שנת הלימודים תשפ”ה: ההרשמה למועדוני הספורט הבית ספריים בעיצומה!

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן...  

שנת הלימודים תשפ"ה: ההרשמה למועדוני הספורט הבית ספריים בעיצומה - מהרו להירשם!

מועדון הספורט הבית ספרי מחויב לקידום וטיפוח הספורט, החינוך הגופני ואורח החיים הבריא בקרב תלמידי בית הספר. המועדון שם לעצמו למטרה לשפר את הישגי התלמידים, לשמור על בריאותם, ולסייע להם בניצול מיטבי של זמנם הפנוי. מועדונים אלו מובילים את תחום הספורט בבתי הספר ומעניקים לתלמידים כלים לערכים כמו כבוד, ספורטיביות, ומקצועיות, לצד השתתפות פעילה בטורנירים ואליפויות. בנוסף, המועדון פועל להעצמת נשים בספורט ולשילובן המלא והמרכזי בפעילות הספורטיבית.

פורסם ע"י:       22 אוגוסט, 2024  13:02

החופש הגדול בעיצומו, ולמרות שפתיחת שנת הלימודים עוד לפנינו, התחלנו בימים אלו את הרישום למועדונים הבית ספריים בכל המחוזות. מועדוני הספורט הבית ספריים הם חוד החנית של הספורט בבתי הספר ומספקים לתלמידים ולתלמידות מסגרת מוכרת ובטוחה להתפתחות ספורטיבית. המועדונים פועלים במטרה לחזק את התשתית המקצועית של ענפי הספורט השונים. את שנת הלימודים תשפ”ד ליוותה מלחמת “חרבות ברזל”, מלחמה אשר עדיין בעיצומה בדרום, בצפון והשפיעה על מחוזות נוספים בניהול שוטף של הפעילות הספורטיבית בבתי הספר. למרות זאת, במהלך השנה החולפת, ליוותה התאחדות הספורט לבתי הספר את המפונים הן מהדרום והן מהצפון בפעילות ובטורנירי חוסן, כמעט לאורך כל שנת הלימודים.

מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

יוצאים לדרך! עוד מעט תחל שנת הלימודים תשפ”ה וגם ספורט בתי הספר צובר תאוצה. ההרשמה למועדוני הספורט הבית ספריים החלה, ובתי ספר רבים נרשמו כבר לפעילות השנה. מועדון הספורט הבית ספרי הוא למעשה מערך ספורטיבי מקצועי לקבוצות ספורט בענפים נבחרים, המאפשר לבתי הספר להתמקד ולהוביל ענף אחד או יותר, הן ברמה הישגית והן ברמה העממית. המועדון מתאים לכלל התלמידים והתלמידות, במיוחד לאלו שאינם פעילים במסגרת אגודות הספורט בשעות אחר הצהריים. בחלק מהענפים, התלמידים יכולים להמשיך ולהעפיל לאליפויות ארציות, ובאחרים הליגות מתקיימות במסגרת עירונית, אזורית ומחוזית.


תחרויות בין מועדונים מבתי הספר שונים צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר


תחרויות בין מועדונים מבתי הספר שונים צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

   
הפעילות במועדוני הספורט הבית ספריים, כוללת בין היתר שני מפגשים שבועיים, לצד טורנירים ותחרויות בין מועדונים מבתי ספר שונים, במטרה להגביר את הגאווה הבית ספרית ולחזק את רוח הקהילה. כמו בכל שנה,  הרישום למועדוני הספורט הבית ספריים בכל המחוזות, כבר החל. מועדוני הספורט הבית ספריים מובילים את תחום הספורט בבתי הספר ומעניקים לתלמידים מסגרת בטוחה ומוכרת להתפתחותם הספורטיבית. המועדונים פועלים במקביל להעמקת התשתית המקצועית בתחומי הספורט השונים, ומעניקים לתלמידים כלים להתמקצע ספורטיבית ולהצליח.


אירועי גמר בענפים שונים צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

את שנת הלימודים הקודמת ליוותה המלחמה ובכל זאת תוך כדי כך, נמשכה הפעילות במועדונים בעיקר באירועי וטורנירי חוסן בכל רחבי הארץ. מאות רבות של מועדוני ספורט פעלו והתחרו, על אף הימים הלא קלים. התאחדות הספורט לבתי הספר ליוותה את המפונים הן מהדרום והן מהצפון בפעילות במוקדי הפינוי, בבתי המלון, בבתי הספר ועוד. בואו להיות חלק מהם גם אתם.ן. שמירה על אורח חיים פעיל, הקניית כישורי חיים בתחום הגופני – ספורטיבי, גאווה בית ספרית, ערכי כבוד וספורטיביות הם רק חלק מהמטרות של המועדונים. השנה, הרישום למועדונים מתקיים  בענפים הבאים: כדורעף, אתלטיקה, כדורסל 3X3, כדורגל, טניס שולחן, ניווט ספורטיבי, בדמינטון, כדוריד. בנוסף, בקרוב תיפתח גם הרשמה למועדוני ספורט בי”ס פראלימפים וצרכים מיוחדים. מהרו להירשם!

 


אלופות צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר: “אנו בהתאחדות הספורט לבתי הספר, רואים בפעילות מועדוני הספורט הבית ספריים, חשיבות ממדרגה ראשונה. מידי שנה, התאחדות הספורט לבתי הספר מפעילה בכל הארץ אלפי אירועי ספורט, עם עשרות אלפי תלמידים ותלמידות במועדונים השונים, במגוון ענפי ספורט מרתקים. השנה החולפת, מדינת ישראל הייתה ועודה תחת מלחמה. למרות זאת ובעיקר נוכח החשיבות הגדולה של שמירה על החוסן של התלמידים והתלמידות, המשיכו מועדוני הספורט את פעילותם ופעלו במתכונת שונה, בעיקר באירועי חוסן בכל המחוזות בשילוב טורנירים קצרים ואליפויות. מועדוני הספורט הבית ספריים אינם רק מקום לשיפור הישגים ספורטיביים, אלא גם מרחב לפיתוח תחושת שייכות וגאווה בית ספרית, זאת, דרך השתתפות בטורנירים ותחרויות בין בתי הספר השונים, התלמידים לומדים להתגאות במוסד שבו הם לומדים ולפעול למען הצלחתו. חשיבות מועדוני הספורט בתקופה הזו מתחדדת לנוכח הירידה בפעילות הגופנית בקרב ילדים ובני נוער מכל מיני סיבות. אם נוסיף את המלחמה המלווה אותנו כבר כמעט שנה, נבין את החשיבות והיתרונות של פעילות גופנית סדירה, לשמירה על הבריאות ובריאות הנפש של התלמידים, על ידי מתן מסגרת תומכת להתמודדות עם לחצים וחרדות, ובעצם היותם מקום מפגש חברתי מהנה. שתהיה זו שנת לימודים שקטה, ורגועה. אני מייחל לחזרתם של החטופים והחטופות כמה שיותר מהר ולשלומם ובריאותם של חיילי צה”ל”.

מועדוני הספורט הבית ספריים מהווים אבן יסוד בתהליך החינוך הכולל, ומעניקים לתלמידים כלים חיוניים להתפתחותם האישית והחברתית. הם מספקים לתלמידים את ההזדמנות להתמקצע בתחומי הספורט השונים, תוך שילוב ערכים של עבודת צוות, התמדה, ומצוינות. בתקופה הזו, יותר מתמיד, נמשיך ונקדם את פעילות מועדוני הספורט הבית ספריים, לשמירה על מסגרות ספורט וכתמיכה בחוסן הלאומי.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now