רגע האמת מגיע: פיינל פור טורניר STRONG SIDE תלמידות ותלמידים – בדרך אל הגמר

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
הרגע המכריע מגיע: פיינל פור טורניר STRONG SIDE, רק עוד משחק אחד, בדרך אל הגמר ב"אנרבוקס" ב 28.12.23

עונת התיכוניים, שנקטעה כבר בתחילתה, עקב המלחמה ומשוחקת בכל זאת דרך הטורניר, תגיע לישורת האחרונה שלה ברביעי ובחמישי כשמשחקי חצי גמר הפיינל פור ישוחקו. המשחקים ייערכו כמו בשנים האחרונות באולם "תיכון אביב" רעננה וישודרו בערוץ ONE (50).

פורסם ע"י:       18 דצמבר, 2023  20:55

עונת התיכוניים, שנקטעה כבר בתחילתה, עקב המלחמה ומשוחקת בכל זאת דרך הטורניר, תגיע לישורת האחרונה שלה ברביעי ובחמישי כשמשחקי חצי גמר הפיינל פור ישוחקו. המשחקים ייערכו כמו בשנים האחרונות באולם “תיכון אביב” רעננה וישודרו בערוץ ONE (50). טורניר הבזק ה – STRONG SIDE, התחליף הלוהט והמפתיע של התיכוניים שנולד ויצא לפועל עקב מצב המלחמה, מספק את הסחורה עם משחקים מותחים, הרבה מוטיבציה ורוח קבוצתית ובעיקר כדורסל טוב. ככה זה בפיינל פור, הכל מתכנס לארבעה משחקים, שניים אצל התלמידים ושניים של התלמידות, על ארבעה כרטיסים לגמר…וזה הולך להיות מותחן על אמת. לקראת משחקי חצי הגמר, נעשה סדר בקבוצות ובשמות הסגלים וגם מה חושבים המאמנים לקראת המותחנים שבדרך.

מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

| חצי גמר התלמידות
חצי הגמר הראשון
אוסטרובסקי רעננה – גימנסיה ריאלית ראשל”צ (11:00)
מפגש מסקרן, של שתי נבחרות עם מסורת תיכוניים מרשימה. הקבוצה מרעננה, שבשנה הקודמת הגיעה למעמד הפיינל פור באליפות הסדירה, הפסידה לרוטברג רמת השרון, שגם לקחה לבסוף את התואר של התיכוניים, רוצה להגיע אל הגמר, מקום שבו תמיד היא מרגישה “בבית”. מולה תתייצב הקבוצה מעיר היין, זו שתמיד יש לה מה “למכור” במעמדים האלה. אוסטרובסקי מרעננה, מגיעה אחרי נצחון והפסד במוקדמות, הגמנסיה לעומתה עם שני נצחונות “קלים” ומקום ראשון בבית. לירון שרף מאמן אוסטרובסקי: “אני רואה חשיבות גדולה בקיום הטורניר דווקא בימים אלו, טוב לחזור לפרקט. כמו בכל משחק המפתחות שלנו גם לחצי הגמר הם הגנה קשוחה וטקטית משחק ריצה, שליטה בריבאונד הגנה והתקפה. השחקניות באות מוכנות ועם המון מוטיבציה. תמר ברייטמן (שמתאוששת מזעזוע מוח), יחד עם גילי גולוד וליאל כהן, הן שחקניות המפתח שלנו”.


רוצות הפעם גמר: תלמידות אוסטרובסקי צילום: ארז עוזיר


סגל אוסטרובסקי רעננה:
רונה זיו, גילי גולוד, מיקה בנימין, יובל אדרי, תמר ברייטמן, יובל בן צור, עדן ראיכמן, שני פלר, אוראל נתנוב, רוני גור , אילה שינדרוף, רוני קרטין, ליאל כהן.

סגל הגימנסיה מראשל”צ: נטע וולפוביץ, נועה טאובר, מאיה קארש, ליהיא אבוטבול, עופרי הרטל, שקד רובין, עדי דרמר, רותם שטיקלרו, שיר ונטורה, מיקה ינאי.


תמר ברייטמן חוזרת מפציעה ותעמוד לרשות המאמן צילום: ארז עוזיר

חצי הגמר השני
רוטברג רמת השרון – עירוני ט’ תל אביב (13:30)
האלופה מרמת השרון, מגיעה למשחק עם סגל כמעט זהה לזה שהניף את גביע אלופת התיכוניים בדיוק לפני שנה. בשלב המוקדמות, אחרי שני נצחונות ומקום ראשון בבית, הבנות מרמת השרון מגיעות כאשר המטרה ברורה: נצחון וכרטיס לגמר, הפסד מבחינתן לא בא בחשבון. היריבה מתל אביב, העולה החדשה לליגת העל של התיכוניים, מגיעה אל מעמד חצי הגמר במכובד מאוד אחרי נצחון והפסד במוקדמות, יודעות שמולן מתייצבת יריבה מצויינת והן תהיינה חייבות להיות במיטבן כדי להוות יריבה שקולה וללא השחקנית המשמעותית שלהן ג’סיקה איזקוי שתיעדר עקב פציעה, זו לא תהיה משימה קלה. אצל האלופה מרמת השרון עם רוני נווה, אריאל סולומון ויערה ים, כשהן בכושר טוב לא יהיו חיים קלים לתל אביביות על הפרקט.


