רגע לפני משחקי גמר הכדורעף – דאבל לתיכון גלילי או הפתעה?

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

האם תיכון גלילי כפ"ס יצליחו לזכות בדאבל לאחר שגם התלמידים וגם התלמידות העפילו למשחק הגמר? או אולי נקבל הפתעה...

פורסם ע"י:       2 מרץ, 2022  9:05

את כל התשובות לשאלות נקבל רגע לאחר שריקות הסיום כי בכדורעף כמו בכדורעף, הכל יכול לקרות. אין ספק שאירוע הגמר השנה, אחרי ליגה שלא התקיימה (קורונה....), הולך להיות מרתק ומותח, צמוד עד הסוף.

רגע לפני הגשת הפתיחה למשחקי גמר הכדורעף לתלמידות ותלמידים, השאלה המסקרנת: האם תיכון גלילי כפ”ס יצליחו לזכות בדאבל לאחר שגם התלמידים וגם התלמידות העפילו למשחק הגמר, או אולי תלמידות מוסינזון הוד השרון ישמרו על התואר האחרון שהן השיגו בגמר 2020? ובתלמידים האם תיכון אביב רעננה תפתיע את גלילי, זאת לאחר תצוגות מעולות של כדורעף לאורך כל הליגה.
מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר.
מעמד גמר נוסף צפוי לנו לפני סוף השבוע הקרוב כאשר באולם מקיף ח’ באשדוד, ייערכו משחקי גמר ליגת העל לתלמידים לשנת תשפ”ב. הפעם מי שיפתחו את יום המשחקים בשעה 10.30 יהיו תלמידי גלילי כפ”ס שיתמודדו מול תלמידי תיכון אביב רעננה. שתי הקבוצות צפויות להביא עימם מהשרון כ-200 אוהדים. גלילי כפ”ס העפילה לגמר לאחר חצי גמר צמוד מול מבואות עירון מנשה וניצחון 1:3 במשחק הגומלין שנערך באולמה. המאמן עדי גורן אמר לקראת משחק הגמר: “אנו מנסים לשדר לשחקנים שלמרות המעמד יחסי הכוחות שווים החל מכדור הפתיחה וצריך להוציא לפועל את תכנית המשחק”.


הקהל של “גלילי” – תצוגת תכלית גם בגמר (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

 

תלמידות “גלילי” – מחייכות אחרי ההעפלה לגמר(צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

תומר קלומל
שנבחר למצטיין חצי הגמר יחד עם קווין מנדלבאום הם אלו שיובילו את השישייה הירוקה של גלילי יחד עם איתן גרינבוך, הקפטן שחר מיינר, דור בלום ויואב וילסון. בסגל של גלילי נמצאים תשעה שחקני י”ב שרוצים מאד לסיים את לימודיהם עם זכייה בתואר ויציאה לאליפות העולם ביוני. מנגד תגיע השכנה תיכון אביב רעננה שבדרך כלל הגיעה למעמדי הגמר בענף הכדורגל בעשור הקודם. הנבחרת הוקמה מחדש לפני כ-4 שנים ע”י המאמן עומר מרשנסקי ומנהלת הקבוצה אליסיה כסלו לאחר שנתיים של חוסר פעילות. בשנה הראשונה באליפות המחוזית הפסידה הנבחרת בחצי הגמר. בשנה השנייה העפילה הקבוצה לליגת העל והפסידה ברבע הגמר למבואות עירון שזכתה באליפות באותה שנה (2020). אשתקד כאמור לא התקיימה הליגה עקב הקורונה, וכאמור השנה העפילה לגמר לראשונה בתולדותיה לאחר ניצחון כפול על תיכון יצחק רבין תל מונד בחצי הגמר.
מנהלת הקבוצה אליסיה כסלו מוסיפה: “התלמידים שלנו עשו דרך מדהימה עד למעמד הזה. מבחינתנו עצם ההגעה למעמד הגמר היא כבר הישג בפני עצמו לבית הספר ולמועדון הכדורעף. אנחנו יודעים שאנחנו מתמודדים מול קבוצה מצוינת אבל זה משחק אחד במקום ניטרלי וננסה לשחק הכי טוב שאפשר ולנסות להפתיע”.

