לקראת האליפות הארצית בכדורגל אולמות לתלמידות ולתלמידים

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

"מרץ המשוגע" – האליפות הארצית בכדורגל אולמות תסגור חודש נהדר ומרתק של אליפויות ארציות ומשחקי גמר

פורסם ע"י:       21 מרץ, 2022  15:14

האליפות כולה ומשחקי הגמר (משחקי הגמר יתקיימו ביום רביעי 30/3/2022 וישודרו בשידור ישיר בטלוויזיה - ערוץ 50 ONE) יתקיימו באולמות העיר פתח תקווה ולקראתה בואו להכיר את הבתים וסיכויי הקבוצות שהעפילו לטורניר האליפות מהמחוזות השונים.

רגע לפני האליפות הארצית בכדורגל אולמות לתלמידות ולתלמידים באם המושבות פתח תקווה (מחר וברביעי: שלבי הבתים, רבע וחצאי גמר) קבלו סקירה על האליפות הסוגרת חודש “מרץ משוגע” של אליפויות ארציות ומשחקי גמר. כאמור, האליפות כולה ומשחקי הגמר (משחקי הגמר יתקיימו ביום רביעי 30/3/2022 וישודרו בשידור ישיר בטלוויזיה – ערוץ 50 ONE) יתקיימו באולמות העיר פתח תקווה ולקראתה בואו להכיר את הבתים וסיכויי הקבוצות שהעפילו לטורניר האליפות מהמחוזות השונים. גם כאן כמו באליפות הארצית בכדורגל נראה לא מעט פנים מוכרות ונתמקד בשמות בולטים. כמו תמיד ובכל שנה, האליפות מרתקת מאין כמוה, מושכת קהל רב ודרמות ושערים רבים הם חלק בלתי נפרד ממנה.

מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

לא לחינם נקרא חודש מרץ – ‘מרץ המשוגע’. בחודש האחרון התקיימו בזו אחר זו אליפויות ארציות בכלל ענפי הספורט של התאחדות בתי הספר, וממש לפני חופשת הפסח תתקיים באם המושבות האליפות הארצית לתלמידות ולתלמידים בכדורגל אולמות שתתקיים בהיכל הספורט העירוני ‘אמסטרדם’, באולם תיכון גולדה מאיר בעיר וכן באולם שנחנך השנה ‘רוזמרין’ של ביה”ס השש שנתי ע”ש משה ארנס. משחק הגמר ייערך בסוף החודש גם כן בפ”ת. גם כאן כמו באליפות הארצית בכדורגל נזכה לראות באליפות התלמידים לא מעט פנים מוכרות ולכן גם כי מדובר בסגלים קצרים יותר, נתמקד בשמות הבולטים בכל נבחרת ומה סיכוייה להעפיל לשלבים הגבוהים בתחרות. באליפות התלמידות המצב פתוח יותר ושם לצד שמות מוכרים ישנם גם שמות של בתי ספר שעושים כברת דרך ראשונית באליפות במטרה להפתיע ולרשום הישג קבוצתי לבית ספרם.

אליפות התלמידים סקירת הבתים
באליפות התלמידים ישחקו 12 קבוצות במבנה של ארבעה בתים כאשר בכל בית יתקיים סיבוב אחד (כל קבוצה שני משחקים בלבד). ביום המשחקים הראשון ישחקו התלמידים באולמות רוזמרין + גולדה בהתאמה. שתי הראשונות תעפלנה לרבע הגמר שם כבר יתקיימו המשחקים בשיטת נוק-אאוט עד לקביעת שתי העולות למשחק הגמר.

בית א’ אולם רוזמרין
1. כפר הנוער מקווה ישראל חולון
מאמן: נרודיצקי פבל רכז חינוך גופני: מזרחי ניסים

שחקנים: אור רובין, מיכאל מרנשטיין עלי חטיב, מוחמד טאהא,יהודה בלאי, רוי נאווי, אוראל באייה, יקיר זילברמן, בן רבינוביץ’
הנבחרת מבוססת על תלמידי הפנימייה הכללית בכפר הנוער מקווה ישראל ונמנים עם קבוצת הכדורגלנים של הפנימייה. רובם ככולם משתייכים למועדוני כדורגל מובילים במדינת ישראל. 

