משחקי רבע הגמר בליגת התיכוניים
יוצאים לדרך עם משחק תלמידות

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

חיכינו בסבלנות ובמתח והיום זה מתחיל, זו אמנם רק הסנונית הראשונה ורק משחק אחד והראשון במסגרת רבע הגמר בליגת התיכוניים (תלמידות)

תלמידות הריאלי העברי חיפה המצטרפת החדשה לליגת התיכוניים מארחות את הקבוצה החזקה מראשל"צ הגימנסיה הריאלית למפגש מסקרן. רק בסוף השבוע הבא, נדע אחרי שני מפגשים מיהן המעפילות לפיינל פור תלמידים ותלמידות ומי הקבוצות שתעשינה את הדרך אל הגמר ב 3.1.22 באנרבוקס בחדרה.

פורסם ע"י:       8 דצמבר, 2021  3:00

חיכינו בסבלנות ובמתח והיום זה מתחיל, זו אמנם רק הסנונית הראשונה ורק משחק אחד והראשון במסגרת רבע הגמר בליגת התיכוניים (תלמידות) בו הריאלי העברי חיפה המצטרפת החדשה לליגת התיכוניים מארחת את הקבוצה החזקה מראשל”צ הגימנסיה הריאלית למפגש מסקרן. בשלב הזה כל משחק הוא גורלי להמשך והכל פתוח ורק בסוף השבוע הבא, נדע אחרי שני מפגשים מיהן המעפילות לפיינל פור תלמידים ותלמידות ומי הקבוצות שתעשינה את הדרך אל הגמר ב 3.1.22 באנרבוקס בחדרה. סקירת המפגשים ברבע הגמר…(מאת: חגי פלק  צילומים: עינה קפלן, ארז עוזיר)

רבע גמר 1 (8.12 בביכורים, 15.12 בגמי)
הריאלי העברי חיפה – גימנסיה ריאלית ראשל”צ
מפגש ראשון בין שתי הקבוצות במסגרת ליגת התיכוניים לתלמידות. במסגרת ליגת התלמידים שני בתי הספר כבר נפגשו בעבר הן בשלבים המוקדמים והן בשלבי הגמר סל. יחד עם זאת בליגת הנערות נפגשו השתיים לפני שנתיים בגמר גביע המדינה לנערות ב’. הגימנסיה הריאלית סיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם של שישה ניצחונות ועם ממוצע התקפי של בין 90 ל-100 נק’ למשחק. בנוסף הקבוצה גם מוליכה את המחוז הדרומי בליגת הנערות ומשלבת שתי שחקניות נבחרת הנערות בליגת העל לנשים בדמותן של הילה קארש ועמית טרנר. לריאלי יהיה זה מבחן לבחון את כוחה מול הקבוצה החזקה בליגה בשנים האחרונות ולקראת העונה הבאה בה רוב הסגל החיפאי אמור להמשיך.
שימו לב: יהיה מעניין לראות כיצד תתמודד שחקנית הציר של חיפה, דניאלה גיל מול האגרסיביות והפיזיות של שחקניות עיר היין.

