משחקי רבע הגמר באליפות התיכוניים יתקיימו ברביעי וחמישי – מה צפוי לנו?

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

לקראת משחקי רבע הגמר בליגת העל לתיכוניים מי יעפילו לחצי הגמר? קבלו את התרחישים, הסיכויים והמשחקים.

פורסם ע"י:       28 נובמבר, 2022  21:45

האם אלופות אשתקד יודחו כבר בשלב רבע הגמר? בקדימון שלפניכם ננסה להכין אתכם עד כמה שאפשר לקראת פתיחת שלב ההכרעה בליגת התיכוניים

ביום א’ נערכה הגרלת משחקי רבע הגמר בליגת התיכוניים שייערכו כבר בימי רביעי וחמישי השבוע. באליפות התלמידים צפויים מפגשים מרתקים בין מספר קבוצות כולל האלופה המכהנת עמק חרוד שרואות את עצמן מגיעות לשלבים הגבוהים ועד למשחק הגמר. באליפות התלמידות קיבלנו שני משחקי ‘דרבי’ אזורי, כאשר האלופה מעיר היין זכתה להגרלה סבירה שעשויה להעניק לה כרטיס לחצי הגמר. הנה מה שתרצו לדעת לקראת המשחקים השבוע.
מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

רבע גמר התלמידים ייערך ביום חמישי 1.12

בן יהודה נס ציונה – תיכון חדש ת”א (13.00, לב המושבה)
הכתומים מנס ציונה שהעפילו לליגת העל לראשונה, מחזיקים במאזן מושלם הן באליפות הארצית, והן בליגה לנוער והם גם אלו שניצחו את שחקני תיכון חדש ממכבי ת”א במחזור הפתיחה בליגת הנוער (אם כי באולם אחר). היתרונות של תיכון חדש מעבר להיותה קבוצה שמגיעה בכל שנה לשלבים הגבוהים והשנה עם מאזן מושלם היא בעומק הסגל של עדי עמוס ונחום סגל לעומת הסגל המוכשר אך הקצר יותר של יוסי פוקס וניב עוז, בראשות נועם חמו שגיא קמחג’י ודניאל גריידי שינסו לדחות את ההכרעה לפחות למשחק הגומלין.
הפרט הפיקנטי: יוסי פוקס ניצח כל שנה את מכבי ת”א ומי שבא משורותיה בכל שנה ובכל מסגרת בה אימן.
תחזית: ההתמודדות תוכרע במשחק הגומלין.


אליפות התיכוניים: אל הישורת האחרונה צילום: רום שקד

רב תחומי עמק חרוד – רמות ים עמק חפר (13.00, עין חרוד המחודש)
מפגש בין האלופה המכהנת לבין זו שטוענת לכתר הוא תמיד מסקרן. אשתקד נפגשו שתי הקבוצות ברבע הגמר ולמרות שעמק חרוד ניצחה פעמיים, משחק הגומלין הוכיח לכולם כמו גם המפגשים בליגת הנוער אשתקד ובגמר הגביע כי עמק חפר מגדלת דור חדש שיאיים על ההגמוניה של המועדונים האחרים. הקבוצה של בנדה הפסידה במחזור הפתיחה בעין חרוד, אבל כאן היא מקבלת את בן שרף והרבה ביטחון ממאזן מושלם בליגת התיכונים. עמק חרוד לא יציבה השנה, הפסידה פעמיים בתיכוניים ועוד הפסד ביתי אחד בליגה, ותצטרך להתעלות כדי לעבור את המשוכה הקשה ביותר בשלב הזה.
הפרט הפיקנטי: יואב שנקמן יפגוש לא פחות מארבעה שחקנים ששיחקו תחתיו בנבחרת הקדטים בקיץ האחרון ובעבר כאשר אימן בעמק חפר.
תחזית: ההתמודדות תוכרע במשחק הגומלין.

בני הרצליה ‘היובל’ – בליך רמת גן (13.15, אולם היובל, שידור ישיר בערוץ One)
בניגוד לשני המפגשים הראשונים כאן מדובר אולי על מפגש עם יתרון קל לקבוצה מרמת גן, שמקבלת בליגת התיכוניים מספר שחקנים שלא משחקים עימה בליגת הנוער, אולם סובלת לאחרונה ממכת פציעות. היובל שחוזרת לליגת העל תצטרך לקבל תפוקה גדולה יותר ולא רק מקוזמה גונצ’רו ואיתי אקוניס.
הפרט הפיקנטי: שתי הקבוצות זכו בעבר באליפות אך מעולם לא התמודדו אחת מול השנייה בליגת התיכוניים בשלבי ההכרעה.
תחזית: בליך תנצל את יתרון הביתיות כדי להעפיל לחצי הגמר


אליפות התיכוניים: בליך ר”ג מהמועמדות ללכת עד הסוף צילום: ארז עוזיר

כצנלסון כפר סבא – ויצ”ו נהלל עמק יזרעאל (13.00, אולם היובל כפ”ס)

כפ”ס מגיעה בשנים האחרונות לשלבים הגבוהים ולעיתים נעצרת בשלב הזה כמו שקרה לה אשתקד. נהלל לא הייתה בחצי הגמר מעולם ורוצה לצלוח את שלב רבע הגמר, אך גם היא קיבלה משוכה לא פשוטה מול קבוצה מוכשרת ומנוסה שמפגינה יכולת טובה בעיקר באולמה הביתי. שתי הקבוצות אמורות להיפגש גם בליגת הנוער בהמשך. בנוסף גולן יבלונובסקי יתמודד מול אחד המאמנים הוותיקים והמנוסים בליגה, בדמותו של הוד בן הרצל שכבר עבר קרב אחד או שניים במסגרות אלו.
הפרט הפיקנטי: צפוי לנו קרב מעניין מחוץ לקשת בין שני הקלעים הטובים בליגה – נועם לוגשי מנהלל מול איתי ז’ק מכצנלסון.
תחזית: התמודדות פתוחה לחלוטין שכל תוצאה בה לא תיחשב להפתעה

