תוכנית מצוינות בטניס: מאות תלמידים ותלמידות השתתפו באירוע שיא בבת ים
מרכז הטניס בבת ים אירח בשבוע שעבר את אירוע השיא של תוכנית המצוינות בענף הטניס, בהשתתפות מאות תלמידי ותלמידות כיתות ב’ מרחבי העיר. האירוע מהווה את נקודת השיא של פעילות שנתית ענפה, המובלת על ידי התאחדות הספורט לבתי הספר בשיתוף עם הפיקוח על החינוך הגופני במשרד החינוך, מינהל הספורט במשרד התרבות והספורט, איגוד הטניס ועיריית בת ים. התוכנית שמה לה למטרה להנגיש את ענף הטניס לאוכלוסיות צעירות שאינן נחשפות אליו בדרך כלל. מעבר להיבט הספורטיבי, המיזם מדגיש את הפן החינוכי והמנטלי: התלמידים והתלמידות מתנסים מדי שבוע בערכים של התמדה, משמעת עצמית והתמודדות עם אתגרים אישיים על המגרש. הפעילות המקצועית באירוע כללה תחנות עבודה מגוונות שנועדו לשפר את הקואורדינציה, הכושר הגופני והיכולות הטכניות הבסיסיות, כל זאת תחת ליווי של מאמנים מקצועיים.




