סיכום היום הראשון של האליפות הארצית בגליל העליון

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

סיכום היום הראשון של האליפות הארצית בגליל העליון תלמידות ותלמידים - היה מרתק ויש למה לצפות...

לאחר היום הראשון לאליפות הארצית בכדורסל (תשפ"ב) לתלמידות ולתלמידים בגליל העליון, נקבעו הקבוצות שהעפילו לשלב הבא של המשחקים ביום חמישי. משחקי האליפות ביום הראשון התנהלו באופן ספורטיבי והוגן. מאת חגי פלק - יועץ תקשורת עצמאי ומאמן מנטלי

פורסם ע"י:       25 נובמבר, 2021  0:11

סיכום היום הראשון של האליפות הארצית בגליל העליון תלמידות ותלמידים: לאחר היום הראשון לאליפות הארצית בכדורסל (תשפ”ב) לתלמידות ולתלמידים בגליל העליון, נקבעו הקבוצות שהעפילו לשלב הבא של המשחקים ביום חמישי. משחקי האליפות ביום הראשון התנהלו באופן ספורטיבי והוגן. משחקים רבים הוכרעו ממש בשניות הסיום. משחקי רבע הגמר ובתי חצי הגמר יהיו ללא ספק מותחים ובסופם, ייקבעו העולות להמשך. חגיגת הכדורסל הנהדרת בגליל העליון והדרך לליגת התיכוניים נמשכת.
(מאת: חגי פלק  צילומים:עינה קפלן)

מאת חגי פלק – יועץ תקשורת ומאמן מנטלי


צילום: עינה קפלן

תלמידות:
בית א’ תל חי
המשחק על המקום הראשון והמשחק הבולט של היום הראשון
ליד”ה ירושלים – תיכון אזורי ברנר 37:39
במשחק הטוב באליפות התלמידות נפגשו שתיים מבין המועמדות העיקריות להעפלה לליגת העל. בניגוד למשחקיה הקודמים הפעם ברנר הפגינה יכולת טובה יותר בראשות רומי אלבז, רותם כחלון ועומר שפר ועלתה ליתרון משמעותי כבר ברבע הראשון שנשמר עד להפסקה – 14:22 כאשר הטריו הירושלמי – גרינבוים, הירשהורן וארוטשס מנסה לשמור אנרגיות. במחצית השנייה העייפות נתנה את אותותיה בשורות ברנר אך היא הצליחה לרדת ביתרון 7 בסיום הרבע השלישי. מנגד הירושלמיות המשיכו לשחק חכם, ובזכות יכולת טובה של תמר גרינבוים ולירי הירשהורן המהירה. סל ועבירה של הירשהורן ושלשה של קרני ארוטשס, החזירו את ירושלים למשחק וליתרון ראשון 33:35. עומר שפר השוותה כדקה ו-20 לסיום מקרש-סל. ניצן בר כוכבא עוד החזירה את היתרון לברנר, אבל שלשת קלאץ’ של ארוטשס החזירה את היתרון לירושלמיות. ברנר הלכה לטבעת ואלבז סחטה עבירה 16 שנ’ לסיום אך החטיאה פעמיים. ירושלים סחטה את השעון ואת העבירות שהייתה צריכה וגרינבוים חתמה את תוצאת המשחק מקו העונשין. הרבו לירושלים: תמר גרינבוים 15, לירי הירשהורן 13, קרני ארוטשס 9; לברנר: רומי אלבז 15, עומר שפר 9;

