אוסטרובסקי רעננה העפילה לגמר, חצאי גמר התלמידים בחמישי – כל הדרך לגביע!

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

אוסטרובסקי רעננה היא העולה הראשונה לגמר אליפות התיכוניים (תלמידות) אחרי ניצחון על הדרים הוד השרון בחצי הגמר שנערך היום 62:77

בחמישי, 23.12, יתקיימו ברעננה שני חצאי גמר התלמידים: הרב תחומי ע.חרוד מול הדרים הוד השרון ותיכון חדש ת"א מול ג.הריאלית ראשל"צ. ובסופם תקבענה הפיינליסטיות למשחק הגמר ב3.1.22 באנרבוקס בחדרה.

פורסם ע"י:       22 דצמבר, 2021  17:33

אוסטרובסקי רעננה היא העולה הראשונה לגמר אליפות התיכוניים (תלמידות) אחרי ניצחון על הדרים הוד השרון בחצי הגמר שנערך היום 62:77. אל אוסטרובסקי תצטרף ביום שישי קבוצה אחת מבין השתיים: הרב תחומי ע. חרוד או הגימנסיה הריאלית ראשל”צ. בחמישי, 23.12, יתקיימו ברעננה שני חצאי גמר התלמידים: הרב תחומי ע.חרוד מול הדרים הוד השרון ותיכון חדש ת”א מול ג.הריאלית ראשל”צ. סיכום משחק חצי הגמר תלמידות וסקירה מקיפה על הפיינל פור של התלמידים.

מאת חגי פלק – יועץ תקשורת ומאמן מנטלי

סיכום חצי הגמר הראשון (תלמידות)

עלמה כהן הובילה את אוסטרובסקי למחיקת פיגור דו ספרתי ברבע השני, בדרך למהפך גדול במחצית השנייה והעפלה נוספת לגמר התיכוניים.
משחק 1 –  “אוסטרובסקי” רעננה – “הדרים” הוד השרון 62:77
דרבי השרון שפתח את משחקי חצי גמר התלמידות והתלמידים בהיכל אביב ברעננה, הפגיש את שתי השכנות מרעננה והוד השרון, ‘הפתעת העונה’ יש לומר על הזכות להעפיל ראשונות לגמר אליפות התיכונים תשפ”ב. רעננה עלתה בחמישייה עם אלה שוסטר, ליאל אריאל, עלמה כהן, פסטרנק וקטיה ויליקי. הוד”ש עם טל הבר, פנדוקי, פייגנבויים, ואורי יולס.  רעננה פתחה טוב יותר את המשחק ולמרות החטאות משוועות של קרש-סל, שלטה בקצב המשחק, ובאזור הצבע. ליאל אריאל חיממה מהר את הידית, וחברותיה שלטו בריב’ ההתקפה. התעוררות של הלוי ויולס קבעה שוויון ראשון, ושלשה של פייגנבויים העבירה את היתרון להדרים והורידה את הקבוצות לפסק זמן ראשון (11:10, 5). אזורית של הדרים יחד עם שליטה בצבע של הלוי ויולס, שמרה את היתרון הזעיר לזכותן, ויולס חתמה את הרבע האישי הטוב שלה מקו העונשין – 15:18 להדרים.

 
הדרים המשיכה עם האזורית גם ברבע השני, והכריחה את רעננה לזרוק מחוץ לצבע. יולס המשיכה עם המשחק האישי הנהדר, פייגנבויים והבר תרמו בהגנה, וגם פנדוקי חיממה את הידית. עלמה כהן ושוסטר ניסו להשאיר את אוסטרובסקי במשחק, אבל עבירה בלתי ספורטיבית של ליאל אריאל על הלוי העלתה את הדרים ליתרון דו ספרתי לראשונה במשחק – 18:29 (15). מטווח שלשות של רעננה עם עלמה כהן (2) וברייטמן החזיר את אוסטרובסקי למשחק לפיגור 4 בלבד (31:27, 18). כהן חתמה את תוצאת המחצית מהעונשין – 31:28 להדרים.


הדרים המשיכה לשמור על היתרון הזעיר בפתיחת המחצית השנייה למרות יום פחות טוב התקפית של הבר ופייגנבויים בזכות התיאום של הקו הקדמי שלה. עלמה כהן המשיכה להפגין יכולת גבוהה ולא הפסיקה לחדור לרחבה של הדרים ולנגוס בפיגור. שלשה של ליאל אריאל הורידה את הפיגור למינוס 2 בלבד (37:35, 26). ליי-אפ של ברייטמן, חטיפה שלה ושלשה נוספת של ליאל אריאל החזירו את היתרון לאוסטרובסקי, לראשונה מאז הרבע הראשון -40:42, והפעם הדרים הייתה זו שירדה לפסק זמן ראשון במחצית השנייה. הדרים עוד יכלה להחזיר את היתרון אבל הלוי החטיאה פעמיים קרש-סל. עלמה כהן סגרה את הרבע בשלשה נוספת – 45:49 לרעננה.
המומנטום של אוסטרובסקי נמשך עם שלשה של שוסטר, כאשר הלוי שוב לא מוצאת את הטבעת בקרש סל. הדרים איבדה את הריכוז ואת הקצב שהפגינה לרוב שלבי המשחק, ופשוט לא מצאה את הטבעת. אוסטרובסקי המשיכה עם המטווח עם עוד שלשה של כהן שהעלתה את היתרון לדו ספרתי (45:56, 33). הדרים התעוררה מאוחר מדי, שוסטר ואריאל הצטרפו לכהן בדרך לחרוץ את גורל ההתמודדות ואת הכרטיס הראשון לגמר, כאשר האלופה הגאה מעפילה בצדק ובזכות יכולת קבוצתית נהדרת במחצית השנייה. עלמה כהן נבחרה לשחקנית המצטיינת אחרי שלקחה על עצמה את מרבית האחריות במחצית השנייה.

לאוסטרובסקי: עלמה כהן 30, ליאל אריאל 16, שוסטר 15, ברייטמן 10, גולוד ,יעקובוביץ’ וליאל כהן 2 כ”א.
להדרים: פייגנבויים 18, יולס 16, הלוי 15, הבר 6, פנדוקי 5, שמלא 2

אל סיקור והקדימון לפיינל פור תלמידים

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now