סגנית אלופת תשפ”ב החזירה לעצמה את התואר ורשמה אליפות שלישית בתולדותיה

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

סגנית אלופת תשפ"ב, החזירה לעצמה את התואר ורשמה אליפות שלישית בתולדותיה בליגת התיכוניים ורשמה עונה מושלמת ללא הפסדים.

פורסם ע"י:       29 דצמבר, 2022  23:18

בצהרי יום חמישי, רגע לפני שסוף השבוע החמים והנעים נכנס לפעולה ורגע לפני תום השנה האזרחית התקיים לו גמר התלמידים הגדול והססגוני ביותר בהיכל האנרבוקס בחדרה עם שתי הקבוצות הטובות בליגה.

תיכון חדש ת”א היא אלופת התיכוניים לשנת הלימודים תשפ”ג. “חדש” מחזירה לעצמה את התואר ורושמת אליפות שלישית בתולדותיה בליגת התיכוניים בעונה מושלמת ללא הפסדים. רמות ים עמק חפר, בעונתה הראשונה המלאה נתנה התמודדות שקולה אך בסגל חסר נכנעה לעומק ולניסיון הרב יותר של התל אביבים.
מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

בצהרי יום חמישי, רגע לפני שסוף השבוע החמים והנעים נכנס לפעולה, ורגע לפני תום השנה האזרחית התקיים לו גמר התלמידים הגדול והססגוני ביותר בהיכל האנרבוקס בחדרה עם שתי הקבוצות הטובות בליגה, שסומנו כבר מרגע ההגרלה ככאלו שיגיעו למעמד הנכסף. תיכון חדש שכבר זכתה פעמיים בתואר ואף הצליחה לזכות גם בתואר אלופת העולם לתלמידים הופיעה בלבן, ואילו הקבוצה מהשרון בהופעת בכורה במעמד גמר התיכוניים, אך אחת שאשתקד הופיעה בשני משחקי הגמר לנוער ונערים בחדרה, בתכלת עם קהל שהגיע ממש מעבר לכביש. שני בתי הספר הביאו כ-850 איש כ”א..


האנרבוקס בחדרה: מלא מלא…צילום: ארז עוזיר

 עמק חפר התייצבה למשחק בחיסרון די משמעותי – בן שרף לא הוכשר לשחק בעקבות מתיחה בשריר שאילצה אותו גם להיעדר ממשחק קבוצתו בליגה הלאומית, יחד עם גיא קורן שנעדר כבר תקופה ממושכת. מנגד חבריו כבר התרגלו לשחק בלעדיו הן בליגת התיכוניים והן בליגת הנוער. תיכון חדש הגיעה בהרכב מלא לרבות אמיר צוקר ששב מפציעה.רמות ים עלתה בחמישייה עם בלגה, איתם כהן, אורי יאיר, ירמולוב ואריאל סלע. תיכון חדש עם גולדמן, גוטר, אורי כהן, אהרונוביץ’ ועופרי נווה.

 


כל כדור חשוב צילום: ארז עוזיר

כמו בחצי הגמר גם הפעם אהרונוביץ’ היה הראשון לעלות על הלוח. בלגה חימם מהר את הידית מהצד השני. שתי הקבוצות הפגינו בדקות הפתיחה משחק אגרסיבי עם ניסיונות רבים ללכת לקו הטבעת וליצירת מגע. אחרי שנווה ואהרונוביץ’
הלכו בעיקר לטבעת, הראשון החל לחמם גם את הידית מבחוץ, אך נציגת השרון נשארה במשחק גם בזכות הקלעים שלה (בלגה ואורי יאיר) וגם הפגינה קרב שקול במאבק על הריב’. בלגה העלה את רמות ים ליתרון 3, ועדי עמוס שלא אהב את הפסיביות של חניכיו הזדרז לקחת פסק זמן (11:8, 6). גם פסק הזמן לא העיר את שחקני סגנית האלופה ובלגה וירמולוב עם סל ועבירה המשיכו את המומנטום מעבר לאזורית של תיכון חדש יחד עם בעיית עבירות מוקדמת של בלגה ואורי יאיר החזירה את התל אביבים למשחק – 17:14 לרמות ים בתום הרבע ה-1. גולדמן המשיך לחמם את הידית ופתח את הרבע ה-2 ועם שש רצופות הפך את התוצאה שוב לזכות תיכון חדש (17:20, 11). רועי שרון ובלגה עוד שמרו את קבוצתם במשחק לפני שגולדמן שוב החל ריצה משלו ואליו הצטרף נווה במהלך אישי גדול. ירמולוב עם 4 רצופות שוב קירב את רמות ים, אבל שאקי ושושן שוב ברחו ליתרון 6 (26:32, 18) לפני פסק זמן של בנדה. גולדמן (15 אישיות) ונווה (11) העלו את קבוצתם ליתרון דו ספרתי סמוך לסיום המחצית הראשונה. איתם כהן שנבחר לשחקן המצטיין של העונה הסדירה חתם עם הבאזר והוריד את הקבוצות להפסקה – 37:30 לתיכון חדש.