תיכון אזורי ברנר – עירוני ט’ ת”א 31:33
אלופת מחוז מרכז ואחת המועמדות לאליפות הגיעה עם ציפיות גבוהות, ומחוזקת במאמן הבכיר נמרוד מיטל (מאמן קבוצת התלמידים). רומי אלבז מהפועל ראשל”צ עוד פתחה טוב אבל האורחות לא נבהלו ועם מטווח שלשות ויכולת אישית גבוהה של אדג’ה הואטרה הפכו את התוצאה. הסגולות מת”א ברחו ליתרון 7 והצליחו לשמור על יום קליעה טוב מחוץ לקשת למרות הגנה אזורית של ברנר. התעוררות של ברנר עשתה ריצת 0:8 של הלבנות בראשות רומי אלבז ושירה קנטור שהפכו שוב את התוצאה ל-18:19 בהפסקה לזכותן. שלשה נוספת של הפכה את התוצאה זמנית לאורחות בפתיחת המחצית השנייה, אבל שוב אלבז יחד עם התעוררות של רותם כחלון ועזרה של עומר שפר החזירה את היתרון לברנר. בפתיחת הרבע האחרון שוב הסגולות חזרו עד לפיגור נקודה. המשחק הפך להיות צמוד ודרמתי, בר כוכבא מברנר העלתה ל-27:31, אבל הואטרה בשלשת קלאץ’ הורידה לפיגור נקודה. כחלון סחטה עבירה וקלעה רק אחת מהקו, ושירה קנטור בליי אפ העלתה ל-3 כדקה לסיום. ברנר לא הצליחה לסגור את המשחק ונתנה לעירוני ט’ סיכוי להארכה אבל הואטרה קלעה רק אחת מהקו, והחמיצה זריקה גורלית מהקו שנייה לסיום ואת השנייה החטיאה במכוון ובסיום ניצחון דרמתי לברנר.
הרבו לברנר: רומי אלבז 13, שירה קנטור שנבחרה למצטיינת 8;
לעירוני ט’: נוי עטר שנבחרה לשחקנית ההוגנת 13, אדג’ה הואטרה 10.

עירוני ט’ ת”א – תיכון ליד”ה ירושלים 43:32
גם במשחקה השני הרשימה עירוני ט’ ביכולת ושלטה במשחק במשך מחצית שלמה עם יכולת טובה של נוי עטר ואדג’ה הואטרה. התעוררות של הטריו הירושלמי – תמר גולדן, קרני ארוטשס ולירי הירשהורן הפכה את התוצאה ליתרון זעיר של 6 נק’ בתום הרבע השלישי. ברבע האחרון עוד הצליחה אגם מוגרבי עם חמש רצופות לרשום שוויון 32, אבל שלשה של גולדמן החזירה את היתרון לירושלמיות ומכאן הסגולות מת”א כבר לא הצליחו לחזור וירדו מנוצחות בפעם השנייה אבל עם הרבה מחמאות.
הרבו לליד”ה: קרני ארוטשס 14, לירי הירשהורן 12, תמר גולדמן 9;
לעירוני ט’: נוי עטר 13, אדג’ה הואטרה 8.


צילום: עינה קפלן

בית ג’ תל חי
קריית חינוך ‘דרור’ לב השרון – הישאם אבו רומי תמרה 25:41
ניצחון חד צדדי לקבוצה מהשרון, ששואפת להעפיל השנה לליגת העל והבטיחה את מקומה ברבע הגמר כבר בתחילת היום.
הרבו ל’דרור’ לב השרון: תמר כהן 14, עמית אריאלי 10; לתמרה: עאישה חיג’אזי 18

אבו רומי תמרה – בן גוריון פ”ת 28:42
תמרה הפתיעה את הסגל הקצר של פ”ת שלא הצליח להתמודד עם הכושר הגופני והמהירות של הלבנות מתמרה שרושמות העפלה שנייה ברציפות לשלב רבע הגמר. לאחר מחצית ראשונה צמודה העבירו עאישה חיג’אזי וחלא חסאן, עלו ליתרון דו ספרתי ושמרו עליו עד לסיום. פ”ת תנסה לחזור לאליפות הארצית בשנים הבאות כאשר תבנה סגלים עמוקים יותר.
הרבו לתמרה: עאישה חיג’אזי 20, חלא חסאן 13; לפ”ת: מאי מוסקוביץ’ ונוי הלימי 10 כ”א.

בן גוריון פ”ת – דרור לב השרון 54:18
במשחק לפרוטוקול השתדלו בנות פ”ת לשמור על הופעה מכובדת לפני סיום דרכם בטורניר. לב השרון ניצלה את המשחק כדי לתרגל דברים לקראת רבע הגמר ובשורותיה בלטו עמית אריאלי עם 14 נק’.

בית ב’ כפר יובל
מקיף תרשיחא – תיכון אזורי באר טוביה 42:40
יובל בן אבו, שחקנית באר טוביה הובילה את הקבוצה של ויקה רודובסקי לניצחון במפגש בין שתי קבוצות שפתחו את משחקי בית ב’. לאחר רבע ראשון צמוד הקבוצה מהדרום ברחה ליתרון זעיר אך תרשיחא הצליחה לחזור ולכפות משחק צמוד בזכות יכולת טובה של עדן היב ורים סמניה. הילה ממן הכריעה את המשחק לזכות באר טוביה.
הרבו לבאר טוביה: יובל בן אבו 25; לתרשיחא: עדן היב 15, רים סמניה 12.