משחקי המבחן
קריית שרת חולון – עירוני א’ מודיעין 
חולון שהחמיצה את ההזדמנות להעפיל לליגת העל, תנסה לעשות זאת דרך משחקי המבחן. היא פוגשת קבוצה ששיחקה בבית המוות ועברה את שלב ההישרדות הראשון ומתאוששת ממכת פציעות שפקדה אותה בתחילת העונה. מודיעין יודעת שתצטרך להתעלות מול קבוצה מאומנת, מנוסה עם לא מעט כישרון וכלים התקפיים הגנתיים והרבה ניסיון על הקווים בדמותם של רן אשר ואלון שטיין.


רבע גמר תלמידות – ייערך ביום רביעי 30.11

רבין כפ”ס –  אוסטרובסקי רעננה (11.00, היובל כפר סבא)
כפ”ס חוזרת לליגת העל היישר לדרבי אזורי נגד סגנית האלופה מרעננה שלא הפסידה אמנם, אך שיחקה בבית שהיה קטן למידותיה. כעת היא מקבלת את אחת משתי היריבות שהעפילו מהאליפות הארצית, ומדובר במוקש לא פשוט בכלל כאשר שני הסגלים שקולים מאד מבחינת השחקניות שמשחקות בהן. שני המאמנים – איתמר לוי מכפ”ס ולירון שרף מרעננה מכירים היטב אחד את השני ככה שלא צפויות לנו הפתעות מקצועיות.
הפרט הפיקנטי: עלמה כהן מאוסטרובסקי שיחקה עד לפני שנה בכפ”ס, והשנה חזרה למועדון בו גדלה.
תחזית: התמודדות פתוחה לחלוטין

הדרים הוד השרון – רב תחומי עמק חרוד  (13.00, הדרים הוד השרון)

גם העומס בו נמצאות שחקניות עמק חרוד שחלקן משחק ב-3 מסגרות לא אמור למנוע מהן להעפיל בצורה קלה לחצי הגמר, בפעם השנייה ברציפות כאשר הן זכו להגרלה הנוחה ביותר מול הקבוצה הצעירה והמוכשרת מהדרים שתנסה להפתיע את אחת המועמדות לגמר, אך תתקשה לעשות זאת עם סגל צעיר מאד. מורג’אן סעדה, נגה הרן וליהי שחם צפויות להכריע את ההתמודדות כבר השבוע.
הפרט הפיקנטי: שני בתי הספר התמודדו אשתקד בחצי גמר התלמידים וגם אז זה נגמר בניצחון קל לעמק חרוד.


אליפות התיכוניים: הרב תחומי עמק חרוד, יגיעו לפיינל פור? צילום: רום שקד

גימנסיה ריאלית ראשל”צ – תיכון ליד”ה ירושלים (13.00, גמי ראשל”צ)

האלופה מעיר היין לא רק הצליחה לשרוד בליגה, אלא גם לזכות בהגרלה שאמורה לתת לה את הכרטיס לחצי הגמר. למרות חיסרון הביתיות, הירושלמיות יתקשו מול הסגל העמוק מאד של הגימנסיה, גם אם חלקו צעיר ומוריה חסון עשויה לרשום הישג ראשון בשנתה הראשונה בליגה. בועז טייב יתקשה מאד לצלוח את השלב הזה בהיעדרה של תמר גרינבוים הפצועה.
הפרט הפיקנטי: בועז טייב כבר העפיל בעבר לחצי גמר ליגת התיכוניים אך מעולם לא פגש את הגימנסיה או את זיו ארז בליגה הזו.
תחזית: הגימנסיה עם כל הניסיון והוותק שלה תעפיל למרות עונה לא פשוטה לחצי הגמר


אליפות התיכוניים: מורג’אן סעדה מהרב תחומי עמק חרוד – תצטיין ברבע הגמר? צילום: רום שקד

קריית חינוך דרור לב השרון – רוטברג רמת השרון (13.00, אולם קרית החינוך דרור)

גם כאן צפויה לנו התמודדות מעניינת של אזור השרון, כאשר הקבוצה מלב השרון מציגה סגל אולי קצר, אבל מוכשר מאד שכולו משחק בליגת העל לנערות א’, כאשר לאחת מהן – מעיין פרי יהיה זה דרבי פרטי מול האגודה בה היא משחקת. רמת השרון ששיחקה בשלב הבתים ללא הקפטנית רוני נווה, צפויה לקבל אותה בהדרגה בזמן הקרוב, אבל תתקשה מאד להתמודד מול יתרון הגובה הבולט של הבנות של יריב לב ארי. מנגד אמיר מימרן ינסה לנצל את משחק הריצה והלחץ שעבד לו עד עכשיו, ולקוות להמשך יכולת הטובה של אריאל סולומון ומאיה אלמליח.
הפרט הפיקנטי: שתי הקבוצות משחקות באדום בליגת התיכוניים אך מעולם לא נפגשו בשום מסגרת מאחר ושחקניות לב השרון לא שיחקו אשתקד מול רמה”ש באותו מחוז.
תחזית: הניסיון והסגל הארוך יותר של רוטברג יעלו אותה לחצי הגמר לאחר קרב שקול ועיקש.

משחקי רבע הגמר

   

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now