אלוף: שגיא מוקי העביר אימון ג’ודו בים המלח לילדי מפוני הדרום. היה מרגש

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
תודה אלוף עולם: שגיא מוקי הג'ודוקא ואלוף העולם הגיע לים המלח והעביר אימון ג'ודו ייחודי לילדי וילדות מפוני הדרום. היה מרגש ומעצים.

מעל 300 ילדות וילדים השתתפו במפגש הייחודי, שכאמור הגיעו אליו ילדי בארי ובנוסף אליהם עוד עשרות רבות מישובי הדרום. אין ספק שזו היתה חוויה מדהימה ומיוחדת עבורם, שעתיים של הפוגה, בימים שבהם הם מנסים להתאושש מאירועי המלחמה. הפתעה נוספת חיכתה להם, כשבתום האימון, חולקו למשתתפים ולמשתתפות חליפות ג'ודו מקצועיות ומדליות השתתפות והצטיינות.

פורסם ע"י:       16 נובמבר, 2023  0:52

היום, התקיים במלון “לוט” שבים המלח אירוע ספורט ייחודי לילדי וילדות מפוני ישובי הדרום. לקראת אחר הצהריים, נקבצו באולם במלון, שהוכן מבעוד מועד לטובת האימון מאות ילדים וילדות נרגשים, עם ההורים והמלווים חלקם הגדול מקיבוץ בארי. האירוע המיוחד, התקיים ביוזמת משרד התרבות והספורט, איגוד הג’ודו והתאחדות הספורט לבתי הספר בישראל.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

שגיא מוקי, אלוף העולם, אלוף אירופה וישראל ומדליסט אולימפי העביר את האימון, חילק מדליות למצטיינים ובנוסף אף שיתף את כולם בהרצאה שלו, בה סיפר על הקריירה, על הקשיים, הפציעות והאתגרים העומדים בפני ספורטאי ובמיוחד ספורטאי הג’ודו. מוקי, שלא הסתיר את התרגשותו אמר בתום המפגש המרגש: “שמחתי מאוד להיענות לבקשה להגיע ולשמח את הילדות והילדים, זו הייתה חוויה נהדרת עבורי, מקווה שהצלחתי לשמח, יחד עם כל אלו שנטלו חלק בארגון המפגש”.


שגיא מוקי עם דור העתיד צילום: ארז עוזיר

מעל 300 ילדות וילדים השתתפו במפגש הייחודי, שכאמור הגיעו אליו ילדי בארי ובנוסף אליהם עוד עשרות רבות מישובי הדרום. אין ספק שזו הייתה חוויה מדהימה ומיוחדת עבורם, שעתיים של הפוגה, בימים שבהם הם מנסים להתאושש מאירועי המלחמה. הפתעה נוספת חיכתה להם, כשבתום האימון, חולקו למשתתפים ולמשתתפות חליפות ג’ודו מקצועיות ומדליות השתתפות והצטיינות. המפגש המרגש, עם שגיא מוקי, מצטרף לעשייה הרבה והרצופה של התאחדות הספורט לבתי הספר, אשר משמשת את משרד התרבות והספורט כזרוע מבצעת, המפעילה את כלל פעילויות הספורט ופעילויות ההפגה למפוני הצפון והדרום בכל רחבי הארץ. הפעילות החלה מיד עם הימים הראשונים של המלחמה וכללה העברת ציוד ספורט ונופש בכמויות יוצאות דופן, אל מוקדי הפינוי של המשפחות בבתי המלון ובתי ההארחה, הפעלות ספורט לכל המשפחה, מתקנים מתנפחים, פעילות נינג’ה, משחקי כדור ותחרויות וחיבור הילדים ובני הנוער לאימונים מקומיים ועוד. כאמור, התאחדות הספורט לבתי הספר, הינה חלק מחפ”ק ספורט מיוחד של משרד התרבות והספורט המייצר פעילות ספורט ללא הפסקה מתחילת המלחמה.



יחד כל הדרך אל הניצחון צילום: ארז עוזיר



רגעים של שגרה – אימון אמיתי  צילום: ארז עוזיר

פעילויות הספורט והפעילויות ההפגתיות, מצטרפות לעוד פעילויות ומיזמים רבים אשר משולבים יום יום ברחבי הארץ במוקדי המפונים. הפעילויות כוללות מפגשים פרונטליים ודיגיטליים עם ספורטאי צמרת, כמו מנור סולומון, אלון חזן, מאיר טפירו, מסאי דגו, אריק זאבי, אמור פז, יערה יצחקי, מורן סמואל ועוד…הפקת סרטוני מדיה לערוצי הטלוויזיה והדיגיטל, ערוץ תוכן ייחודי, עשרות מפגשי זום, אימונים, הרצאות מרתקות, מפגשי תמיכה ועידוד לחיזוק בריאות הנפש והגוף וכמובן עידוד לפעילות ספורטיבית רציפה גם כשרחוקים מהבית. ראוי לציון, מפגש פודקאסט ייחודי ומרגש בשידור ישיר, אשר התקיים לילדי הדרום עם מנור סולומון, כוכב נבחרת ישראל, בו השתתפו וצפו מעל 10,000 משתתפים/ות.



