מהתיכוניים ובתי הספר אל הנבחרות והשיאים – העתיד של הספורט הישראלי (חלק שני)

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

פרויקט מיוחד: העתיד של הספורט בישראל - מהתיכוניים ובתי הספר אל הנבחרות והשיאים. חלק שני

פורסם ע"י:       13 אוגוסט, 2022  11:06

כוכבי הספורט הצעירים של ישראל, כוכבים וכוכבות "כחול לבן", השנה קיבלנו שמות חדשים של ספורטאים וספורטאיות בליגות של התיכוניים והמועדונים. מה המשותף לכולם.ן?

דני אבדיה, יותם הלפרין, עמרי כספי, ים מדר, אלישי כדיר, קטיה אברמסון, אורנית שוורץ, שיר וכטר, יואב נאמן, אבישי סמולר, שון דניאל, נועה גנור, שון דניאל, אורטל אורן ועוד רבות ורבים. אלו מקצת השמות שהיו חלק מהליגות ומאירועי הספורט של התאחדות הספורט לבתי הספר לאורך השנים. את רובם כולנו מכירים. הם החלו את דרכם/ן בספורט דרך הליגות ובתי הספר והגיעו עד לנבחרות ואף לליגות הטובות בעולם וכמיטב המסורת, קבלו את ה”כוכבים והכוכבות” החדשים.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר
שנת הלימודים תשפ”ג עוד מעט יוצאת לדרך, כמידי שנה ליגות העל של התיכוניים, האליפויות הארציות וליגות המועדונים הבית ספריים יספקו לנו שמות חדשים של שחקניות ושחקנים, רבות ורבים מהם לא נכיר בשמות מיד “על ההתחלה”, אך הבמה הראשונית הייחודית כל כך להתאחדות הספורט לבתי הספר תחשוף במהלך השנה בפני הצופים וקהל האוהדים שמות חדשים, שתוך כדי המשחקים, הכתבות והשידורים יתגלו לנו כוכבים וכוכבות “כחול לבן”. בשנה החולפת נחשפנו לפנים ושמות חדשים וחדשות, בענפי הספורט השונים שהיו משמעותיים מאוד בנבחרות בתי הספר, באליפויות, בזכיות ובגמרים והצליחו לשלב השתתפות משמעותית לאורך השנה גם בקבוצות שלהם ובנבחרות ישראל. חלקם.ן ימשיכו גם השנה בנבחרות בתי הספר וחלקם.ן כבר סיימו את י”ב ופינו מקום לדור הבא..החלק השני במסגרת פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

כוכבי העתיד “כחול לבן”
אורי פלח – כדוריד
אורי פלח, קפטן נבחרת ישראל עד גיל 18, נחשב לאחד מהכישרונות הבולטים בכדוריד הישראלי. אורי, הוביל את קבוצת הנוער הפועל רועי ראשל”צ לזכייה בדאבל ונכלל בסגל קבוצת הבוגרים במועדון. אורי זכה עם נבחרת בית ספרו עמית ראשל”צ באליפות התיכוניים תשפ”ב וכקפטן הקבוצה הניף את גביע האליפות.


אורי פלח – מצטיין גמר התיכוניים בכדוריד תשפ”ב – צילום: ארז עוזיר

בלסינג אפריפה – אתלטיקה
אלוף העולם ב-200 מ’, עד גיל 19! בלסינג, ישראלי ממוצא גנאי, נחשב כבר כמה שנים לספורטאי מצטיין ויוצא דופן, סיים השנה את לימודיו בתיכון אוהל שם ר”ג ורק לאחרונה זכינו לראותו חורך את מסלולי האצטדיון הלאומי בהדר יוסף במסגרת האליפויות הארציות של התאחדות הספורט לבתי הספר ומשרד החינוך. באוגוסט השנה זכה בתואר אלוף העולם באליפות העולם בקולומביה בתוצאה חלומית של 19:96 שניות.


בלסינג אפריפה – אלוף בתי הספר התיכוניים – צילום: ארז עוזיר

הילי שלמא – כדוריד
הילי שלמא, שחקנית נבחרת הנערות של ישראל, וקבוצת הבוגרות של מכבי ראשל”צ, נחשבת לכשרון עולה בנוף כדוריד הישראלי, התחילה לשחק בבית הספר היסודי בכיתה ד’ במסגרת המועדונים הבית ספריים. שלמא מאיישת שתי עמדות, מקשרת ופינה ימין. כשחקנית מצטיינת וכקפטנית נבחרת התיכון “עמית ראשל”צ”, הניפה בשנת הלימודים האחרונה את גביע אלופת התיכוניים, אחרי שער ניצחון מכריע שכבשה בשניות האחרונות במשחק הגמר.


הילי שלמא (11) – קפטנית העמית ראשל”צ – צילום: ארז עוזיר

רוני נוה י”א – כדורסל
רוני נוה, כדורסלנית נבחרת הקדטיות של ישראל, וקבוצת א.ס רמת השרון, אחת מהכדורסלניות הבולטות כיום לגילה בארץ. רוני, כשחקנית מובילה בנבחרת בית הספר רוטברג רמה”ש, השתתפה השנה באליפות התיכוניים והגיעה עם בית ספרה עד שלב רבע הגמר, תוך תצוגות אישיות מרשימות של כדורסל. גם השנה רוני צפויה להוביל את תיכון רוטברג לשלבים הגבוהים.


רוני נווה -שחקנית רוטברג רמה”ש ונבחרת ישראל – צילום: ארז עוזיר

עידן טוקולומטי – כדורגל
עידן טוקולומטי, שחקנה של מכבי פ”ת ונבחרת הנוער של ישראל, השתתף עם הנבחרת באליפות אירופה בכדורגל עד גיל 19 – 2022 והיה שותף להישג השיא שלה – גמר האליפות, בו הפסידה 1–3 לאנגליה.  עידן, חלוץ מוערך, מהיר, טכני עם משחק ראש מעולה, זכה עם נבחרת בית הספר של אורט יד ליבוביץ נתניה בגמר התיכוניים בכדורגל ואף זכה בשחקן המצטיין של המשחק עם שלושער שזיכה את קבוצתו בתואר.


עידן טוקולומטי – שחקן נבחרת הנוער של ישראל – צילום: ארז עוזיר

מיריל סמען – כדורעף
מיריל סמעאן, בת 14 בלבד, שחקנית נבחרת הנערות והשחקנית הכי צעירה בליגת העל לנשים בכדורעף. אנשי מקצוע בתחום מגדירים אותה ככוכבת הבאה של הכדורעף בישראל. מיריל זכתה עם קבוצתה עיילבון בגביע המדינה לליגה הלאומית נשים והייתה חלק מהקבוצה שעלתה ליגה. מיריל, היא אחת מהשחקניות הבולטות בליגת המועדונים הבית ספריים של התאחדות הספורט לבתי הספר זאת בנבחרת חטה”ב עילבון. יש למה לצפות!


מיריל סמען –  הכי צעירה בליגת העל לנשים – צילום: התאחדות הספורט לבתי הספר

אין ספק, שגדל כאן דור עתיד של ספורטאים וספורטאיות מעולים שכבר תופסים את מקומם בקבוצות בליגות העל ובנבחרות ישראל. כמיטב מסורת ליגות התיכוניים והאליפויות הארציות בכל שנת לימודים מחדש מתגלים כאן ספורטאי העתיד של ישראל. הליגות הללו מהוות פלטפורמה מעולה ליכולות שלהם.ן ועל כך מעידים ההישגים.

החלק השני במסגרת פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

אל החלק הראשון במסגרת פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

 

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now