רוטברג רמת השרון: אותו סגל של אליפות – הן מכוונות הכי גבוה צילום: ארז עוזיר

סגל רוטברג רמת השרון: אריאל סולומון, רוני נווה, אלה גזית, מאיה אלמליח, שי לי קרינסקי, נעמי כהן מינץ, שירה פוקס, גלי רוטשילד, יערה ים, מיקה שטיין, רותם ורסנו.
סגל עירוני ט’ ת”א: רותם מלאכי, אוריאן קוזרו, לוליה נגסי, מאי טוויג, שחר פורמן, עדי כהן , ג’סיקה איזקוי.


ג’סיקה איזקוי: פצועה ולא תיקח חלק במשחק צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר


אריאל סולומון – מצטיינת במוקדמות ורוצה גביע נוסף צילום: ארז עוזיר

| חצי גמר התלמידים
חצי הגמר הראשון
תיכון חדש ת”א – הריאלי העברי חיפה (11:00)
חדש תל אביב, אלופת התיכוניים המכהנת, בשנים האחרונות כשהיא מגיעה לפיינל פור, היא גם מגיעה לגמר. סטטיסטית אלו הנתונים: ששת הגמרים האחרונים, הקבוצה מתל אביב היתה שם. מה זה אומר לגבי הריאלי מחיפה? שהם בוודאות יצטרכו להגיע ביום מוצלח ביותר בכל הפרמטרים. במוקדמות, תיכון חדש, עם שני נצחונות ומקום ראשון בבית. גם הקבוצה מחיפה  זכתה בראשות הבית שלה תוך תצוגה טובה ונצחונות . ברבע הגמר, התל אביבים גברו על ויצ”ו מנהלל והריאלי מחיפה מנצחים את בן צבי מקרית אונו ועולים לפיינל פור. מותח יהיה כאן בטוח וקרב עיקש על כל כדור. בתיכון חדש, ירון גולדמן וגיא בניטה יחד עם שגיא גודס וחבריהם המוכשרים יינסו שוב להגיע לגמר. אצל החיפאים,לב קרוק ונדב ברודסקי מהווים קו אחורי חזק וגבוה. עדי עמוס מאמן חדש ת”א: “הטורניר חשוב מאוד, מאורגן בצורה יוצאת מן הכלל והכניס המון רוח ושמחה לשחקנים בעיקר למסיימי י”ב שאליפות תיכוניים רשמית אמנם לא תהייה כאן, אבל בהחלט יהיה להם להישג גם לזכות בטורניר”. הוסיף עמוס: “עד עכשיו בלטנו כקבוצה ונמשיך לעשות זאת וכמו תמיד כדי להגיע לגמר נצטרך להיות כולנו טובים ואיכותיים. ננסה לשלוט בקצב ובריבאונד ואם נשחק את המשחק שלנו נעשה את זה”.


בדיוק לפני שנה: אלופת התיכוניים – אם גביע הטורניר יונף ע”י התל אביבים?

מאת הריאלי העברי חיפה: “נבחרת בית הספר מתכוננת כרגיל ובאותה רוח ודרך אותה מובילים צוות האימון בראשות בני כץ ואסי סירקין. משחקי התיכוניים בין אם בליגה הרגילה או בטורניר תמיד חשובים ומשמעותיים עבור התיכון. הן בצד המקצועי והן בצד הערכי חינוכי. על אחת כמה וכמה בשעה זו. הטורניר החזיר לשחקנים את הניצוץ ואפשר מעט אור בקהילתנו ובבית הספר ששכל 9 בוגרים ועובדת, כך שאירועי המלחמה נוכחים בבית הספר ובקבוצה. אנו מקווים להחזרת כל החטופים בשלום ומייחלים לניצחון צה”ל במערכה”.

סגל תיכון חדש: אריאל בניטה, אורן סהר, פרינס סאם, שגיא גודס, תמיר ולד, אביאל ממו, ים נבו, ירון גולדמן, עומרי נחום, שון דליד, בנימין זבינסקי, גבריאל ארטמנקו, נבו אורי, עמית צוקר, גל כהן.
סגל הריאלי העברי: עידן ויסבך, נועם טל, דין קרן, דרור וייס, יניב רודקו, יהונתן בלוך, אלון תנחום, עמית זיבנרברג, גילעד גור, ערב עומר, רועי צארניי, כפיר אייכלר, נדב ברודסקי, אדם קיאורסקו, לב קרוק, גיל ביניה, דר אבני.


