מחנות האימונים של החופש הגדול: מאות תלמידים ותלמידות ישתתפו בהם

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

בחופש הגדול מקיימת התאחדות הספורט לבתי הספר בשיתוף איגודי הספורט, מחנות אימון ברחבי הארץ.

מחנות האימון נותנים הזדמנות נהדרת למאות תלמידות ותלמידים לקחת בהם חלק, לשפר מיומנויות ספורט, לשמור ולחזק את הכושר הגופני. המשתתפים/ות במחנות ייהנו מאימונים ברמה גבוהה עם צוות מקצועי וחינוכי בכל ענף, חוויות קיץ “רגילות” כמו פעילות בבריכה, ארוחות, הרצאות וסדנאות, מתנות ספורטיביות והכל בתנאים מעולים ובאווירה ספורטיבית מהנה ומקצועית.

פורסם ע"י:       28 יוני, 2023  16:44

חופש גדול? כן, אבל אצל מאות תלמידים/ות זו הזדמנות מצוינת לקחת חלק במחנות הקיץ של התאחדות הספורט לבתי הספר. פעילות הקיץ של התאחדות הספורט לבתי הספר במהלך החופשה, מביאה עמה את מחנות האימונים של החופש הגדול. השנה, כמו בשנים האחרונות, מתקיימים מחנות אימון בענפים שונים ברחבי הארץ. התאחדות הספורט לבתי הספר, בשיתוף איגודי הספורט עורכת את מחנות מחנות האימון, על מנת לתת אפשרות לתלמידים/ות לשפר מיומנויות ספורטיביות, לשמור על הכושר ולהתכונן לשנת הספורט הבאה תשפ”ג.

מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

חטיבות הביניים והתיכונים כבר יצאו אל הימים הראשונים של חופשת הקיץ. כמו בכל חופשה ובכל שנה, גם בחופש הגדול מקיימת התאחדות הספורט לבתי הספר בשיתוף איגודי הספורט, מחנות אימון בענפים שונים ברחבי הארץ. מחנות האימון נותנים הזדמנות נהדרת למאות תלמידות ותלמידים לקחת בהם חלק, לשפר מיומנויות ספורט, לשמור ולחזק את הכושר הגופני וכן, גם להתכונן לשנת הלימודים והספורט תשפ”ד. מאות נרשמו מראש למחנות האימון אשר מתקיימים כולם במתקני אימון ואולמות מקצועיים ברמות הגבוהות ביותר, עם מאמנים ומאמנות מקצועיים מאיגודים המשלבים מניסיונם העשיר ומעצימים את חווית המחנה לספורטאים והספורטאיות אשר מקבלים בין היתר יחידות אימון מקצועיות, תכניות העשרה והרצאות, בילוי קייצי וספורטיבי ובעיקר מפגש חברתי מהנה עם ספורטאים וספורטאיות בני גילם. בחופש הגדול יתקיימו מחנות האימונים בענפי הכדורעף והאתלטיקה.


הספורט מתחיל כאן: מחנה האימון בכדורעף

מחנה הכדורעף הראשון בקיבוץ ניר עם במועצה האזורית שער הנגב, באולם החדש והמקצועי, המצוייד ברמה גבוהה הסתיים, השתתפו בו 60 ספורטאים וספורטאיות, מתוכם 48 ספורטאיות. מחנה האימונים התקיים במשך שלושה ימים, כאשר במהלכם קיבלו המשתתפים יחידות אימון מקצועיות עם מאמני ומאמנות איגוד הכדורעף, נהנו מהרצאה מעצימה של מורן צור, אחת משחקניות הכדורעף הבולטות בישראל בעשור האחרון ששימשה כקפטנית נבחרת ישראל והיא הראשונה שקיבלה כאישה לאמן קבוצת גברים בליגת העל בכדורעף. ההרצאה המרתקת של מורן, סיפרה על דרכה בכדורעף,  מגיל צעיר ועד היום כמאמנת. בין לבין האימונים ובשעות הפנאי, נהנו המשתתפים/ות מפעילות תחרותית/אתגרית/מחשבתית, מבריכת השחייה. “היה כייף גדול, שמחתי לפגוש עוד בנות ובנים מהענף שלי, יצרתי קשרים טובים, נהניתי מאימונים, מהבריכה, מהאוכל המצוין…אשמח לבוא גם למחנה הבא”, כך סיכמה אחת המשתתפות. תודה למאמנים/ות: מתן מזרחי , פלג מלצר, אלה דיקין, איתי פכטר ומריאנו סרגוסטי מאמני/ות איגוד הכדורעף שהעבירו אימונים ברמה גבוהה והיו חלק בלתי נפרד ומשמעותי מהצלחת המחנה.


 
מחנה אימון בכדורעף: שומרים על הכושר..


מחנה אימון בכדורעף: ההרצאה המרתקת של מורן צור


מחנה אימון בכדורעף: אתגרים ומחשבה אחרת


הספורט מתחיל כאן: מחנה האימון בכדורעף משפרים מיומנויות

כל המשתתפים/ות במחנות נהנים וייהנו מחוויות אימונים ברמה גבוהה עם צוות מקצועי ומאמנים מהאיגודים השונים, מפגשים חברתיים, הרצאות, הפעלות חשיבה “אחרת” וכמובן איך לא, פעילויות קיץ “רגילות” כמו שחייה בבריכה, מתנות ספורטיביות והכל בתנאים מעולים ובאווירה ספורטיבית מהנה ומקצועית. התאחדות הספורט לבתי הספר מקיימת הקיץ הזה את המחנות על מנת להשלים פערים, להכין את התלמידים/ות לקראת שנה”ל הבאה, לייצר חוויה ספורטיבית “אחרת” ולדאוג לחיבור מחדש של התלמידים/ות לספורט.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now