2. מקיף יהודמורה אחראי: אלונה כהן

3. דנציגר קריית שמונהמורה אחראי: רונן אזולאי

הערכה: על פניו בית פתוח ומעניין, אולם למקווה ישראל יש מסורת וניסיון רב במשחקי הגמר של אליפויות הכדורגל והקט-רגל, יחד עם מספר שחקנים לא מבוטל המשחק בעיקר בהפועל ת”א.  נציגת אצבע הגליל מגיעה עם המון אנרגיות כדי להוכיח שגם לפריפריה יש מקום במעמדים הגדולים ותנסה להפתיע.

בית ב’ אולם רוזמרין
1. תיכון הראל מבשרת ציון 
מורה אחראי: איתי אריאל מאמן: אנדריי אנדון
אליפות 3 מחוזית השנה לתיכון הראל והעפלה מס’ 4 השנה לאליפות הארצית. שחקנים בולטים: רועי קוקין שמשחק דווקא בהפועל ת”א, הקפטן רז בדש מבית”ר ירושלים וטל בן רימוז’ נכדו של חלוץ העבר של הפועל ירושלים אלי בן רימוז’.


נבחרת תיכון הראל מבשרת ציון

2. מקיף ט’ אשדוד
מורה אחראי: מיקי אבו-גני  שחקנים בולטים: עידן אוחיון ובן לוי ממ.ס אשדוד, אופיר גדוסי מבית”ר ירושלים, ודוד סוויסה מעירוני ראשון לציון.


נבחרת מקיף ט’ אשדוד

3. תיכון שוהם
מורה אחראי: מאיר מנור מאמן: רועי פינזון. שחקנים בולטים: אור ישראלוב שרשם לאחרונה הופעת בכורה בליגת העל במדי הפועל ת”א , וחברו השוער שלו מנחם, איתי שלו ממכבי פ”ת, ויניר נמני שוער נס ציונה.


נבחרת תיכון שהם

הערכה: לנציגת עיר הנמל שהגיעה לחצי גמר אליפות הכדורגל יש יתרון בולט על פני יריבותיה והיא אמורה לסיים בבטחה בראשות הבית. שוהם שרשמה הופעת בכורה סבירה באליפות הכדורגל תנסה לנסות לסיים במקום השני על חשבון נציגת מחוז ירושלים השאפתנית ממבשרת ציון.

בית ג’ אולם גולדה
1. ויצ”ו נהלל עמק יזרעאל
מורה אחראי ומאמן: ארנון עמרוסי
שחקנים בולטים: סהר שטו, שחקן מכבי חיפה מליגת העל לנוער; דן ספרנו (מכבי חיפה נערים א’), עמית ארזי (מכבי חיפה נערים א’).


נבחרת ויצ”ו נהלל

2. תיכון גולדה מאיר פתח תקווה
מורה אחראית: עדי כימיה

3. רב תחומי למדעים ואומניות חדרה
מורה אחראית: רקפת מנצור מאמן: רון קלר
אחת הקבוצות עתירות הניסיון באליפות הזו, ואחת שכבר זכתה לא מכבר במספר תארים לא רק בכדורגל אלא גם ובעיקר בכדורגל האולמות ומגיעה עם סגל חזק ועמוק גם לאליפות הזו והיא אחת הקבוצות שיכולות ללכת עד הסוף כפי שהוכיחה גם באליפות הכדורגל. שחקנים בולטים: עומרי ג’רפי-מגינה השמאלי של מכבי ת”א מליגת העל לנוער וגם של נבחרת נוער ב’ ששיחקה לאחרונה בטורניר החורף. שחקנים נוספים מליגת העל לנוער הם הבלם טובי צימרמן, עומר כחלון, בר ארביב מקבוצת הנוער על של הפועל חדרה, ומתן אזר מקבוצת הנערים א’ של המועדון. למרות יתרון הביתיות של תיכון גולדה, אין ספק שהניסיון והעומק של חדרה ושל נהלל עמק יזרעאל מדבר בעד עצמו ומדובר בשתי קבוצות חזקות מאד לפחות לבית המוקדם שאמורות להעפיל לרבע הגמר ואולי גם לשלבים המתקדמים באליפות.


