מיוחד: “כחול לבן” דור העתיד של הספורט בישראל – כתבה רביעית בסדרה

news
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
הערוץ המקוון שלנו לימי המלחמה: אימוני כושר ואתגרים מצולמים, מגזין דיגיטלי בחירום SPORTIME , כתבות וכוכבים צעירים כחול לבן, הרצאות, פודקאסטים, סרטונים, תמונות ממוקדי הפעילות…אל הערוץ
ואלופות התיכוניים הן…סיכום משחקי הגמר
סיכום גמר התיכוניים תלמידות  מכאן ... סיכום גמר התיכוניים תלמידים  מכאן ...
גלריית גמר התיכוניים
צפו בגלריית משחקי גמר התיכוניים תלמידות ותלמידים מכאן ...  
מיוחד: ספורטאים.ות "כחול לבן" דור העתיד של הספורט בישראל. כתבה רביעית בסדרה

ספורט הצעירים בישראל חווה צמיחה מרשימה בשנים האחרונות. ספורטאים וספורטאיות צעירים וצעירות מתקדמים מליגות התיכונייים ובתי הספר לנבחרות הייצוגיות והשיאים. דור העתיד של הספורט הישראלי, אלופים ואלופות כחול לבן שיביאו, כך מקווים כולם את התהליך המתמשך של התפתחות הספורט הישראלי לשלבים חדשים ומרשימים.

פורסם ע"י:       12 אוגוסט, 2023  13:29

בישראל צמחו בשנים האחרונות הרבה ספורטאים וספורטאיות צעירים ומוכשרים, המתעתדים להפוך לכוכבים “כחול לבן” דור העתיד של הספורט בישראל. התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל, כגוף הנותן חממה ובית גידול לצעירים ולצעירות תרמה ועודה תורמת בשיתוף מאמנים ומורים במערכות הספורט החינוכיות, עם הרבה השקעה, ידע ומשאבים זאת בכדי לקדם, לפתח ולתת לכל ילד וילדה את ההזדמנות למצוא ספורט מועדף ולמצות את הפוטנציאל והכישרון האישי.

מאת:התאחדות הספורט לבתי הספר

התאחדות הספורט לבתי הספר, מספקת החל משלב המועדונים הבית ספריים, דרך ליגות התיכוניים את הכלים הנדרשים להצליח בספורט. עם השנים, ראינו את הצמיחה וההתקדמות של הספורטאים הצעירים בישראל במגוון ענפים כמו כדורגל, כדורסל, כדורעף, אתלטיקה ועוד. רבים ורבות מהם.ן, עברו את תחילת דרכם בבתי הספר, במפעלי הספורט, במועדונים וחוו לראשונה אליפויות מקצועיות, חשיפה, אליפויות עולם ומשם הדרך אל הליגות והנבחרות הייצגויות מתבקשת ומוצלחת. פוטנציאל וכישרון קיימים כאן ולא מעט, יש עוד דרך לעשות, בינתיים, קבלו את דור העתיד של הספורט הישראלי, “אלופים ואלופות כחול לבן” שיביאו, כך מקווים כולם את התהליך של התפתחות הספורט הישראלי לשלבים חדשים ומרשימים. כתבה רביעית בסדרה. רק בשנה שחלפה, בסדרת כתבות על כוכבי הדור הבא, הכרנו את האתלט ואלוף העולם בלסינג אפריפה, את כדורסלן נבחרת העתודה יואב ברמן, הילה קארש שחקנית בנבחרות ישראל בכדורסל, עידן טוקולמטי שחקן נבחרת העתודה בכדורגל, רוני נווה מרוטברג רמת השרון, כולם.ן בוגרי אליפויות התיכוניים ובתי הספר. היו שם רבים וטובים: דני אבדיה, ים מדר, עמרי כספי, קטיה אברמסון, נועה גנור ועוד רבים ורבות מוכשרים ומצליחים ולא רק בליגות שלנו. היכרות עם הכוכבים והכוכבות החדשים “כחול לבן”. הנה הם, הפנים והשמות שבלטו בליגות שלנו ולא הופתענו לגלות שרבים ורבות מהם.ן עשו צעד משמעותי קדימה ולהצלחה בנבחרות ובקבוצות שלהם. מבט קדימה מגלה שבטח נכיר השנה גם את הכוכבים והכוכבות החדשים. החלק הרביעי במסגרת פרויקט “כוכבים וכוכבות כחול לבן”.

| נגה הרן – הרב תחומי ע. חרוד
נגה הרן, כדורסלנית, 1.80 מטר בוגרת האקדמיה לכדורסל של גלבוע/מעיינות, שחקנית הרב תחומי עמק חרוד, משחקת בעמדת הסמול פורוורד. בשנת הלימודים תשפ”ג , כקפטנית נבחרת בית הספר, בגמר, הפסידה עם התיכון שלה לרוטברג רמה”ש. נגה שיחקה בנבחרת הנערות של ישראל במסגרת המכביה ה-21 ושיחקה בקבוצת הנשים הלאומית של גלבוע/מעיינות והיא רק בכתה י”א. בימים אלו, מגשימה חלום ומתחילה דרך חדשה בארצות הברית ומצטרפת לאוניברסיטת יוטה מליגת המכללות כשחקנית מן המניין בסגל.

