אתגר על המסלול: כשהאתלטיקה הופכת לשיעור בעבודת צוות
בחמישי, 18.6, התקיים בצור הדסה אירוע “אתגר על המסלול – מיומנויות אתלטיות”, ביוזמת התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל ובשיתוף בתי הספר היסודיים ביישוב. באירוע השתתפו תלמידות ותלמידי כיתות ד’-ו’ מבתי הספר לביא, ממלכתי צורים, הדסים ומעיינות, שהתחרו בקבוצות מעורבות של בנים ובנות. בכל קבוצה עד 12 משתתפים, עם שישה בנים ושש בנות. מטרת האירוע, הנערך בשנת פיילוט, היא לפתח יכולות אתלטיות באמצעות עבודה קבוצתית ושיתוף פעולה – גישה ייחודית לענף המזוהה בדרך כלל עם הישגים אישיים ותחרויות יחידניות.