שחקני הרב תחומי חדרה 

בית ד’ אולם גולדה
1. תיכון אביב רעננה
מורה אחראית: אליסה כסלו מנהל מקצועי: עמי וזאנה מנהל האקדמיה: צחי קלפנר מאמן: רועי ברקו
האלופה המכהנת מפנינת השרון מגיעה לאליפות גם הפעם כאחת הקבוצות שרוצה ללכת עד הסוף ולהגן על התואר שלה. בתיכון רוצים לפחות להתנחם בעוד אליפות לאחר שעקב הקורונה נבצר מהם לטוס לאליפות העולם בליון. תיכון אביב הגיע כעשר פעמים למשחקי הגמר הארצי בכדורגל ובקט-רגל הן בתלמידים והן בתלמידות וזכה בחמש אליפויות בשתי הקטיגוריות. כל שחקני הקבוצה משחקים באופן פעיל בקבוצות בליגות בכירות לנוער, נערים ונערות. רוב שחקני התיכון וילידי העיר משחקים באקדמיה לכדורגל של הפועל רעננה שפועלת בשיתוף אגף הספורט העירוני. שחקנים אלו נהנים ממערכת אימונים ושעות לימוד קבועה לאורך השנה. השחקנים הבולטים: רועי עמרני – הפועל רעננה נוער – ליגת העל, גילי פביאן ואלון עובד – הפועל רעננה נערים א – ליגת העל וחצי גמר גביע המדינה

2. כפר גלים חוף הכרמל
מורה אחראי ומאמן: און חן
סגנית האלופה החדשה שנפרדה רק לפני מספר שבועות מתואר האליפות בכדורגל, העפילה לאליפות הארצית כאלופת מחוז חיפה יומיים לפני משחק גמר הכדורגל, אבל לא מתכוונת לבוא לטייל באם המושבות וכבר בבית המוקדם צפוי לה קרב מרתק מול האלופה המכהנת. אחד הדברים המאפיינים את שחקני כפר גלים מעבר לניסיון ולכישרון, הוא היכולת להגיע למעמדים גדולים ברגע הנכון וגם לקום מהפסדים כואבים כפי שהיה להם במשחק הגמר למרות פערי הרמות שהורגשו. שחקנים בולטים: זיו בן שימול מקבוצת הנוער של מכבי חיפה, ירין לוי, גטצ’ו יבלו וישראל פחימה מקבוצת הנערים הירוקה.


קבוצת כפר גלים – צילום מהאליפות הארצית בכדורגל

3. רוטברג רמת השרון
מאמנים: דור רוסו , אלון כהן
שחקנים: עמרי ויגודצקי, יולי רייף,  אביב נעמתי,  תום כרמלי,  ינאי יוסף,  גיא ארד, יהלי שבו,  תום בלוך,  איתמר ברדוגו,  יותם שגיא,  רוי פולק,  אופק משען.

הערכה: תיכון אביב וכפר גלים לא רק שהן שתיים מארבע הקבוצות המועמדות להעפיל לחצי הגמר אלא גם אולי עשוית להיפגש במעמד הגמר עצמו. אין ספק שהמשחק ביניהן צפוי להיות המשחק המותח בשלב המוקדם ובעל השפעה גדולה להמשך. רוטברג רמת השרון בהופעת בכורה בענף הקט-רגל תנסה להפתיע שתי יריבות חזקות ממנה בהרבה.


תיכון אביב רעננה – מועמדת לזכייה

סקירת אליפות התלמידות
אליפות התלמידות תתקיים כולה בהיכל הספורט העירוני “אמסטרדם” למעט משחק הגמר. מבנה השלב המוקדם כולל תשע קבוצות שחולקו לשלושה בתים שישחקו בשיטת סיבוב אחד (שני משחקים לכל קבוצה). שתי הראשונות תעפלנה לבתי רבע הגמר שם שתי הראשונות יעפילו למשחק הגמר.

