יש לנו פיינל פור! בתום משחקי היום קיבלנו את תמונת חצאי הגמר של התלמידות

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

נקבעו משחקי הפיינל פור: האלופה המכהנת מראשל"צ מול הרב תחומי ע.חרוד, שיחזור חצי הגמר משנה שעברה ואוסטרובסקי רעננה מול רוטברג רמת השרון

פורסם ע"י:       7 דצמבר, 2022  19:31

תמונת חצי הגמר של אליפות התיכוניים תלמידות לעונת תשפ"ג הושלמה ויש לנו פיינל פור מרתק, כאשר שלוש קבוצות מגיעות בפעם השנייה ברציפות למעמד. האלופנ המכהנת שרדה את הליגה והיא כבר בחצי הגמר.

תמונת חצי הגמר של אליפות התיכוניים תלמידות לעונת תשפ”ג הושלמה ויש לנו פיינל פור! עם שריקת הסיום במגרשים השונים, הסתיימו משחקי שלב רבע הגמר באליפות התיכוניים תלמידות ונקבעו העולות אל אחד מרגעי השיא של אליפות התיכוניים שיתקיים ב”תיכון אביב” רעננה (14.12.22). משחקי היום, (רביעי), השלימו סופית את משבצות מפגשי הפיינל פור בגזרת התלמידות. האם האלופה מראשל”צ תודח בחצי הגמר ע”י המועמדת העיקרית לתואר? והאם רמה”ש תצליח לגבור סוף סוף על אוסטרובסקי  שרוצה להחזיר את תואר האליפות אליה? כל תוצאה אפשרית וכמו בכל מפגשי הפיינל פור, הכל פתוח ומותח…שני המשחקים ישודרו בשידור מלא בערוץ 50 (ONE). מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר. צילום: רום שקד, ארז עוזיר.
מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

משחקי חצי הגמר
אוסטרובסקי רעננה – רוטברג רמת השרון (11.00)
רב תחומי עמק חרוד – גימנסיה ריאלית ראשל”צ (14.00)


תמונת חצי הגמר: צילום ארז עוזיר, עריכה מדיה: התאחדות הספורט

סיכום משחקי הגומלין
תיכון ליד”ה ירושלים – גימנסיה ריאלית ראשל”צ 64:32
(נערך בשישי שעבר, 82:40 במשחק 1)
האלופה משלימה ניצחון כפול על נציגת עיר הבירה שמסיימת עונה טובה בקול ענות חלושה עקב פציעתה של תמר גרינבוים שגמרה את העונה. מנגד מאמנת הגימנסיה מוריה חסון (אקס ירושלים וחניכתו של טייב) רושמת הישג אישי מרשים בעונתה הראשונה על הקווים עם העפלה לחצי הגמר ורצון לשמור על התואר במפגש נוסף מול המועמדת העיקרית לתואר- עמק חרוד שכזכור גברה על הגימנסיה פעמיים בשלב הבתים. הרבו לגימנסיה: רומי ויינר 13, שי לבני 12, מאיה קארש 10, עופרי הרטל 9. לליד”ה: קרני ארוטשס לבון 25.


האלופה המכהנת – הגמנסיה מראשל”צ שוב בחצי הגמר: צילום ארז עוזיר

רב תחומי עמק חרוד – הדרים הוד השרון 42:88

(49:63 במשחק ה-1)
אחת משתי המועמדות העיקריות להגיע לגמר ואף לזכות בו, חזרה לאולמה הביתי במטרה להשלים את המשימה ולהעפיל שנה שנייה ברציפות לחצי הגמר. אחרי שפתחה את השבוע עם הפסד מתסכל בנתניה, הפעם הגיעו הבנות של יואב הלר ושקד גל הרבה יותר דרוכות ומרוכזות מול הסגל הקצר והחסר של הדרים (פציעות). הקהל של עמק חרוד חזר למלא את האולם הביתי ולתצוגות העידוד שלו כהכנה לחצי הגמר. מורג’אן סעדה שעוד שיחקה אמש בלאומית נשים נכנסה לעניינים אחרי דקות של גישושים. הדרים עם טל הבר, ברנשטיין ולייבל נשארה צמודה לאורך הרבע הראשון אותו חתמה גילי לייבל בשלשה – 15:21. לייבל המשיכה עם עוד שלשה ברבע השני בדרך להעלות את עמק חרוד לראשונה לדו ספרתי (15:26, 12). הלר וגל ניצלו את ההזדמנות לשתף את הסגל הצעיר ולחלק את הדקות כבר במחצית ה-1 – ובר-לב, שובל ונטע חן יחד עם ליהיא שחם שחזרה עלו כבר ליתרון של 15 שנשמר ברובו עד ההפסקה – 27:42. עם פתיחת המחצית השנייה העלו מנטל והרן את היתרון ל-20 הפרש ומכאן המשחק הפך לפרוטוקול כאשר בנות עמק חרוד מגדילות את היתרון בהדרגה וגם רושמות תצוגה אישית וקבוצתית משכנעת עד לסיום. הרבו לעמק חרוד: גילי לייבל 15 (5 שלשות), נגה מנטל 14, ליהיא שחם 11, מורג’אן סעדה 10, נטע חן 8. להדרים: ליה ברנשטיין 12, מאיה לייבל 8.