האם הם יפתיעו את תיכון חדש החזקה? הריאלי העברי מחיפה צילום: מתן נחמיאס

חצי הגמר השני
בן יהודה נס ציונה – כצנלסון כפ”ס (13:30)
אפשר להגדיר את המשחק הזה כמסקרן ביותר בין משחקי הפיינל פור. הקבוצה מכפר סבא נראית מצויין בכל משחקיה והיא סיימה את המוקדמות ורבע הגמר ללא הפסד עם תצוגת כדורסל מצוינת. ברבע הגמר גברה כצנלסון כפ״ס על אזורי ג. ברנר והשיגה את הכרטיס לפיינל פור בצדק רב. היריבה, אולי ההפתעה מבין קבוצות הליגה, בן יהודה מנס ציונה באירוע היסטורי מבחינתה, ניראית מצויין ניצחה את יריבותיה בבית בצורה משכנעת וברבע הגמר גברה על עולה נוספת לליגת התיכוניים היובל הרצליה. עם הרכבים תוססים ושחקני קו קידמי מצויינים בשתי הקבוצות  עם ניסיון בנבחרות הצעירות יכול להתפתח כאן משחק איכותי וצמוד. עדי קדם, יהב חג’בי  ויונתן ספקטור יחד עם יואב צמח מהווים קו לוחמני וחזק לכל יריבה.


כצנלסון כפ”ס: הפעם מכוונים הכי גבוה שאפשר.

יוסי פוקס מאמן נס ציונה: “מבחינתנו, שליטה בקצב המשחק, שליטה בריבאונד הגנה, כמה שפחות איבודי כדור, ולקיחת זריקות טובות בהתקפה, לא לתת לכפר סבא קליעות פתוחות וסלים קלים. אנחנו מתאמנים כמעט כל יום , כולם מבינים את גודל המעמד ומגיעים חדורי מוטיבציה לרגע שמבחינתנו הוא הסטורי. לשחק בסיטואציה כזו בהחלט מצב לא קל אבל הכרחי לנסות ולשמור על איזושהי שגרה בתוך כל הכאוס הזה משהו שהוא בהחלט חשוב לנפש של השחקנים והמאמנים. יש לנו 2 שחקנים מובילים שגיא קמחג’י ודניאל גריידי שעברו הקיץ גם בנבחרת ישראל 3 על 3 ויש להם ניסיון רב. יש לנו נבחרת לוחמת מאוחדת ומיוחדת ואני לא חושב שהכל יפול ויקום על שני שחקנים אלה אבל בהחלט חשיבותם ידועה. זו שנה ראשונה בליגת על תיכונים לבית ספר בן יהודה נס ציונה וכבר הצלחנו לעשות היסטוריה קטנה / גדולה ולהגיע למעמד חצי גמר גם אם זה הטורניר קצת שונה. אני מאוד מקווה שנעשה עוד צעד קטן לעבר הגמר מחכה לנו משוכה גבוהה מאוד בחצי גמר אבל נבוא לשים הכל על המגרש על מנת לנצח”. סיים פוקס.


האם הם יחייכו כל הדרך לגמר? בן יהודה נס ציונה באליפות הארצית בגליל

סגל נס ציונה: איתן תמרי, עינבר פניגר, שגיא קמחג’י, יונתן גרש, אופק ולדמן, דניאל גריידי, רועי ניסן, קורן מאיר, איתי יולזרי, עומרי שינדלמן, עומר גליצקי, גלעד רוזנפלד, עידו נציה, נועם יעקובוביץ. שגב ארנון.
סגל כצנלסון: עדי קדם, יואב צמח, עידו קנטרוביץ, יהב ח’גבי, עומר בן דוד, אריאל אוסד, רוי ברון, יונתן ספקטור, נמרוד זקס, יובל כנרי , עמית רוט, יואב קהת, גיא אלון, עמית ליכט.

20.12.2023 חצי גמר תלמידות:
11:00 אוסטרובסקי רעננה – גימנסיה ריאלית ראשל”צ
13:30 רוטברג רמת השרון – עירוני ט’ תל אביב

21.12.2023  חצי גמר תלמידים:
11:00 תיכון חדש ת”א – הריאלי העברי חיפה
13:30 בן יהודה נס ציונה – כצנלסון כפ”ס

משחקי הפיינל פור ייערכו בתיכון “אביב” ברעננה. ברביעי, 20.12.23 יתקיימו חצי גמר התלמידות ובחמישי, 20.12.23, יתקיימו משחקי התלמידים. המשחקים ישודרו בערוץ ONE (50).במהלך משחקי הטורניר ישולבו שידורים בערוץ ONE ויסוקרו בו באופן בלעדי עם הקולות והרגעים הגדולים. אירוע הגמר יתקיים ב 28/12/23 ב”אנרבוקס” בחדרה.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now