רגע לפני חופשת הקיץ הוגרלו בתי אליפות התיכוניים בכדורסל תשפ”ג

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

ליגת התיכוניים תשפ"ג - לפני היציאה לחופשת הקיץ נערך בוינגייט כנס הכנה לקראת ליגת העל לתיכוניים בהשתתפות בתי הספר

פורסם ע"י:       29 יוני, 2022  22:16

רגע לפני היציאה לחופשת הקיץ, נערך במכון וינגייט כנס הכנה והיערכות של ליגת העל לתיכוניים בהשתתפות נציגות של בתי הספר המשתתפים במשחקי האליפות בשנת הלימודים הקרובה, תשפ"ג. בכנס השתתפו נציגי 16 קבוצות התלמידים ו-8 קבוצות התלמידות.

רגע לפני היציאה לחופשת הקיץ, נערך במכון וינגייט כנס הכנה והיערכות של ליגת העל לתיכוניים בהשתתפות נציגות של בתי הספר המשתתפים במשחקי האליפות בשנת הלימודים הקרובה תשפ”ג. בכנס השתתפו נציגי 16 קבוצות התלמידים ו-8 קבוצות התלמידות. בפתיחת הכנס הוצג רועי לוין כרכז אירועי הספורט הארצי החדש במקומה של אורית פרחי-קופר שסיימה את תפקידה בשנת הלימודים הקודמת וצוות התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל. הגרלת האליפות, כמו בשנים קודמות התנהלה במתח ובהתרגשות, כיאה לטורניר יוקרתי ומסקרן. בשנה שעברה החלה התאחדות הספורט לבתי הספר לשלב שידורים חיים של כל משחקי הליגה באתר האינטרנט שלה, גם השנה ישודרו המשחקים במלואם עד שלב חצי הגמר. בליגה השנה, יוכנסו וישודרגו עבור הקבוצות והמאמנים אמצעי צפייה וסטטיסטיקה חדשים בשיתוף עם חברת MyPlay.

מאת: חגי פאלק והתאחדות הספורט לבתי הספר
יום לפני שמסתיימת שנת הלימודים תשפ”ב ומפנה את המקום לחופשת קיץ ארוכה, כבר החלו בהכנות לקראת אליפות התיכוניים בכדורסל, זו של תשפ”ג. ליגת התיכוניים, או כפי שרבים מכירים אותה “ליגת העל של התיכוניים”, מתקיימת בכל שנה מיד לאחר החגים ומתנהלת במהלך החודשים אחריהם, לרוב עד חודש ינואר, עד מעמד הפיינל פור והגמר. בכנס שנערך במכון וינגייט, התכנסו נציגי כל הקבוצות על מנת לקבל עידכונים חדשים וגם טכנולוגיים ובעיקר כמובן להיות נוכחים בהגרלת הבתים המסקרנת כתמיד. בכנס הוצג רועי לוין, רכז אירועי הספורט הארציים והכדורסל של התאחדות הספורט לבתי הספר.


הרב תחומי ע. חרוד, אלופת התיכוניים תשפ”ב. צילום: ארז עוזיר

זיו ישראלי מנכ”ל ההתאחדות: “אנחנו מתנהלים מול משרד החינוך. השקענו בשנה הקודמת וגם נשקיע בשנה הזו כספים רבים כדי להמשיך לשדרג את חשיפת הליגה. אני חושב שאנחנו עדיין יכולים להעלות מדרגות נוספות מבחינת החשיפה, הפרסום ויחסי הציבור. אנחנו לא בתחרות עם אף אחד, אבל ליגת התיכוניים היא “הדובדבן שבקצפת” מבחינת משרד החינוך וההתאחדות. המבחן הוא של כולנו – ההתאחדות, מנהלי בתי הספר, הצוותים הניהוליים, המקצועיים, וכמובן הקבוצות עצמם”. “נעשה הכל על מנת להיות ליגה נהדרת, איכותית המשתדרגת הן מבחינת הרמה, הן מבחינת הטכנולוגיות והשידורים ולהגיע לכולם/ן” סיים ישראלי.

מנהלת מחלקת אירועי הספורט טל אנקונה חשפה כי השנה ישודרג מערך השידורים החיים הן באתר ההתאחדות, יחד עם שדרוג הנתונים לטובת שיפור המקצועיות של קבוצות הליגה. בנוסף בכל שידור חי, תועבר הרצאה מקצועית של תזונאית העל רקפת אריאלי לטובת תלמידי ושחקני בית הספר המארח. בנוסף תועבר במהלך שנת הלימודים תשפ”ג סדנא לטובת עידוד הוגן, למניעת מקרי אלימות או התנהגות לא חינוכית ולא תואמת לתקנות הליגה.

באליפות התיכוניים לתלמידות ימשיכו לשחק 8 קבוצות מהן תעלינה 3 הראשונות לשלב רבע הגמר בצוותא עם שתי העולות מהאליפות הארצית עד למעמד הגמר ובתלמידים ימשיכו לשחק 16 קבוצות. שלב שמינית הגמר נערך בשיטת הצלבה לפי מאזן הקבוצות בשלב הבתים וכך גם שלב משחקי ההישרדות. שלב רבע הגמר ושלב משחקי המבחן נערך לפי הגרלה ובשיטת בית וחוץ (נוק-אאוט) עד למעמד הגמר.


גמנסיה ריאלית ראשל”צ, אלופת התיכוניים תשפ”ב. צילום: ארז עוזיר

האליפות הארצית בגליל העליון תיערך בין ה-22-24/11. גמר ליגת העל לתיכוניים אמור להיערך ב-29.12.


האליפות הארצית בגליל תשפ”ב


האליפות הארצית בגליל תשפ”ב

הגרלת התלמידות
האלופה גימנסיה ריאלית ראשון לציון וסגניתה אוסטרובסקי רעננה הוגרלו מראש כראשי בתים.
בבית א’ ישחקו רעננה כראש הבית, הדרים הוד”ש, ליד”ה ירושלים והיובל הרצליה.
בבית ב’ ישחקו ראשון לציון כראש הבית, עמק חרוד, רוטברג רמה”ש והריאלי חיפה.

הגרלת התלמידים
כראשי הבתים הוגרלו האלופה עמק חרוד, סגניתה תיכון חדש, ומפסידות חצאי הגמר הדרים הוד השרון וגימנסיה ריאלית ראשל”צ
בבית א’ תיכון חדש ראש הבית, כצנלסון כפ”ס, אזורי ברנר, עמק החולה
בבית ב’ הדרים ראש הבית, רמות ים עמק חפר, בן צבי קרית אונו, ליד”ה ירושלים
בבית ג’ הגימנסיה ראש הבית, שב”צ גבעתיים, ליאו בק חיפה, בליך ר”ג
בבית ד’ עמק חרוד ראש הבית, חקלאי נהלל, הריאלי חיפה ומודיעין.

אליפות התיכוניים, כמידי שנה הינה אליפות יוקרתית ומרתקת, עם שחקני ושחקניות דור העתיד של ישראל. זו ליגה המושכת אליה צופים וצופות רבים, הן במגרשים והן מול מסכי הטלוויזיה. השנה כמו בשנה שעברה יתווספו שידורים רבים נוספים גם באתר ובמדיות החברתיות. בהצלחה!!

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now