 


שתי הקבוצות הטובות הגיעו השנה לגמר צילום ארז עוזיר

שתי עבירות מהירות של בלגה עם פתיחת המחצית השנייה יצרו בעיה לרמות ים שהמשיכה לרדוף אחרי תיכון חדש ששוב חזרה ע”י גולדמן ליתרון דו ספרתי (32:43, 32) שנשמר לאורך הרבע. ברמות ים היה אריאל סלע כמעט היחידי שהצליח לנגוס בפיגור, בעוד חבריו התקשו לייצר נק’ מבפנים ומבחוץ. ירמולוב עם 4 רצופות הוריד את הפיגור לחד ספרתי לקראת סיום הרבע, וקלר הצעיר שנכנס תפר שלשת קלאץ’ בזריקה הראשונה שלו במשחק – 55:50 לתיכון חדש. איתם כהן שבלט ברבע ובחצי הגמר הוכיח שיש לו ‘דם כחול’ ופתח את הרבע האחרון עם סל חשוב, אבל נווה שחזר שוב חימם את הידית. אורי כהן וגולדמן החזירו במהירות את היתרון לדו ספרתי והורידו את רמות ים לפסק זמן נוסף (52:62, 32). איתם כהן עם סלים גדולים כיפר על בעיית העבירות של סלע והמשיך במרדף, אבל תיכון חדש המשיכה לשבור את האזורית של רמות ים עם סלי קרש סל של גולדמן ושאקי. קלר מבחוץ וכהן מהקו הורידו שוב את הפיגור לחד ספרתי עמוק לתוך המאני טיים. עוד אס’ של סלע לקלר הוריד את הפיגור ל-6 2.30 דק’ לסיום כאשר עדי עמוס עוצר את הריצה עם פסק זמן (71:65, 38). אורי כהן חזר מפסק הזמן עם שלשת קלאץ’ גדולה, אבל קלר הצעיר היה האיש של עמק חפר. נווה נתן את ההיי-לייט של המשחק עם הטבעה בעוד קלר המשיך לנפק מהלכים גדולים מול ענקי ת”א. זריקה של יאיר לשלשה במעבר הלכה לשום מקום כדקה לסיום ונתנה את הסממן להכרעת ההתמודדות ולהחזרת התואר כאשר גולדמן
שנשלח לקו סגר עניין.


ירון גולדמן – מצטיין המשחק צילום: ארז עוזיר

לתיכון חדש: ירון גולדמן שנבחר למצטיין 27 נק’ (12 כ”ח), עופרי נווה 23 (10 כ”ח), יהלי שושן 11, אורי כהן 9 (7 כ”ח, 4 אס’), אלון אהרונוביץ’ 7, יונתן שאקי 4.
לרמות ים: אריאל סלע 16 (20 כ”ח, 5 אס’), איתם כהן 15 (6 כ”ח), יונתן קלר 14, אורי ירמולוב 12, רני בלגה 8, אורי יאיר 4, רועי שרון 3, ערן פינסלי 1.

מאמן תיכון חדש שנבחר למאמן המצטיין של העונה עדי עמוס: “זו אמנם אליפות שנייה שלי אבל כל אליפות היא מרגשת יותר מכל משחקים בנבחרת כזו או אחרת. זה תואר חשוב מאד לתיכון שלנו, לשחקנים לצוות ולשיתוף פעולה עם מכבי ת”א. אני חושב שהוכחנו לאורך כל הדרך שהתואר מגיע לנו בזכות ועשינו דרך יפה. נחגוג היום וביום א’ כבר נתחיל לעשות את המעבר לליגה.

ירון גולדמן: “הגדולה של כל ספורטאי זה לקום מחדש אחרי משחק פחות טוב ולנסות להיות הכי טוב שאפשר. לא הלך לי בחצי גמר, ולכן אני שמח שלקחתי היום את האחריות. זה לא היה קורה בלי החברים שלי הבוגרים שהיו כאן שנה
שעברה וחוו ונתנו את החלק שלהם. כל אליפות היא מרגשת וזה חשוב לנו גם לבית ספר שנותן לנו הכול, וכל מי ששותף מכבי, הקהל וכו’. לא חושב כרגע על המעבר לליגה לנוער. נחגוג ואז נתעסק בזה”.

עמית בן דוד ורמון וולפסון מאמני עמק חפר: “בסופו של דבר ההרכב החסר אמר את שלו. היינו קצרים וזה השפיע עלינו בסוף שלא עמדנו על הרגליים. אנחנו חושבים שכל השחקנים שלנו נתנו את מה שהם יכלו והצלחנו להיות קרובים לאורך הדרך.
האירועים האלו נותנים המון ניסיון להמשך ואנחנו מאמינים שנהיה כאן שוב בשנים הבאות”.

יוני קלר המצטיין בקבוצתו: “לקחתי אחריות ולא פחדתי כי אני כבר רגיל למעמדים האלו. במחצית הראשונה התקשינו להיכנס למשחק בגלל השליטה שלהם בריב’. חושב שגילינו אופי גדול והצלחנו לחזור יפה למשחק. היה חסר לנו בסוף כמה דברים קטנים, עוד כמה מהלכים ועוד כמה זריקות כדי לשנות את התוצאה, אבל אני חושב שעשינו את המקסימום בעונה הזו ויש לנו עכשיו מספיק שנים ומספיק שחקנים להתמודד שוב על התואר”.

 


דגל האליפות יתנוסס באולם תיכון חדש צילום: ארז עוזיר


אלופת תשפ”ג – תיכון חדש ת”א צילום: ארז עוזיר


אלופת תשפ”ג – תיכון חדש ת”א צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now