מלכת הספורט תופסת את מקומה באליפות ארצית מסקרנת מתמיד

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

האליפות הארצית לבתי הספר בענף הספורט המסקרן אולי מכולם: האתלטיקה הקלה. האליפות תתקיים באצטדיון הלאומי בהדר יוסף.

פורסם ע"י:       6 מרץ, 2022  10:07

14 קבוצות תלמידים ו-12 קבוצות תלמידות יתמודדו על הזכות להיות אלופות ואלופי שנת תשפ"ב במקצועות האתלטיקה ואולי גם לייצג את ישראל בתחרויות בינ"ל במסגרת הבית ספרית.

מי תהיינה מלכות הספורט ומי יהיו ומלכי הספורט של בתי הספר? האליפות הארצית בענף הכי מרכזי ומסקרן שיש האתלטיקה הקלה תתקיים ביום ב’, 7.3, באצטדיון הלאומי בהדר יוסף. 14 קבוצות תלמידים יחד עם תלמידים בודדים שעלו בזכות הישגיהם האישיים למקצועות הגמר, ו-12 קבוצות תלמידות יחד כמובן עם תלמידות בודדות שעלו בזכות הישג אישי יתמודדו על הזכות להיות אלופות ואלופי שנת תשפ”ב במקצועת האתלטיקה הקלה ואולי גם לייצג את ישראל בתחרויות הבינ”ל במסגרת הבית ספרית.

מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר.

כמו באליפות מרוצי השדה, גם כאן בולטים מספר בתי ספר שרושמים ייצוג כפול הן לתלמידות והן לתלמידים ומועמדים “ללכת עד הסוף” כדי לזכות בתארים אישיים וקבוצתיים.

להלן הקבוצות הבולטות לפי שיוך המחוזות:

מחוז חיפה
תיכון הריאלי העברי חיפה שפספס את תואר האליפות במרוצי שדה, מגיע כאלוף מחוז חיפה וכאחד מבתי הספר שמועמדים להגיע לפודיום בשתי הקטגוריות. להלן התזכורת של המועמדות והמועמדים להתמודד על המקומות הראשונים: גלעד סלע תלמיד כיתה י”ב, לומד מכיתה ו’ בריאלי . מתאמן ומתחרה בטריאתלון באופן מקצועי כ – 4 שנים. ספורטאי תחרותי שמאד אוהב לנצח, מתאמן 8 אימונים בשבוע שאורכם מעל שעה וחצי לרוב באופן אינטנסיבי. משתתף בתחרויות טריאתלון וריצה ומאד אוהב להתחרות ולהתאמן. זכה בתחרות האישית באליפות המחוז, ומדורג שמיני בליגת הטריאתלון הארצית. הספורטאית הנוספת היא גל קרש גם כן תלמידת י״ מתאמנת מגיל 10 עד גיל 16 בטריאתלון באופן מקצועי. לאחר מכן התאמנה שנה ברכיבת אופני כביש. התלמידה השלישית ולא פחות מעניינת היא: ענבר כהן גם כן מכיתה י”ב. ענבר מתאמנת בענף הטריאתלון מגיל 13 משתתפת בתחרויות ריצה ארציות ובינ”ל וכמובן בתחרויות מרוצי השדה במסגרת בית הספר. את הנבחרת מאמנים רכזי החינוך הגופני ערן בודגה ועינת אהרון.



מחוז מרכז

גם מקומה של העיר הרביעית בגדולה בארץ לא נפקד כאן וראשון לציון שולחת את תיכון מקיף ח’ שמצטיין במקצועות האתלטיקה עם נבחרת עמוסת כישרון של תלמידות ותלמידים שהעניקו לבית ספרם את התואר הכפול של אלופי מחוז מרכז. בשמות הבולטים שייצגו את בית הספר ניתן למצוא רשימה ארוכה ומכובדת ביותר של ספורטאיות וספורטאים שיתמודדו על הזכות לעמוד על הפודיום בכלל המקצועות:
לינוי לוי, שיאנית ישראל לנערות ב 400 מטר משוכות, גם מחזיקה ב 3 שיאי קדטיות. לינוי תשתתף בריצות 100 מטרים ושליחות ובקפיצה למרחק. שיר קרניבסקי, אתלטית נבחרת ישראל המתחרה בריצת 100 מ משוכות. תשתתף גם במרוץ השליחות ובקפיצה למרחק. כריסטין דוסו, שיאנית ישראל לנערות בהטלת כידון ואלופת ישראל, תשתתף בהדיפה כדור ברזל, קפיצה לגובה וריצת שליחות. ליהי קרביץ, סגנית אלופת ישראל לקדטיות בריצת 800 מ , תשתתף בריצות 800 ו-100 מ’. מתן דן, אלוף ישראל לקדטים בריצת 400 מ משוכות , ייטול חלק בריצות 100 מ’ ושליחים. אייל עוזיאל – אלוף ישראל לקדטים בקרב רב – ייטול חלק בקפיצה לרוחק וגובה ובריצת השליחים יובל אשכנזי, סגן אלוף ישראל לקדטים בהדיפת כדור ברזל, ומשה הכהן סגן אלוף ישראל לקדטים בהטלת כידון. את הנבחרת מאמנים רכז החינוך הגופני חי כהן יחד עם בן יעקבי ואסף לוזון.