 


נגה הרן – בדרך לקריירה במכללות צילום: רום שקד

| אסף כהן – אורט מדעים ואומנויות נהריה
אסף, כדורסלן, 1.86 מטר, קפטן האקדמיה לכדורסל של תיכון אורט מדעים ואומנויות נהריה, שחקן מוביל בקבוצת הנוער-על של עירוני נהריה ושייך לסגל נבחרות ישראל בשנתיים האחרונות. בשנתו הראשונה בנבחרת בית הספר היה שחקן משמעותי בחמישייה ובשנה האחרונה הוביל את בית הספר להישג היסטורי של העפלה לאליפות הארצית בגליל. אסף שלום, המנהל המקצועי ופיזיולוג האקדמיה בבית הספר: “אסף הוא כשרון גדול. יש לו  עוד דרך לעבור ולהתפתח. אבל ללא ספק יש לו את הפוטנציאל להגיע לרמות הגבוהות. אנחנו בבית הספר מאוד מאמינים בו”.


אסף כהן – (15) כישרון צפוני באליפות הארצית צילום: ארז עוזיר

| מור מרטן – אורט יד ליבוביץ
מור, 1.85 מטר, כדורעפן, משחק בעמדת הקבלן, שחקן שמאלי ומאוד טכני. גדל במועדון מ.כ. נתניה. בוגר מגמת הכדורעף אורט שטקליס נתניה. מועדון הכדורעף “שטקליס נתניה” מועדון שמצליח בכל שנה להוציא שחקנים ושחקניות מוכשרים לליגות התיכוניים ולליגות העל של הכדורעף בישראל. בשנה הקודמת הצטיין מור בקבוצתו אורט יד ליבוביץ והביא אותה עד לשלב חצי הגמר. מור משחק בליגת העל בקבוצת מכבי אשדוד. שיחק במדי נבחרת הנערים של ישראל.


מור מרטן – מליגת התיכוניים לבוגרים של מכבי אשדוד צילום: ארז עוזיר

| יערה ים – רוטברג רמת השרון
יערה, 1.70 מטר, תלמידית י”א, כדורסלנית בעמדת הגארדית. בשנת הלימודים הקודמת, תשפ”ג, כשהיא רק בכיתה י’, זכתה יערה עם קבוצתה רוטברג רמה”ש, באליפות התיכוניים כשהיא זוכה בתואר ה-MVP של משחק הגמר. יערה ים, תלמיד כיתה י”א, תהייה חלק מקבוצת רוטברג גם בתשפ”ד וללא ספק גם גורם משמעותי בקבוצה. יערה משחקת בא.ס רמת השרון ובנבחרת הקדטיות של ישראל המשתתפת בימים אלה באליפות אירופה (אוגוסט 23).


יערה ים – מצטיינת משחק הגמר של התיכוניים צילום: ארז עוזיר

| שירן אשכנזי – קציר חולון
שירן, כדורידנית תלמידת כיתה י”ב בגימנסיה קציר חולון, גובה 1.70 משחקת בתפקיד: פינה. עברה את כל המסלול של שחקנית צעירה בבית הספר: מכיתת הספורט בכיתות ז’ – ט’, שיחקה בשנים הללו במסגרת המועדונים הבית ספריים ובשנה החולפת, בהיותה בכיתה י”א הייתה גורם משמעותי בזכייה של נבחרת התלמידות של הגימנסיה באליפות התיכונים של ליגת העל בכדוריד. שירן משחקת בנבחרת הנערות והעתודה של ישראל ובימים אלו במסגרת נבחרת העתודה, משתתפת באליפות אירופה (אוגוסט 23). השנה, במסגרת אליפות התיכונים תנסה שירן לזכות עם נבחרת התיכון שלה באליפות רצופה נוספת.


שירן אשכזני – גבוה מעל כולם בגמר התיכוניים צילום:ארז עוזיר

| מעיין קרני – גלילי כפ”ס
מעיין קרני, כדורעפנית, תלמידת כיתה י”ב בתיכון גלילי כפ”ס, החלה את דרכה בתפקיד הקבלנית, אך בחטיבת ביניים, בהמלצת מאמנה עברה לתפקיד הליברו בו היא משחקת עד היום. מעיין, שכבר בגיל 15 וחצי הפכה לחלק מהקבוצה הבוגרת הפועל כפ”ס, שיחקה בנבחרת הנערות והנוער של ישראל ונחשבת לשחקנית עם פוטנציאל להיות שחקנית מובילה בנבחרת הבוגרת ובקבוצתה. בשנת הלימודים הבאה, תשפ”ד, מעיין תוביל את גלילי כפ”ס במסגרת אליפות התיכוניים כך היא מקווה עוד צעד קטן ואל הגביע.


מעיין קרני – הליברו של הפועל כפ”ס- צילום: ארז עוזיר

אלה הן רק דוגמאות בולטות לספורטאים/ות המבטיחים של דור העתיד בישראל. לשמחת כולנו, ראינו כיצד  הספורט בישראל מתפתח ומשתפר, הספורט הייצוגי בנבחרות הצעירות בענפים רבים הגיע למקומות ראויים והישגים לא מבוטלים לא רק בענפי הכדור.  הצעירים המבטיחים של היום יהיו גיבורי הספורט של המחר. אנחנו מצפים לראות את ההישגים המרשימים שיביאו לספורט הישראלי ולגאווה לאומית.

כתבה רביעית בסדרה

| סדרת הכתבות:

כתבות אחרונות

ווידאו אחרונים

you
face

התאחדות הספורט לבתי הספר בישראל

אופני הרים

מרוצי שדה

אתלטיקה קלה

ניווט ספורטיבי

hand

כדוריד

בדמינטון

טניס שולחן

כדורעף

כדורגל

כדורסל

שותפים לדרך

Call Now