תחרויות החוסן הלאומי יצאו לדרך בעיר דימונה בסימן הדרום חזק ומנצח!

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
העיר דימונה אירחה היום את תחרות החוסן הלאומי הראשון של אזור הדרום תחת הכותרת ''דרום חזק ומנצח'', זאת במסגרת אירועי וטורנירי חוסן לאומי...

שווה היה להגיע היום לדרום הרחוק, אל העיר דימונה ולו רק כדי לשמוע קולות אחרים שם, קולות של שמחה וצחוק, לצפות במגרשים ואולמות מלאים בספורטאים וספורטאיות צעירים, משחקים ועושים את מה שהם הכי אוהבים להתחרות ולשחק. שוב הספורט מוכיח לכולנו עד כמה הוא חשוב לבריאות הגוף והנפש ומצדיק את הכותרת שניתנה לאירוע: "דרום חזק ומנצח".

פורסם ע"י:       19 ינואר, 2024  16:58

העיר דימונה אירחה היום את תחרות החוסן הלאומי הראשון של איזור הדרום תחת הכותרת “דרום חזק ומנצח”, זאת במסגרת אירועי וטורנירי חוסן לאומי שמקיים משרד התרבות והספורט בשיתוף משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני, התאחדות הספורט לבתי-הספר ועיריית דימונה. מאות מילדי מחוז הדרום, מורים ומלווים, קבוצות ממועדוני הספורט הבית הספריים במחוז השתתפו בחגיגת הספורט.

מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

שווה היה להגיע היום לדרום הרחוק, אל העיר דימונה ולו רק כדי לשמוע קולות אחרים שם, קולות של שמחה וצחוק, לצפות במגרשים ואולמות מלאים בספורטאים וספורטאיות צעירים, משחקים ועושים את מה שהם הכי אוהבים להתחרות ולשחק. שוב הספורט מוכיח לכולנו עד כמה הוא חשוב לבריאות הגוף והנפש ומצדיק את הכותרת שניתנה לאירוע: “דרום חזק ומנצח”.


דרום חזק ומנצח – תחרויות חוסן לאומי צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

כאמור, דימונה אירחה היום את תחרויות החוסן הלאומי הראשון של אזור הדרום תחת הכותרת “דרום חזק ומנצח”, זאת במסגרת אירועי, תחרויות וטורנירי חוסן לאומי שמקיים משרד התרבות והספורט בשיתוף משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני, התאחדות הספורט לבתי-הספר ועיריית דימונה. מאות מילדי מחוז הדרום, מורים ומלווים, קבוצות ממועדוני הספורט הבית הספריים במחוז, שבשנה רגילה כבר היו עמוק בתוך האליפויות והמשחקים. רוב הילדות והילדים שהשתתפו היום הם מערים וישובים שסבלו במלחמה מהתקפות טילים ללא הפסקה וחלקם נמצאים במרכז הארץ בשל פינויים מבתיהם. כל אלה הגיעו היום החל משעות הבוקר המוקדמות אל האצטדיון הסינטטי החדש והנפלא בדימונה, ליום של חגיגת ספורט צבעונית ומשמחת, שהתקיים גם באצטדיון וגם באולמות הספורט בעיר.


דרום חזק ומנצח – תחרויות חוסן לאומי צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

חמישה ענפי ספורט שוחקו בתחרויות, כדורסל סטריטבול 3X3, כדוריד, כדורגל 5X5, כדורעף וכדורגל של הילדים המיוחדים. מרגשת הייתה הנוכחות והרצינות של הילדים והילדות והרוח הספורטיבית בכל מהלך היום. תודה גדולה ומיוחדת לעיריית דימונה ולרשות הספורט המקומית בעיר על שיתוף הפעולה לאורך ההכנות ליום והליווי ביום עצמו.


מאות משתתפות ומשתתפים צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

יום התחרויות נפתח בטקס בו ברך ראש העיר דימונה את המשתתפים והמשתתפות. בין היתר בדבריו שיתף ראש העיר בני ביטון את תחושותיו לעניין הקיצוץ הגדול בספורט הילדים בעקבות המלחמה: “אני פונה בקריאה נרגשת ואישית לשר התרבות והספורט, אל תפסיק את החוויה הזו לילדים, אני יודע שיש מלחמה ונדרשים קיצוצים, אבל בספורט אנחנו לא מקצצים, לא בספורט לילדים”. סיים ראש העיר.