תרשיחא – מכבי ריאלי חיפה 63:18

יובל טאו ודניאלה גיל הובילו את החיפאיות לניצחון קל בצהרי היום בדרך לצער הראשון לקראת ההעפלה לליגת העל.
הרבו לריאלי: יובל טאו 18 דניאלה גיל 16

במשחק שנעל את האליפות הביסה הריאלי את באר טוביה 35:67.

תכנית משחקי בתי חצי הגמר
בתל חי:
ליד”ה ירושלים נגד תמרה ולאחר מכן לפי הסדר באר טוביה נגד מפסידת המשחק הראשון והמנצחת.
בכפר יובל:

דרור לב השרון נגד הריאלי חיפה ולאחר מכן לפי הסדר תיכון ברנר נגד מפסידת המשחק הראשון והמנצחת.


צילום: עינה קפלן

תלמידים:
בית א’ כפר בלום
קריית שרת חולון – מכבי ‘הדרים’ הוד השרון 66:47
הקבוצה של חי דוידי מפתיעה בבית א’ בכפר בלום את התיכון המעוטר מחולון בניצחון מרשים עם יכולת חד צדדית כמעט לאורך כל המשחק בראשותם של עמית פאר ואייל הראל. הדרים עלתה ליתרון דו ספרתי כבר ברבע הראשון ושמרה עליו גם בהפסקה (25:37). במחצית השנייה היתרון כבר עלה ל-20, ונשמר עד לסיום. הדרים הפכה את בית א’ למעניין מאד בקרב על ראשות הבית והכרטיסים לרבע הגמר.
הרבו להדרים: אייל הראל 24, עמית פאר 21; לק”ש חולון: אפק אשרוב 14.

קריית שרת חולון – הראל מבשרת ציון 29:58
חולון התאוששה מההפסד במשחק הפתיחה עם ניצחון חד צדדי על אלופת מחוז ירושלים בדרך ככל הנראה לרבע הגמר.
הרבו לחולון: יונתן צופי 19, אריאל כהן 18; להראל: יונתן גרדי 9;

תיכון הראל מבשרת ציון – הדרים הוד השרון 49:47
הוד השרון מצליחה לסיים בראשות הבית למרות שבאה כאנדרדוג כנציגת מחוז מרכז. במשחקה השני פתחה היטב ועלתה ליתרון דו ספרתי ברבע הראשון. הראל הצליחה לנגוס בפיגור בעיקר במחצית השנייה עד למצב של ניסיון להכריע את המשחק ע”י יונתן נתנאל ויונתן ג’רבי, אולם תמיר וולוך שמר על היתרון הזעיר של נציגת השרון, ועמית פאר ועודד גנז
הכריעו את ההתמודדות.
הרבו להדרים: תמיר וולוך 17, עמית פאר 11; להראל מבשרת ציון: יונתן ג’רבי 13.


צילום: עינה קפלן

בית ב’ הר וגיא
יצחק רבין אילת – עירוני א’ מודיעין 55:36
במשחק שפתח את היום באולם הר וגיא לא התקשתה אחת המועמדות להעפלה לליגת העל ממודיעין לגבור על הקבוצה הכי דרומית בליגה. כבר ברבע הראשון עלו חניכיהם של אשר חגי ואיתי מידן ליתרון דו ספרתי שהלך וגדל לאורך כל המשחק.
הרבו למודיעין: עומר שוורץ 12, עידו מנצ’ל 10. לאילת: עילאי חיון 18.

יצחק רבין אילת – גינזבורג יבנה 40:28
אילת סיימה את דרכה במשחק השני בהפסד לקבוצה העדיפה ממנה מהשפלה. למרות יתרון זעיר של האילתים ברבע הראשון, ברבע השני יבנה הפכה את התוצאה וירדה להפסקה ביתרון 15:18. במחצית השנייה הכישרון של הקבוצה מהשפלה עשה את שלו והיא ברחה ליתרון דו ספרתי שנשמר עד לסיום.
הרבו ליבנה: עילאי בן חמו 16, ניר חזות 11; לאילת: עילאי חיון 8

גינזבורג יבנה- עירוני א’ מודיעין 62:45
הקבוצה ממודיעין שלפני כשנתיים הצליחה להגיע עד שלב חצי הגמר, המשיכה גם במשחק שנעל את הבית להראות את עליונותה ואת התחזית שמיקמה אותה כאחת המועמדות העיקריות להעפלה וגברה על יריבתה מהשפלה, אותה היא מכירה היטב מליגת העל לנוער. כבר ברבע הראשון עלו שחקני מודיעין ליתרון דו ספרתי אותו לא שמטו עד לסיום.
הרבו למודיעין: עידו מנצ’ל 11, רועי נוי 10; ליבנה: עילאי בן חמו 12.