שגיא מוקי, אלוף עולם “אמיתי” צילום: ארז עוזיר

שר התרבות והספורט מיקי זוהר: “משרד התרבות והספורט פועל מתחילת המלחמה למען תושבי הדרום והצפון, שפונו מבתיהם ואוכלסו במלונות ובתי הארחה בכל רחבי הארץ. עד כה ערכנו מאות פעילויות הפגה באמצעות התאחדות הספורט לבתי הספר וגופים נוספים, במטרה לשפר את האנרגיה ואת מצב הרוח של המפונים בעקבות המצב, ובתוך כך לשמור על שגרה ספורטיבית. אני מברך על שיתוף הפעולה עם איגוד הג’ודו, ומודה למדליסט האולימפי שגיא מוקי שנרתם בהתנדבות והגיע לים המלח כדי להעלות חיוך ומוטיבציה על פניהם של הילדות והילדים. אני מבקש להודות גם למועצה האזורית תמר על שיתוף הפעולה ולהירתמות של איגוד הג’ודו ולכלל מועדוני הג’ודו בארץ על תרומת חליפות הג’ודו והמזרנים. הרוח הישראלית ניצחה תמיד, וגם הפעם היא שתביא לניצחון על אויבנו”.

זיו ישראלי מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל: “מתחילת ימי המלחמה, ערכנו מאות אירועי הפוגה וספורט עבור המפונים מהדרום ומהצפון בכל חלקי הארץ. בהזדמנות זו אני רוצה להודות לאיגוד הג’ודו ולשגיא מוקי על תרומתם הגדולה למען ילדי המפונים הנמצאים בימים אלו בים המלח, למשרד התרבות והספורט, למועצה המקומית תמר ולראש המועצה ניר וגנר. אנו בהתאחדות, נמשיך ונעשה כל שניתן כדי לספק פעילויות למשפחות המפונים באשר הם ולעודד לפעילות ספורטיבית לכל הגילאים ובכל מקום.”



“איפון”…כולם היום מנצחים ומנצחות  צילום:ארז עוזיר

יו”ר איגוד הג’ודו משה פונטי: “ענף הג’ודו והעוסקים בו מתגייסים לסייע ככל שניתן לילדות ולילדים ומשפחות המפונים ברחבי הארץ. באמצעות ספורט ייחודי זה אני מקווה שהצלחנו לשמח את ילדי וילדות מפוני הדרום ולאפשר להם מפגש עם אלוף עולם ומדליסט אולימפי אשר עורר בהם השראה ורצון להמשיך קדימה, למרות הקשיים. אני רוצה להודות לכל השותפים לעשייה, למשרד התרבות והספורט על היוזמה, להתאחדות הספורט לבתי הספר על הפקת האירוע ולכלל מועדוני הג’ודו ברחבי המדינה שהתגייסו לעשיה ותרמו חליפות, מזרונים ועוד”.

ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר: “המועצה האזורית תמר מארחת את 13,000 המפונים ממועצה אזורית אשכול, שדרות , אשקלון וקרית שמונה כבר 40 ימים מאז שהחלה המלחמה. האירוע הזה הוא דוגמא לפעילות שעושה טוב לגוף ולנפש ואני מודה לשגיא מוקי ולכל השותפים – משרד התרבות והספורט, איגוד הג’ודו והתאחדות הספורט לבתיה”ס. רק ביחד ננצח!”.


חתימה למזכרת על החגורה צילום: ארז עוזיר

האירוע התקיים הודות להתגייסות של מספר גופים בניהם משרד התרבות והספורט, התאחדות הספורט לבתי הספר ואיגוד הג’ודו. נציין את תרומתם הגדולה  של המועצה המקומית תמר, פיקוד העורף ונציגי רח”ל – רשות החירום הלאומית ונציגי משרד ראש הממשלה, שבלעדיהם האירוע לא היה יוצא לפועל. עוד במסגרת התרומות לאירוע, חליפות הג’ודו שחולקו למשתתפים נתרמו לאור התגייסותם של מועדוני הג’ודו בהוד השרון וירושלים, יואל ליבסטר ממיטב ירושלים, בר דואר מאדם בספורט, ברק קוניק ממכבי הרצליה, רביב ראופמן מעמותת הלהב ומעיין אלחייאני מפיינטיג ספיריט.

 

 

 

 

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now