עוד ייצוג מכובד למחוז המרכז מגיע מאזור השרון בדמות תיכון מור מטרו-ווסט רעננה עם נבחרת תלמידות מוכשרת מאד. שלוש מתלמידותיו נטלו השנה חלק בלא פחות מ-3 אירועי גמר: מרוצי השדה, קט-רגל אולמות ככל הנראה והאתלטיקה קלה.  מדובר בשירה פניגר נועה פרנפס ומיקה שיוו תלמידות י”ב המשתייכות להפועל רעננה בכדורגל, מוליכות את ליגת הנערות ומשתלבות בקבוצה הבוגרת בליגת העל לנשים.

מחוז תל אביב
לאחר שנבצר ממנו להשתתף באליפות מרוצי השדה, מגיע תיכון קריית שרת חולון כאלופי מחוז ת”א להסתער מחדש על תואר אלופי האתלטיקה קלה בזכות מגמת האתלטיקה של בית הספר שמתחילה כבר מגילאי חטיבת הביניים ותופסת תאוצה ב-20 השנה האחרונות בניהולו המקצועי של רפי גרודצקי שמטפח דורות של ספורטאיות וספורטאים שמתחרים במקצועות האתלטיקה גם אם בסופו של דבר הן מגיעים למקומות אחרים. הדוגמאות הבולטות הן חן שטיין-ענבר, אשתו כיום של מאמן הכדורסל עדן ענבר, שהייתה אלופת התיכוניים בקפיצה לגובה ושחקנית בליגת העל לנשים ומגישת רשת 13 וערוץ הספורט רותם ישראל שהייתה אתלטית וכדורסלנית מצטיינת. גם ביה”ס ביאליק-רוגוזין מתל אביב שמצטיין בתחום הריצה ינסה גם הוא להתמודד בחלק מהמקצועות על הגעה לפודיום. התלמידות והתלמידים של המאמן אלון בצלאל נוטלים חלק גם באליפויות איגוד האתלטיקה במסגרת “מועדון הסמטה” ומגיעים להישגים רבים. את נבחרת התיכון מוביל טראב אבקר (תלמיד כיתה י, רץ נבחרת הקדטים של הסמטה).



יתר הקבוצות המועמדות להתמודד בהישגים הקבוצתיים:

תיכון חקלאי כדורי אלופת מחוז צפון – מורה אחראי – יוסי שמחון – תלמידים
אורט יגאל אלון יוקנעם – בקטיגורית התלמידות והתלמידים
קבוצת יבנה – בקטיגורית התלמידות והתלמידים – מורה אחראי ניר שריד

מתמודדים בולטים מבת הספר “העל יסודי קבוצת יבנה”:
נדב גורפינקל– סגן אלוף הארץ בקפיצה לגובה לכיתות ט בשנת.2019,+ מדלית כסף בתחרות המחוזית
נועה מקונן – אלופת הארץ בהדיפת כדור ברזל שנתיים רצוף וקביעת קריטריון אישי לאליפות הארץ+ מקום שני במחוזי:
אלופת הארץ לכיתות ז’-ח’ בשנת 2018
אלופת הארץ לכיתות ט’ בשנת 2019
גלעד ברקוביץ – מקום שני בהדיפת כדור ברזל בתחרות המחוזית+ קביעת קריטריון אישי לאליפות הארץ.
נבחרת בנות י”ב – סגניות אלופות הארץ בשנת 2019, מקום שלי במחוזי והעפלה לאליפות הארץ.
המורים לחינוך גופני והמאמנים:
ניר שריד
לילך גביש קרפלס


בהצלחה למשתתפות ולמשתתפים!

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now