עירוני ד’ ת”א ומבואות עירון הם אלופי התיכוניים בכדורעף

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

תלמידות עירוני ד' מת"א זוכות באליפות התיכוניים בפעם הראשונה בתולדות בית הספר. בתלמידים, מבואות עירון עם גביע 12 והשלישי בארבעת הגמרים האחרונים. איזה גמר קיבלנו.

פורסם ע"י:       3 מרץ, 2023  13:09

העיר אשדוד, שחגגה לא מזמן תואר ראשון והיסטורי בכדורעף הנשים, גביע מדינה, אירחה את אירוע הגמר בכדורעף התיכוניים. בכך הסתיימה עונת הכדורעף תשפ"ג כן, ויש לנו גם אלופות.

עם קהל נפלא בהופעת עידוד מרשימה, יציעים מלאים ותפאורה מושלמת כיאה לאירוע גמר, התקיימו משחקי גמר התיכוניים לתלמידות ולתלמידים. עם תצוגה כזו, עם קהל בעידוד בלתי פוסק, לא נותר לנו אלא כבר להתגעגע לאליפות בשנה הבאה. משחקי הגמר הועברו בשידור ישיר בערוץ 50 (ONE).
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר.
העיר אשדוד, חגגה לא מזמן תואר ראשון והיסטורי בכדורעף הנשים, גביע מדינה, והיא אשר אירחה את אירוע הגמר בכדורעף התיכוניים. באולם המרשים “טוטו” הקרייה באשדוד, עם קהל נפלא בהופעת עידוד מרשימה, יציעים מלאים ותפאורה מושלמת כיאה לאירוע גמר, התקיימו משחקי גמר התיכוניים לתלמידות ולתלמידים. ההצגה הכפולה, סיפקה לנו רמה גבוהה של כדורעף, מתח בכל מערכה, טקסים מרשימים ודמעות של שמחה ועצב. עם ההנפה האחרונה, נסתיימה עונת תשפ”ג. כן, ויש לנו גם אלופות: תלמידות עירוני ד’ מת”א הן הזוכות בתואר אלופת התיכוניים בפעם הראשונה בתולדות בית הספר. אלופי התלמידים, הם מבואות עירון מנשה עם גביע 12 לארון בית הספר והשלישי בארבעת הגמרים האחרונים…משחקי הגמר שודרו בשידורים ישירים בערוץ ONE.


רגע לפני פתיחת המשחק (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)


רגע לפני פתיחת המשחק (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

| גמר התלמידות

את הצגה הכפולה במשחקי הבוקר ב”טוטו”  אשדוד פתחו תלמידות עירוני ד’ מת”א ותלמידות גלילי מכפ”ס,  כל אחת ושאיפותיה. עירוני ד’ אחרי תצוגות מרשימות בשלבים המוקדמים, עלתה נחושה כדי להביא לבית הספר גביע ראשון מאז ומעולם. לעומתה, היריבה תיכון גלילי מכפ”ס עם גמר שני ברציפות, במטרה ברורה לעשות “תיקון” לשנה הקודמת ולהביא את הגביע אל כפר סבא. המערכות היו צמודות ולאורך המשחק המותח, היתרון עבר מקבוצה לקבוצה, בתצוגת כדורעף נהדרת. את המערכה הראשונה ניצחו הבנות מת”א 27:25, גם את המערכה השנייה 25:17. המערכה השלישית היתה ביתרון כמעל לכל אורכה לבנות מגלילי והן ניצחו בה 25:21. המערכה הרביעית היתה צמודה ומותחת, לאחר שכמה פעמים שמטו הכפר סבאיות את היתרון וכמעט לפני שהשיגו שוויון במערכות, התל אביביות במהפך לקראת סיום מנצחות את המערכה ואת המשחק כולו 27:25 ו 3:1 בסיכום המערכות. פרץ ההתרגשות היה גדול, רגעי הטקס והנפת הגביע היו שיא המשחק. דמעות של שמחה אצל המנצחות ושל עצב אצל המפסידות. ראויה לציון ההתנהלות הספורטיבית של הקבוצות, במהלך המשחק ועד סופו. לשחקנית המצטיינת של המשחק נבחרה מיקה הוז שקיבלה פרס בחסות סמסונג מגיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך.


יש אליפות – עירוני ד’ בצילום משותף עם מחזיקות הגביע מאשדוד (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

   
תצוגת קהל נהדרת! (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

| גמר התלמידים

אל גמר התלמידים העפילו שתי קבוצות אולי מוותיקות ליגת העל בכדורעף, מבואות עירון מנשה ומעיין שחר עמק חפר. עם מסורת ארוכת שנים, זכיות וגמרים רבים, ברור היה שזה הולך להיות גמר משובח ומותח עד הסוף. מבואות עירון, שיאנית הליגה באליפויות, 11 גביעים, הגיעה רעבה מתמיד לגמר. בשנה שעברה, לא השתתפה במעמד ושחקנים רבים המשיכו גם השנה בקבוצה, במטרה ברורה להביא גביע אליפות. היריבה, מעיין שחר, עם שחקנים שחזרו מפציעה ושחקנים שהמשיכו גם משנה קודמת, גם להם היתה שאיפה ברורה וממוקדת, להביא גביע לבית הספר ולהתחיל אולי מסורת של זכיות. שתי הקבוצות עם שחקנים מוכשרים, התייצבו לגמר לעיני קהל רב ונהדר, שעודד אותם עד הנקודה האחרונה. המערכה הראשונה הסתיימה בנצחון של מבואות עירון 25:21, גם את המערכה השנייה היא מנצחת 25:18 ושנדמה שאת השלישית היא תיקח בקלות, קיבלנו מערכה מותחת ומשוגעת, עם רצון ויכולת גבוהה, מערכה שהסתיימה בתוצאה 31:29 למעיין שחר. את המערכה הרביעית, עם מומנטום מצויין, לא ניצלו התלמידים של עמק חפר ואחרי שקיבלנו מערכה הפכפכה, עם יתרון שעובר מקבוצה לקבוצה, בסופו של דבר מנצחת מבואות עירון שמנצלת המון ניסיון ושקט ברגעי ההכרעה את הרביעית 25:17 ואת המשחק כולו 3:1. רגע לפני טקס ההנפה, נבחר לשחקן המצטיין של המשחק, שחר הדר ממבואות עירון שקיבל פרס בחסות סמסונג מגיא דגן, המפמ”ר והממונה על החינוך הגופני במשרד החינוך ומזיו ישראלי, מנכ”ל התאחדות הספורט לבתי הספר.

 
גביע אליפות 12! – מבואות עירון מנשה (צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר)

מסכם מתן נחמיאס, רכז הכדורעף הארצי של התאחדות הספורט: “כאחד שצמח מתוך הענף, החל מהיותי שחקן בליגות בתי הספר ולאחר מכן אפילו כמאמן בליגת התיכוניים, דרך הליגות הבכירות עד להיותי רכז הכדורעף הארצי בהתאחדות הספורט לבתי הספר, זו בדיוק הרוח הגבית שמניעה אותי באהבה גדולה לכדורעף. ישנה חשיבות עליונה להיות שם ולדאוג שהדור הבא של הכדורעף יצמח להיות דור מקצועי ואיכותי. עצם קיום האליפויות החל מגילאים צעירים ישמר את הכדורעף הישראלי האיכותי שאהוב כל כך אצל רבים ורבות.”

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now