סיכום היום הראשון באליפות כדורגל אולמות ומבט לרבע הגמר מותח ומרתק

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

סיכום היום הראשון באליפות הארצית בכדורגל אולמות ומבט לעבר רבע הגמר שיתקיים ברביעי, 23.3.22

פורסם ע"י:       22 מרץ, 2022  21:28

יום מעניין ורווי שערים התקיים במסגרת האליפות הארצית בקט-רגל אולמות שנערכת כולה באם המושבות – פתח תקווה בשלושה אולמות – אשר שניים מהם מארחים לראשונה אליפות ארצית – תיכון גולדה מאיר פ"ת, ואולם רוזמרין של ביה"ס השש שנתי ע"ש משה ארנס, וכן היכל הספורט העירוני אמסטרדם.

יום מעניין ורווי שערים התקיים במסגרת האליפות הארצית בכדורגל אולמות שנערכת כולה באם המושבות – פתח תקווה בשלושה אולמות – אשר שניים מהם  מארחים לראשונה אליפות ארצית – תיכון גולדה מאיר פ”ת ואולם רוזמרין של ביה”ס השש שנתי ע”ש משה ארנס וכן היכל הספורט העירוני אמסטרדם. לאחר היום הראשון באליפויות השונות מסתמן כי למשחקי הגמר בשבוע הבא יעפילו קבוצות שעדיין לא הגיעו למעמד, או קבוצות שטרם זכו בתואר.

אליפות התלמידים
האלופה תיכון אביב רעננה התקשתה בשלב המוקדם. המארחת תיכון גולדה, מקווה ישראל וכפר גלים הרשימו.
בית א’ שנערך באולם רוזמרין
מקווה ישראל חולון של המאמן פבל גורידצקי הרשימה עם שני ניצחונות משכנעים על יריבותיה – 1:6 על מקיף יהוד, ו3:8 על תיכון דנציגר קריית שמונה ונראית כאחת הקבוצות שעשויות להיאבק עד הסוף על ההגעה למשחק הגמר. דנציגר קריית שמונה סיימה במקום השני לאחר שגברה על יהוד 3:6.



בית ב’ שנערך גם הוא באולם רוזמרין

בית זה הוכרע על הפרשי שערים לאחר שכל קבוצה הצליחה לנצח משחק אחד – מקיף ט’ אשדוד של המאמן מיקי אבוגני שהרשימה גם באליפות הכדורגל לפני כחודש פתחה היטב גם את משחקי הקט-רגל כאשר הביסה יריבה מוכרת – תיכון שוהם 0:4 עם צמד של אופיר גדוסי. שוהם התאוששה במשחקה השני כאשר גברה על תיכון הראל מבשרת ציון 0:1, ואילו אלופת מחוז ירושלים הצליחה להעפיל לרבע הגמר בזכות ניצחון על נציגת עיר הנמל לאחר משחק שקול ודרמתי 2:3 כאשר בן לוי וגדוסי מבקיעים לקבוצה מעיר הנמל.


 

בית ג’ שנערך באולם גולדה מאיר

המארחת תיכון גולדה מאיר פתח תקווה בהנהלת המורה עדי כימיה הפתיעה את כולנו ובעיקר את מי שלא הכיר את יכולתה, כאשר גברה באולמה הביתי על שתי יריבות ותיקות ובעלות מסורת הן בכדורגל והן בקט-רגל – במשחק הראשון גברו נציגי אם המושבות במשחק צמוד ודרמתי 3:4 על רב תחומי חדרה, קבוצה שכאמור כבר זכתה בתארים בעבר. חדרה התאוששה מההפסד בניצחון צמוד גם כן על ויצ”ו נהלל שחסרה את מאמנה ארנון עמרוסי שחלה בקורונה, 4:6. נהלל לא הצליחה לחזור לעצמה והובסה ע”י המארחת מתיכון גולדה 6:1.



בית ד’ שנערך באולם גולדה מאיר

האלופה תיכון אביב רעננה פתחה את משחקיה בניצחון לא קל על רוטברג רמת השרון 5:7. לאחר מכן נפרדו השחקנים של דור רוסו ואלון כהן מהאליפות לאחר שהובסו 4:1 ע”י כפר גלים חוף הכרמל. פינאליסטית אליפות הכדורגל הפגינה חוסן מנטלי וקשיחות ולאחר משחק שהתעלה לרמה גבוהה גברה על האלופה מרעננה 3:7 כאשר אמיר דהאר מבקיע רביעייה וזיו בן שימול מוסיף שלושער.



במשחקי רבע הגמר באולם רוזמרין 23.3.22

10:00 מקווה ישראל חולון – תיכון הראל מבשרת ציון
11.30 כפר גלים חוף הכרמל – רב תחומי חדרה – שתי הקבוצות כבר נפגשו באליפות מחוז חיפה וכן באליפות הארצית לכדורגל

משחקי רבע הגמר באולם גולדה מאיר 23.3.22
10.00 תיכון גולדה מאיר פ”ת – תיכון אביב רעננה – משחק שעשוי להיות המשחק המעניין ביותר בשלב רבע הגמר
11.30 מקיף ט’ אשדוד – דנציגר קריית שמונה
משחקי חצי הגמר ייערכו החל מהשעה 13.00 באולם רוזמרין.

אליפות התלמידות
הופעת בכורה מרשימה לבנות הריאלי חיפה, העפלה היסטורית לבנות אולפנת אלון שבות לרבע הגמר, נציגות הפריפריה מהגליל המערבי והנגב הבקיעו בצרורות, אורט אבין ר”ג גם כן ברבע הגמר.
בית א’
בנות הריאלי העברי חיפה, אשר רשמו הופעת בכורה ובשורותיהן 3 שחקניות כדורסל הרשימו בשלב המוקדם עם ניצחונות משכנעים – 0:4 על ש.ב.צ גבעתיים עם צמדים של רוני ברק, כדורסלנית קבוצת הנערות של מכבי חיפה, והללי חסקי ו4:6 על אולפנת אלון שבות כאשר במשחק זה מבקיעה חסקי שלושער, ורוני ברק מוסיפה צמד נוסף. בנות האולפנה התאוששו במהירות בניצחון קל ומרשים על גבעתיים 0:8 ורשמו הופעת בכורה גם כן בשלב רבע הגמר.
בית ב’
גם כאן הופעה מרשימה עם כמות מכובדת של שערים לנציגות הפריפריה מהגליל המערבי והנגב. הקבוצה של תיכון אליאס אעבלין הראתה שענף הכדורגל והקט-רגל בפרט ממנף את עצמו במגזר הערבי עם ניצחונות משכנעים 0:5 על יצחק נבון חולון ו0:3 על שדה בוקר. שדה בוקר בהופעת בכורה לא התקשתה להביס במשחק שקבע את זהות העולה לרבע הגמר את נבון חולון בתוצאה המרשימה של היום – 0:11!.
בית ג’
בנות אורט אבין רמת גן פתחו את משחקיהן בצורה חזקה כאשר הביסו 1:6 את נציגת עיר הבירה משכונת גילה. במשחק השני של היום נפרדו תמרה וגילה בתיקו 1:1 מה שהשאיר לנציגת המגזר השנייה אפשרות להעפיל לרבע הגמר למרות הפסד צפוי לקבוצה מרמת גן 4:0
משחקי בתי חצי הגמר יפורסמו לאחר הגרלת הקבוצה השלישית בכל אחד משני הבתים.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now