מעל 2000 תלמידים/ות השתתפו באליפות הכושר הגופני בפארק הלאומי בר”ג

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

הבוקר הקפוא בפארק הלאומי בר"ג התחמם כאשר נערכה בו אליפות הכושר הגופני לבתי הספר בהובלת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, בשיתוף עיריית רמת גן.

פורסם ע"י:       16 פברואר, 2023  20:07

אל האירוע הגיעו כ – 2000 תלמידים ותלמידות ממחוזות הדרום, המרכז, ת"א וירושלים אשר השתתפו בתחרויות קבוצתיות שונות: מסלול מכשולים, משיכה בחבל, תחנות כושר ועוד.

כ- 2000 תלמידים ותלמידות ממחוזות הדרום, המרכז, ת”א וירושלים השתתפו בתחרויות קבוצתיות שונות, במקום הראשון  תלמידות זכתה נבחרת בית הספר אלופת בתי הספר עם תוצאה של 689 נקודות נבחרת בית הספר גולדה פתח תקווה. במקום הראשון תלמידים זכתה נבחרת בית הספר עמית באר טוביה עם תוצאה של  897 נקודות.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר

רמת גן  זכתה לארח את אליפות הכושר הגופני המופעלת על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל כבר למעלה מ-12 שנים ומגלה את כוכבי העתיד של הספורט הישראלי. האליפות התקיימה בהובלת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל ובשיתוף  עיריית רמת גן , בפארק הלאומי בעיר. אל האירוע , אשר התקיים ביום ה’  ה-16.02.23 הגיעו כ – 2000 תלמידים ותלמידות ממחוז הדרום, המרכז, ת”א וירושלים, והשתתפו בתחרויות קבוצתיות שונות בניהן מסלול מכשולים, משיכה בחבל, תחנות כושר ועוד. כל זאת במטרה לקדם תלמידים/ות בספורט, ללמד ולהטמיע הרגלי אורח חיים בריא, ולאתר את אלו להם כשרון ייחודי בתחומם.


מעל 2000 תלמידות ותלמידים באליפות כושר גופני – צילום: ארז עוזיר

 
כוכבי הנינג’ה  – שיר וגל שרים ק. חינוך דרור – מ”א לב השרון 

כמיטב המסורת ומידי שנה,  חווית היום החלה בחימום משותף לכל בתי הספר ולאחר מכן החלו התחרויות. מתחם האליפות חולק לשני אזורים וחלקים עיקריים: במקום אחד, מקצועות הכושר הגופני הכוללים עליות מתח, שכיבות סמיכה, עליות משכיבה לישיבה, קליעה למטרה אחרי מאמץ, נשיאת כדורי כוח וקפיצה בדילגית. במקביל, בחצי הפארק השני התקיים טורניר משיכת חבל בין בתי הספר וריצת מכשולים. תלמידים מצד אחד, תלמידות מהצד השני והחלפה עם סיום.

במטרה לעודד את התלמידים והתלמידות לעשיית ספורט ורוח תחרות ספורטיבית, כוכב הרשת עמית פורטל הגיע וערך את החימום לכ – 2,000 תלמידים לפני תחילת התחרות המופעלת כאמור על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל כבר למעלה מ-12 שנים ומגלה את כוכבי העתיד של הספורט הישראלי במגוון תחומי הספורט באליפות : מסלול מכשולים, משיכה בחבל, תרגילי כושר ועוד. בנוסף, הסתובב פורטל בין התלמידים הרבים ונתן טיפים ייחודיים לאימונים וכיצד לשבור את השיא שלך באמצעות התמיכה הטכנולוגית ומגוון מוצרי סמסונג המסייעים בספורט, אשר נתנו חסות לתחרות.


עמית פורטל פיזר חיוכים והמון טיפים: צילום ארז עוזיר


משיכת חבל בכל הכוח: צילום ארז עוזיר

עוד בין מתחרים הרבים, הופתענו לגלות גם את כוכבי הנינג’ה  – שיר וגל שרים בני ה – 17 –  מתחרים גם הם יחד עם הכיתה שלהם מבית הספר קרית חינוך דרור מהמועצה האזורית לב השרון. ברגע מיוחד אחד, נתקלו האחים שרים בעמית פורטל והכירו לראשונה! השלושה החליפו בניהם מספר טיפים בספורט והתרגשו סביבם הייתה רבה. גם זוכה הריאליטי, לירון טילטיל אורפליי הגיע לאירוע בחסות מי עדן ועשה הרבה שמח לכל התלמידים לאורך התחרות.  השתתף בחמום של פורטל לכ – 2,000 תלמידים והרים את האווירה בזמן התחרויות.


לירון טילטיל אורפליי באירוע בחסות מי עדן ועשה שמח לאורך התחרות. 

האירוע הסתיים בטקס סיום מרשים וחלוקת פרסים לקבוצות הזוכות. זוכי וזוכות אתגר סמסונג אשר ניחשו את התוצאות שלהם,  להם העניק כוכב הרשת עמית פורטל את הפרס, הם תלמידי קריית חינוך דרור תלמידים עם ניחוש מדויק של 6 נקודות. נבחרת זו הנה נבחרת בה משתתפים האחים שרים.

| קטגוריית י’ – י”ב תלמידות

במקום הראשון זכתה נבחרת בית הספר אלופת בתי הספר עם תוצאה של 689 נקודות נבחרת בית הספר גולדה פתח תקווה.
במקום השני  זכתה נבחרת בית הספר עודד קדימה עם 663 נקודות.

במקום השלישי זכתה נבחרת בית הספר בליך רמת גן עם  663 נקודות. 

| קטגוריית י’ – י”ב תלמידים

במקום הראשון זכתה נבחרת בית הספר עמית באר טוביה עם תוצאה של  897 נקודות.
במקום השני זכתה נבחרת בית הספר עודד מקדימה עם תוצאה של 888 נקודות.
במקום השלישי זכתה נבחרת בית הספר מנחם מקיבוץ כפר מנחם עם תוצאה של 873 נקודות

 


יש מנצחים..צילום ארז עוזיר

ראש עיריית רמת גן, מר כרמל שאמה הכהן: ״קידום הספורט והמצוינת בספורט היא נר לרגלי העיריייה, ועל כן אני שמח ומברך על שיתוף הפעולה עם התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. אין דבר משמח מלראות את הפארק הלאומי שלנו נשטף באלפי תלמידים ותלמידות בבגדי ספורט. ערכי הספורט כדוגמאת מצוינות, רעות, התמדה והשקעה הינם ערכים אוניברסליים שאנחנו בעיר רמת גן תומכים בהם ומקדמים אותם בכלל הפעילויות שלנו, ועל כך זה הך טבעי שנקיים את האליפות בעירנו. עברתי בין המשתתפים, ראיתי את ההתרגשות והנכונות על פניהם ואיחלתי להם הצלחה רבה בתחרויות השונות.״

גיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך ברך את התלמידים לקראת התחרות:” תלמידים, אני מזכיר לכם שחשוב לעסוק בפעילות גופנית, זו לא מטרה וזהו, זה אורך חיים וחשוב מאוד להתמיד. אני רוצה להודות לעיר רמת גן על האירוח לכל בעלי התפקידים, ולראש העיר כרמל שאמה הכהן, למנהלי אגף הספורט ואגף החינוך שכל שנה מארחים אותנו במקום הנפלא הזה אשר מעצים את החוויה של התחרות הזו. בהצלחה לכולם”

קרדיט צילום: ארז עוזיר, נתן גרשון + אלון אלפרוביץ (אימוני האחים שרים) + כדיה לוי.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now