר ניסיון בעירוני ט’ ובמועדון בני יהודה מאמינים שיש ביכולתן לרשום חזרה לליגת העל עם דור חדש. בין השמות הבולטים שכדאי לשים לב אליהן נמצאות ג’סיקה אזיקווי שהשתייכה בקיץ לסגל נבחרת הקדטיות, ורותם מלאכי שעשויה להיות בו בקיץ הבא. טל דוויק: “הגרלה מעניינת, הרבה נבחרות נבנו השנה יחד עם המועדונים ומרגישים את העלייה ברמה בבנות. הציפיות שלנו נשארו זהות לפני ואחרי ההגרלה, שלב אחר שלב במטרה להחזיר את עירוני ט למקום אליו הוא ראוי- ליגת על לתיכונים”.

סגנית מחוז צפון – אורט תרשיחא
רכז חנ”ג ומאמן: באסם חורי
הנציגה היחידה באליפות הזאת שתגיע מהמגזר היא אורט תרשיחא, שהשנה איבדה את תואר האליפות המחוזית לבית ירח. יחד עם זאת היא ממשיכה לשמור על יציבות ובשורות הקבוצה מהגליל המערבי יש כשש שחקניות פעילות בקבוצות הנערות באזור. השם הבולט הוא רים סמניה שמשחקת במ.א מטה אשר במטרה להחזיר את המועדון לליגה הראשונה ממנה נשר.


קבוצות בית ג’ (אולם תל חי) – תיכון אזורי ברנר, עירוני ט’ ת”א, אורט תרשיחא

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now