שוב היא כאן…אליפות התיכוניים בכדורסל יצאה לדרך!

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

שוב היא כאן...אליפות התיכוניים בכדורסל יצאה לדרך, אחרי פגרת הקיץ הקצרה וחוזרת כבר השנה בשלב מוקדם של שנת הפעילות תשפ"ג.

פורסם ע"י:       12 ספטמבר, 2022  13:48

צפויה להיות עונה מרתק, לא מעט בתי ספר שרואים את עצמם הולכים עד הסוף..החלק הראשון וסקירה מקיפה של האליפות (תלמידים), בית א' ובית ב'.

ליגת העל לתיכוניים של נבחרות הבנים חוזרת כבר בשלב מוקדם מאד של שנת הפעילות עקב חודש החגים שיגיע בסיום החודש הזה וגם בשנה הזו צפויה לנו עונה מרתקת הן בשלב המוקדם והן בשלבים המכריעים עם לא מעט בתי ספר שרואים את עצמם הולכים עד הסוף..החלק הראשון וסקירה מקיפה של האליפות (תלמידים), בית א’ ובית ב’.
מאת: חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר

ליגת העל לתיכוניים של נבחרות הבנים חוזרת כבר בשלב מוקדם מאד של שנת הפעילות עקב חודש החגים שיגיע בסיום החודש הזה וגם בשנה הזו צפויה לנו עונה מרתקת הן בשלב המוקדם והן בשלבים המכריעים עם לא מעט בתי ספר שרואים את עצמם הולכים עד הסוף, כולל האלופה שלא לומר הטראבליסטית עמק חרוד, שרוצה לעשות ‘בק טו בק’ אבל יודעת שיש חוץ ממנה עוד מספר קבוצות שינסו להיאבק על התואר הן בתיכוניים ובהמשך בליגת העל לנוער. קשה עדיין לקבל תמונה מלאה על יכולת הקבוצות אבל ננסה לפחות לפי סגלי הקבוצות המתחדשים לתת תחזית מי ייאבקו על ראשות הבית המוקדם שלהם, ומי ינסו לשרוד ולא ליפול למשחקי ההישרדות.


אלופת התיכוניים בכדורסל תשפ”ב – הרב תחומי עמק חרוד צילום: ארז עוזיר

בית א’
בית מעניין מאד צפוי לנו בבית זה בו ניתן למצוא את סגנית האלופה מתיכון חדש, כפ”ס המתחדשת בסגל של שמיניסטים ושתי נציגות ההתיישבות העובדת מהשפלה (ברנר) ומאצבע הגליל שינסו להימנע מהמקום האחרון בבית. אין ספק שתיכון חדש שוב עדיפה על פני יריבותיה במאבק על ראשות הבית.

תיכון חדש תל אביב
גם השנה תתבסס הקבוצה של נחום סגל על שחקני מחלקת הנוער של מכבי ת”א. שימו לב בעיקר לצמד הפורוורדים עופרי נווה ואורי כהן – הבן של, שמעניקים קו קדמי מסיבי. שמות בולטים נוספים ששווה לעקוב אחריהם בסגל הזה הם עמית צוקר בוגר נבחרת הקדטים, וירון גולדמן שהחמיץ את אליפות אירופה בגלל פציעה אבל מדובר בסקורר מרשים לגילו. יתר שחקני הסגל: אלון אהרונוביץ’, רועי קליין, יהלי שושן, יונתן שאקי (י”ב), בנימין זבינסקי, אורן סהר, אריאל בניטה, יובל לוקר, אורי טל, עומרי נחום, יונתן גוטר (י”א).


תיכון חדש תל אביב  צילום: ארז עוזיר

כצנלסון כפר סבא
הקבוצה מהשרון אמורה לחזור להיות השנה קבוצה חזקה בליגה כמו בשנים האחרונות והדבר שהכי אמור לאפיין אותה הוא רוח הלחימה והאגרסיביות שמאפיינות את הסממן העיקרי של המנהל המקצועי ברק דמיציאן והמאמן הוותיק הוד בן הרצל. כדאי לשים לב לעידן זילבר-שלג המגוון, הצלע השני במשולש המשפחתי של המשפחה. שם בולט נוסף הוא נדב שדה, גם כן ממשיך דרך משפחתית. יתר שחקני הסגל: תומר שושנה, איתי ז’ק, ארז אבנטל, איתי סלמה, בן דוידוב, רן דמרי, דניאל צנגר, יואב שחר, עידו כץ (י”ב); עדי קדם, יונתן ספקטור, גיא אלון (י”א).

תיכון אזורי ברנר
הקבוצה מהשפלה שתקעה יתד בליגה בשנתיים האחרונות תמשיך בהובלת אסי שמעון, עוזר מאמן נבחרת ישראל למכבייה, ובניהולו המקצועי של תומר בן חמו ולהמשיך לייצר כישרונות גדולים לנבחרת הצעירות. בסגל שלה לא מעט שחקנים שישחקו השנה בליגת העל לנוער. מורה אחראית – דפנה פורת. סגל הקבוצה: דניאל קריף, עומר רוזמרין, דרור פלג, פלג פייגנזיכט ,יונתן סטרץ’, אדיר לוי – יבנה, נועם אימלס – נס ציונה, אביב משל – גן רווה (י”ב); עוז מדינה, יותם אורן – גדרות, אור פורר ורועי כשכש – יבנה.