תומר קלומל שנבחר למצטיין חצי הגמר (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)
בגמר התלמידות שייערך בשעות הצהריים (14.30) יתקיים דרבי נוסף של אזור השרון.
האלופה המכהנת  מוסינזון הוד השרון תפגוש את גלילי כפ”ס שכאמור רוצה להשלים דאבל בשתי הקטיגוריות. בשלב הבתים גלילי כפ”ס הצליחה לנצח את מוסינזון 1:3 אבל זה לא מה שמפחיד את אסף מעיין מאמן קבוצת הנשים והנערות של מכבי הוד השרון וכאמור של מוסינזון שמתהדרת ב-4 שחקניות בקבוצת הנשים בליגת העל בראשותה של ארינה סקיפר, תלמידת כיתה י”א ושחקנית נבחרת הנערות ולצדה השמיניסטיות שירן שוורץ, ליטל סרדל ושיראל דה-פסיה. מעיין: “אני שמח ששתי הקבוצות הכי טובות בליגה הגיעו לגמר. קבוצות עם הרבה מסורת בענף. זה גמר חמישי ברציפות שלנו, וזה הדבר הכי משמעותי מבחינתנו. לפני שנתיים זכינו באליפות וגם אשתקד יכולנו לקחת אם האליפות הייתה מתקיימת. לצערנו בוטלה אליפות העולם בגלל הקורונה ומאד חשוב לנו לסגור מעגל למרות שזה לא מה שמניע אותנו. אשתקד שיחקנו בשני גמרים של גילאי קדטיות ונערות בתוך יממה, ויש לבנות האלו את הניסיון ולכן אין לנו צורך לעשות הכנות מיוחדות מעבר לרגיל. הבנות לומדות וחיות ביחד דרך מגמת החינוך הגופני ו-200 תלמידים יגיעו לתמוך בהן”.



מנגד ראינו בחצי הגמר שהקהל של גלילי כפ”ס לא ירצה לחזור בלי שני גביעים ורואה גם בתלמידות שלו בראשות הקפטנית מיקה פז ומאיה אגמי כאלו שיוכלו להדיח את השכנה מהוד השרון והאלופה המכהנת. אלעד שפגט מאמן גלילי כפ”ס יודע שבמידה והתלמידים של בית הספר יזכו בגמר המוקדם, זה ייתן הרבה ביטחון לחניכות שלו: “הקבוצה שלנו מאוד מגובשת, יש שחקניות משלושת השכבות וכולן מפרגנות לכולן ומעבר לזה שהן משחקות ביחד הן גם חברות טובות מחוץ למגרש. התקדמנו יפה השנה ממשחק למשחק והבנות מגיעות מוכנות לגמר”. הפתעתם השנה בהגעה לאליפות הארצית בכדורגל, למרות שאתם בית ספר המזוהה מאד עם הכדורעף 
“בית הספר תומך בספורט ובספורטאים שלו. יש לנו תלמידות ותלמידים מצוינים במגמת החינוך הגופני. צוות המורים רוצה בהצלחת התלמידות על המגרש ובלימודים ועוזר לבנות עם תגבורים ועוד כדי שיצליחו להגיע שקטות ומוכנות למעמדים מסוג זה”.


תלמידות מוסינזון – רגע לפני הגמר

את כל התשובות לשאלות נקבל רגע לאחר שריקות הסיום כי בכדורעף כמו בכדורעף, הכל יכול לקרות. אין ספק שאירוע הגמר השנה, אחרי ליגה שלא התקיימה (קורונה….), הולך להיות מרתק ומותח, צמוד עד הסוף. משחקי הגמר השנה יתקיימו באשדוד ויועברו בשידור ישיר בערוץ 50 (ONE).

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now