רבע גמר 2 (15.12 ב’היובל’, 16.2 בחט”ב השרון)
היובל הרצליה  – אוסטרובסקי רעננה
המשחק נדחה לשבוע הבא בעקבות השתתפותן של תלמידות רעננה ב’מסע ישראלי’. דרבי השרון בין שתי הנבחרות הוא כבר עניין של מסורת כמעט – הן בליגת התיכוניים או בשלב הבתים או במעמד חצי הגמר בעבר, עד לשנים האחרונות בהן הרצליה נעדרה מהליגה אליה חזרה לפני שנתיים. לעומת זאת בליגת הנערות שתי הקבוצות נפגשות על בסיס קבוע בשנים האחרונות עם מפגשים מעניינים ומרתקים. הרצליה יודעת שעקב הסגל הקצר העומד לרשותה מדובר במשימה לא פשוטה ומאתגרת להדיח את האלופה, אך לא בלתי אפשרית.ליהי עזורי, קפטן ‘היובל’ הרצליה, יחד עם חברתה שירה בן אלי תצטרכנה להיות בשיאן מול קו הקלעיות של רעננה בדמותן של ליאל אריאל ואלה שוסטר. מנגד חסרונה בצבע של דוריאן דהן סוויץ‘ שעזבה את אוסטרובסקי עשוי להשפיע ומי שיתפסו את מקומה יהיו מיכאלה יעקובוביץ’ וקטיה ויליקי.
שימו לב: דו-קרב המעניין בין צמד שחקניות הפועל כפ”ס – אופיר ויינטראוב מ’היובל’, ועלמה כהן מ’אוסטרובסקי’ שגם צפויות לשמור אחת על השנייה ולנהל את משחק ההתקפה של קבוצותיהן.

   

רבע גמר 3 (15.12 בקרית יערים, 17.12 בהדרים)
רוטברג רמת השרון –  ‘הדרים’ הוד השרון
מכל ארבעת המפגשים ברבע הגמר, זה עשוי להיות המפגש הצמוד והמרתק בין שתי השכנות. רוטברג הוכיחה בסיבוב השני של שלב הבתים שרק פתיחה פחות טובה מנעה ממנה לסיים במקום השני ולקבל אולי הגרלה נוחה יותר לאחר שהצליחה לנצח את האלופה מרעננה אך מנגד הפגינה חוסר יציבות והפסידה פעמיים לעמק חרוד. העולה החדשה מהוד השרון השתלבה יפה העונה בליגה, ונהנתה מבית נוח אך העפילה לרבע הגמר בזכות מהמקום השני לאחר ניצחון ביתי מרשים על ‘היובל’ הרצליה. כדי להמשיך את ההיסטוריה ולהעפיל לחצי גמר היסטורי, הדרים תצטרך להתעלות מול יריבה ששווה לה ביכולתה, ואחת שמגיעה בשנים האחרונות בקביעות למעמד חצי הגמר.גם כאן זהו מפגש ראשון בין שני בתי הספר שגם ייפגשו בהמשך בליגת הנערות לאחר צמד המפגשים ביניהם.
שימו לב: אלה נר מרמת השרון ושירה הלוי מהדרים שאמורות לשתף פעולה השנה בקיץ במדי נבחרת הנערות ונראה מי תהיה השחקנית המשפיעה יותר במשחק לזכות קבוצתה.

      

רבע גמר 4 (10.12 בירושלים, 15.12 בעין חרוד המחודש)
תיכון ליד”ה ירושלים – רב תחומי עמק חרוד
העולה החדשה מעיר הבירה תארח בסוף השבוע את הקבוצה מגלבוע שסיימה בצורה יפה את הסיבוב השני בשלב הבתים ורוצה לרשום חצי גמר היסטורי גם בקרב התלמידות. במפגש הראשון בין שני בתי הספר צפוי לנו משחק בין שני סגנונות שונים כאשר הירושלמיות כפי שראינו מתבססות על קצב משחק מהיר וזריקות מבחוץ בראשותן של תמר גרינבוים, לירי הירשהורן הזריזה וקרני ארוטשס הקלעית, ומנגד עמק חרוד ידועה כקבוצה שאוהבת לפתוח חזק בראשות יעל פרחי ומורג’אן סעדה, אך סבלה גם מעליות וירידות במהלך שלב הבתים ותצטרך תרומה גדולה משאר שחקניות הסגל כדי להעפיל לחצי הגמר.
שימו לב: בועז טייב, המאמן הכי וותיק בליגה שירצה להדהים ולחזור למעמד חצי הגמר אליו הגיע עם התיכון לפני כמעט 20 שנה.

      

בהצלחה לקבוצות.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now