תלמידות מוסינזון שמרו על התואר וגלילי אלופת התלמידים

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

תלמידות מוסינזון הוד השרון שמרו על תואר האליפות, תלמידי גלילי כפ"ס זכו באליפות התלמידים בגמרים שיזכרו לעוד שנים רבות...

פורסם ע"י:       4 מרץ, 2022  10:00

אחרי שנה שהליגה שלא התקיימה (קורונה....) ומול קהל בהופעת עידוד מרשימה ויציעים מלאים, התקיימו משחקי גמר אליפות התיכוניים בכדורעף. זו הייתה הצגה כפולה תרתי משמע עם משחקים שייכנסו בוודאות לפנתאון משחקי הגמר הטובים והמרתקים שראינו.

משחק גמר התלמידות הפגיש בין תיכון גלילי כפ”ס, המועמדת לזכייה על פי כל ההערכות, בשאיפה לפתוח בניצחון שאולי יביא ל”דאבל” כפר סבאי, מול מחזיקת תואר האליפות האחרון מוסינזון הוד השרון. בגמר התלמידים, נפגשו תיכון אביב מרעננה בהופעת גמר ראשונה והיסטורית ותיכון גלילי מכפ”ס לגמר מותח ומרתק. עם תצוגת כדורעף כזו, עם קהל “מלא מלא” ועידוד בלתי פוסק, לא נותר לנו אלא כבר להתגעגע לאליפות בשנה הבאה. משחקי הגמר התקיימו באשדוד והועברו בשידור ישיר בערוץ 50 (ONE).
מאת חגי פלק והתאחדות הספורט לבתי הספר.


תצוגת קהל נהדרת (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

סיכום גמר התלמידות

את הצגת משחקי הבוקר באולם מקיף ח’ באשדוד פתחו תלמידות מוסינזון הוד השרון, אלופות תש”פ, מול היריבה מעבר לכביש – גלילי כפ”ס שרצתה להביא דאבל היסטורי לבית הספר. המערכה הראשונה הייתה צמודה, עד אשר החניכות של אסף מעיין ממוסינזון עלו ליתרון של 4 נק’ והגבירו הילוך לקראת סיום המערכה הראשונה אותה ניצחו 17:25. גם המערכה השנייה הייתה צמודה אבל כאן החניכות של אלעד שפגט הצליחו להישאר צמודות ואף לעלות ליתרון זעיר לאחר שוויון לאורך כל המערכה. מוסינזון השוותה שוב אבל שתי פעולות מוצלחות של החוסמות של גלילי קבעה 23:25 ושוויון במערכות. במערכה השלישית מוסינזון הובילה שוב ביתרון של 4 נק’, הצליחה לאבד את היתרון סמוך לסיום המערכה, אבל החזרת כדור שפגעה ברשת של גלילי, ועוד חסימה טובה של בנות מוסינזון קבעה 23:25 לזכותן ויתרון 1:2 במערכות.


רגע לפני פתיחת המשחק (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

במערכה הרביעית שוב גלילי חזרה לשלוט ועלתה ליתרון של 6 נק’ במהלכה בראשותה של מיקה פז בדרך ל-20:25 ושוויון נוסף במערכות. המערכה החמישית והמכרעת הייתה צמודה כמו קודמותיה ובה פעולות טובות יותר של בנות מוסינזון לקראת סיום המשחק והכרעת זהות האלופה הקנו להן יתרון זעיר של נקודה עד שתי נק’. החזרת כדור אחרונה של גלילי הייתה טובה, אבל הכדור חמק החוצה. את הכדור האחרון מוסינזון הגישה לרשת, אבל גלילי לא ידעה לקחת את המתנה והחזרת כדור לא טובה שלה חרצה את גורל ההתמודדות ב-13:15 למוסינזון ושמירה על תואר האליפות.

 
מוסינזון בקיר חסימה (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

המאמן המנצח אסף מעיין
: ‘היה משחק צמוד מאוד כיאה לשתי הקבוצות הטובות בליגה. זה היה יכול להיגמר אחרת לכאן או לכאן. אני שמח שהבנות שלי ידעו להיות מעט יותר מרוכזות ברגעים המכריעים ושמח שהצלחנו לשמור על האליפות ולהחזיר את הצלחת הביתה אחרי ששנה שעברה הליגה לא התקיימה והיה לנו מחזור מעולה והשנה הרווחנו אותו”. השחקנית המצטיינת נבחרה ארינה סקיטר שאמרה: “אני עדיין מרגישה שאני לא כאן ואני באיזה חלום. אני כל כך שמחה שהצלחנו אחרי משחק קשוח לעשות את זה ולהביא את התואר או יותר נכון לשמור עליו. הייתה אווירה מדהימה ותודה לכל התלמידים שהגיעו עד לפה לתמוך בנו. כיף לזכות ולחגוג אחרי משחק טוב כזה ואני שמחה שהצלחתי להביא את עצמי לידי ביטוי”.


ארינה סקיטר מצטיינת המשחק  (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)


יש גביע אליפות!  (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

סיכום גמר התלמידים

אחרי הפסקה קלה התקיים לו גמר התלמידים כאשר גלילי כפ”ס שהחזירה את הקהל הירוק שלה באולם רצתה להביא לפחות תואר אחד, ושוב בדרבי מול שכנה אחרת – תיכון ‘אביב’ רעננה בהופעה היסטורית במעמד הגמר. הפעם בניגוד לגמר התלמידות הפתיעו תלמידיו של עומר מרשנסקי מרעננה ועלו כבר ליתרון 6:12. פסק זמן של עדי גורן העיר את שחקני גלילי שהלכו ונגסו בפיגור עד לסיום המערכה אך לא הצליחו להפוך את התוצאה (25:23).


אווירה נפלאה באשדוד! (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)


(צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

במערכה השנייה גלילי שברה משחק צמוד ושוויוני בדרך ליתרון בין 5-6 נק’ עד לשוויון במערכות (21:25). המערכה השלישית הייתה חד צדדית מבחינת הירוקים של כפ”ס עם התעוררות של קלומל ומנדלבאום שעלו כבר ליתרון של 10 נק’ במהלך המערכה בדרך למהפך במשחק (13:25) ולא עצרו גם במערכה הרביעית עם יתרון של 5 נק’ לאורך המערכה עד לניצחון בה ובמשחק כולו וזכייה בתואר האליפות.


רון חפץ – מצטיין גמר התלמידים(צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

המאמן עדי גורן סיכם: “אני כל כך שמח בשביל הילדים האלו שעובדים כל כך קשה בטח בעידן הקורונה והגיע להם לקחת את התואר הזה. אני מודה לכל המערכת של התיכון שנותנת לנו להגיע למקומות ולמעמדים האלו. אני רוצה לציין את קווין מנדלבאום שהוא שחקן שמחבר ועושה כל כך הרבה ליד הרשת וגם מחוץ למגרש. לגבי הקהל אני מאד שמח על התמיכה שלהם, ויודע כמה היה חשוב להם לפחות לקבל תואר אחד אחרי האכזבה בבוקר וזה מגיע להם”. השחקן המצטיין רון חפץ: “כיף גדול וכיף לחגוג עם הקהל הזה. היה משחק קשוח ולא פתחנו אותו כמו שרצינו אבל אני שמח שהתאפסנו על עצמנו, גם בזכות עדי וגם בזכות זה שאנחנו יודעים מה ציפינו מעצמנו. אווירה מדהימה של הקהל שלנו וכיף גדול לחגוג איתם”.


יש לנו גביע אליפות! (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now