סקירת הבתים
בית א’
1. אולפנת אור תורה רמות ירושלים
יהיה מעניין לעקוב אחר השחקניות מעיר הבירה ואיך יתמודדו מול קבוצות בעלות מסורת ורקע בענף.
2. הריאלי העברי חיפה 
מורה אחראית: עינת אהרון  מאמנים: עוז הראל וערן בודגה
הריאלי כמיטב המסורת מגיע למשחקי הגמר הארצי כמעט בכל ענף והפעם רושם ייצוג בפן הנשי מתוך רצון לקידום הספורט הנשי באחד מבתי הספר הגדולים בארץ ובצפון בפרט. בין השמות הבולטים בקרב השחקניות נמצאות שחקניות קבוצת הנערות של מכבי חיפה – טופז מרץ, מיקה דנה ורוני ברק. בבית הספר מציינים כי זו השנה הראשונה שפתחו את ענף קט-רגל הבנות בגלל אהבת התלמידות לעשייה ספורטיבית גם בענפים שבהן הן פחות פעילות ובעיקר בגלל האתגר והמוטיבציה והרצון להצלחה.
3. שמעון בן צבי גבעתיים 
מורה אחראי: אמיר מיטל
אחרי ההצלחה בענף הכדורסל ובטניס שולחן, בגבעתיים ממשיכים לקדם את הספורט הנשי ולצד הגעה לחצי הגמר המחוזי בכדורסל בנות, הצליחו תלמידות התיכון להגיע למשחקי הגמר בהופעת בכורה וינסו גם כן להפתיע ולהעפיל לרבע הגמר.


נבחרת הריאלי העברי חיפה
בית ב’

1. תיכון אליאס אעבלין
אחרי שבעשור הקודם התרגלנו לתלמידות סכנין ששלטו באליפויות הקט-רגל לתלמידות, מגיעה נציגות גם כן מהגליל המערבי אבל מעיר שכנה שרוצה לתקוע יתד בענף ולצד הישגים חינוכיים גם לרשום הישגים ספורטיביים.
2. תיכון לחינוך סביבתי ‘הר הנגב’ שדה בוקר
דווקא מהמקום הכי דרומי בארץ, מגיעה נציגות מעניינת מאד שתביא רוח חינוכית ואולי קצת הרפתקנית לאליפות הזו, כאשר הסממן העיקרי של התיכון הוא חיבור לטבע ולסביבה ופיתוח הנגב ואזור שדה בוקר.
3. גימנסיה ע”ש יצחק נבון  מורים אחראים: שרה מילר ואייל נוביק
חולון שמוגדרת כעיר של ספורט בכל המובנים, עם ייצוג כמעט בכלל ענפי הספורט שולחת לאליפות נציגות גם בקטגוריה הנשית. גימנסיה ע”ש יצחק נבון מצטיינת בעיקר במקצועות הרפואה והטכנולוגיה לצד מקצועות הליבה. בנוסף ביה”ס נבחר לאחד האפקטיביים ביותר בישראל עם הצטיינות בזכאות לבגרות, גיוס לצה”ל, חינוך מיוחד ועשייה ערכית התנדבותית למען החברה והקהילה.

בית ג’
1. אורט אבין רמת גן
לא נופתע אם יהיה לנו דרבי ברבע הגמר בין שתי הרשויות השכנות גבעתיים ורמת גן. אורט אבין רמת גן מצטיין בדרך כלל בענפי הספורט הנשים ומגיע לא פעם ולא פעמיים לאליפויות הארציות, הן בענף הכדורסל וגם בענף הקט-רגל, וינסה להפתיע וללכת עד הסוף, כל זאת לצד הצטיינות חינוכית בתחום המדעים והטכנולוגיה.
2. אל-ביאן תמרה
נציגות שנייה למגזר וגם לגליל המערבי באליפות התלמידות. תמרה מצטיינת בשנים האחרונות בענפי הספורט ושולחת נציגות מכובדת לאליפות הארציות הן בכדורסל תלמידות וגם בענף המקביל. התיכון המשני בעיר הצליח להגיע לאליפות הארצית וגם הוא ינסה למנף את ההצלחה בשנים האחרונות בקט-רגל.. בית הספר ממוקם בשכונה הצפונית בעיר ונהנה ממתקנים ספורטיביים מקצועיים שהתפתחו בשנים האחרונות.
3. מקיף גילה ירושלים
הקבוצה האחרונה באליפות התלמידות מגיעה מעיר הבירה. מדובר בתיכון שנמצא בשכונת גילה המפורסמת שנמצאת בין מערב למזרח העיר. התיכון מכיל בתוכו חממה טכנולוגית ויזמות חברתית לצד מגמות בישול, תיאטרון, מחול, מוזיקה, גרפיקה ואנימציה וכמובן חינוך גופני עם התמקדות בכדורסל וכדורגל.

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now