האליפות הארצית בכדורסל: הדרך לליגת התיכוניים עוברת בגליל העליון

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  

האליפות הארצית בכדורסל: הדרך לליגת התיכוניים עוברת בגליל העליון. כולם/ן רוצים להיות בליגת העל של התיכוניים!

פורסם ע"י:       22 נובמבר, 2022  9:24

האליפות הארצית בגליל בכדורסל, ממנה מעפילים אל ליגת העל של התיכוניים תצא לדרך מחר ובחמישי. יומיים של אווירת כדורסל טהור נטו. כולם/ן רוצים להיות בליגת העל של התיכוניים...

זה כבר עניין של מסורת, האליפות הארצית בגליל בכדורסל, ממנה מעפילים אל ליגת העל של התיכוניים תצא לדרך מחר ובחמישי. כפר בלום, יסוד המעלה, תל חי וכפר גלעדי, כל השמות המוכרים של הצפון הפסטורלי, ביומיים של אווירת כדורסל טהור נטו, המשתלבת נהדר עם נופי הגליל הקסומים והאולמות הפזורים בו.
מאת: התאחדות הספורט לבתי הספר
הדרך לליגת העל של התיכוניים עוברת דרך הגליל העליון…זה כבר עניין של מסורת, האליפות הארצית בגליל בכדורסל, ממנה מעפילים אל ליגת העל של התיכוניים תצא לדרך ברביעי השבוע. כפר בלום, יסוד המעלה, תל חי וכפר גלעדי, כל השמות המוכרים של הצפון הפסטורלי, ביומיים של אווירת כדורסל טהור נטו, המשתלבת נהדר עם נופי הגליל הקסומים והאולמות הפזורים בו.


האליפות הארצית בגליל: מסורת שנמשכת…צילום:עינה קפלן

במהלך החודשים האחרונים, התקיימו אליפויות מחוזיות ברחבי הארץ, כאשר עשרות קבוצות התחרו בטורנירים מקדימים על הזכות לייצג את המחוז באליפות הארצית בגליל העליון. עם סיום האליפויות המחוזיות העפילו לאליפות הארצית 12 נבחרות של תלמידים ב 4 בתים ו 9 נבחרות של תלמידות ב 3 בתים והן יתמודדו על הזכות לעלות לליגה הנחשקת, תחילה ביום הראשון בשלב הבתים וביום השני משחקי ההכרעה לקביעת המנצחות באליפות.

אצל התלמידים:
המנצחות במשחקי חצי הגמר יעפילו כבר השנה לליגת העל לתיכוניים ויצטרפו לשלב רבע הגמר של האליפות המתקיימת. המפסידות בחצי הגמר ישחקו במשחקי המבחן מול קבוצות ליגת העל שניצחו במשחקי ההישרדות: תיכון שמעון בן צבי מגבעתיים ועירוני א’ ממודיעין, על הזכות להשתלב ב”אליפות התיכוניים” בשנת הלימודים תשפ”ד. השנה, האליפות של התלמידים הולכת להיות צמודה ומעניינת אחרי הרבה שנים עם לא מעט בתי ספר שנוטשים עיניים לשני הכרטיסים לליגת העל, ועוד שניים למשחקי המבחן. הקבוצות שהעפילו לאליפות הארצית של התלמידים: קריית שרת חולון, מקיף ז אשדוד, אורט מוצקין, בן גוריון עפולה, בן יהודה נס ציונה, הראל מבשרת ציון, גינזבורג יבנה, מכבים רעות, הרב תחומי נהריה, תיכונט ת”א, רבין אילת והיובל הרצליה.


האליפות הארצית בגליל: אליפות התלמידים תהייה מותחת מתמיד…צילום:עינה קפלן

אל הכתבה המלאה (חגי פלק):
לקראת האליפות הארצית בגליל העליון – אליפות התלמידים


אצל התלמידות:

9 נבחרות מתחילות את שלב הבתים באליפות, 6 מעפילות לבתי חצי הגמר. לשתי קבוצות התלמידות אשר יסיימו את בית חצי הגמר במקום הראשון, תוענק הזכות להצטרף לשלב משחקי רבע הגמר במסגרת “אליפות התיכוניים” בכדורסל תלמידים/ות בשנה”ל תשפ”ג והן ישתלבו ב”אליפות התיכוניים” בשנת הלימודים תשפ”ד. כאמור, תשע קבוצות יתמודדו על שני כרטיסים ועל הזכות להיות העולות החדשות ואולי גם הישנות בליגת העל לתלמידות כבר העונה, כאשר ארבע מתוכן מוזכרות כמועמדות: רבין כפ”ס רוצה לחזור אחרי שנה, ברנר וקריית חינוך “דרור” לב השרון מציגות סגלים מרשימים ועירוני ט’ ת”א רוצה להחזיר עטרה ליושנה. יתר הקבוצות ינסו להפתיע. הקבוצות שהעפילו לאליפות הארצית של התלמידות: רבין כפ”ס, ליאו באק חיפה, אזורי גבעת ברנר, בית ירח עמק הירדן, אזורי באר טוביה, עירוני ט תל אביב, הראל מבשרת ציון, דרור לב השרון ואורט תרשיחא.


האליפות הארצית בגליל: אליפות התלמידות בשנה הקודמת…צילום:עינה קפלן

אל הכתבה המלאה (חגי פלק):
לקראת האליפות הארצית בגליל העליון – אליפות התלמידות

ומה חדש השנה?
בשנה שעברה החל פיילוט מיוחד לשידור כל משחקי האליפות הארצית בשידורים ישירים באתרי התאחדות הספורט לבתי הספר. הפיילוט הוגדר בהצלחה רבה וגם השנה כל משחקי האליפות ישודרו מהאולמות השונים בשידור ישיר ומלא. לאליפות בגליל העליון מגיעים צופים ואורחים רבים, שחקני עבר והווה, אנשי תקשורת וצוותי צילום. אין ספק, האליפות הארצית שהפכה להיות עם השנים עניין של מסורת, תהייה גם השנה מותחת ומרתקת ובעיקר חווית ספורט בלתי נשכחת לנבחרות של בתי הספר. הדרך לליגת העל של התיכוניים עוברת דרך הגליל העליון…את זה אנחנו כבר יודעים.

ואלו הבתים ומשחקי היום הראשון:

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now