צילום: עינה קפלן

בית ג’ הר וגיא
תיכונט ת”א – מכבי אורט מוצקין 32:56
ניצחון חד צדדי לתיכונט ת”א על הקבוצה מהקריות שהגיעה ללא השמיניסטים שלה בפתיחת משחקי בית ג’.
הרבו לתיכונט: אילי דולינסקי 16, אור טפירו 12. למוצקין: עילאי שפיצר 16.

מכבי אורט מוצקין – מקיף ז’ אשדוד 58:43
הקבוצה מעיר הנמל המודרכת ע”י אמיר פטל הוותיק (לשעבר בתיכון ‘בליך’ ובתיכון ‘היובל’ – סליחה על הטעות במקור) רושמת העפלה היסטורית לרבע הגמר על חשבונה של הקבוצה מהקריות. כבר במחצית הראשונה עלו שחקני אשדוד ליתרון דו ספרתי ולא שמטו אותו עד לסיום.
הרבו לאשדוד: נאור מיכאלי 16, אוהד בכר 13; למוצקין: עילאי שפיצר 14.

תיכונט ת”א – מקיף ז’ אשדוד 39:58
הנציגה התל אביבית לא התקשתה לסיים בפסגת הבית מול היריבה מעיר הנמל, וחרצה את גורל המשחק כבר במחצית הראשונה בה עלתה ליתרון של 20 נק’.
הרבו לתיכונט: תומר רוזנברג 18, אילי דולינסקי 12; לאשדוד: אוהד בכר 8.


בית ד’ כפר בלום

רמות ים עמק חפר – עירוני שרת נתניה 37:55
ניצחון חד צדדי גם בפתיחת משחקי בית ד’ לקבוצה מעמק חפר שמסומנת להגיע לשלבים הגבוהים ומודרכת ע”י רמון וולפסון שמחליף את עמית בן דוד שלא מאושר לעמוד על הקווים.
הרבו לרמות ים: יובל הוכשטטר 14, אורי ירמלובסקי 9

עירוני שרת נתניה – מנור כברי 51:43
אלופת מחוז צפון עושה את שלה ורושמת ניצחון בכורה באליפות הארצית על הקבוצה מהשרון שגם השנה לא הצליחה לחזור לליגת העל.
הרבו למנור כברי: ארז פורן 14, איתי החשמן 8; לשרת נתניה: אורי צמח 16.

מנור כברי – רמות ים עמק חפר 61:39
עמק חפר מרשימה גם במשחקה השני נגד אלופת המחוז הצפוני עם ניצחון מרשים שהושג בזכות מחצית שניה טובה מאד של השחקנים של עמית בן דוד ורמון וולפסון שירדו ביתרון זעיר להפסקה (28:31). ברבע האחרון האגרסיביות של שחקני עמק חפר עשתה את שלה והם הצליחו לברוח ליתרון משמעותי שלנציגת הגליל המערבי היה קשה מאד לסגור.
הרבו לרמות ים: אורי ירמלובסקי ואיתם כהן 11 כ”א, שחר קאופמן 8; למנור כברי: ארז פורן 16.


צילום: עינה קפלן

הדרים, ק”ש חולון, תיכונט, אשדוד, מודיעין, יבנה, רמות ים ומנור כברי העפילו לרבע הגמר.

משחקי רבע הגמר

בכפר בלום: הדרים הוד השרון – גינסבורג יבנה ולאחר מכן רמות ים עמק חפר נגד אשדוד
בהר וגיא:  תיכונט – מנור כברי ולאחר מכן מודיעין נגד קריית שרת חולון

בהצלחה!!!

תמונות ממשחקי הרב תחומי עמק חרוד, תלמידים ותלמידות (צילום: רון שקד)

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now