תיכון אזורי עמק החולה
שינוי קל על הקווים בנציגת אצבע הגליל כאשר שגיא שלו, שגדל במחלקת הנוער של נס ציונה עולה צפונה ומצטרף למנהל המקצועי ליאור קרת איתו עבד בצוותא בנס ציונה בעבר. סגל הקבוצה: ניר בן הרוש, נווה רוזנברג, איתי צפון, אסף דמבוביץ, עדי בן ארי, עמיר חניה (י”ב); יובל ברק, עידו קליין, שי ברקוביץ’ (י”א). רותם אלפסי (י’).

בית ב’

גם בבית ב’ התמונה די ברורה בלי קשר לעניין שיספק גם הבית הזה. העולה החדשה מעמק חפר נראית חזקה מאד עם סגל מוכשר מאד בו ארבעה בוגרי נבחרת הקדטים, ועל המקום השני צפויים להיאבק הדרים הוד השרון העולה השנייה שהגיעה אשתקד לחצי הגמר אך השנה תתקשה לשחזר את ההישג, ובן צבי קריית אונו שרשמה מספר שנים יפות בצמרת הליגה. נציגת עיר הבירה תצטרך לעבוד קשה מאד כדי להימנע מירידה.

מכבי הדרים הוד השרון

הקבוצה מהשרון תתקשה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה בדמות העפלה לחצי הגמר, אבל יש לה מספיק שחקנים מנוסים שאמורים להעלות אותה לפחות עד שלב רבע הגמר. חי דוידי שאמנם עזב את המועדון, ימשיך על הקווים בתיכון וינסה להמשיך את ההצלחה. שון כהן הוא המורה האחראי. סגל: גיא רייטנר (ע.ל.ה אור יהודה – נוער על) הדר אגמון, עומר ארז, רון ענבר (מכבי פ”ת – נוער על) איתי רחמיל (י”ב); תומר לוי, גיא טוקר, רון שגב, שחר רוקח, אור גלזר, תומר שרמן, זאק ג’נאח (י”א).

רמות ים עמק חפר

אחרי הצלחה בליגות הנוער והנערים, רוצים בעמק חפר למנף את ההעפלה לליגת העל לתיכוניים גם בדמות הישגים ואין שום סיבה שהקבוצה של עמית ‘בנדה’ בן דוד ורמון וולפסון לא תוכל ללכת עד הסוף. את הקבוצה מהשרון יוביל כמובן בן שרף שהיה המצטיין של נבחרת הקדטים בקיץ האחרון, ומתחיל השנה את קריירת הבוגרים שלו בנתניה, יחד עם חבריו למועדון לשעבר ולנבחרת הקדטים: אריאל סלע, אורי יאיר ורני בלגה. יתר שחקני הסגל: אורי ירמולובסקי, גיא קורן, גלעד גולדשמידט (י”ב); איתם כהן, רועי שרון, ערן פינסלי, ליבי לביא, יונתן אדירי (י”א), יונתן קלר (י’).  מנהל נבחרת: עגור טייכמן מורה אחראית: רעות הראל

יצחק בן צבי קריית אונו

הקבוצה מerh, אונו רוצה לשחזר לפחות את ההעפלה לרבע הגמר ואולי לחצי הגמר בשנים האחרונות אבל יודעת שתצטרך להיאבק לפחות על המקום השני בבית. עמית גלילי ימשיך לנהל מקצועית יחד עם יניב וייצמן וטל ברוך על הקווים. בסגל הקבוצה מספר שחקנים מליגת העל לנוער שכדאי לשים לב אליהם – דותן הירשהורן מעירוני ר”ג, עידו בלום מר”ג/גבעתיים, ויואב שמי ועומר רפאלוב (1.99) ממכבי פ”ת. . בסגל הקבוצה מספר שחקנים מליגת העל לנוער שכדאי לשים לב אליהם – דותן הירשהורן מעירוני ר”ג, עידו בלום מר”ג/גבעתיים, ויואב שמי ועומר רפאלוב (1.99) ממכבי פ”ת.  יתר שחקני הסגל – כולם מק. אונו: הראל רוד, ברק הלפרין, רועי פייגין (י”ב); עומר קמחי, אלון ינקוב (י”א); איתן מורבץ, יואב סרזו, ניר פרל (י’)


י. בן צבי ק.אונו  צילום: ארז עוזיר

תיכון ליד האוניברסיטה ירושלים
הקבוצה מעיר הבירה תנסה לשרוד בליגה למרות שיודעת שהמשימה לא פשוטה. הקבוצה יצאה למחנה אימונים בעמק המעיינות לקראת פתיחת העונה ומקווה שההכנה תעזור לה בפתיחה. גם כאן בועז טייב על הצד המקצועי והחינוכי. לראשונה העונה כל שחקני הקבוצה מגיעים מהפועל ירושלים. השמות הבולטים כאן הם פלג פוני, רום כיטכס, ליאור הייבלום, ויאיר ידין מהפועל ‘עזרא’ ים. יתר שחקני הסגל: אורי דור – 12/04, הלל לב רן – 12/04 (נוער על) יפתח ברנע, יאיר בלום, הלל וייס – (יובל ירושלים) יונתן גלנטז, (י”ב); יואל שפירא, נועם כהן, אייל חסידים – ‘יובל ירושלים’ (י”א); יובל בן עטר, אלון אצילי, יאיר שושנה (י’).

 
ליד”ה ירושלים  צילום: ארז עוזיר

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now