סיכום המחזור ה-5 באליפות התיכוניים בכדורסל תלמידות

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אחרי המחזור ה-5 באליפות התיכוניים: עמק חרוד מבטיחה את המקום השני בבית שלה. כאוכב ו"רבין" כפ"ס נשרו מהליגה.

"היובל" גברה במשחק המרכזי על "הדרים" אבל תסיים במקום השלישי בבית וצפויה לפגוש ברבע הגמר את הגימנסיה הריאלית שממשיכה לדרוס ולצבור נקודות וסלים. מאת חגי פלק - יועץ תקשורת עצמאי ומאמן מנטלי

פורסם ע"י:       10 נובמבר, 2021  21:50

עמק חרוד מבטיחה את המקום השני בבית שלה. כאוכב ו”רבין” כפ”ס נשרו מהליגה. “היובל” גברה במשחק המרכזי על “הדרים” אבל תסיים במקום השלישי בבית וצפויה לפגוש ברבע הגמר את הגימנסיה הריאלית שממשיכה לדרוס ולצבור נקודות וסלים.
 סיכום המחזור ה-5 באליפות התיכוניים בכדורסל תלמידות (10.11.21)
מאת חגי פלק – יועץ תקשורת עצמאי ומאמן מנטלי לספורטאים ומאמנים

בית א’
המשחק המרכזי – בנות הרצליה “היובל” – מכבי ‘הדרים’ הוד השרון 71:79
בקרב על המקום השני בבית אירחה היום בצהריים “היובל” הרצליה את “הדרים” הוד השרון. המשחק הפגיש את שחקניות נבחרת הנערות – ליהי עזורי המארחת ושירה הלוי האורחת אך מי שגנבה את ההצגה במשחק הצמוד שקבע מי תסיים במקום השני בבית הייתה שחקנית נבחרת הקדטיות, תלמידת כיתה י’ אופיר ויינטראוב שטרפה את המגרש, ניצלה את העייפות של שחקניות הוד השרון בדרך להשתלטות על המשחק ולהנהיג את קבוצתה לניצחון חשוב עם 27 נק’ ובחירה לשחקנית המצטיינת במשחק. למרות הניצחון, ולאור ההפסד הגבוה בסיבוב הראשון נקבע כי ‘הדרים’ תסיים במקום השני ותצפה להגרלת רבע הגמר האם תקבל יריבה מהאליפות הארצית או שתפגוש את רוטברג רמת השרון מהבית המקביל.


אופיר ויינטראוב, מצטיינת המשחק “היובל” הרצליה

כאוכב – הפועל גימנסיה ריאלית ראשל”צ 126:16

במשחק לפרוטוקול המשיכה האלופה לשמור על המאזן המושלם ועל יחס הסלים האסטרונומי שלה ולא ריחמה על היריבה שכבר השלימה מזמן עם ירידתה למחוזית. ראשון לציון תחכה להגרלת רבע הגמר האם תפגוש יריבה מהאליפות הארצית או את רוטברג רמת השרון.

בית ב’
אוסטרובסקי רעננה – תיכון רבין כפ”ס 63:76
דרבי השרון הפגיש את סגנית האלופה שהבטיחה כבר את פסגת הבית, ואת שכנתה מעבר לכביש שכרגע תשלים עם ירידתה למחוזית ותחכה לראות האם תוכל להישאר בעקבות ויתור של קבוצה אחרת. בניגוד לליגת הנערות שם יחסי הכוחות הם שונים בין שני המועדונים לטובת האורחות מכפ”ס, הפעם למרות יתרון הביתיות של רעננה, כפ”ס השתלטה ראשונה על המשחק והוליכה ביתרון זעיר בסיום הרבע הראשון 15:20 עם יכולת טובה של שחר גרנות. ברבע השני רעננה נכנסה למשחק הפכה את התוצאה בזכות התעוררות של תמר ברייטמן ועלמה כהן הצעירות וירדה להפסקה ביתרון דו ספרתי (31:41) שנשמר עד לסיום המשחק.
הרבו לרעננה: ליאל אריאל 20, עלמה כהן 17, תמר ברייטמן 13; לכפ”ס: שחר גרנות 32!, שירה צוקר 10, אלה הדר ואנאבל דנזינגר 8 כ”א.



הרב תחומי עמק חרוד – רוטברג רמה”ש 54:63

מפגש שני בין שני בתי הספר כעבור שבוע ושוב על המקום השני בבית, הפעם בעין חרוד. כמו ברוב משחקיה הביתיים עמק חרוד פתחה בטירוף ועלתה ליתרון 3:19 בראשותה של יעל פרחי שעשתה ככל העולה על רוחה. האורחות מרמת השרון התעוררו ברבע השני מההלם בזכות רוני נווה הצעירה שיחד עם אלה נר מחקו את הפיגור הגדול בדרך לפיגור נקודה בלבד בהפסקה 30:29 כאשר עמק חרוד מסתבכת בעבירות. במחצית השנייה הצטרפו לפרחי – מורג’אן סעדה ועמית סרויה כדי לשמור על היתרון הזעיר ולנסות להגדילו. רוני נווה, אלה נר ורותם ורסנו נשארו צמודות לאורך הרבע האחרון, אך לא הצליחו להפוך את התוצאה ולשנות את גורל טבלת בית ב’.
הרבו לעמק חרוד: יעל פרחי 18, מורג’אן סעדה 17, עמית סרויה 8; לרוטברג: אלה נר 21, רוני נווה 16.

בתום משחקי בית זה נקבע כי המחזור האחרון יהיה לפרוטוקול. רעננה סיימה ראשונה ותפגוש ברבע הגמר יריבה מהאליפות הארצית או את היובל הרצליה.  עמק חרוד תמתין גם היא לדעת האם תפגוש יריבה מהאליפות הארצית או את הדרים הוד השרון, וכאמור רוטברג צפויה לפגוש או את הגימנסיה הריאלית או את הדרים.

בהצלחה בהמשך..

תמונות ממשחקי הרב תחומי עמק חרוד, תלמידים ותלמידות (צילום: רון שקד)

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now