מועמדת לאליפות השנה – הרב תחומי ע. חרוד: צילום ארז עוזיר

אוסטרובסקי רעננה – רבין כפ”ס 79:79
(65:77 במשחק 1)
סגנית האלופה השלימה לאחר משחק צמוד ודרמתי כיאה לדרבי אזורי, את המשימה להעפיל לחצי הגמר שייערך בשבוע הבא ברעננה עם עוד ניצחון ביתי בדרבי השרון על היריבה מעבר לכביש. הפתיחה הייתה שקולה כאשר כפ”ס מצליחה להחזיק ביתרון קטן, עד אשר יעקובוביץ’ וקטיה ויליקי ניצלו את הפיזיות בצבע כדי להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון זעיר. שיפור בפן ההגנתי מצידן של בנות רעננה הביא אותן להעלות הילוך, וסל של גולוד העלה את אוסטרובסקי ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום הרבע הראשון (16:25). שלשה של מיקה קרט האורחת פתחה שוב את המשחק והורידה את הפיגור ל-6 בלבד (27:21, 13). כפ”ס נצמדה לאורך הרבע ובסופו של דבר שלשה של רוזנצוויג הפכה את התוצאה והורידה את הקבוצות להפסקה ביתרון זעיר לירוקות – 36:37. המחצית השנייה המשיכה להיות צמודה כאשר כפ”ס ממשיכה לשמור על היתרון הזעיר עד אשר ברייטמן מהקו הפכה שוב את היתרון לזכות המארחת. עלמה כהן הצטרפה אליה בדרך לשמור על המומנטום עד סיום הרבע השלישי – 54:60. פתיחה נהדרת של האורחות מכפ”ס ברבע האחרון שוב הורידה את הפיגור ל-2 בלבד (63:61). שלשה של מאיה אבנון שוב הפכה את התוצאה ליתרון נקודה לכפ”ס. חטיפת כדור של נגה סלה עם קרש סל של גולוד שוב החזירה את היתרון לרעננה (72:73, שתי דק’ לסיום). עלמה כהן העלתה את אוסטרובסקי ליתרון 3 מהקו, 40 שנ’ לסיום. גורשטיין החטיאה שלשה אך תיקנה בקרש סל- 14 שנ’ לסיום, ויליקי ענתה מהצד השני בקרש סל משלה, ורוזנצוויג חתמה את ההתמודדות עם שלשה על הבאזר בשוויון יפה. לאוסטרובסקי רעננה: עלמה כהן 24, גילי גולוד 21, קטיה ויליקי 13, תמר ברייטמן ונגה סלע 8 כ”א, מיכאלה יעקובוביץ’ 4. לרבין כפ”ס: עמית רוזנצוויג 20, אנאבל דנזינגר ויעל גורשטיין 14 כ”א, מאיה אבנון 10, אופק דניאל 6, מיקה קרט 5, ומיכל לוי 4 .


אוסטרובסקי רעננה – לא תוותר על האליפות השנה – רוצה מקום אחד גבוה יותר  צילום: ארז עוזיר


רוטברג רמת השרון – קריית חינוך דרור לב השרון 57:84

(45:60 במשחק 1)
רוטברג רמת השרון חוזרת למעמד חצי הגמר אחרי 4 שנים ומשלימה גם היא ניצחון ביתי על העולה החדשה שהגיעה עם 5 שחקניות בלבד. גם הפעם מי שנטלו את השליטה במשחק והיו דומיננטיות לאורך המשחק היו רוני נווה, אריאל סולומון וגלי רוטשילד שעלו כבר בפתיחה ליתרון דו ספרתי (3:14) ללא תגובה של האורחות. גם ברבע השני נשמר היתרון הדו ספרתי ובנות רוטברג העלו אותו בהדרגה עד להפסקה (22:44) והפכו את המחצית השנייה לפרוטוקול. הרבו לרוטברג: רוני נווה 15, אריאל סולומון 14. הרבו לדרור לב השרון: תהילה כהן 23 דנה גרציאני 11.


רוטברג רמת השרון..אולי מהן תבוא האליפות?  צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now