זיו ישראלי, מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר בירך את באי יום החוסן הספורטיבי ואמר בין היתר: “בימים לא קלים אלו, כל כך חשוב שנעסוק בדברים שעושים לנו טוב, הדבר אולי החשוב ביותר עבורכם שתעסקו בו הוא הספורט. תהינו מהספורט תעסקו בו כדרך חיים ואף אחד לא יינצח אותנו” סיים ישראלי.


כדורגל 5X5 צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

אלי חכמון, מנהל המחלקה לאירועי ספורט במחוז הדרום סיכם: “גאווה גדולה הייתה למחוז הדרום לארח את תחרויות החוסן הלאומי הראשונה במחוז. אין ספק שלספורט יש חשיבות ענקית בחוסן אותו אנו צריכים בימים לא קלים אלו. אירועי תחרויות החוסן במחוז, ימשיכו ויהיו חלק בלתי נפרד מהפעילות אותה אנחנו מקיימים עם משרד התרבות והספורט בשיתוף משרד החינוך, הפיקוח על החינוך הגופני והתאחדות הספורט לבתי-הספר. אנו עושים ונמשיך לעשות הכל על מנת להמשיך את מה שהתחלנו היום, לתת את המקום להתחרות ולשחק גם בימים שכאלה ושנקיים כמה שיותר מפגשים תחרויות וטורנירים. אני רוצה להודות לכל מי שלקח חלק בארגון היום הזה, לראש עיריית דימונה מר בני ביטון ומנכ”ל רשות הספורט מר רועי אמנו והצוות הרשותי, לעיריית דימונה, למנהל הספורט ולפיקוח על החינוך הגופני במחוז. בהצלחה לכולם” חתם חכמון.


כדורעף צילום: מתן נחמיאס


כדורסל 3X3 צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

עם סיום הטקס, עברו התלמידים והתלמידות אל אולמות העיר דימונה ושיחקו שם על פי הענפים השונים. והיו גם זוכים וזוכות:

ז’-ח’ תלמידים כדורעף
1. מבואות הנגב בני שמעון
2. מקיף שער הנגב א’
3. צפית כפר מנחם יואב

ז’-ח’ תלמידות כדורעף
1. מקיף שער הנגב
2. צפית כפר מנחם יואב
3. מבואות הנגב בני שמעון

ט’ תלמידים כדורעף
1. מבואות הנגב בני שמעון
2. צפית כפר מנחם יואב
3. מקיף י”א אשדוד

ט’ תלמידות כדורעף
1. מקיף י”א אשדוד
2. צפית כפר מנחם יואב

ז’-ח’ תלמידות כדוריד
1. מקיף ט’ אשדוד
2. תיכון מקיף אורט ערד
3. לייהמן דימונה

ז’-ח’ תלמידים כדוריד
1. תיכון אורט ערד
2. לייהמן דימונה
3. זילברמן רמות באר שבע


כדורסל 3X3 צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר


כדורעף צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

סטריטבול 3X3 ז’ ח’ תלמידות
1. באר טוביה
2. צפית כפר מנחם
3. מקיף א’ באר שבע

סטריטבול 3X3 ז’ ח’ תלמידים
1. תיכון אזורי באר טוביה א’
2. מקיף א’ באר שבע ב’
3. מקיף ג’ באר שבע א’

סטריטבול 3X3 ט’תלמידות
1.
כפר סילבר
2. מקיף א’ ב”ש

סטריטבול 3X3 ט’ תלמידים
1. ישיבת בני עקיבא
2. מקיף ג’ באר שבע
3. מקיף א’ באר שבע

כדורגל 5×5  ט’ תלמידים
1. רב תחומי תל שבע
2. ישיבת בני עקיבא
3. תיכון נתיבות

כדורגל 5×5  ז’- ח’ תלמידים
1. עמל רב תחומי תל שבע
2. ישיבת בני עקיבא
3. דרכא נתיבות

אין ספק שיום שכזה ועוד ימים שכאלו, יחזקו את מחוז הדרום, כמו גם את כל המחוזות. חיזוק החוסן הנפשי והגופני לילדים הם חלק בלתי נפרד מהיכולת להתמודד עם הימים הלא קלים שעוברים על כולנו. “יחד חזקים ויחד מנצחים”, זו הייתה הקריאה לפני כל משחק. נתראה בתחרות החוסן הבאה.

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now